Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Redmi Note 9 Pro topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dexter68
addikt
-
colonell
senior tag
válasz Danecay #3713 üzenetére
Fogalmam sincs már, hogy mi a fenét csinálhat aki vele. Én speciel nem hordok magamnál pénztárcát, azért prio1 az nfc-s telefon, és mivel a drága jó OTP-nél vagyok így a Simple-t vagyok kénytelen használni, hogy ne kelljen utalgatni meg stb. Igazából annyira, hogy a pinkódomban sem vagyok már teljesen biztos de ez így marhagáz, már megint a Simple részéről
-
Dévidzon
tag
válasz Danecay #3713 üzenetére
Most legutóbb úgy jártam, hogy nagy lazán odaraktam a telefonom, mobilnet bekapocsolva, mi bajom lehet? Semmi, de fizetni sem tudtam. Mégegyszer: semmi. Na jó akkor belépek. Akkor kapott észbe a nyomorult Simple, hogy "jajj bocsi-bocsi, töltöm a tokeneket!"... Egyből jó volt
[ Szerkesztve ]
-
-
crok
nagyúr
válasz Danecay #4037 üzenetére
Én még olyat nem hallottam hogy nyitott bootloader-el ne fogadtak volna be telefont [FIXME ha valaki élőben találkozott az ellenkezőjével!], a nyitási kérelmed is a gyártó bírálja el és adja ki neked a jogot. Sehol se olvasható az elérhető információk közt hogy ez garanciavesztéssel járna és én se hallottam még senkitől. És ahogy írja is Oldman2 ha annyira kakukk lenne hogy semmi fel se megy rá akkor mindegy annak a levélnehezéknek. Ha a fastboot is elmegy az még messze nem brick.. Amíg van testpoint és EDL addig minden is van - ha az sincs akkor garantálom hogy alaplapcserés.. onnantól meg mindegy. Ha meg vissza kell vinni garanciáztatni akkor amúgy is csinálnék rajta egy format-ot, úgy biztos nem adnám le hogy van rajta bármi is ami személyes. Ha már úgyis felment rá a gyári ROM-ja akkor meg vissza is zárhatod - nyitni úgyis tudnád ha te kérted a nyitási jogot. Ha meg nem te kérded majd kéred. Úgyis fogod tudni kérni mert ha használtan vetted és be tudtál lépni a saját Mi fiókoddal (vagyis nem volt gond a Xiaomi FRP) akkor tudod majd kötni a a készüléket a Mi account-odhoz.
-
crok
nagyúr
válasz Danecay #4046 üzenetére
"Rendeltetésszerű használathoz erre nincs szükség, de mivel mégis nyitva van, így biztosan nem rendeltetésszerűen volt használva, ergo.." - na, ennek innentől kezdve nincs értelme és alaptalan vádaskodás lenne csak a forgalmazó részéről. Ugyanaz a helyzet a root-ra sivalkodó appoknál ahol annyira is nyivákolnak (és alapvetően feltételezik, hogy root-olt / módosított a rendszer) hogy nyitott a bootloader.. én nem látok olyan hozzászólást itt ahol akadéskoskodtak volna egy nyitott bootloader miatt de szintén mondom [FIXME] linkeld, mutasd, etc. van a PH!-n garanciáztatás topik, futtasd meg ott. Életemben bajom nyitott bootloader miatt garanciáztatásnál soha nem volt Xiaomi-val.
-
-
crok
nagyúr
válasz Danecay #4062 üzenetére
Sajnos kb. ugyanez, vagyis hasonló van nálam is.. megy is rá kétnaponta a hibajelentés.. hátha összegyűlik elég egy hónap alatt (30 napjuk van ugyanis érdemben válaszolni). De "megnyugtató" hogy ezt nem csak ezen a készüléken látom.. még csak nem is kizárólag Xiaomi-n.. első telepítés után 3..4 napig ment, olyan 8 fizetés.. aztán paff.. aztán ugye adattörlés, vissza belépés, kártya hozzáad.. megint ment 1..2 napig.. és ez ismétlődik azóta random akit csak ismerek és Raiffeisen-es és használná. Még azt is mindíg beleírom az email-ekbe, hogy borzasztó informatív ám a hibaüzenet, mert se egy telefonszám, se egy emailcím, se egy FAQ link vagy QR kód vagy füstjel vagy bármi hogy akkor erre tessék a megoldásért fáradni vagy zároltuk de x perc/óra/nap/hét és feloldjuk vagy valami vagy bármi. Zárolták. Paff. "Rendben" gomb és jónapotkívánok'. Most olyan 5 napja jó (kopp-kopp), fizettem egy tucatszor.. de most hogy leírtam biztos megáll megint mint a szeg, majd regelhetem vissza a kártyát.. nem az a 3..4 perc az életemből hanem hogy az így használhatatlan, hogy azon feszengj hogy most akkor a terminálnál lesz-e gond vagy nem-e lesz gond vagy mi lesz Pedig nagyon bizakodó voltam, és tényleg ment az első install után egész "sokáig", mármint ahhoz képest amit azóta produkál(t) az app..
