Hirdetés

2024. május 30., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Dragon Age 2

Hozzászólások

(#301) AtHoS


AtHoS
nagyúr

Na kivégeztem minden karakterrel a demót. Férfi és női főhőssel is .

A nő úgy mozog benne, mintha csípőficamos lenne. Úgy riszálja magát, mint egy rossz ..rva. brrrr....

Tolvajjal íjászként könnyebb volt, de közelharcosként is remekül helyt állt.
Harcosként voltak melegebb pillanatok, de igazából a kétkezes fegyveres kialakítás volt problémásabb.
A mágus meg elég csíter lett. Mikor női főhőssel vittem, akkor csak Ő maradt életben az Ogrénél és egyedül vertem le vele az Ogrét fél HP-ról meg vagy 5-6 bunkót. Hehe, jól bírta. Férfi mágussal viszont (lehet picit másképp fejlesztettem) nagyon hamar megvolt ugyanez a csata egyetlen halál nélkül.

Kirkwallban viszont a mágus aprított, utána az íjászt éreztem a következő lépcsőnek, majd a közelharcos tolvajt és csak ezután jött a harcos. Ebben viszont az is belejátszhatott, hogy kétkezes harcossal kezdtem, minden "előtanulmány" és tapasztalat nélkül.

Mikor harc közben akartam "felképezni" valamelyik karaktert valahogy nem akarta kiválasztani, hanem folyton visszalépett a harctérre. Persze ESC és innen Level UP rendben működött.
Remélem ez betudható a korai készítésű demónak.

[ Szerkesztve ]

read-only mode on the forum

(#302) Archanon válasza AtHoS (#301) üzenetére


Archanon
őstag

Azt mondod, nagyon unbalanced? Nem tudom, én eddig csak íjásszal s harcossal vittem eddig végig, mindkettővel nagyjából ugyanolyan könnyen. A mágust talán azért érzed csíternek, mert ha 2 van belőle a csapatban, máris ütősebb az egész team. :DDD Bár azt mondod, csak te maradtál életben... fene se tudja. Végleges változat csak nem lesz ilyen, de nem igazán tudom már, hogy érdekeljen-e engem... :(

"A nő úgy mozog benne, mintha csípőficamos lenne."
Na ja, ez az a pont, amikor megfogadtam: ha mégis játszanék DA2-vel, "hagyomány" kilőve, s mellőzöm a female Hawke-ot. :DDD

Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)

(#303) Darth_Revan


Darth_Revan
veterán

Most játszok az Ébredések kiegészítővel és a kérdésem, hogy

SPOILER
Meg lehet-e menteni a várost és a strázsát it? Strázsa fel van maxra fejlesztve és csak 2 csapattagot viszek a városba, de így is elesik a strázsa...meg lehet valahogy menteni mindkettőt?

Dragon Age Origins is tele van bugokkal, de amit az Ébredések kiegészítővel műveltek az nevetséges, van quest amit csak cheatelve lehet megcsinálni (mondjuk Originsben is kellett konzol parancs Lieliana bug miatt...), mert nem jelenik meg a hozzá szükséges recept...nevetségesen sok kritikus bug maradt az alap, de főleg a kiegészítőben. Remélem a DA2 már nem lesz ilyen bughalmaz. Legidegesítőbb bugok amiket találtam mindkettőben:
-hiányzó tárgyak/receptek
-indokolatlan belassulás (megnövekedett töltési idő+akadozni kezd) egy idő után
-random helyeken összeomlik és kilép

Nem értem, hogy két ilyen nagy név, mint az EA és a Bioware hogy tudott kiadni szinte béta állapotú játékokat és ki se javítják 1+ év alatt ezeket a bugokat, amikkel a hivatalos fórum is tele van.

(és mielőtt valaki rosszra gondolna, eredeti mindkettő)

[ Szerkesztve ]

(#304) maszi99 válasza Darth_Revan (#303) üzenetére


maszi99
őstag

Nekem is eredeti mindkettő! :C

Válaszok:
Spoiler: Nem menthető meg sajnos mindkettő (választani kell)
Bugok amiröl irtál: "hiányzó tárgyak/receptek" a kiegészítőben sajnos tényleg nem javították a hibát! :Y
A többi jelenség nálam nem volt tapasztalható. :N
Milyen karid van, ha nem veszed tolakodásnak, és milyen beállítással nyomod, mert aszemélyi lapodon nincs feltüntetve (igaz az enyém se ;) )

:R :R :R

http://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html

(#305) AtHoS válasza Darth_Revan (#303) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Nem tévedtél el egy picit?

