Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz code1005 #924 üzenetére

    dps: damage per second. amit a fegyveredre ír ki, dam szempontjából kb a legfontosabb dolog (más faktorokkal együtt, de fontos). illetve így szokás nevezni a karakter sebzését is, ez lehet a passzív skillek nélküli unbuffed (kb a diablo2 aurák nélkülije) és a skillek által növelt buffed, amit játék közben kiír.

    10% alatti fire damagest: diablo2ben az andariel negatív fire resistancet adott, itt %ban több fire damageot kap az ember. DHval olyan 300-450as resist elérhető komolyabb kompromisszumok (vagy nagyon drága gear) nélkül. olyan 5%ot még nagyon meg se érezni, 10 alatt elfogadható, 20 fölött molten-fire chains-mortar ellenfelek komoly problémát jelentenek.

    100k az igen 100ezer arany.

    chst elírtam, az CHC akart lenni

    chc: critical hit chance

    chd: critical hit damage

    az árak játékon belüli gold market árak, 15k gold nem sok, friss lvl60as sima karakternek (HC/hardcore teljesen más tészta) jelenleg olyan összesen 500k aranyból megvan olyan gear, hogy monster level 0án le lehet vele nyomni diablot. (lassan, de biztosan... mindenesetre jobb, mint 1.04es patch előtt hetekig farmolni)

    ami miatt a critical hit chance és damage fontos, hogy azokkal lehet relatíve olcsón nagyon magas dpst kihozni.

    np, elején szokni kell, ez nem diablo2, még ha a DH valahol a trapper assa a frozen orb sorcres és a bow amazon között is helyezkedik el félúton. egyébként kérdezz nyugodtan, hamar bele lehet jönni a rövidítésekbe.

    -=Libria=-: pontosan. én a mostani nagy gearfejlesztés közben mp8 siegebreakeren toltam stresszteszteket (egész jól szimulálja mp6 übert) és mp3-4en néztem sebességet, hogy még mire lenne szükség. aztán ennek függvényében kb 10-12 lépés volt 160-170król a jelenlegi 210-220k.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés