Hirdetés

2024. május 31., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Dragon Age 2

Hozzászólások

(#201) Vistaboy válasza ollie (#188) üzenetére


Vistaboy
veterán

Szerintem tuti. De míg a Mass Effect 2-ről köztudomású, hogy közelebb áll egy akciójátékhoz, mint egy RPG-hez, a Dragon Age II-ben nem kellett volna ennyire háttérbe szorítani a szerepjátékos elemeket. :(

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#202) Vistaboy


Vistaboy
veterán

Na, kijátszottam a demót. Sajnos mire kezdtem volna beleélni magam, addigra pont vége is lett. Kicsit sajnáltam, hogy egy gyors ugrással egyből bejutottunk a városba, és mindjárt összejöttünk két csapattársunkkal is. Semmi értelme nem volt, mivel utána egyből vége is lett.

Jobb lett volna szépen az elejétől vinni a dolgokat. :)

MOD: Ja, és a párbeszéd tényleg egy-az-egyben Mass Effect 2. Néha úgy érzem, hogy azzal játszok, nem a Dragon Age II demóval. :U

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#203) Rexdemon


Rexdemon
aktív tag

Roppant csalódott vagyok, végigvittem a demót, de végig az járt a fejemben,h mi ez a szar, az nem lehet,h ez a végleges verzió... az RPG kihalt belőle, tiszta mangás a harc, nincsen semmi dolgom benne, csak klikkelek néha egyet-egyet. A DAt 4x vittem végig, majd' minden percét imádtam, a MA1-2-ket is 3-4 alkalommal, de atm nagyon messze van attól,h megfogjon. Valaki írta és én is egyetértek vele,h valahogy olyan szegényes lett az egész, SIKOLT róla,h konzolos, de ez sem lehet mentség, a konzolos nem kéne,h azt jelentse,h igénytelen 12 éves,aki csak ennyivel tud megbírkózni. Sugárban hányok tőle...egy WH40K-s idézet jut eszembe: "Hope is the first step on the road to disappointment ". :( :W :( :W

Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.

(#204) Drizzt válasza Vistaboy (#200) üzenetére


Drizzt
nagyúr

Érdekes, lehet nálad ilyenkor Dx10.1 megy, s ez magyarázza miért lehet AA-t bekapcsolni. Fene se tudja.

I am having fun staying poor.

(#205) Fecniii


Fecniii
tag

Na én is végigtoltam tegnap este, a harcrendszer elég érdekesre sikeredett, bár a végére kezdtem megszokni, viszont szerintem a a játék normál nehézségen rohadt könnyű tényleg alig kellett csinálni valamit, úgyhogy valszeg ezt is akárcsak az első részt hardon fogom elkezdeni. A grafika szerintem nagyon szép pedig csak mediumonre volt belőve, de már így is felülmúlta a DAO fullos grafikáját. Viszont az pl nem tetszett hogy a cigánykalóz csajnak a hátától 10 centire lebegett a két kardja a levegőben. Bazzeg ilyet 2011-ben??????

(#206) Vistaboy válasza AtHoS (#195) üzenetére


Vistaboy
veterán

Annál nekem is. :DDD Látványosan gyorsan elhaláloztak a csapatom tagjai, utána a csajszival egyedül lenyomtam az ogrét, meg vagy tucatnyi darkspawn-t. :U

Szerintem nem egy szinten voltak, de lehet, hogy csak azért van, mert rugóval kezdtem - 2 fegyver powa -, és nem nagyon tápoltam eleinte a HP-t. :)

MOD: Picit füllentek, ugyanis maga az ogre mészárolta le a darkspawn-ok felét a köveivel meg rohamaival. Persze én is direkt úgy álltam, hogy eltalálja őket. ;]

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#207) Fecniii válasza Vistaboy (#206) üzenetére


