Hirdetés

2024. június 9., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Dragon Age 2

Hozzászólások

(#251) #PeTeY# válasza GypsFulvus2 (#250) üzenetére


#PeTeY#
tag

Lehet. Valószínű titkon még reménykedek, hogy tényleg egy "béta" demót adtak ki, és a végleges játék emészthetőbb lesz. Naiv vagyok? :)
Megégetni magukat szerintem nem fogják, mert szinte bizonyos, hogy konzolon nagy siker lesz. :(

(#252) _ak_


_ak_
addikt

Érdekes pedig szerintem, konzolon nem volt vmi jó a Dragon Age, sőt. Igazából vmi arcade menj és nyomogasd a gombot megoldásnak tűnt. Legalábbis véleményem szerint a Bioware ennél sokkal-sokkal többre képes. De mint mindenhol máshol a kiadó diktál és az EA már amúgy is elásta magát nálam.

Let's begin, de gozaimasu!

(#253) ollie


ollie
MODERÁTOR

Na, kipróbáltam a demót. Aki szereti a mangásított, interaktív, diablo mozit, az nem fog csalódni!

***

(#254) #PeTeY# válasza _ak_ (#252) üzenetére


#PeTeY#
tag

Éppen tegnap voltam egy barátomnál, aki érkezésemkor pont a DA2 demójával játszott x360-on, és teljesen el volt ájulva tőle, hogy mekkora király. Idézet tőle: " Az első rész nem igazán fogott meg, de ez k**va jó, öcsém! Tuti, hogy amint kijön megveszem!"
Érvei?
- Pörgős, izgalmas harcok. Fröccsenő vér. Bögyös csajok nagy karddal. "F*ck yeah!"
- Visszatöltögetni játékot, hogy vajon jó irányba terelem-e a beszélgetést? "A túrót!" Gonosz karit akarok, akkor csak nyomogatom az alsó válaszlehetőséget. Kit érdekel mit mond? Gonosz és kész.
- Perceket tököljek statokkal, meg, hogy adott felszerelést megéri-e lecserélni másikra? Ugyan. Előző látom 2 csillagos, ez meg 3. Egyértelmű"equip".
- Nem lesznek varázslat kombinációk? Kit érdekel? "Fireball rulez!"
- Ha leülök a box elé meló után nem akarok én már gondolkodni, csak hentelni...
- Stb.

És azért vagyunk itt páran csalódottak, mert "...a Bioware ennél sokkal-sokkal többre képes."

[ Szerkesztve ]

(#255) Lenry válasza #PeTeY# (#254) üzenetére


Lenry
félisten

áh.... :(

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#256) buccsi válasza #PeTeY# (#254) üzenetére


buccsi
tag

Ha a barátod hentelni akar, akkor miért nem egy FPS-el játszik? Azok másról se szólnak csak: mész oszt lősz. :U

Ha megjön a munkakedvem, leülök egy sarokba és megvárom míg elmúlik.

(#257) GypsFulvus2 válasza #PeTeY# (#254) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Bakker. :W Hát, úgy látszik, mi kihaló félben lévő állatfajta vagyunk... Nem akarok flame-elni, de a konzolos=igénytelen? Arra nem lehet jó és igényes játékot készíteni? Sosem volt konzolom, de nem létezik, hogy arra csak mangás hentelős szirszarokat jelentetnének meg. Miért kell ezt erőltetni?? Ez az EA befolyása miatt van? Leírták a PC-t, leírták az agyat is igénybe vevő, nem csak látványelemekre építő szórakoztatást? Áh, tudom, hiába kérdezek ilyeneket... nincs válasz. Csak nagyon elkeseredtem ettől a demótól, ez az üzenet meg végképp betette a kaput. :(( Hiába voltak már előtte figyelmeztető jelek, Bioware-től nem vártam volna ekkora pálfordulást. A hozzám hasonló kövületeknek lassan tényleg nem marad más, csak a retro.

[ Szerkesztve ]

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#258) Sonja válasza buccsi (#256) üzenetére


Sonja
veterán

Így van, főleg a most kijött Bulletstorm! :K A legvéresebb/brutálisabb, játszon azzal. :D

Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!

(#259) Lenry válasza GypsFulvus2 (#257) üzenetére


Lenry
félisten

szomorúan egyetértek.
valami hasonlót akartam én is írni, csak több kicsillagozott résszel

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#260) #PeTeY# válasza GypsFulvus2 (#257) üzenetére


#PeTeY#
tag

Bizony, marad a retró. :(
Szerintem konzolra egyszerűbb fejleszteni a fix hardver miatt, gyorsabb is (mármint a fejlesztés). Kevesebb költség, nagyobb bevétel. Egy hardcore rpg-t sok idő megtölteni tartalommal, ráadásul sajnos a célközönség is kicsi. Valamint, szerintem aki konzolt vesz, tényleg nem akar pepecselni a sok stattal, stb. Power on, fél óra bunyó/lövöldözés/autóversenyzés lefekvés előtt, kész. A mai rohanó világban már nincs idő, igény többre.

buccsi: Há' mer ő karddal akar hentelni.:)

(#261) _ak_ válasza #PeTeY# (#254) üzenetére


_ak_
addikt

Lehet, h a haverodnak tök más jut az eszébe az RPG szó hallatán mint nekünk. Igazából a J-RPG-ket is igen szeretem, és nem azért mert nagy mellű női karakterekkel van kitömve, azok is messze komplexebbek egy sima eye candy cuccnál, már pedig a DA 2 ahogy elnézem erre épít. A háttérben meg szimplán az állhat, h minél nagyobb közönség tudjon játszani a játékkal, bár ez sajnos egyáltalán nem új keletű tendencia.

szerk.: Nem a konzol hibájának írnám fel, a lecsupaszított játékokat. Vagyis kicsit ellentmondásos, mert ott van PS3-ra a Demon's Souls és valójában igen egyszerű. Nem váltogathatsz kasztok között, nincs multi level vagy skill tree, de mégis zseniális a játék és ellenállhatatlan feelingje van. Akárhányszor látom, mindig úgy jövök el, h na most keresek vmi jó rpg-t otthon és megint nyomom mint a régi időkben. Év végén jön a Dark Souls, a folytatás, ami már multiplatform lesz...tutira előrendelem amint lehet.

[ Szerkesztve ]

Let's begin, de gozaimasu!

(#262) #PeTeY# válasza _ak_ (#261) üzenetére


#PeTeY#
tag

Szinte biztos, hogy más jut eszébe. A DA2-ben is több, mint valószínű, hogy inkább egy akciójátékot lát, és igaza van.

(#263) HaaS


HaaS
addikt

...de hát direkt azért fos a demó is, hogy az emberek visszasírják a DAO 1-et! Hogy felemlegessék, hogy "az bezzeg, az jó volt", szóval aztán az is megveszi, aki addig kihagyhatónak (urambocsá' hulladéknak) tartotta...
Nadehamár megvette, csak játszik vele, az interaktív mozi világába szippantva-elhülyítve a játékost, akár még a második részt is le lehet nyomni a torkán:R! Sőt, továbbmegyek: Hókinak fognak nevezni minden második újszülöttet a közeljövőben:D! Hööhööhööh... nagypoééén...

Részvétem azoknak, akik hatalmasat csalódtak a demóban. Én mondjuk nem értem, miben bíztak... a klasszikus BW rpg feltámadásában? Bah. A sztori így is viheti a játékot, a mozifilm közben az a kis interaktív kattogás meg nem fog zavarni senkit... eddig is így volt, nem?