Archanon
"Azt mondod, nagyon unbalanced?"

Én ilyet nem állítottam. Leírtam amit tapasztaltam. Harcossal kezdtem a DA pályafutásomat (előző résszel még nem sikerült játszanom) és abból is kétkezes harcmodorral. Itt főleg erőre gyúrtam, HP-t hanyagoltam, de igazából ugye a demóban csak két szintet lehet lépni, így 6 ponttal lehet csak variálni. Számomra ez az első játék volt a "legbénább". Pajzs + kard kombóval később (harmadik vagy negyedik újrajátszásnál) már biztonságosabb volt.

Persze a legelső harcnál, mikor megad több skillt is a gama mindegy milyen kialakítású a főhős, mindenképpen "ellenállhatatlan" volt, aprított, mint gép.

read-only mode on the forum

(#306) Archanon válasza AtHoS (#305) üzenetére


Archanon
őstag

A "csíter mágus" kijelentésről nekem ez jött le. :B Azt hittem arra írod, túl erős a többi kaszthoz képest.

Egyébként nehéz fokozaton csak nem lesz ennyire könnyű a játékmenet...

Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)

(#307) Kareszovics


Kareszovics
addikt

Üdv!

Kipróbáltam a Demo-t. Bár az első résszel még nem játszottam, de mostanában akartam a kollekciómat bővíteni vele. Sok helyen olvastam, hogy csalódás eddig a második rész és azt kell mondjam, hogy totális laikusként nekem sem tetszik. Erősen Hack&Slash érzése volt az egésznek, ha meg beszélgetős RPG-t akarok akkor visszatelepítem a ME-t. :D

Összességében még attól is eltántorított, hogy az első részt beszerezzem. :U

http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian

(#309) leviske válasza Darth_Revan (#303) üzenetére


leviske
veterán

A játék többször új motorra került, ami nem kis munka. Emellett sürgetve is lehettek, miután az Awakening-et követően (vagy már közben) Montrealra lett bízva a Mass Effect 3. Ezért is kapta a második részt Edmonton.

Persze ez még nem jogos kifogás, de így talán érthető, hogy miért nem jött a játékhoz egy nagyobb patch, amivel kijavítják ezeket is.

(#307) Kareszovics: Miért írja le mindenki a demo alapján a játékot? Tény, egyelőre nem hozott egyfajta feelinget, de basszus, egy demo! A harcrendszer minden bizonnyal azért változott, mert sokan rinyáltak, hogy nem olyan, mint a Sacred Ashes trailerben, most pedig bizony olyan lett. Az egész történetet meg nem lőhetik le egy demoban, még a látott jelenetek is ki lesznek bővítve.

Ha 3,5k-t nem ér meg neked a játék, megértem, de ne fogd arra, hogy mindezt azért, mert a második rész másabb, mint az az első rész, amivel nem is játszottál.

Anno a Mass Effect 2 is rengeteget változott az első részhez képest. Sokat kivettek az eredetiből, egyszerűsítettek a játékmeneten. Mégsem jelenteném ki, hogy rosszabb lett. Sőt, hazudnék, ha nem azt mondanám, hogy a második rész miatt fogott meg a franchise (az első rész csak a vége felé lett érdekes).

Összegezve: Az mindenkinek a saját döntése, hogy megveszi-e a játékot, vagy sem. Viszont aki úgy véleményez egy játékot, hogy soha nem vitte végig, az szerintem tartsa meg a véleményét magának. Márpedig egy félig kész állapotot tükröző demo végigjátszása nem számít a teljes játék végigjátszásának.

Tehát a továbbiakban próbáljunk meg a topic teleszemetelése nélkül beszélni, vagy nem beszélni a játékról. Köszönöm. :R

(#310) olymind1 válasza leviske (#309) üzenetére


olymind1
senior tag

ott a pont :K

az originsben szemmel láthatóan lassabb a játékmenet, főleg az elején, ezért taktikusabbnak tűnik, itt meg pörgősebb, talán ezért tünik akció orientáltabbnak, de:

