Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz jerry311 #13513 üzenetére

    Azért mert valaki nem hagyja magát, még nem hülye! Nyilván Ő is nagyon jól tudta, hogy a lelépés igazából kötbérrel jár, de ha kapott egy jó tanácsot, és volt lehetősége megúszni, és ezt meg is lépte, nagyon jól tette! Minden lehetőséget ki kell használni, ahogy ezt a szolgáltató is megteszi!

    Mutass nekem csak egy ügyfelet, aki pontról pontra végigolvas minden szolgáltatói szerződést, ÁSZF-et, mellékleteket, meg a "rosseb" tudja még miket! Ilyen ember nem létezik!

  • vashal

    tag

    válasz jerry311 #13513 üzenetére

    nem akarlak bántani,de sokszor ezek az irások sok embernek ha elolvassa se biztos hogy érti ( nem mindenki jogász vagy ügyvéd). az egyszerű ember bemegy jószemüen és nem a sorok mögötti átverést keresi.

    saját tapasztalat: -érdekes

    rendeltünk egy digitál gold csomagot saját beüzemeléssel.mivel gondoltuk nem lesz bonyolult bekötni 2 kábelt.az eszköz meg is érkezett,be is kötöttük.nagy nehezen sikerült instalálni mert nehezen működött a távirányitó.2 csatornát meg is találtunk vele.visszavittük hogy nem ok valami meg a táv is szar.boltba táv ok de csatorna tényleg nincs.nem gond 15 perc és minden ok mire hazaérünk.hát nem igy volt.vissza megint,de sajnos már késő volt és csak holnap tudnak beszélni a szerelővel.6 napba tellett mire rájöttek a szerelők ( a kis okosok) hogy elfelejtették rákapcsolni az adást a boxra.mivel a táv mindig szar volt visszamentünk reklamálni.4 x volt kint szerelő és nem tudott mit csinálni + 1 x csak telefonon hogy nem tud mit csinálni vele.na ekkor google.kiderült hogy a upc box JÓ minőségű táv vevője bebolondul a plazma sugarától.felhivtam a központot hogy most már történjen valami és hogy mit találtam.ők ilyenről persze nem is hallottak (igaz az irás szerint az upc szerelő mondta mi a gond és a megoldás) de azért utánanéznek és visszacsörögnek.haha és csoda tényleg van rá megoldás, holnap posta és hozza is a szerelő.szerelő jött is de megoldás nélkül.még párszor telefonbeszélgetés a központal ahol valaki igérte hogy hozzák (de nem ért ide) valaki teljessen hülyének nézett (hogy biztos nem a box fele áll a táirányitó). megkerestem az egyik szerelőt aki szintén upc BEKÖTŐ,hogy mondjon már valamit "hát nincs mit tenni minek rendeltük meg" azért bazd meg mert NEM IRTÁK SEHOL AZ ÁFSZ-be hogy nem lesz jó.az egyik ismerősnek szintén plazmája van csak neki cisco felvevős és ott semmi gond ( kipróbáltuk nálunk is ok azzal). telefon upc-nek hogy mi a téma erre ők hogy felsőbb beosztásútól kell engedélyt kérni a cseréhez mert ugye mi nem fizetünk rá.ok menjünk be megbeszélni az üzletbe.2 lehetőség vagy kifüzetjük a box felárat vagy 3 hónapig ingyen kapjuk és csak utána kell füzetni (ANYÁTOK). aztán találtam megoltást amivel egész jól működik.ez egy éve történt,de még nem kerestek meg hogy minden ok-e.viszont mivel nem tudják biztositani a szolgáltatást az áfsz szerint bármikor elállhatunk a szerződéstől.sajnos nincs más szolgáltató nálunk,most meg kössek náluk még egy internetet is (ezért ockodunk kicsit). ja nincs más szolgáltató mert : az upc és a város nem engedett még egy légkábelt,föld alatt viszont drága + a város nem engedi a turást.( persze ezek nem igazak csak kitalációk).igaz 30km-re lévő városba légkábellel mégis meg lehetett oldani,más a polgármester.

    upc részéről igen korrekt lépés lett volna ha kicserélik a box-ot egy cisco felvevősre.nem kell a felvevő része,de nem tudják kikapcsolni akkor ennyi bukta beleférhetne :(( :((
    persze mindig a vevő a hülye :W

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés