Hirdetés

2024. június 14., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#30308) HSM válasza Crytek (#30307) üzenetére


HSM
félisten

Viccen kívül... Millió oka van, hogy nem jöttek korábban DX12-t kihasználó címek. Gondold végig, alapból megjelenhetett volna 2015 helyett 2013-ban, kapásból két év előny. Ezenkívül, ha nem kötik a win10-hez, az is hatalmas előny lehetett volna, hiszen sok fejlesztőnek alapból nem volt opció olyan technológiát támogatni, ami csak a potenciális vásárlóbázis kis részénél adott.

Nem az "ejj, ráérünk arra még" a fő oka, hogy még mindig a DX11 az alapja még az elvileg DX12-es címeknek is, hanem hogy csak mostanában kezd elfogadható szintre fejlődni a DX12 felhasználóbázisa, valamint ugye nem olyan rég kezdett elindulni a Vulcan szekere sem, ami elvileg biztosíthatja a megfelelő működést az új rendszerű motoroknak régebbi OS-eken is. Amíg nincs felhasználóbázis, addig a DX11-es alapoknak maradniuk kell, mivel a valóban DX12-es alapokra épített motor az eddigi információk szerint katasztrófálisan futna a régi API-n.

"Nvidia most is akkor fog váltani amikor azt érzi ,hogy kell és van értelme."
Ez így utólag megmagyarázva nagyon logikusnak tűnhet, de nem az. Egy grafikus vezérlő tevrezésénél az alapokat kb. 4-5 évvel a termék elkészülte előtt le kell fektetni. Én ezért emlegettem a bizonyos jósgömböt. Mert ezt egyszerűen máshogy nem lehetett megcsinálni, hogy pont így adja ki, mint egy nagyadag szerencsével. ;)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.