- attól ez még NEM akciójáték, ugyanúgy megállítható a harc mint az originsben, és játszva a demot úgy érzetem szükséges is volt megállítani, nem csak dísznek tették bele
- itt dinamikusabb/gyorsabb a harc menete, képességek is gyorsabban töltődenk újra, origins számomra sokkal vontatottabbnak tűnik, itt kevésbé tűnik unalmasnak a harc
- ugyanúgy lesznek statok illetve fejlődési rendszer, még ha kicsit át is variálták, és eltűnnek a képzettségek, vagy csak átkerültek a képességekhez
- videók alapján inventory se tűnik el, és nem is butítottak rajta, egyedüli korlátozás a társak páncélja/ruhája nem cserélhető, hanem fejleszthető lesz, ami nem is biztos hogy rossz dolog, főleg ha küldetéshez fog kapcsolódni, és változni fog a játékban az évek során
- ugyan úgy személyre szabhatóak a karakterek (nem csak a főkarakter kinézetére gondolok)
- a gui/menük igaz egyszerűbbek, de ezzel sincs semmi gond, szépen átlátható

most vittem 2. végig az originst és kb ilyen volt a reakcióm: jé, már vége is, hálistennek! legyőztem a főgonoszt, most már nyugodtan kiléphetek a játékból. félreértés ne essen, a rossztól nagyon-nagyon messze van, de etalonnak biztosan nem nevezhető. első végigjátszásra még tetszett, gondolom újdonság varázsa, de másodjára, már nem annyira...

(#311) Rossi válasza olymind1 (#310) üzenetére


Rossi
addikt

"most vittem 2. végig az originst" :F

"rossztól nagyon-nagyon messze van, de etalonnak biztosan nem nevezhető"

De bizony, hogy nevezhető, saját kategóriájában biztosan.

"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."

(#312) olymind1 válasza Rossi (#311) üzenetére


olymind1
senior tag

"most vittem 2. végig az originst" - most vittem másodjára végig az origins-t.

ha az origins számít etalonnak, akkor remélem hamarosan jön egy másik játék és leváltja

elsőre még tetszett, talán az újdonság varázsa, másodjára már eléggé unalmasnak találtam, hiába van benne csomó kisebb-nagyobb választási lehetőség, mert az hogy a végén elfek helyett vérfarkasok jönnek kevésnek tűnik. hosszával nem volt gondom, enyészet küldetések tetszettek, npck is jók voltak, látványvilág szép és változatos is, mégis valami hiányzott. én így látom, valaki máshogy, erről senki sem tehet :)

(#313) maszi99 válasza olymind1 (#312) üzenetére


maszi99
őstag

Az az érzésem, hogy te csak játszol, és nem évezed ki eléggé a játékot.
Nem aknázod ki a lehetőségeit, nem merülsz el a játék szépségeiben.
Egyszóval: keveset játszottál még eddig (nem óraszámra értettem).
Ebben a topic-ban szinte kizárólag DA fanatikusok írnak, véleményt cserélnek.
Itt mindenki Etalonnak tartja, (a legrosszabb esetben is az első számu kedvencek közé).
Mondjuk ez nem tartozik ide: azért kiváncsi lennék, mi számodra az etalon.
Mi az ami?: "ha az origins számít etalonnak, akkor remélem hamarosan jön egy másik játék és leváltja"
Az Imperium Galaktica 1 (hazai fejlesztésü) játékon nevelkedtem, amikor még a pentiumot hírböl sem ismertük.
Világsiker volt az is, és a mai napig etalon maradt, amit azóta sem sikerült felűlmulni (igaz más műfaj, csak példának hoztam fel).
Egy vérbeli game-r az évek alatt megtapasztalja mi az igazi kincs, mert az értelmes, ötletes, élvezetes játékok ritkák, és igenis meg kell becsülni őket (pl: vásárlással).
Nem akarllak minősíteni milyen game-r vagy, még véletlen se érts félre (nem ismerlek), csak:
Igazán kíváncsivá tettél!!!!

:R :R :R

http://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html

(#315) olymind1 válasza maszi99 (#313) üzenetére


olymind1
senior tag

hümm, pedig játszottam már eleget :)

nem azt mondom hogy úgy különösebben gond lenne a játékkal, csak azt, hogy lehetne történet és befejezés szempontjából nagyobb hatása, hogy úgy mondjam nincs a végének olyan nagy durranása, inkább csak kisebb puffanása. :( másodjára játszva, már nem éreztem azt hogy be kell fejeznem, mert olyan jó vagy változatos végre számíthatok...

nekem kategóriját nézve, tehát rpg-ben, számomra a Planescape: Torment, játszottam már párral, a jobbak közülük: iwd1-2, bg1-2, nwn1-2, illetve a másik örök kedvenc a c64-es Newcomer. Elder Scroll sorozat, illetve a Gotic sorozat annyira (nagyon) nem tetszett, viszont a Mass Effect 1-2 igen, Jade Empire is jó volt, valamiért viszont számomra talán a nwn2 jobban bejött mint a dao, még ha jóval bugosabb is volt :DDD Diablokat és "klónjait" inkább nem sorolom ide. Fable se volt rossz.

szerk: lemaradtak a KOTOR-ok (1-2), amik nagyon-nagyon tetszettek (már hogy ne tetszett volna elvégre belebújhattunk a Jedi/Sith bőrébe :D ), várnám a SWTOR-t is, csak az sajna MMO lesz, illetve az Alpha Protocol, ami sztem szintén jóra sikerült, eltekintve a bugoktól.

de visszatérve az originshez: van egy olyan érzésem, hogy később visszagondolva se lesz valami emlékezetes, inkább csak egy nagyon jó játék, ami tetszett, de remélehetőleg többször nem kell elővennem. bár ez az állapot lehet betudható a DA2 érkezésének :D

a videó interview-okban elhangzott: némely döntés alapján a város változni és fejlődni is fog a játék közben, nemcsak a végén pár sorban leírva. erre leszek nagyon kiváncsi :))

[ Szerkesztve ]

(#316) HaaS válasza maszi99 (#313) üzenetére


HaaS
addikt

Az az érzésem, hogy tévedsz... csak már elmondtuk a magunkét.

olymind1: mélységesen egyetértek... az Alpha Protocol miatt pedig külön köszönet.

[ Szerkesztve ]

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#317) HaaS válasza maszi99 (#313) üzenetére


HaaS
addikt

Jah, lemaradt, itt meg a Drakensang az etalon. Érdekelne róla a véleményed.

Melyik játékra gondolsz, mint igazi kincsre? És ki a vérbeli gémer? Olyan megtévesztő, amit írsz...

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#318) GypsFulvus2 válasza maszi99 (#313) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Kérlek ne ess (és Rossi meg Leviske sem) abba a hibába, hogy a véleményed/tek mindenkire kizárólagosan érvényesnek gondolod/játok. Ebbe a topicba nem csak DAO fanatikusok írtak és írnak. Egy topic szerintem nem erről szól. Ezért furcsállom Leviske Kareszovicsnak szóló lecseszését is; ha mostantól az ellenvélemény és kritika "teleszemetelésnek" számít, akkor ám legyen, többé nem nézünk fel ide.
Én jó néhányszor írtam már ide, de nem vagyok sem fanatikus, sem "gamer" (ezt a szót amúgy is utálom). Ellenben imádom az RPG-ket, gyakorlatilag csak ilyenekkel játszom évek óta.
A DAO-t egy jó és szórakoztató játéknak tartom, amit megérte megvenni, de nem etalonnak. Vagyunk még páran ilyenek, fogadd el. Hogy mit tartok etalonnak: kb.azokat amiket az előttem szólók: Planescape Torment, Baldur's Gate, Drakensang, KOTOR. Az amúgy remek Elder Scrolls vagy Gothic sorozatot nem érdemes ide keverni, az sandbox - ami teljesen más stílus. Kissé félve mondom: a DAO nál valamivel a Witcher-t is jobban szeretem - remélem ezért nem öntitek rám a poklok minden kínjait :D
A mondanivalóm lényege az, hogy különböző emberek vagyunk, különböző ízléssel, ráadásul mindannyian szubjektívek. Senki sem tud objektíven értékelni, hiszen nem processzorok, hanem emberi agy van a fejünkben. Eddig e topicban eddig nem volt divat a "csak jót mondj róla, vagy húzz el" hozzáállás (ezt nem személyesen neked szánom - no offense) és remélem ezután sem lesz így.

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#319) #PeTeY# válasza GypsFulvus2 (#318) üzenetére


#PeTeY#
tag

Épp hasonlót akartam megfogalmazni... :R

(#320) Kareszovics válasza GypsFulvus2 (#318) üzenetére


Kareszovics
addikt

Szándékosan nem is akartam leviske intelmeire válaszolni, mert azzal a fegyverténnyel, hogy nem játszottam az előző részekkel erősen trollkodássá fajulhatott volna a dolog, aki pedig egy picit is ismer itt a fórumon az tudja nagyon jól, hogy nem kenyerem; annál már lényegesen öregebb vagyok. :D

Evribodri nó offenz. :R

http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian

(#321) GypsFulvus2 válasza Kareszovics (#320) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Amúgy én is javaslom, hogy az első részt próbáld ki. Az jó játék, még ha vannak is hibái. Ne ítélj a második rész demójából; a kettő között úgy érzem nagyon fontos felfogásbeli és stílusbeli különbségek vannak.

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#322) Brutális eb válasza olymind1 (#312) üzenetére


Brutális eb
addikt

+1 Igen jó játék de nem etalon.
Legalábbis klasszikus kijátszom a karakterem a végletekig nézőpont szerint.Ahoz túl kötött.

[ Szerkesztve ]

Panni net lemondva már távol tőlem. Voda vicc! Nordtelekom korlátozza a p2p forgalmat,!Ice dsl trükközik a sávszélességgel.T-kábelnet?Próba hónap után jön a szekventálás vigyázz velük.Digi most még rendben.

(#323) maszi99 válasza HaaS (#317) üzenetére


maszi99
őstag

Drakensang is a kincsek közé való, bár hazánkban nem igazán elterjedt, és rengetegen nem ismerik, pedig az első részhez honosítás is van.
Az új résszel ami most megjelent (előzmények), még nem játszottam sjanos, de tervbe van.
Lehet zűrös számodra amiket irtam, csak nem akartam egy tekercset fogalmazni, így rövidítettem.
Az igazság az, ha megnézed a személyi lapom nem most regisztráltam magam ide.
Csendes szemlélődő vagyok, és egész kivételes esetekben megy a hsz.
A honosítás megvonásátol kezdve, a most megjelent demóval, kicsordult nálam a pohár :W
Az eladási mutatók (globális játékpiacra gondolok), arányaiban jóval magasabbak, mint az USA-ban, és ezt most nem csak kis hazánkra értem.
Összesítve jóval több a forgalom az USA-n kívűl, És ezt valahogy nem veszem be, hogy nem érné meg, csak valahogy a kissebb nemzetek le vannak *********** :W
Magam részéről azt mondom rohadjon rájuk az egész, ha ennyit nem érdemlünk meg! :W
A honosítással spórolnak rajtuk, ráadásul egy szavakba nem fogalmazható ******** akarnak letolni a torkunkon! :W
NA NE MÁ !!!!!!!!! :W
Nagyon remélem nem ez a jövő, csak egy kis kisiklárol van szó, és visszatérnek a régi kerékvágásba! :K
Továbbiakban inkább privibe kérem a kérdéseket, mert kissé eltértünk a forum témakörétől.
Jófej srácnak tartalak, aki legalább őszinte is, mert már nagyon régóta figyelem a hsz-aid, és nem csak a tied :)
Hidd el privibe jókat tudnánk tárgyalni (erre megkérek mindenkit), és egy misét megér a dolog, nem kellene teleszemetelni a topic-ot, gondolom ezt érti mindenki.
Mindenkitöl elnézést kérek aki erősnek találja meglátásaimat (különbözőek vagyunk).
Köszönöm:

:R :R :R

http://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html

(#324) KKaresz45 válasza maszi99 (#323) üzenetére


KKaresz45
senior tag

Csak egy kis kiegészítést akarok fűzni a honosítási részhez.

Nem azért angol a játék nyelve, mert kifejezetten az USA piacra készül. Azért angol, mert az EU (és persze egyéb nem USA) játékosok nagy része is beszél angolul, tehát akkor is elég sokat eladnak belőle, ha nem csinálnak honosítást. Az ilyen döntések kizárólag pénzügyi alapon születnek. Csinálnak piackutatást, mindenféle elemzéseket, megnézik az előző rész eladási adatait, internetes statisztikákat, ilyesmit. Erre megvannak a módszerek. Ebből kijön egy becslés, hogy mennyivel többen vennék meg a honosított változatot, és hogy vajon a honosítás költségét levonva mennyi hasznuk marad.

Például, ha mondjuk a becslések szerint csak 10%-kal több lefordított játékot adnának el, akkor pénzügyi bukta a dolog. Másrészt, ha ötször többet adnának el belőle, akkor szép hasznot hozna a honosított változat. Hidd el, hogy lefordítanák, ha megérné nekik.

(#326) KKaresz45 válasza maszi99 (#325) üzenetére


KKaresz45
senior tag

Igen, olvastam azt a részt a kommentedben, de nem értem, mi a baj, én nem tettem fel neked semmilyen kérdést. Úgy ítéltem meg, hogy a DA2 honosítását érintő hozzászólás a DA2 topikban nem offtopic, és nem is szemét. Ha ebben tévedtem, akkor elnézést kérek.

(#327) leviske válasza GypsFulvus2 (#318) üzenetére


leviske
veterán

Szeretnék tanulni a hibámból, ezért kérlek, idézd, hogy hol vettem általános érvényűnek a saját véleményemet.

