Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atuska75
tag
válasz KisCobiii #8298 üzenetére
Hol vetted az castrol olajat? Ha tesco és társai akkor az 90% hogy, újraülepített olaj. Azt mindenképp cseréld maximum 2-2.5 ezer km után, de inkább 2. Ha jobb helyről származik akkor kihúzhatod 3 ezerig, utána hasonlóval csinálsz egyet 5 ezernél. Onnantól már mehet bele az 5w40 minőségi olaj 10ezrenként.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Atuska75
tag
válasz KisCobiii #8336 üzenetére
Az 5000 olajcsere előtt ne nagyon húzasd meg mert nem szereti. Utána olyan 6-7 ezerig finoman lehet nyúzni, aztán már ami a csövön kifér. Viszont 5ezer után néha meg kell zavarni mert, különben ellustul.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Retro DJ
aktív tag
válasz KisCobiii #8317 üzenetére
Látod ez jó kérdés (mármint a darálás). A miénken is észrevettem, hogy amikor picit csúszik darálos a hangja, plusz a menése is rángatós.
Sajnos az asszony nyúzza, szóval minden elképzelhető (sajnos nincs USB port rajta, hogy megfrissítsem a szoftvert, és beletöltsem a hátam mögött lévő "tudományt). Sajnos nem tudom leszoktatni arról, hogy ne a kuplung csúsztatásával érje el a megfelelő sebességet kanyarban, hanem a kib**szott gázpedállal. Áh... nők...
Majd ha véget ért a tél, akkor megpróbálom kicsit okítani!
Retro
-
Atuska75
tag
válasz KisCobiii #8351 üzenetére
Igen, ugyanerre szoktuk használnia teflonszalagot is aminek nagy előnye hogy bármikor könnyű cserélni. Míg a szilikont nem minden esetben könnyű eltávolítani, arról nem is beszélve hogy hidegben nehezen akar kötni.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
vecsepapa
csendes tag
válasz KisCobiii #8491 üzenetére
Nekem akkor produkált ilyet mikor M9 en tartósabban megkergettem, kiértem a körforgóból egyenes uton normális fordulatszámtartományban rángatott meg le akart állni visszakapcsoltam magasabb fordulatszámért utána szép fokozatosan engedtem visszaesni . Pár km a városban és helyrejött a kicsike.
"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"
-
Atuska75
tag
válasz KisCobiii #8495 üzenetére
Ne kezd mindjárt szétszedéssel. Próbálj meg vákuumot csinálni. Leveszed a légszűrőházat valaki üljön be és indítsa be, pörgesse fel a motort 3500-ra és tartsa ott. Te meg fogd be a karbi torkát (nem lesz egyszerű mert, nem sík a teteje) Ha sikerül akkor a keletkező vákuum kiszippantja a dzsuvát. Ha nem javul akkor sajnos bontás.
Ui.ehogy valami fóliával próbálkozz mert beszívja és baszhatod a motort
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Atyus77
csendes tag
válasz KisCobiii #8498 üzenetére
Üdv.
Először nézd meg az alapjárati ""elektromos csap" kap-e áramot ,,a karburátor hátulján van és henger alakú ,ha ráadod a gyújtást akkor hallani lehet egy kattanást (akkor nyit). Másodszor az alapjárati fúvókát pucold ki (azt könnyű kitekerni felűlről).
SKODA FORMAN
-
rob210
nagyúr
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KisCobiii #8590 üzenetére
113 094 900 ez a papír kell alá.
vecsepapa Elnézést, ATS Classic, a többi stimmt.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KisCobiii #8611 üzenetére
Alapjáraton minimum 0,75 bar(ennyire van belőve a gomba is), 2000-es fordulaton minimum 2 bar, 4000 körül kapcsol a kiegyenlítő szelep és nem lehet több mint 7 bar.
Minden értéket üzemmeleg motoron mérünk az olajgomba helyén. Ha az olajgomba csatlakozója olajos, akkor már cserélheted is, mert átszakadt, ezért jelez. (el is dugulhatott a gomba, de ezt majd meglátod, ha kiveszed.)
Még egy kérdés, olajszűrő milyen márka?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Retro DJ
aktív tag
válasz KisCobiii #8617 üzenetére
Egészen pontosan van egy visszacsapó szelep az olajszűrőben, azért mert a motor leállása után maradjon olaj a rendszerben.
Ez a visszacsapó szelep nem zár, vagy nem jó nyomáson zár, akkor gáz van...
Más: Megjött az olajam (Q8 5w40) úgy hogy hétvégén olajcsere (és szűrő cserék).
Retro
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KisCobiii #8751 üzenetére
2 tippem van: kuplung, vagy gyújtás.