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#264) Lenry válasza #PeTeY# (#262) üzenetére


Lenry
félisten

jó csak hülye agyatlan akciójátékból annyi van, hogy Dunát lehet vele rekeszteni, válogasson abból. itt votl a Dragon Age, mint egész jó RPG, és a második részből egy hülye tucatjátékot csináltak gratulálok :W

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#265) #PeTeY# válasza Lenry (#264) üzenetére


#PeTeY#
tag

Kezdem úgy érezni, hogy cimbora miatt lesz szar a DA2. Úúú, na majd délután jól pofán vágom.:D

(#266) Lenry válasza #PeTeY# (#265) üzenetére


Lenry
félisten

tedd meg a nevemben is :DDD

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#267) #PeTeY# válasza Lenry (#266) üzenetére


#PeTeY#
tag

"Neeee! Ne üss meg többször! Már nem bírom tovább... *szip *hüpp Egyébként is, ki az a Lenry?" :D

(#268) buccsi


buccsi
tag

Ebben a cikkben arról volt szó, hogy a DA2 a konzolosok igényeinek megfelelően készül. Nekem a demó és az előző néhány hozzászólás alapján úgy tűnik, nem is annyira a konzol igényeket, hanem inkább Vér Pistike igényeit veszik figyelembe. :D Szerintem. :U

[ Szerkesztve ]

Ha megjön a munkakedvem, leülök egy sarokba és megvárom míg elmúlik.

(#269) GypsFulvus2 válasza #PeTeY# (#267) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Egy kokit én is küldök neki! ;)

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#270) Vistaboy


Vistaboy
veterán

Igazság szerint jómagam is erősen filózok most, hogy mit csináljak. :U

A játék maga érdekelne, hiszen egy hack & slash RPG-vel is el lehet szórakozni, viszont ahhoz az is kell, hogy legyen értelme többször végigjátszani, tehát érdekes és változatos története legyen, amit az határoz meg, hogy mit cselekszel egyes helyzetekben. :K

Az Origins-ben is az adott löketet az újrajátszhatóságnak, hogy másképpen kezdődött a történet a választott fajtól és kaszttól függően. Itt - a demó alapján legalábbis - egyedül annyi változott, hogy mágus karakterrel játszva nem a harcos hal meg, hanem a másik mágus csajt öli meg az Ogre. De addig minden - még a szereplők is - ugyanazok. Ez a kötött főhős átka. :((

Szerintem a legrosszabb döntésük az volt a BioWare-es srácoknak, hogy egyesíteni akarták a Mass Effect 2 újításait az Origins-szel, így pont azt vették ki belőle, ami kis értelme még volt a párbeszédeknek az első részben. Pláne, hogy még jelölik is a jó meg a rossz válaszokat. :(((

Legalább akkor azt csinálták volna, hogy - ha már Mass Effect 2 Edition-t akartak csinálni a Dragon Age 2-ből -, hogy ne jó és rossz válaszok legyenek, hanem jó és rossz cselekedetek. Néha előbukkan egy "Paragon" és "Renegade" akcióra lehetőség, és ilyenkor csakúgy, mint ott, lehetőségünk lenne kialakítanunk karakterünk jellemét. :K

A terep lepusztultsága azért nem zavaró, mert végül is - gondoljunk csak bele - a darkspawn-ok már feldúlták a vidéket, felperzseltek mindent, nem csoda, hogy az útjukban nem zöld, virággal borított rétek és dús erdők maradtak. :P

Mint mondtam, filózok, erősen filózok. Az ajándék BioWare pontok (Amik kellenének az utolsó Mass Effect 2 DLC-re), plusz az a tény, hogy a BioWare Signature Edition is 10K alatt lesz, a jó oldal felé billentik a mérleget, viszont amennyiben sikerül eladni a kártyát (lásd aláírás), akkor inkább beleforgatom a Dragon Age II-re szánt pénzemet egy jobb kártya vásárlásába. :K

Remélem, hogy a Mass Effect 3 ennél lényegesen jobb lesz majd, mert akkor valószínűleg az is ennek a sorsára jut.