Nem az számít teleszemetelésnek, ha egy játékról véleményt fogalmazol meg. Hidd el, én sem leszek róla jó véleménnyel, ha tényleg azt a szintet hozza, mint a demo. (Az Awakening-et sem magasztaltam, miután megjelent.) De könyörgöm, a topik minimum 100 hozzászólása arról szól, hogy milyen szar a második rész és mennyire meggyalázza az elődjét, miközben még meg sem jelent. Ennek Te látod értelmét? Mit szólnának hozzá, ha én beviharzanék valamelyik megjelenés előtti játék topikjába és arról írnék több hozzászólást, hogy mekkora okádék?

Egy demo, nem a játék. Ha az Origins-ből készült volna demo, tuti, hogy nem veszem meg, mert lassan áll össze a történet. Az Awakening-ről meg egy demo alapján nem derült volna ki, hogy mennyire nem azt a szintet hozza, mint amit elvártam.

Összegezve: Nem azt mondtam, hogy ne kritizálja senki a játékot, de ahhoz előbb várjuk is meg a játék megjelenését.

(#320) Kareszovics: Bármily megdöbbentő, lehet velem normálisan is kommunikálni, de biztos én vagyok a troll, hogy nem tudok veled egyetérteni.

[ Szerkesztve ]

(#328) GypsFulvus2 válasza leviske (#327) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Eddig úgy hittem, hogy egy demo az demonstrálja a játékot, és e célból is adták ki. Mi másból ítélhetnénk meg a tulajdonságait mielőtt megvesszük (feltételezve, hogy nem warezolunk, ugyebár)? Mindegy, részemről a téma és a topic lezárva.

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#330) Zoli133


Zoli133
őstag

Gondoltam én is megosztom a véleményemet a demoval lapcsolatban
dialog wheel képei sztem teljesen mind1 mass effectnél is megszokhattuk h a paragon kékkel a renegade pirossal van jelölve itt is kb ez a szisztéma (engem ott se zavart)
A harca az dinamikusabb lett enneg nyilván van jó és rossz oldala is, többször végigvittem a demo-t először katasztrofálisnak tűnt de aztán rájöttem h nincs is annyi különbség taktikázásban az egyhez képest csak kb felgyorsult (a két méteres pallos és a rouge föld alá bújásait leszámítva), Az hogy mennyire ölték ki az rpg rendszert majd kiderül, amit mindenképpen hiányolok a skillek kihagyása (nem láttam főzetkészítés/csapdakészítés/stb. lehetőségekhez fejlődni), illetve ahogy elöttem írták nincs több méret az italokból.
én szvsz megveszem a signature editiont a történet sztem (inkább csak remélem) megint jó lesz,aztán lehet megbánom de bioware játékban még nem csalódtam remélem ebben sem kell

ja és megvan a egymillió letöltés, bioware új kihívást tett ki: link
sajnso ehez FB kell...

"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."

(#331) Ghostface válasza leviske (#327) üzenetére


Ghostface
senior tag

Sziasztok!
A Dragon Age után, most hogy közeledik a 2. rész itt s elkezdtem olvasgatni.
Sajnos maszi99 és GypsFulvus2 véleményével kell egyetértenem. Ez egy demo amit egy aranylemezen lévő játékból adtak ki, és ilyenformán ez már nem hiszem hogy változni fog. Márpedig ez a demo nagyon gyenge az előző részhez képest. Jobban mondva nem is gyenge, hanem teljesen más. Ez már nem az a DA amit megkedveltem, sokkal inkább egy hack & slash. Nekem nem nyerte el a tetszésemet, és nem csak a játékmenet de a grafikai változások sem. A tűz egyszerűen ronda, a Hurlockok és Genlockok az elsőben sokkal "félelmetesebbek" voltak, most mikor láttam őket először az jutott eszembe hogy zombik a majmok bolygójáról. Inkább vicces mint félelmetes. Ha fizetnem kellene a játékért erősen gondolkodnék hogy megvegyem-e, így hogy újság előfizetés mellé kapom ajándékba biztos végigjátszom de valószínű csak egyszer. Majd kiderül, azért még mindig reménykedek hogy az összkép majd javít rajta tetszeni fog.

[ Szerkesztve ]

PSN: Nifty_Ghostface

(#332) Darth_Revan


Darth_Revan
veterán

Szerintetek az 1600 ajándék Bioware pont felhasználható lesz Dragon Age 2 és Mass Effect 3 DLC-k megvásárlásához is? Mert inkább DA2 vagy ME3-hoz vennék belőlük 2 (vagy több) "nagy kaliberű" DLC-t :)

(#334) leviske válasza Ghostface (#331) üzenetére


leviske
veterán

:DDD Én tekintem általános érvényűnek a véleményem, mégsem én erőltetem másokra, hogy a játék milyen lesz. Ironikus egy cseppet.