Fecniii
tag

érdekes úgy látszik nekem szerencsém volt mert rugóval nálam mindenki túl élte, a tank csajszi felvette az ogrét én meg püföltem hátulról, a mágus csajszi meg lődözte az apraját, én meg néha besegítettem, ha rámentek, egy két füstbombával. :)

[ Szerkesztve ]

(#208) ollie válasza Fecniii (#205) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Most mi bajod? Azok mágikus kardok, azért lebegnek. ;]

***

(#209) Darth_Revan válasza Vistaboy (#202) üzenetére


Darth_Revan
veterán

"a párbeszéd tényleg egy-az-egyben Mass Effect 2"

Azaz végre megszólal a főhős is? :))

(#210) Vistaboy válasza Darth_Revan (#209) üzenetére


Vistaboy
veterán

Igen, még ha egyáltalán nem is azt mondja, amit választani lehet. :DDD

MOD: Kipróbálom már én is a harcost, kíváncsiságból.

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#211) Realradical


Realradical
őstag

Ez mekkora kaka. Az ogrénál már vártam, hogy a mutter beenrageel és földrekúrja az ogrét is, mint a sodronyinges darkspawn-t! :DDD
Imádtam az első részt, de lehet , hogy többet nyerek ha végignézem a videókat ebből majd a youtube-on.

Az év csalódása.

[ Szerkesztve ]

Things that try to look like things often do look more like things than things

(#212) Darth_Revan válasza Realradical (#211) üzenetére


Darth_Revan
veterán

Szerintem csak a demó "Ilyen", a teljes játék nem kapott volna 94%-ot, ha hulladék lenne :B

(#213) maszi99


maszi99
őstag

Ahogy észreveszem legtöbben csalódottak, aki meg nem, az meg értetlen, és bízik abban, hogy a végleges játék jobb lesz!
Ha ez igy van, akkor minket nagyon hülyének néznek, a készítők, és a kiadók!
Azért meg még később sem adok egy kanyi vasat sem (mikor már olcsóbb lesz), hogy szebb grafikája van a játékélmény rovására, és ez nagyon úgy fest jelenleg!
Ebbe már sok játékfejlesztő csapat belefutott már, és visszatértek az eredeti feeling-hez.
Ráadásul minezt idegen nyelven, NA NE MÁ :W

:R :R :R

http://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html

(#214) Realradical válasza Darth_Revan (#212) üzenetére


Realradical
őstag

Reméljük igazad lesz, mert a jelenlegi helyzet, hogy a mage épphogy nem üvölti minden csata elején, hogy: Pajzsokat fel! Ionágyú tűz! :DD

[ Szerkesztve ]

Things that try to look like things often do look more like things than things

(#215) leviske válasza Löncsi (#196) üzenetére


leviske
veterán

Nem a látványossággal van a bajom, hanem pl nekem a kedvenc kasztom a rogue, de itt sokszor már nem is tudtam, hogy mit csinál.

(#212) Darth_Revan: +1

[ Szerkesztve ]

(#216) GypsFulvus2 válasza Darth_Revan (#212) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Miért ne kapott volna? Egy kis szívesség itt, egy kis pénzmag ott... Semmit sem érnek már ezek az értékelések. Főleg úgy hogy 70% körüli értékre már csak a hiperótvar-ultragagyi kerül.
Nekem többet mond, hogy Leviske (aki az egyik legnagyobb DAO-fan) és Vistaboy sem lelkesedik érte. Az eddigi leírások és vélemények alapján félelmeim megalapozottak voltak.
Úgy tűnik, csináltak egy kazuároknak szánt, RPG elemekkel színesített H&S-kaland konzolportot.

[ Szerkesztve ]

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#217) Darth_Revan válasza maszi99 (#213) üzenetére


Darth_Revan
veterán

Gondolom azért nem lesz honosítva, mert a sok magyar warezhuszár mellett már sem ezt, sem a Crysis 2-t nem érte meg lefordítattni az EA-nek. Ez van. Én sem fektetnék bele extra pénzt, ha ilyen kis országban a játékosok 30-40%-a inkább letölti/ellopja vásárlás helyett.