-
paolinho
őstag
válasz Danecay #4033 üzenetére
Az miért van, hogy a BL-nyitás folyamatában nem kapok kódot, noha minden rendben van a metódusokat illetően?
Itt (egyelőre) elakadok, pedig a SIM az új telóban rendelkezésre áll:
[ Szerkesztve ]
-
crok
nagyúr
válasz Danecay #4393 üzenetére
Én is kíváncsi leszek mit mondanak szóban 40+ jegyet nyittattam le online, az elsőre kaptam már postai levelet (!) hogy hát kivizsgálták és.. semmi lényegi válasz várom a többi levelet.. A ROM a készüléken amin ez használva van nem volt frissítve mialatt 1..3 de max 5 naponta eljátszotta ezt a "biztonsági okokból letiltva" mókát (még a BL is zárt..), ja, és a reinstall minden esetben azonnali gyógyír volt. De elképzelni nem tudom milyen azonosító változhat meg a készülékben amit egyrészt "Xiaomi frissítés" triggerel és amire a RaiPay ugrik. De majd írd meg, kérlek, mi lett a vége mert engem pl. érdekel!
-
crok
nagyúr
válasz Danecay #4393 üzenetére
Na, ma kaptam RaiPay frissítést, megnyitottam, azonnal kizárt majd kérte a telefonszámom, új PINt, újraregisztráltatta a kártyát, majd 3 másodperc után ugyanez Majd megint és megint Adattörlés, újra belépés.. és megint Felhívom akkor én is őket mert hogy ez a készülék nem kapott ROM frissítést az 10000%.
-
HoTaZo
addikt
válasz Danecay #4855 üzenetére
Nekem is az a rakétás oldal jön be, ráböksz a rakétára, a másik oldalon is, S máris a beállítási oldalon vagy.
Ha nagyon tartasz a felugró reklámoktól, akkor lekapcsolod a netet addig.
Fogalmam sincs, mi akar lenni az az oldal, de két bökéssel túlvagyok rajta.[ Szerkesztve ]
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
titán
-
crok
nagyúr
válasz Danecay #5102 üzenetére
Telenoros vagy te is? VoLTE nélkül LTE-n vagy csak 2G/3G-n is csinálja? Egy Telenoros hasonló esetet hallottam.
-
MODERÁTOR
-
aprokaroka87
nagyúr
válasz Danecay #5180 üzenetére
Talán mert a Miui 12 számomra valami nagyobb frissítés-nek tűnt.
Bár ha pl okosan játszik a Xiaomi, akkor össze fűzi az Android 11 frissítés-t a Miui 12.5-el.
De gondolom úgy lesz.
Csak kérdés hogy a Xiaomi mennyire tartja prioritásnak pl ezt a telefont.
Persze ha csoportos kiadás lesz... akkor nem biztos hogy késni fog sokat.
-
MODERÁTOR
-
batai15
félisten
válasz Danecay #5314 üzenetére
Ráadásul az értékeléseim megnézve nem hiszem hogy burkolt hirdetésre van szükségem , így viszont enyhén rágalmazás ahogy fogalmaztak .
Szóval a szankció erősen túlkapás btw , főleg hogy ilyen jellegűen ez volt az első mióta fórumozok.
Elég lett volna maximum itt felhívni a figyelmet , semmi többre nem lett volna szükség .[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz Danecay #5362 üzenetére
Itt nem arról van szó hogy hetente kell frissíteni ,szokjunk már le erről a demagóg dumáról.
Arról van szó hogy egy modell legerősebb változata lassan 2 Android fő verzió lemaradásban van .
És igen jó pár újdonság van általában a mind a stock mint a gyártó saját felületében amiért érdemes frissíteni. -
AtHoS
nagyúr
válasz Danecay #5421 üzenetére
Hát az lehet, de ha az "szórakoztatja" az automata fényerőszabályzás következtében a feketéből miért lesz szürke?
Megérkezett a telefon szoftver verziója
MIUI Global 12.0.2 Stabil 12.0.2.0(QJZEUXM)
10 QKQ1.191215.002
Biztonsági csomag: 2021-01-01read-only mode on the forum
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Okos Otthon / Smart Home
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Jogász topic
- iPhone topik
- Motoros topic
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- További aktív témák...
- Apple Iphone 13 PRO MAX/Sierra Blue/256GB/KÁRTYAFÜGGETLEN/AKKU 88%/Patika állapot
- SAMSUNG FLIP3 8GB/128GB FEKETE, ÜZLETBŐL, GARANCIÁVAL
- SAMSUNG Z FLIP4 8GB/128GB GOLD (Fóliás, mindene ÚJ), 2025.DEC-ig GARANCIÁS, ÜZLETBŐL, BESZÁMITÁS
- IPhone 11 128GB gyári független ÚJ 12 hónap szavatosság!
- IPhone 13 Pro max 128GB gyári független hibátlan 12 hónap jótállás
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest