Hirdetés

2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#29) Viszlát válasza jerry311 (#26) üzenetére


Viszlát
addikt

Nyilván a jövőt nem látom én sem, megtörténhet, bár személy szerint nem tartom túlzottan valószínűnek, legalábbis nem a közeljövőben. A saját megfigyeléseim alapján egyetlen olyan előny van, ami miatt a furgonos szállíttatást választják a cégek, ez pedig a gyorsaság. De én pont a válság kezdeti szakaszában kezdtem el sofőrködni, így amikor kezdett komolyodni a baj, láthattam, hogy a korábban fix megbízók inkább átcsoportosították az árut, összevártak egy nagyobb adagot és elküldték 7,5 vagy 12 tonnással.

Ezért gondolom, hogy ha a gyorsaság előnye eltűnik a tachográfnak köszönhetően, akkor az a véget jelenti a furgonos cégek nagy részének. Nem mindenkinek, mert azért mifelénk van egy olyan speciális helyzet, hogy a kisautósok nagy része ugyanúgy kilencvenezik az üzemanyagnorma miatt, mint a nagyobb autók. Hét cégnél dolgoztam szűk két év alatt, mindenhol úgy volt megállapítva a norma, hogy 90-95-nél több egyszerűen nem fért bele. Nyilván ezen lehet változtatni, de abba inkább most bele se kezdenék, hogy milyenek a magyar fuvarozó vállalkozók. Az viszont tény, hogy ilyen felfogásban még Frankfurtig sem lehet eljutni 9+1 órában.

A németeknél más, olyan díjakkal járnak amiről mi csak álmodozhatunk, nem is csinálnak gondot belőle, ha 15-16 literből jár el az autó...

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.