És Isten ments, hogy a szokásos parasztvakítás vita alakuljon ki, hogy "nincs pénzem eredeti játékra, előbb a teljest töltöm le kipróbálni, azért töltöm le, mert nem fordították le, letöltés nem lopás" stb :DDD

[ Szerkesztve ]

(#218) Attila_26 válasza Vistaboy (#200) üzenetére


Attila_26
aktív tag

ehhez már 6os ati vga dukál szerintem :DDD

(#219) Abu85 válasza Drizzt (#204) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nem az a baj. A demó a múlt évi DX11 alpha kódot használja. Radeonon azért megy, mert az AMD írta a kódot. Nyilván az NV-n is menni fog a véglegesben, mert öt hónapja javítják a problémákat benne. A friss kódot viszont sok munka lett volna a demóba átültetni, így inkább maradt benne a bugos, régi kód.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#220) Darth_Revan válasza Abu85 (#219) üzenetére


Darth_Revan
veterán

Az Ébredések kiegészítőt még nem vittem végig, lövök le poént, ha most kipróbálom a DA2 demót? Kíváncsi vagyok hogy teljesít Mobility Radeon 5870 alatt :))

(#221) Abu85 válasza Darth_Revan (#220) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nemtom. Én még az eredeti Dragon Age-et sem fejeztem be. :) Mindenesetre megkukkoltam a demót, de nem olvastam el semmit az írásokból és párbeszédekből. Szerintem így nem lesz gond.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#222) Abu85


Abu85
HÁZIGAZDA

Akit érdekel a véglegesben úgy lesz, hogy a Graphics detail low és medium minősége a DX9-es. Ezek persze futnak DX11 alatt is, csak nem lesz extra látvány.
A high beállításhoz már DX10-es kártya kell. Extra itt a jobb dinamikus megvilágítás (több fényforrás), minőségibb árnyékok és finom részecskézés lesz (vagyis az effektek nem fognak élesen belevágni a textúrákba). Szintén DX10-től lehet bekapcsolni az SSAO-t.
A DX11-es kód a very high minőség. Fejlett deferred render egy extra megvilágítási fázissal, jobb minőségű textúrák és tömörítés, néhol felületi tesszeláció, és fejlettebb árnyékok (contact hardening shadows). Szintén jön két extra opció: HQ blur és Diffuse DoF.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#223) maszi99 válasza Darth_Revan (#217) üzenetére


maszi99
őstag

Nem tartozom a csak letöltők táborába, a játékaim minimum 80%-a eredeti gyári!
Csak szeretem tudni, mire is költöm a spórolt pénzem!
Ezzel nem akarom lehuzni a játékot a wc-n, csak erősen kételkedem benne, hogy a teljes játék sokkal jobb lessz, persze történtekek régebben is csodák (nagy ritkán).
Véleményem szerint egy film bemutatója, vagy egy játék demója nem arról szól, hogy vegyük el az emberek kedvét tőle, hanem hogy tegyék vonzóvá!Ha tévednék elnézést, remélem ebben mindenki szimpatizál velem, akárcsak a többi észrevételemben.
Távol álljon tőlem, hogy ki mire költi pénzét, senkit nem akarok befolyásolni (vészmadár lenni).
Ez csak a saját hozzászólásom, és ezzel nem vagyok egyedül.
Ha valaki én biztosan a Dragon Age őrűltekhez tartozom, nagyonsokszor végigjátszottam az összes kiegészítőt is, és megvallom őszintén nem szégyen ZOKOGOK!!!!!!!!!!!!!!! :O
Az előző hozzászólásaim kijelentéseit pedig továbbra is tartom!!!!!!!!!!