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#271) maszi99


maszi99
őstag

Mindenki aki felüdülésre vágyik, és újra, ami igazán jóra sikerűlt, ráadásul magyar is:Az új ára 4-5ezer között mozog, és nem lehet sehova kategorizálni, mert minden benne van ami a mi igényeinket kielégítí!
Keménykedés, nehézség, csapat, fejlődés, taktika felsőfokon, látvány, humor, és rengeteg Tolkien beütés!
Aki nem ismeri, és bírja a kihívást, szereti az újat, bátran ajánlom, aki meg ismeri, annak nem kell bemutatnom.
Ahogy észreveszem vannak itt néhányan akik tuti nem fogják kihagyni, és az első rész után ezt is végigtolják!
BLOOD BOWL LEGENDARY EDITION :C :C :C

http://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html

(#272) Healbacsi válasza Vistaboy (#270) üzenetére


Healbacsi
őstag

Ha eleve van penzed, akkor vedd meg nyugodtan. Ha bizonytalan lennel, akkor vard meg a kritikakat es merlegelj, megerheti-e a penzt. Nem tortenik semmi, ha 1-2 hettel kesobb veszed meg, kulfoldrol amugy is lehet gyujtoi kiadasokat venni. Csak az ajandekpontokra hajtani velemenyem szerint butasag, nem veletlen adjak ahhoz a csomaghoz.
Nem lebeszelni akarlak, de ha bizonytalan vagy akkor varj vele kicsit.. En ugyanigy furodtem be a civ 5-el, megvettem fullos aron, es 1 napot jatszottam vele, pedig mindenki mondta, hogy mennyire jo, de nekem meg sem jott be.

(#273) Vistaboy válasza Healbacsi (#272) üzenetére


Vistaboy
veterán

Igazad van, értem én a szitut. Igazság szerint engem nagyon is érdekel a játék, különben nem filóznék rajta ennyire. :U Meglátom, mennyien érdeklődnek a kártya iránt, ha elegen, akkor lemondom a Dragon Age II-t, és inkább veszek egy kategóriával jobb kártyát a tervezettnél. :DDD

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#274) HaaS válasza Vistaboy (#273) üzenetére


HaaS
addikt

Szerintem meg vedd meg, ha érdekel a világ. Nincs annál szarabb, mint amikor agyonspojlerezett topikokban válogatod melyik szavakat olvasd el, és melyikeket ne... nem lehet rossz játék... ha meg az, akkor legalább a te véleményed szerint lesz az.

Én nem tökölnék, az biztos.

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#275) Zolás


Zolás
addikt

Félve jöttem a topikba a demó 10 perces használata után, gondolván ha sz.rnak titulálom, akkor megtámadnak és ízekre szednek. De ezek szerint nem gondolom rosszul azt, hogy nem ennek kellett volna kijönnie. Habár nem játszottam ez első résszel, azt nagyon dicsérték, gondoltam a folytatás is jó lesz. Valószínüleg az első részt fogom csak beszerezni. A rettenetes demóból kiderül hogy letölteni is kár volt, és még warezolni se éri meg semennyire.
Komolyan ez a jövő? Tucathent minden irányból? Az összes régi kedvelt játékom folytatása nem ér egy forintot se. Lassan úgy érzem magam mint egy tinidiszkóban: ez a vén hülye meg mit keres itt?

[ Szerkesztve ]

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#276) GypsFulvus2 válasza Zolás (#275) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

"Lassan úgy érzem magam mint egy tinidiszkóban: ez a vén hülye meg mit keres itt?" -Ennél tökéletesebben magam sem foglalhattam volna össze az érzéseimet.

[ Szerkesztve ]

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#277) HaaS válasza GypsFulvus2 (#276) üzenetére


HaaS
addikt

Ez eleve retró klub:)!

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#278) HaaS válasza Zolás (#275) üzenetére


HaaS
addikt

Hehehe, a #263-as szürkét olvastad:)?

Volt már jópár rpg, amiben gáz volt a harc... a karakterfejlődés pölö érdekesebb a kettőben, ha jól láttam...

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#279) olymind1


olymind1
senior tag

ami a legfurcsább, hogy milyen gyors a játék / akció menete

varázslatok, képességek itt is van dögivel mint az originsben. varázslat kombók úgy tűnik eltűntek, cserébe lesz cross-class combó. mivel néha a skillek nem elég erősek, ezért rendesen csökkentették a cooldown-jukat hogy kiegyensúlyozzák. meg persze rengeteg ellenfél jön, szükség is van a gyorsan használható képességekre, ezért is tűnik olyan gyorsnak a játék illetve tűnik akció orientáltnak. még jó hogy meg lehet állítani a játékot

inventory csillagozás: inkább csak megjelölést szolgál, originsben is voltak szintek illetve a szintek az adott tárgy anyagától függöt, ettől függetlenül úgyse azt nézem majd melyik hány csillagos, hanem milyen a tárgyaknak a tulajdonságuk. felőlem lehet kevesebb csillagos/szintű is, ha ad olyan bónuszokat, amiket én jónak tartom, akkor az 1-2-3-mal kevesebb sebzés nem érdekel.

persze az egész filmszerűnek tűnik főleg a sok harcközbeni eyecandy miatt, de legalább nem mindig ugyan úgy csapnak a karakterek, változatosabb... pl tolvaj/íjásznak jól áll hogy közelharcban gyorsan tőrrel csap, mikor lehetséges hogy a játékbeli rendszer alapján az íj sebzését fogja kapni, nemtudom, hacsak nincs az íjászoknak külön tör hely az inventoryban :F illetve mágusnak is jól áll a közelharci botozás megspékelve kis varázslattal, mint vmi varázsló/monk :DD originsben is volt bűvharcos, itt is biztos lehet valami hasonló karit építeni...

karakterek: demo alapján jól kidolgozottnak tűnnek, nem csak kinézetileg. Bethany tényleg jó kis bögyös csajszi, akárcsak Isabella :D kár hogy főkarakter testvére, ahogy nézem inkább jóságos és kicsit pimasz beállítottsága van, míg Hawke öccse inkább már durvább beállítottságú, codexet elolvasva nagyjából érthető is hogy miért

szotoriról nagyjából tudjuk micsoda, de a fontosabb dolgokat nem mondták el. amit elmondtak, hogy nem úgy lesz mint az orginsben, pl a vérfarkasok mellé állunk, jó az utolsó ütközetben ők jönnek az elfek helyett, illetve a végén kapunk róluk pár sor szöveget. a 2-nél azt említették valamelyik videóban: mivel a játék azthiszem egy évtizedet foglal magában, meg az egészet úgy mesélik. ha valamilyen fontosabb döntés elé kerülönk, később, pár óra játék utána, a játékban pedig, akár egy másik évben az előzőleg meghozott döntésünk meghozza a hatását, akár a város alakulását is.

karakterek hangja: férfi Hawke-é annyira nem tetszik, néha még a gonosz megszólalása is majdnem nyálasnak tűnik, nem egy Shepard commander az biztos, de lehet majd megszokom, viszont a csajszi Hawke-ot nagyon eltalálták. :C

párbeszédéd: kördialógussal nincs gondom, jobban átlátható mint volt
a jobb fenti általában a jóságos / megértő / bizakodó / segítőkész
jobb középső: szarkasztikus / viccelődő / komolytalan / kiváncsi / néha nemtörődöm / kicsit egocentrikus / kicsit rafinált
jobb alsó: igencsak nemtörődöm / nagyon egocentriuks / saját vagy főleg az élő csapat érdekeit nézni / távolságtartó / segítséget nem kérő
még ha az ikon azonos is, mondjuk itt-ott kemények tűnnek a válaszok, de nem feltétlenül gonoszak, szóval elég változatosak a beszólások és a jelentésük is, érdekesen rakták össze, nem feltétlenül rosszul, csak érdekesen :)
de videókban volt még jópár ikon aminek nem tudni a jelentését, pl pénz ikon

grafikára nincs panaszom, demoban dx11 renderer-ben medium az dx9-es módban / shaderekkel tök jól fut, dx10-esben is, bár kicsit lassabban, viszont nálam originshez képest mind2 módban jobban / folyamatosabban fut. és kevésbé proci, inkább vga igényes.

gui picit fura és lecsupaszított az origins-hez képest, de így sincs semmi bajom vele

összeségében, egyedül a játék gyorsasága és a férfi fő karakter hangja furcsa. inventory-val tárgyakkal, képességekkel, küldetésekkel, társakkal biztos nem lesz gond

(#280) Crystalheart válasza Lenry (#248) üzenetére


Crystalheart
senior tag

Nem valószínű, hosszútávon szerintem a reális harc lesz az irányvonal (simán mert az néz ki a legjobban, tehát pl. amit motion capture-el fölvesznek, kard találkozik, hárítás, stb.), de amíg azt nem tudják megvalósítani, addig foghatjuk a fejünket, hogy megy ez a mangásítás.

(#281) #PeTeY# válasza GypsFulvus2 (#269) üzenetére


#PeTeY#
tag

Átadva, rögtön Lenry gyomrosa után. :K

(#282) maszi99


maszi99
őstag

A DA2 után csak a WITCHER2 ben bízhatunk :R :R :R
Ha már kis újítással, szebb grafikával, ugyanazt hozza mint annó, akkor fekete gyászkeretbe lehet tenni a DA2 dedós game-jét !!!!
Isten legyen irgalmas azokhoz, akik berendelték :Y

:R :R :R

http://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html

(#283) GypsFulvus2 válasza #PeTeY# (#281) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Köszönöm! :R :D

Maszi99: Azért a mai Skyrim videót megnézve, kicsit visszatért az életkedvem. Bár persze még azt is elbaltázhatják, de a Bethesdának eddig eléggé egységes stílusa volt, nem hajladoztak mindenféle trendeket/szeleket követve.

[ Szerkesztve ]

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#284) HaaS válasza maszi99 (#282) üzenetére


HaaS
addikt

Én is köszi, nem én akartam leírni, mert a Fakó Keselyű lecsap rám megint:)! Én nem látok nagy különbséget W1 és DA1 között, nálam ugyanaz a kategória:K.

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#285) GypsFulvus2 válasza HaaS (#284) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Szerintem kicsit félreértetted Maszi99 hozzászólását. A DAO és a W1 meg kb. annyira hasonlít egymáshoz, mint egy szürkemarha gyomrából és erdőben szedett őzlábgombából készült gombás pacalpörkölt egy jobb tiramisuhoz; mindkettő finom a maga módján, de nem nagyon hasonlítanak. A DA2 hozzájuk képest egy kínai gyártmányú "mézzel" leöntött, bolti kolbászos-lencsefőzelék-konzerv. ;)

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#286) HaaS válasza GypsFulvus2 (#285) üzenetére


HaaS
addikt

Nekem mind a kettő leves, nem főétel:D!

Miért ne vihetné a DA2-t a történet, azt mondd el... a harc szvsz az említett játékokban másodlagos... vagy tévúton járok?

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#287) GypsFulvus2 válasza HaaS (#286) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Mindkettőből csak egy-egy kanállal próbáltál, ha jól emlékszem... Mintha azt említetted volna, hogy 15 perc után lőtted ki a Witchert.
A történet? Hát lehet. Lehet, hogy elviszi a DA2-t. A Bioware elég jó történetekben. A harc tényleg másodlagos számomra, de ennek a demónak a stílusa egyszerűen irritál. A W1-ben vagy a DAO-ban nem voltak ilyen szélsőséges, gyerekes, tini-ninja stílusú idétlenségek. A W1-ben egy idő után szimplán unalmas a harc, itt viszont idegesítő, legalábbis számomra. Nem beszélve a teljesen irreálisan kinéző felszerelésről, eszközökről. A szintlépési rendszer is visszalépés szerintem a DAO-hoz képest. Lehet, hogy majd 2 év múlva, jóárasítva megveszem, ha tényleg jó lesz a története. De premier áron kizárt.

[ Szerkesztve ]

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#288) #PeTeY# válasza HaaS (#286) üzenetére


#PeTeY#
tag

Én is abban bízom, hogy a történet jó lesz, és elnyomja a harcrendszert (de szívesen látnék egy Planscape: Torment stílusú mai játékot, ahol kis túlzással napokat tudtam játszani, mire elcsattant egy pofon...). A mesélésben mindenesetre látok fantáziát. Nagy poén lesz, mikor hosszú órák alatt végig küzdöm magam egy katakombán (fejtörők, taktikát igénylő ellenfelek, stb), aztán megszólal a törpe, hogy "Ja, nem is így történt, bocs." és kezdhetem elölről az egészet. :)

(#289) GypsFulvus2 válasza #PeTeY# (#288) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Ne is mondd, épp tegnapelőtt fejeztem be a Tormentet. :) A DA2-ben az is kérdés mennyi a harc/történet arány. Ezt a demóból még nem tudtam eldönteni. Ha elvitték a Vérpistkinek tetsző H&S irányba, akkor félek, nem túl sok sztori/párbeszéd lesz. Nem beszélve arról, hogy a "párbeszédfa" is primitív a maga jófiú/seggfej választási lehetőségével.

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#290) HaaS válasza GypsFulvus2 (#287) üzenetére


HaaS
addikt

Úgy van... jól beszélsz. Igazából megint egyetértünk, csak másképp beszélünk róla.

Világos, hogy engem kevésbé érdekel a történet az rpg-kben, mint benneteket, meg az is, hogy nemigen vagyok hajlandó kompromisszumokat kötni. Engem a fejlődés érdekel a legjobban, ezért is vannak hátrányban a túl magabiztos, vagy übergyerek főhősök, meg a buta, hiányos játékmechanizmusok. Eljutni oda, nekem az az érdekes... a legjobban használva a játék felépítését, szabályrendszerét, lehetőségeit.

Épp azt magyarázom, hogy ha nekem nem is tetszik, azért a helyetekben mégsem írnám le ilyen nagy hirtelen. Igazából csak ennyi: hogy ha ennyire nem hasonló az elvárásunk (márpedig nem az) egy rpg-vel szemben, akkor kicsit túlzó előre dobni a DA2-t.

Én nem tudok ezekkel a szuperhősökkel mozdulni sem, engem ez irritál a legjobban. Two Worlds kapcsán is beszéltük, hogy problémáim vannak vele. Ellenben ott van a Jade Empire, azt is kóstoltam, aztán haraptam is belőle, hogy ááá, ez finom. Pont a felépítése, meg a játékélmény miatt... elvégre azért tökölünk ezekkel, mert szórakozunk közben... ha már nyomasztó feladatnak érezzük felüdülés helyett, akkor kell másik játék után nézni.

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#291) GypsFulvus2 válasza HaaS (#290) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Agreed. :) Különösen az utolsó mondattal értek egyet. Most telesírtuk a többiekkel ezt a fórumot, de nyilván én is vagyok annyira RPG-buzi, hogy egyszer majd kipróbáljam a DA2-t is. De nem most. Nem premier áron. Ezzel is jelezve a fejlesztő felé, hogy ezen az úton eddig és ne tovább!

Szuperhősök: Már írtam, hogy ha a W1-et hard fokozaton játszod, akkor bizony Geralt igen messze van a szuperhős kategóriától. Ahhoz, hogy az első boss-t hardon ki tudd nyírni, bizony igen okosan kell fejleszteni őkelmét. Később is meggyűlik a bajod több ellenféllel, és nem bővelkedsz elkölthető ezüst meg arany pontokban, tehát specializálni kell, nem lehet kimaxolt vadbarmot gyártani a játék végére sem. Te nyilván az erődben játszódó tutorial-ból, meg a bevezető videóból (ami egyébként az egykori, "teljesen kifejlett" Geraltot mutatja be) vontad le azt a téves következtetést, hogy ő egy superhero. A W1 fejlődési rendszere szerintem pl. összetettebb, mint az általad is szeretett Gothic 1-2 -é, vagy mint akár a Jade rendszere. Persze nyilván nem lehet összemérni mondjuk egy Drakensanggal.
A TW1 egy más kategória. Az egy relatíve kis fejlesztő, kis költségvetéssel készített másodvonalbeli játéka. ahhoz képest a végső verziója egész jó, jól lehet vele szórakozni, de nem mérhető össze mondjuk egy Gothic, vagy TES sorozattal. Amúgy a főszereplő ott is elég gyengécske az elején, csak azzal az ostoba fegyver és páncélfejlesztési rendszerrel hamar félistenné alakítható. Szerencsére a 2. részből ezt kihagyták, majd azt is ki fogom próbálni, állítólag nem rossz.

