Hirdetés

2024. június 9., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#5) smkb válasza saguaro (#4) üzenetére


smkb
őstag

Elárulok egy titkot, mint sok más iparágban így az IT-ben is egy módon lehet fennmaradni, agresszív terjeszkedés, piacnyerés, kőkemény fejlesztések stb.. különben pillanatok alatt más települ rá a piaci szegmensre. Gyakran, csak azért kell egy egy szegmensbe is termékeket fejleszteni, hogy nehogy ott a konkurrens cég erősen megvesse a lábát és erős piaci bázisra tegyen szert, sőt gyakran csak azért vásárolnak fel egy egy innovatív fejlesztést felvonultató kisebb céget, hogy ne a konkurrens cég vegye meg. Szó szerint háború megy a cégek közt, ahol egy egy piaci szegmens egy egy csatatér. Itt nem lehet állóvíz módjára ellenni... A Samsung mára hatalmas vállalat lett hatalmas üzemi költségekkel, ezt nem lehet rózsafűzérmorzsolással fenntartani. Nem akar nyilván úgy járni mint pl a Nokia... tötymörgés, egy két rossz termék és egy gyorsvonat sebességével veszítek el a mobilpiaci részesedésüket.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.