:R :R :R

http://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html

(#224) #PeTeY#


#PeTeY#
tag

Na, nekem is sikerült kipróbálni a demót. Hát mit mondjak, elgondolkoztam, hogy lemondom az előfizetést...
A nehézségi szint remélem csak bugos a demóban, és a Normal valójában Very easy, csak rossz a kiírás. A harcrendszer az szerintem szörnyű. Beállok az ellenség elé, jobb gomb, Hawke csapkod, kitér, hárít magától, néha nyomok egy hotkey-t, hogy ne unatkozzak. Nagyon nem tetszik. A menürendszernek, ui-nak, ahogy valaki meg is jegyezte valamelyik hírnél, kissé félkész állapotú a "hangulata".
Ami pozitív, így pár perc után az a sztori mesélés mikéntje, illetve kellemes csalódás, hogy a demó a kis gépemen (E2160, 2gb ram, 9400GT) 1280x1024-ben, röccenés mentesen fut. Igaz, hogy nem szép, de amúgy is egy ilyen stílusú játéknál nálam a grafika csak sokad rangú.

(#225) leviske válasza Darth_Revan (#220) üzenetére


leviske
veterán

Még az Origins-ből sincs szinte semmi Flemeth-en kívül. De maga előtt a második rész előtt mindenképp érdemes végignyomni.

(#222) Abu85: És akkor végül is a Very High beállításokhoz lesz szükség 2GB VRAM-ra?

(#219): Szóval akkor a bugok többsége arra fogható, hogy a demo 2010-ből való?

(#224) #PeTeY#: Kitérés volt az Origins-ben is magától, ha az ember kimaxolt rogue volt. Az egyszerűsítés inkább az, hogy egypár képességet összevontak. (Pl eltűnsz és már hátba is szúrod az ellent)

[ Szerkesztve ]

(#226) Abu85 válasza leviske (#225) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Hát nem árt hozzá sok VRAM, ha teljesen ki akarod maxolni, Full HD fölötti felbontással, max AA-val. :)

A demó nem tudom, hogy melyik állapotot tükrözi. Az biztos, hogy a DX11 render egy nagyon régi verzió. A teljes játékban sokkal újabb lesz.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#227) Vistaboy


Vistaboy
veterán

Végigvittem a demót még egyszer, kíváncsiságból harcost választva. Tapasztalataim a következőek:

1. Komolyan mondom, már nem is Mass Effect, hanem inkább Diablo. :DDD Igazi tömegpusztító skillek, egy gombnyomással 10 darkspawn lefejezése a whirlwind képességgel. Valódi hack & slash. De amíg azok a skillek nincsenek meg, addig marad a szünet nélküli csapkodás, néha egy-két alap támadás beiktatásával.

2. Az irányítás egy vicc. Gyakorlatilag feleslegesen van benne a pause funkció. Csak akkor használtam, amikor a mágusomat beszorították, és kézzel kellett vele gyógyitalt itatnom, hogy ne haljon meg. Ha már gyógyital: ez a megoldás is, hogy van a quickbar jobb oldalán három ikon: HP, MANA, STAMINA, hát... Ha van ilyen italod, akkor ezek világítanak, és rájuk bökve tudod őket meginni. Ennél egyszerűbbre már tényleg nem csinálhatták volna meg.

3. Kétségtelenül látványosabb, mint az Origins volt, például nagyon tetszik, ahogyan a többi szereplő is aktívan kiveszi a részét a csatákból, például a mágus a botjával csapkodva védi magát, a rugó távolról ugrik rá az ellenfelekre, a harcosok pedig megrohamozzák őket.

4. Viszont sajnos ismét maradt a lineáris terep. Nem tudsz letérni az útról, akárhogyan is próbálod. Mint a vonat, ami sínhez van kötve. Ezt igazán megoldhatták volna a játékban, hogy legalább a terepen ne legyél beskatulyázva. Szinte lerí, hogy amint egy nagyobb tisztásra érkezel, ott harc lesz, ezért van az egész mező létrehozva.