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#292) AtHoS


AtHoS
nagyúr

Végigtoltam ismét, most már mage-el.
Űberbrutál lett a mage. Az Ogrénál most senki sem feküdt meg a csapatból és jóval rövidebb idő alatt sikerült lepakolni is az ellent.

Lehet azért, mert most jobban átnyálaztam a fejlődést is minden karakternél. Az viszont feltűnt, hogy vannak olyan skillek, amelyek valamelyik karakterhez viszonyuló kapcsolathoz kötöttek.
Kicsit érdekesen néztem, mikor megláttam ezt, de biztos van ennek is megfelelő háttere. Az első részt kihagyván ez a háttér még nem világos számomra. valaki felvilágosítana ez ügyben?

Mage-el közlekedve a terepen pár hullát nem lehet átvizsgálni értékek után, míg harcossal lehetett és persze volt is neki való tárgy náluk.

read-only mode on the forum

(#293) GypsFulvus2 válasza AtHoS (#292) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

A DAO-ban bizonyos specializációkra csak a társaid tudnak megtanítani, ha baráti/szeretői viszonyba kerülsz velük. Ezt a velük való beszélgetés során tanúsított tábori pszichológus erényeid csillogtatásával, illetve nekik tetsző tárgyak ajándékozásával érhetted el. Egyes specializációkat könyvből is megtanulhattál, de azok igen drágák voltak. Gondolom a DA2-ben is valami hasonló rendszer lesz, mivel ez manapság trendi.

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#294) #PeTeY# válasza HaaS (#290) üzenetére


#PeTeY#
tag

Tök igazad van, ezért is írtam korábban, hogy előrendelés marad, mert alapvetően kíváncsi vagyok, bár nem örülök.:)

(#295) ollie válasza HaaS (#286) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Eddig úgy néz ki, hogy semmi másból nem áll a DA2, mint harcból és átvezető animációkból.

***

(#296) AtHoS válasza GypsFulvus2 (#293) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Értem. Picit furcsa volt, hogy van amit simán lehetne tanulni van amihez meg "segítség" kell.

Nem rossz ez az elképzelés és így picit színesíti a történeti részt.

Más:
valakinek van ötlete, hogy miért ugrál a számláló ami a demó futtatását mutatja az akcióhoz?

Tegnapelőtt 800k magasságában volt. Tegnap már csak 500k körül és ma 9h magasságában is itt tanyázott, de most meg már 700k fölött van újra alig egy órával később :F

read-only mode on the forum

(#297) Healbacsi válasza AtHoS (#296) üzenetére


Healbacsi
őstag

Az a szamlalo egy full kamu adat. Most 10:15-tol 1 percig 5 secenkent nyomtam refreszt a firefoxban. Szinte stabilan 200-al novekedett a szam.. Siman mokusvakitas.

(#298) AtHoS válasza Healbacsi (#297) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Lehet, hogy meghekkelték a számlálót? :Y valóban irtózatos számértékekkel növekszik

read-only mode on the forum

(#299) CriticalHit


CriticalHit
őstag

agyatlan kaszab, agyatlan konzolosoknak, szegyen
Talan a Wither 2, bar a harc ott is tovabb egyszerusodot

Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.

(#300) HaaS válasza CriticalHit (#299) üzenetére


HaaS
addikt

...tovább egyszerűsödött:DDD? Hogyan?

[ Szerkesztve ]

"a sárkány is csak ember" - oxox

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Dragon Age 2
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.