A demo NEM az aranylemezes változatból van (jó eséllyel ezzel játszottak tavaly az újságírók) és játékot még olyat nem láttam, ami összképként ugyanazt a hangulatot hozta volna, mint a demo. Talán jó példa a Maffia 2, ami egy pörgős király játéknak tűnt, aztán a teljes változat monoton és a végére elfárad.

Ellentétben a szarozókkal, sehol nem állítottam, hogy a teljes játék biztos istenkirály lesz. Meg van az esély rá, hogy szar lesz, igen, de ennek a kijelentési ideje nem most van, mikor még csak a demo van kint, hanem mikor már lesz egy két ember, aki megvette és végigjátszotta.

Egyébként a változások zömét már jó ideje lehetett tudni. Lehetett tudni, hogy a design más lesz (amúgy a darkspawnok csak a játék elején szerepelnek, abban a csöpp részben, amibe a demo is beleharap, szóval azoknak a re-designja túl sokat nem fog senkit kínozni), lehetett tudni, hogy a harcrendszer is változik és azt is jó ideje lehetett tudni, hogy a kasztválasztás a ME-féle párbeszédrendszer miatt esik ki. Képek és videók már demonstrálták is, hogy ezeket milyen formában kivitelezték. Esetleg az lehet a hozzáállásbeli különbségek oka, hogy én már egy ideje túlestem azon a felismerésen, hogy ez nem folytatás lesz, hanem konkrétan egy reboot, azzal a különbséggel, hogy nem mindent dobnak el az előző részből.

Összegezve: Én sem vagyok elájulva a demotól, de úgy gondolom, hogy nem eszetlen optimizmus bízni abban a stúdióban, aki a Mass Effect első két részét megszülte, még ha a klasszikus RPG vonalban Montreal jobb és ezért örültem volna, ha náluk marad a franchise.

(#335) Frigo


Frigo
őstag

Aki kételkedik ,hogy a 2. rész ugyan eléri-e az első rész színvonalát annak itt egy remek összehasonlítás az rpgcodex-től:

And a comparison with DA: O reveals:

Dragon Age: Origins
1,000,000 Words
1,000 Cinematics
1,000 Characters
56,000 Spoken Lines
60 Hours of Gameplay

Dragon Age II
400,000 Words
2,500 Cinematics
500 Characters
38,000 Spoken Lines
40 Hours of Gameplay

[ Szerkesztve ]

(#336) ollie válasza Frigo (#335) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Ebből még inkább az jön le, hogy a színvonal sokat esett.

Elég abba belegondolni, hogy a 38000 spoken lines-nak a fele a főhősé, hiszen mindig ő beszélget valakivel. Vagyis ez valójában csak 19000, ha összehasonlítjuk az első résszel, hiszen ott a főhősnek nem volt hangja. Ez harmadannyi beszélgetést jelent az egész játékban, mint az első részben. Ha ezt lebontjuk órákra, mivel a játék 33%-al rövidebb, akkor pont a felére jön ki.

[ Szerkesztve ]

***

(#337) Archanon válasza Frigo (#335) üzenetére


Archanon
őstag

Eléri-e? Azt hiszem egyet kell értenem ollie-val. Deee, biztosan jó lesz, mint játék a DA világában, de nem mint Dragon Age. Mellesleg az a tény, hogy rövidebb játékidő mellé sokkal, de sokkal több mozi párosul... Remélem a játékidő az tényleg játékidő, nem a teljes "film" hossza. :))

Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)

(#338) Frigo


Frigo
őstag

Nem baj hogy kevesebb a tartalom ,amíg van helyette AWESOME!!!!-button:

;]

(#339) leviske


leviske
veterán

(#335) Frigo: Nah, ilyen összehasonlítást vártam. :R Elragadtatva nem vagyok. Ilyen adatok vannak a ME1-2-ről is?

(#336) ollie: Két dolgot vegyünk figyelembe.
1. Ha a ME irányt követik, nem lesz annyira rengeteg mellékküldetés.
2. Nem tudni, hogy az Origins esetében egy eredettörténettel számoltak, vagy mind a 7-et belevették.

Ez sem sokat javít a helyzetén, de esély legalább még van.

(#340) Vistaboy válasza Frigo (#335) üzenetére


Vistaboy
veterán

Azt már eddig is tudtuk, hogy a Dragon Age II inkább lesz egy interaktív mozi, mint RPG. Ez az összehasonlítás meggyőzött minket arról, hogy a hiba nem bennünk van. :N

Aki ezt jó változásnak könyveli el, az akciójátékként biztos jól fog vele szórakozni, de részemről a 2500 átvezető helyett egy + 20 órányi játékidőnek jobban örültem volna. :U Az Origins sem volt nagyon hosszú játék, ez meg csak kétharmad olyan hosszú lesz - aminek fele az átvezetők -, áhh... :(

Részemről BioWare Signature Edition lemondás, és inkább VGA kártya csere. Ha nem kapok egy tesztpéldányt az EA-tól, amiről bemutatót tudok írni, akkor majd átadom másnak a dicsőséget. Mindenesetre aki cikket akar írni róla, előbb mindenképpen keressen meg. :K

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#343) Ghostface válasza leviske (#334) üzenetére


Ghostface
senior tag

Ahogy elnézem a te írásodat és az enyémet, kb. ugyanazt mondjuk csak más irányból megközelítve. Tudod félig üres a pohár, vagy félig teli. :) Neked sem nagyon jött be a demo de te ez alapján még nem akarod elítélni mert bízol benne hátha jobb lesz, nekem sem tetszett a demo csak én már nem igazán hiszem hogy ez még változni fog. Igazából itt mindenki ezen a véleményen van, úgyhogy kár is ezen vitatkozni, csak vannak akik kicsit zaklatottabban adnak hangot a véleményüknek. Mint írtam azért picit még én is bízom benne, és abban is biztos vagyok hogy tetszeni fog, mert szeretem a Devil May Cry stílusú játékokat is, de ez nem Dragon Age és nem rpg. Bár rpg-nek rpg csak erősen butított. Valahogy olyan érzésem van, hogy ez a játék tipikusan az amerikai piacra készült, ahol ha gondolkodni kell valamin, "akkor inkább kiveszem a lemezt a gépből nehogy már egy játék megszopasson", ha viszont 5-ször meg kell nyomnom az "A" gombot a controlleren egy szuperüberbrutál kombóért akkor magam alá élvezek a gyönyörűségtől hogy mekkora player vagyok". Néha ilyen játék is kell, csak nem értem miért kell mindent szarrá butítani. Lehet hogy hülye vagyok de olyan érzésem van mintha szembeköpték volna az összes DA rajongót, tök mindegy mit akartok ebben több pénz van mondat kíséretében.
De a remény hal meg utoljára (majd a Vezérdémon megöli). :)

PSN: Nifty_Ghostface

(#344) leviske válasza Ghostface (#343) üzenetére


leviske
veterán

Én már abban nem bízom, hogy nem egy butított valami lesz az Origins-hez képest (bár azért ott sem sokszor kellett magunkat megerőltetni), de abban nagyon reménykedem, hogy a történet élvezhetősége kárpótol ezért.

Anno az Origins sem a játékstílusa miatt lett a favoritom, hanem a háttérvilága miatt, ez pedig az awesome faktoros, pörgőrúgásos, csatakiáltásos, egymozdulattalszázakatkaszabolós harcrendszer mellett is kibontakozhat.

(#349) Vistaboy válasza Ghostface (#343) üzenetére


Vistaboy
veterán

Az én részemről sincs még minden veszve. ;) Többen írták privátban, hogy feladtam a dolgokat, pedig ez nem igaz. :N Nem azért mondtam vissza a BioWare Signature Edition előrendelésemet, mert nem érdekel a játék, hanem mert az új VGA miatt már nem lesz rá pénzem. :U

Felvettük a kapcsolatot az EA-val, amennyiben küldenek egy tesztpéldányt és megtetszik, természetesen megveszem majd tőlük. :K Előbb mindenképpen ki akarom próbálni. Lehet hogy csak pár nappal később kapom így meg, azonban ennyit mindenképpen várok.

Már csak azért is érdekel, hogy mi lesz végül az Origins-ben megismert karakterek sorsa. :DDD

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#350) olymind1


olymind1
senior tag

látom ritkításra került a topik :DDD

de hogy on is legyek: BioWare Dev Explains Why Dragon Age II Is Easier Than Origins

magyarán ha normál fokozaton játszol, akkor elég ha 1 karakterre fókuszálsz harc közben, így gondolom folyamatosabb és akciódús játékélményt kapunk. hardon és nightmaren már nem árt, ha megállítod a játékot és a többi karakternek is te osztod ki a parancsokat, hogy sikeres legyen a csata kimenetele. elvégre sok aktív és passzív talent akkor különösen hatékony, ha más kasztéval vannak kombinálva. :)

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Dragon Age 2
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.