5. Az is zavaró, hogy töltéseknél 2-3 mp-ig áll a játék. Harcolsz, majd hirtelen megáll a kép... töltés... majd egy kivégző mozdulatot látsz, mint az Origins-ben is volt, majd megint megáll... töltés... átvezető animáció... megáll... töltés... harc... Elég vontatottnak érzem, pedig 6 GB RAM van a gépben. :F

6. A grafika viszont szerintem szebb, mint az Origins-ben volt, vagyis inkább úgy fogalmaznék, hogy ez a gótikus stílus jobban illik a játékhoz, mint a korábbi megvalósítás. Nekem tetszik a grafika, ezen a téren semmi kivetnivalóm nincs benne. Pláne Flemeth néz ki nagyon dögösnek, vénasszony létére jól megcsinálták, ráadásul az a páncél, amit visel, jobban áll rajta, mint a régi szakadt rongyok.

MOD: Összességében azért én még nem temetném a játékot, ha már megrendeltem a BioWare Signature Edition-t, nem fogom a demó miatti rossz tapasztalatok alapján visszamondani - pláne, hogy 10K alatt van a gyűjtői kiadás is.

Volt már rá példa, hogy a demó alapján vettem játékot - ArcaniA: Gothic 4 -, és amíg az nagyon tetszett, addig a teljes játék csalódás volt számomra.

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#228) Realradical válasza Vistaboy (#227) üzenetére


Realradical
őstag

Nálam ez a töltögetős megállásos dolog kimaradt. X4-es proci, 8gb ram, hd4850 vga.
Arra leszek kíváncsi, hogy az előző részből hozza-e majd a játék azt a hibát, hogy egy idő után a dialógusablakok betöltése és a lootolás ablak felhozása akár 3-5seces delayt is kapott, 1 óra után.

Things that try to look like things often do look more like things than things

(#229) #PeTeY# válasza leviske (#225) üzenetére


#PeTeY#
tag

Igazad van, rosszul fogalmaztam. Arra próbáltam utalni, hogy konkrétan azon kívül, hogy jobb gombbal ráklikkelek az ellenfélre igazából semmi dolgom nincs, mert a kari csapkod, pörög-forog, elhajol, stb.

(#230) Realradical


Realradical
őstag

Link a hivatalos fórumról: link :DD

Things that try to look like things often do look more like things than things

(#231) buccsi válasza Vistaboy (#200) üzenetére


buccsi
tag

Hogy sikerült élsimítást varázsolnod bele? Nekem semmilyen beállítás mellet nem jön elő. :F Radeon HD4850 1GB 1360x768 A beállítások ugyanazok mint Neked, csak AA nincs.

Szerk:
Kipróbáltam Catalyst-ból, de még úgy se.

[ Szerkesztve ]

Ha megjön a munkakedvem, leülök egy sarokba és megvárom míg elmúlik.

(#232) Lenry


Lenry
félisten

csalódtam. túl mangás meg látványos. alig maradt benne realisztikus harcelem... :(
remélem a sztori és a játékélmény kárpótolni fog

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#233) Vistaboy válasza buccsi (#231) üzenetére


Vistaboy
veterán

Nekem benne volt végig, csak annyi, hogy DX9 alatt csak 4xAA-t engedett, viszont amikor áttettem DX10-be, akkor előjött a 8xAA és a 16xAF is.

Catalyst 11.2, és minden beállítás Application-Controlled-re rakva. Játékon belül így mindent be tudok állítani.

Más: Végigtoltam mágussal is a demót, mégpedig úgy, hogy ezúttal mindenre gonosz választ adtam. A háromszori végigjátszás során nem nagyon tapasztaltam különbséget a történet folyását illetően, egyedül a mágus csaj karakterrel halt meg Bethany a másik férfi - már nem tudom, hogy hívták - helyett.

Viszont ahogyan elnéztem, Flemeth-nek jobban tetszettek a semleges válaszaim, egyszer még azt is mondta nekem, hogy ha ismerném a lányát (GY.K.: Morrigan-t), akkor nagyon jól kijönnék vele. :DDD

A loot mindig más volt, bár mivel az Inventory le volt zárva, így sok értelmét nem láttam. Igazán hagyhatták volna, hogy felvehessük azt a pár cuccot, amit találtunk útközben, nem értem, miért kellett ezt letiltani. Viszont ezúttal legalább nem rohadnak szét a karakterek fogai, hogy külön mod kelljen az esztétikai külsejükhöz. :)

A karakterek egyébként tényleg nagyon szépen meg vannak csinálva, az átvezető videókban tisztára olyan, mintha filmet néznénk. Viszont az már gáz, hogy az alap csapkodáson kívül semmit sem tudsz csinálni, ha kifogy az állóképesség vagy varázserő visszatöltésére szolgáló ital. Ilyenkor csak nyomsz egy jobb-gombot, és elmész meginni egy sört vagy valamit, bízva benne, hogy az ellenfél előbb adja föl, mint te.

Ez a rész nagyon nem tetszik benne, de egyébként a teljes játékban elkerülhető lesz, mivel addigra lesznek italaink. A demóban minden cuccot elvettek, pont a legnagyobb harc előtt.

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#234) Vistaboy


Vistaboy
veterán

Egyébként beszéltem a CD Galaxissal, az ajándék BioWare Pontokat a végleges megrendelések beérkezésének sorrendjében adják a játékhoz. Tehát mindegy, hogy BioWare Signature Edition-t vagy normál változatot rendeltél, a lényeg az, hogy minél előbb reagálj az e-mail-re.

Egyébként már át is írták, lehet, hogy miattam? :DDD :U

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#235) Vistaboy


Vistaboy
veterán

Egy kis poénkodás. Fejlődés a Dragon Age: Origins és a Dragon Age II között a loot-képernyőn:

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#236) Vistaboy


Vistaboy
veterán

Utánaolvastam a BioWare fórumán, és észrevettem, hogy nagyon sokan panaszkodnak a bugokra, menet közbeni töltögetésekre és hasonló dolgokra. Viszont utána azt is sok helyen olvasom, ahol írják, hogy a demó már egy pár hónapos kiadás, a végleges játékban ezen hibák nagy részét ki fogják javítani.

Hát, én remélem hogy így lesz, mivel én még szeretnék bízni a BioWare-ben, hogy képesek normális játékot kiadni a kezeik közül, ha már ilyen sikeres lett a Dragon Age és a Mass Effect, bőven illene foglalkozniuk vele.

A Crytek egyenesen dührohamot kapott, hogy a Crysis 2-ből egy bugos verzió került ki, viszont akkor nem értem, hogy a BioWare miért adott ki ilyen bugos demót? Ha tudták, hogy a végleges nem ilyen lesz, akkor miért nem javítottak ki? Oké, én anélkül is megveszem, mert Dragon Age rajongó vagyok, de sok korábbi játékost el fognak így veszíteni, akik esetleg majd egy torrentről leszedett kalózverziót fognak kipróbálni, aminek a végén úgyis az lesz a vége, hogy: "Köszönöm, uram, hogy nem adtam ki 10K-t érte.". :(

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#237) Archanon


Archanon
őstag

Ennek talán itt jobb helye van.

(#227) Vistaboy: " +1 " :(

Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)

(#238) Lenry válasza Archanon (#237) üzenetére


Lenry
félisten

a harcrendszert illetően egyetértek veled, de a grafikát nézve nem. szerintem egyszerűen sivár a környezet. a mass effect 1 kőbolygói voltak ilyenek, és ott sem jött be. hol van a növényzet, az élet, a változatosság?
vagy csak az első pálya is borzalmas? tovább nem jutottam, mert Visual C runtime errorral kivág... most leszedem Steamről, hátha az jobb lesz.

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#239) Archanon válasza Lenry (#238) üzenetére


Archanon
őstag

Sivár? Nekem DAOban is Lothering elég sivárnak tűnt... És itt most azt hiszem onnan menekülünk, tehát a környezet tökéletesen passzol. A másik helyszín, ahová a demo elvisz, az Kirkwall városa, növényzetet nem nagyon lehet találni, hiába keresi az ember. Majd a teljes játékban biztos lesznek szép erdők, rétek, stb.. :P

[Mondjuk a ME színes kőbolygóin legalább oda mehettél, ahová akarsz... :DDD ]

Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)

(#240) Lenry válasza Archanon (#239) üzenetére


Lenry
félisten

úgy látom Kirkwallba sose jutok el. a Steames verzió ronda grafikai bugokat dob... :(

nem indul túl szerencsésen a kapcsolatom a DA2-vel

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#241) Lenry válasza Lenry (#240) üzenetére


Lenry
félisten

nagyon ajánlom az EA-nek, hogy holnapra kiadjanak egy bocsánatkérő közleményt ezért a fosért.

bugos, nem is igazán szép, olyan lényegtelen apróságok hiányoznak, minthogy taktikában potionhasználat.

szégyen és gyalázat. :(((

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#242) maszi99


maszi99
őstag

Lehet, hogy az év legnagyobb buktája van készülőben, (ebböl lázadás lehet!) :Y
Szinte az összes Dragon Age fanatikus előre berendelt. :O
Erős ima, és hit kell a csodához :R

http://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html

(#243) Vistaboy válasza Lenry (#241) üzenetére


Vistaboy
veterán

Ahogyan már fentebb is írtam, az egész BioWare fórum fel van háborodva, mert nagyon bugos a kikerült demó. A legtöbb problémát a DX11 okozza, ahol nVidia kártya van a gépben, ugyanis a hónapokkal ezelőtti kódot az AMD írta, így érdekes dolgokat produkál NV kártyákon.

Nálam a HD 4890-el semmi technikai jellegű problémám nem volt, háromszor vittem végig, egyedül a párbeszédek és a harcok közötti töltögetés zavart, de a fórumon állítottak szerint a végleges játékban ezek ki lesznek javítva.

Javaslom, hogy próbáld ki DX9 alatt, igaz, így csak Medium beállításon megy majd, de többen is írták, hogy úgy megoldódnak a fagyási és egyéb technikai problémák. A játékmenetet illetően sajnos nem tudunk mit csinálni, úgy látszik, hogy a konzolosok kedvéért rettentően lebutították a játékot. Az előző rész sem volt méltó a Baldur's Gate örökösének címét viselni, ez viszont már csak egy egyszerű hack & slash akciójátéknak tűnik számomra.

Mindegy, szeretem a Diablo-t is, úgyhogy emiatt nem mondom vissza az előrendelést, pláne hogy BioWare pontokat kapok vele, legalább lesz miből megvennem a Mass Effect 2 utolsó DLC-jét. :DDD

MOD: A potion-öket a quickbar jobb oldalán lévő ikonokkal tudod aktiválni, ezután nem kell őket közvetlenül kitenni a skillek közé. A három féle ikon (Piros = Gyógyító ital, Sárga = Állóképesség ital, Kék = Líriumfőzet) közül azok világítanak, amelyeket tudod az adott karakterrel használni, illetve van is olyan belőle a hátizsákban.

Ahogyan észrevettem, a demóban nem volt különbség közöttük, mármint hogy kicsi, nagy és szuper italok. Ebből következik, hogy százalékos arányban gyógyítanak, tehát akármennyi az életerőd, mindegyik ital egyformán tölti vissza azt. Ez is egy újabb egyszerűsítés. :((

A konzolok elnyomják a PC-s játékokat. Pedig most, hogy a PS3 is fel van törve, többé nem foghatják a kalózkodásra. Ugyanis szerintem ha hűek maradtak volna az eredeti Baldur's Gate-hez, akkor sokkal többen vették volna meg a Dragon Age-et is, de ezzel a konzolos DA2-vel már csak valóban az igazi DA fanok foglalkoznak, akik komolyan veszik az RPG-ket, azok messzire el fogják kerülni. :(

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#244) vhunor


vhunor
őstag

Hatalmasat csalódtam a demó alapján :( . A Witcher 2 fel fogja törölni vele a padlót.

(#245) #PeTeY#


#PeTeY#
tag

Én csak azt nem értem, hogy milyen érdeke fűződött a BW-nek illetve az EA-nak kiadni egy (állításuk szerint) hónapokkal ezelőtti állapotokat tükröző demót. Kettő héttel a megjelenés előtt, úgy, hogy a végleges játék már bőven aranylemezen van. Nem az lenne egy demó feladata, hogy a bizonytalan vásárlókat meggyőzze arról, hogy egy remek terméket kap majd a pénzéért? Ha ez december végén vagy január elején jelenik meg, egy szavam nem lenne, de így. Nem értem...
Explain to me.... EXPLAIN TO ME! :DDD

(#246) Lenry válasza Vistaboy (#243) üzenetére


Lenry
félisten

Valoban DX11-et hasznaltam nvidia VGA-val, de akkor kiprobalom DX9ben is :R

A potikat en is megtalaltam, de taktikaban mar nem volt olyan opcio, mint DA: O-ban, hogy pl 25% HP alatt igyon egyet.

Na mindegy, en elhiszem, hogy ez csak vmi korai bugos beta, csak akkor azt nem ertem, hogy miert hergelik vele a jonepet?

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#247) GypsFulvus2 válasza #PeTeY# (#245) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Nincs logikus válasz. Mindenesetre én hálás vagyok nekik ezért. Eddig vacilláltam, megvegyem - ne vegyem. A válasz immár egyértelmű. Erre a mangásított konzolportra nem vagyok kíváncsi többé. Most már csak az a kérdés, hogy ez lesz-e a "jövő útja" a Bioware-nél. Mert ha igen, akkor egy újabb nagy RPG-fejlesztő elvesztését gyászolhatjuk. :(

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#248) Lenry válasza GypsFulvus2 (#247) üzenetére


Lenry
félisten

valószínű, hogy ez lesz a jövő, mert a konzolokon jók lesznek az eladások -> nagy bevétel -> igazolva látják, hogy ez így jó. :(

áhhh f*szom az egészbe.

az előrendelésem természetesen nem vonom vissza és továbbra is imádkozok, hogy a sztori és a játékélmény elfeledtesse a hibákat...

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#249) #PeTeY# válasza GypsFulvus2 (#247) üzenetére


#PeTeY#
tag

Igen, tulajdonképpen örülhetünk, hogy idejében kiderült milyen is lesz, és nem a megjelenéskor koppanunk. Csak tényleg azt nem látom át, hogy eddig ugye nem demóztak Bioware-ék, most mégis, és ráadásul ilyen módon... na mindegy.
Valószínű, ahogy Lenry is mondta, ez lesz az új irányvonal, mert konzolon siker lesz, jó grafika, látványos, pörgős játékmenet, stb...
Én sem mondtam még le az előrendelést, de ennek az oka pusztán az ajándék Bioware-pontok, ugyanis már jó ideje kifogytam, és ugye még jön az utolsó dlc ME2-höz (ráadásul még a Liar of the Shadow Broker-t sem vettem meg). De ha március 11-én megyek a játékért, és közlik, hogy elfogytak az ajándék pontok, akkor valószínű ott hagyom, mert ez nekem most nem ér 8-9 ezer forintot.

(#250) GypsFulvus2 válasza #PeTeY# (#249) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Hmmm. Ha fenntartjátok a rendelést, azzal nem inkább azt jelzitek nekik, hogy "ez az fiúk, jó úton jártok"? Nem kötekedésképpen kérdezem. Én még reménykedem benne, hogy megégetik magukat ezzel, mert nem szeretnék több ilyen játékot látni tőlük.

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Dragon Age 2
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.