Persze. Magánszemélynek ma már az összes új autó vásárlásnál nyugodt lehet, mert már nagyon sok gyártó adja az 5 v 5+ év garanciákat a fő alkatrészekre. Adhatják is, ha már ennyibe kerülnek az új autók mind1, hogy az benzines vagy elektromos vagy ezek kombinációja. Itt a költséges rész ezeken kívül kell keresni. Pl felfüggesztés részei.
Azért az újabb motoroknál nem igazán számít már, hány db-ból áll, mert elég magas szinten tökéletesre vannak fejlesztve. (Kivéve az új uniós barmok által kikövetelt kis köbcentis 5turbós, 40 szelepes, adnyomorús-blús buziságok, amiket szarrá kell pörgetned, hogy csináljon is vmit, ezáltal hamarabb meg is döglenek.)ezelőtti motorok ha még kapják a törődést a világból kimennek.
Olajszűrőhöz bizonyos kocsiknál valóban kell célszerszám, de pár 1000 forintos t~tél és csak 1x kell megvenned, aztán kész vagy vele amíg vezetés. Ha még nem anyázódunk szereléskor nem is vagyunk vérbeli autósok..
Vezérlés cserét valóban érdemes szakemberrel csináltatni, mert egy új motor drága mulatság.