A gyújtást ki lehet zárni, ha valami meredek lejtőn leengeded motorfékkel a kocsit, közben lekapcsolod a gyújtást. Ha megszűnik a rángatás, akkor valami a gyújtással van, ha marad, akkor a kuplung a ludas(vetemedett tárcsa, görbe lamella).
Óvatosan azért, ha lekapcsolod a motort, akkor csak annyi fékrásegítés maradt, amennyi vákum van a rendszerben, ha elhasználod a vákumot, tiporni kell a féket rendesen.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KisCobiii #8753 üzenetére
A bosch gyertya nem a barátunk. Biztosan jól van beállítva a gyujtás??
Sima brisk gyertyát neki, gyujtást 5 fokra, és mennie kell, ha a hozzávaló kábelek vannak, mert egy párszor már említettem, h a kábelek ellenállása létfontosságú a favorit gyujtás szempontjából!!! Nem lehet legózni az alkatrészeket, a gyujtás rendszerben biztosan nem.
VIKA elosztófedél és rotor nem jó ötlet, ha ez van benne, akkor ezeket is dobd oda a kutyának, h játsszon vele.
[ Szerkesztve ]
-
Atyus77
csendes tag
válasz KisCobiii #8753 üzenetére
Üdv.
Tapasztalatom szerint akkor rángat így ahogy írod ,ha túl nagy az előgyújtás . Ilyen esetben egy picit fordítok a gyújtóegységen az óramutató járásával ellentétes irányba .
Egyszerre csak éppen egy picit fordíts és próba .Teljesen ki fog jönni ez a kis-fordulaton jelentkező rángatás.Igazából én így végzem a finombeállítást. ...Amikor megszűnik ez a rángatás akkor tudom hogy fasza lett a gyújtás.
SKODA FORMAN
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KisCobiii #8782 üzenetére
Szerintem nem sok értelme van. kb. annyiba van mint az MPI, és az már finomabb technika.
A közpoti injektorostól a karburátoros is nyomatékosabb, bizonyos fordulatszám tartományokban az MPI-től is nyomatékosabb. Persze fogyasztásban nem tud versenyezni az MPI-vel.
Ha már alakítod, és lesz benzinpumpa, vezérlő, lambda, akkor érdemes egy MPI vezérműtengelyt betenni, meg szívósort.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KisCobiii #8786 üzenetére
Bosch Mono motronic:
Másik üzemanyag tartály elektromos szinattyúval, kipifogó labda szondával, vezérlő egység a kábelozásal, szívótorok folytószeleppel, befecskendezővel, hőmérővel, aktív-szén szűrő, fordulatjeladó.Az MPI csak annyiban különbözik, h nem kell elosztó a gyertyákra, hanem egy trafósor van helyette, más a szjvótorok, 4 injektor van + egy kopogás érzékelő(ehhez kell egy MPI blokk, mert nem lehet belefaragni a karbis blokkba)
-
-
Atuska75
tag
válasz KisCobiii #8797 üzenetére
Egy frissen generálozott motortól ne várj alacsonyabb fogyasztást! Annak idő kell hogy beálljon a rendes fogyasztás, mivel jelenleg még nagyobb a súrlódás. Ha veszel egy zsír új autót akkor is az a történet hogy, a bejáratás ideje alatt soha nem fogod elérni a gyári értékekhez közeli értéket (a gyári értéket meg utána se mert, az meg laboratóriumi érték) Ismerős vett egy zsír új autót szalonból és egy hónap múlva ment reklamálni hogy a gyár 6.2 adott meg azt tudja hogy, ezt sose fogja elérni, de mégis azért a 8.4 az nem 6.2. Aztán közölte vele egy szerelő a fent leírtakat és mondta hogy türelem, azóta eltelt másfél év kb 16 ezer km és a kocsi fogyasztása 6.8 literre beállt
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Atuska75
tag
válasz KisCobiii #8799 üzenetére
5000-re szerintem számíts nyugodtan. Egyébként ez a fogyasztás nem olyan sok ha figyelembe veszed hogy, tél van és sokat megy a szívató. Az enyémbe 83 ezer km van és 9 körül eszik télen városban rövid távokon.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KisCobiii #9695 üzenetére
Olajgomba nem olajos? Ha átszakad olajos lesz a kábel csatlakozásnál. Mérni kellene egy olajnyomást, ha biztosra akarsz menni. Nem híg az olaj, a benzinpumpa mebránja OK?(az szokta telenyomni benzinnel az olajat, felhígul, és kezdődik a tánc)
Mindenképp ellenőrizni kell, mert kár lenne a motorért.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen