Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) wody21


wody21
tag

Az 1.4-es többet eszik, mint az 1.6-os. Szerintem az átlag 9 az kb. a normális az 1.4-nél.

(#2) Thronks.90 válasza wody21 (#1) üzenetére


Thronks.90
tag

Szia! Nekem is ilyen volt az első autóm. Labfuggo a dolog, nekem megállt 7 literrel kb. Ha siettem vagy meg volt rakva akkor 10et is meg lehet vele etetni. Megbízható igas ló, szerettem nagyon.

https://www.twitch.tv/thronks_

(#3) Fr0z3n


Fr0z3n
őstag

1.4-es és kombi. 9 liter körül lesz a vegyes + - 1 liter. Attól függ hol és mire használod. Városban, pl utasonként +0,3 L /100 km. Ugyan ilyen felállásnál hosszú távon egy alap városi fogyasztással számolhatsz.
Mivel Ecotec motor, 1000 km-enként nézd meg az olajszintet. Ez a fajta motor szereti csipegetni az olajat.
Remélem segítettem és elég alapos voltam. :R

[ Szerkesztve ]

(#4) ncc1701 válasza wody21 (#1) üzenetére


ncc1701
veterán

Muternál a pincében pihen a c14nz astrám, ez ugye 60 paci. A legtöbb városban, télen volt 7.5L, a legkevesebb városon kívül, hosszúban 6.3L.
Egy kocsinál 3L van az ember jobb lábában. Ha már túl van az ember a fél millió levezetett km-en, akkor ezeket a sztrítrészeres majomkodásokat már kinövi. :)

(#5) Fr0z3n válasza ncc1701 (#4) üzenetére


Fr0z3n
őstag

Nálam több mint 3 :DDD
Ha nem nyomom 8 liter, ha nyomom akkor 13.
Toyota celica és a racionális döntés rulz :D

(#6) sziku69 válasza Fr0z3n (#5) üzenetére


sziku69
senior tag

Köszi a válaszokat. Remélem 8 liter körül megáll majd. Nem nagyon szoktam tolni neki. Illetve úgy is mondhatnám, hogy már kinőttem a vagánykodó stílust. Nem nyomom tövig a pedált.

Van egy Suzukink is. Az 1.3-as 830 kg 8 szelepes. 6 liter körül megáll vegyesen. De ha utánaakasztom a futót és megpakolom, akkor lazán megeszi a 8 litert. Persze azt nem igavonásra találták ki.

Tehát azt mondjátok, hogy az 1.6-os kevesebbet zabál? Mondjuk a kocsi súlyához nem túl sok az 1.4-es motor. De azért mégis 90 paci van benne. A másik 10 lóerővel több.

(#7) Fr0z3n válasza sziku69 (#6) üzenetére


Fr0z3n
őstag

Egy autónál soha nem az számít hány lovas. Ami fontos a nyomaték/fordulat, és a váltóáttétel.

(#8) sziku69 válasza Fr0z3n (#7) üzenetére


sziku69
senior tag

Lehet jobban jártam volna egy 1.6-ossal?

(#9) 426os válasza sziku69 (#8) üzenetére


426os
őstag

Lehet, hogy jobb lett volna, de azért ez sem fogja lezabálni a gatyádat. Jó gép ez, csak az olajra figyelj és ha kell, tölts rá néha.

.

(#10) Fr0z3n


Fr0z3n
őstag

Azt megmondod mi pénz volt és mi alapján kerestél autót?

(#11) sziku69 válasza Fr0z3n (#10) üzenetére


sziku69
senior tag

200K-ért vettem. A vállalkozáshoz kell. Anyagszállítás stb. Néhány rozsdafolttól eltekintve kitűnő állapotban van. 170000 Km van benne.

Igen, az olajat sokan mondják. Ha nem eszi nagyon, akkor nem gond.

Viszont sebességváltások közt egy kissé megtorpan. Állítólag injektor tisztító adalékot kell a benzinhez adni, és odalépni neki egy kicsit.

[ Szerkesztve ]

(#12) nzozz


nzozz
aktív tag

Azt tudom, hogy a Z14XEP egy egész takarékos kis motor, autópályán, telepakolva, klímával, spuri adalékkal 5,5l -t fogyasztott.

(#13) Simi87 válasza sziku69 (#6) üzenetére


Simi87
senior tag

egyik elsőkerekes autót sem igavonásra találták ki. amikor futót látok egy elsőkerekes autó mögött, mindig elmorzsolok egy csóró ba...meget a bajszom alatt. :)
az 1.6-al azért jártál volna jobban, mert nem erőlködik annyira a "nagy, és nehéz" kasznival. ezt a kombi 1.4-et kb. csak városi használatra. ajánlanám. mondjuk jó barátnak arra sem.

nzozz: Azt tudom, hogy a Z14XEP egy egész takarékos kis motor, autópályán, telepakolva, klímával, spuri adalékkal 5,5l -t fogyasztott.
tréleren. :C

[ Szerkesztve ]

(#14) nzozz válasza Simi87 (#13) üzenetére


nzozz
aktív tag

Nem. Saját "lábán", normál használat közben. Mérsékelt 110km/h körüli tempóban, faterom vezetett és tankolt, több 100 000km -t levezett az évek során, elhiszem neki, hogy annyi volt a fogyasztás, amennyit mondott.

(#15) 426os válasza Simi87 (#13) üzenetére


426os
őstag

Már miért ne lehetne elsőkerekes autóval vontatni? Nyilván ha taposod neki induláskor, akkor hamarabb elkapar, mint egy hátsó kerekes, de egyébként kisebb utánfutók húzásához nem értem miért kéne hátsókerekes autó. Nem tonnákat szokás személyautóra akasztani.

Egyébként "nagy és nehéz" kasztni. Hát az 1095Kg-os önsúly annyira nem olyan sok szvsz.

Amúgy meg miért ne fogyaszthatna megpakolva 5.5 litert? Nem mondta, hogy nem 60-al ment :D
Szerk: Szerintem hihető 110-nél is, ha nem padlógázzal előzte a kamionokat.

Ha nem több száz kilós cuccokat fogsz hurcolászni, akkor jó lesz az az 1.4. Ha tényleg tip-top állapotban van, akkor megérte az a 200k-t. Nem kell kitaposni a belét, és akkor nem fogyaszt olyan sokat.
Sok cuccolásra egyébként is inkább az 1.7D motor a legjobb (abból is az Isuzu-féle).

[ Szerkesztve ]

.

(#16) sziku69 válasza 426os (#15) üzenetére


sziku69
senior tag

Kímélni fogom amennyire lehetséges.2-300 kg-nál többet nem akarok vontatni. Viszont ebbe azért fér cucc hátulra is, nem beszélve a tetőcsomagtartóról. Persze többet eszik így, de erős a kaszni is. szvsz.

Nekem az mondta az autószerelő vásárlás előtt, "Ha nem akarok gondot, akkor nem veszek opel dieselt"

(#17) 426os válasza sziku69 (#16) üzenetére


426os
őstag

1.7D-ből kétféle van, az egyik Opel, a másik Isuzu motor. Az utóbbit nagyon dicsérik, keress csak rá, ha érdekel.
Szerk: TD az a D, bocsánat.

[ Szerkesztve ]

.

(#18) Dluinet


Dluinet
nagyúr

itt nézheted meg, hogy másoknál mennyit fogyaszt

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#19) Petyyyyy


Petyyyyy
addikt

Bár Ecotec, de nem egy "gazdasági mérnök", ha élhetek ezzel a képzavarral. A teljesítmény rendben van, de cserébe forgatni kell, ami ugye balra húzza az üzemanyag mérőt. Az 1.6 öblösebb, kicsit erősebb is, szerintem azzal jobban jártál volna. Unokatesóm egy nem ecotec 1.8 automata(!) csapott hátút hajt, nem cipőzve (90-100) 6 literrel jár vele. 180-nál 10-11 litert mutat a pillanatnyi fogyimérő.
A dízelre egy szava nem lehet a szerelőnek. Ha időben van cseréle az olaj, akkor egy csepp nem fogy belőle és szétrobbanthatatlan. Kettő is volt nálunk használatban, mindkettő Isuzu TD Intercooler. Az egyikben konkrétan átfodult az óra és még utána is ment, a másiktól 340 ezer km körül váltunk meg és mindkettő ment, mint a "veszedelem", már amennyire a 82 paci veszedelmes lehet. Szóval elég jól ugrottak szerintem. És persze ott az 5 literes fogyasztás.
Egyébként elég szép a járgányod. :K

[ Szerkesztve ]

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#20) sziku69 válasza Petyyyyy (#19) üzenetére


sziku69
senior tag

Most már mindegy. :) Egyenlőre nem cserélem át dieselre. Mondjuk egy 1.6-os 8 szelepessel talán jobban jártam volna. Aki ritkán fut neki autóvásárlásnak az nem látja át annyira ezeket a dolgokat. Valamint jönnek a tippek innen.onnan, és mindenki mást mond. :)
Megmutattam egyik szerelő ismerősömnek, aki átnézte, és rendben találta. Így ahogy van mehetne műszakira.
Egy bánatom van, hogy nincs rajta még vonóhorog. De a jó oldala ennek az, hogy kímélve volt a motorja. Ez egyébként látszik az egész autón. Jó persze az injektoros motor nem éppen a kímélő fordulatszámot kedveli, de néha kiégetem majd.
Tényleg, van valakinek tapasztalata az injektor tisztító adalékról?

(#21) Fr0z3n válasza sziku69 (#20) üzenetére


Fr0z3n
őstag

Az nem fontos, használj minőségi benzint. Picit drágább, de jobb sokkal.

(#22) Petyyyyy válasza sziku69 (#20) üzenetére


Petyyyyy
addikt

A vonóhorog miatt ne bánkódj, most legalább mikor felrakatod, biztos lehetsz benne, hogy rendben lesz. Plusz lehet akár a levehetős-becsukhatós verzió is. Még szép, hogy rendben találta a szerelő, tip top állapotúnak látszik. :K Ha majd oda kerül a sor, légszűrőt érdemes gyári helyett MAN gyártmányúra cserélni. Sokkal jobb minőség.

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#23) Simi87 válasza sziku69 (#20) üzenetére


Simi87
senior tag

nekem a szaladgálóson csak azért van vonóhorog, hogy óvja a kocsi hátulját a mazsoláktól. Mondjuk a nagy diesel motor, és a hátsókerék hajtás ideális igásló kombó. :)

(#24) Fr0z3n válasza Simi87 (#23) üzenetére


Fr0z3n
őstag

Mercedes rulz. :D

(#25) zotyesz66


zotyesz66
őstag

Amennyire tudom, ecotecből az 1.6 ami nagyon gáz, sem az 1.4, sem az 1.8 nem fogyaszt annyi olajat. Nekünk 1.6-os Zafiránk volt, tudom mit beszélek. Kaptunk egyszer egy vezérműszíj szakadást is vízpumpa hiba miatt. Céges kocsi is 1.6-os G Astra, az is eszi rendesen. Szóval ezekre oda kell figyelni, ezen felül azért eléggé megbízhatók. Benzinből az 1.6 sem túl takarékos, télen a Zafira is elkérte városban a 10-12-t.

(#26) sziku69 válasza Fr0z3n (#24) üzenetére


sziku69
senior tag

Köszi a tanácsokat. Milyen benzint? Prémium minőséget? Mondjuk az sem kerül már sokkal többe. Ezressel többet fizetek, de kevesebbet járok szervízbe.

A MAN levegőszűrő mennyivel jobb?

Na most megyek, és keresek egy kis benzinre valót :D :R

zotyesz66: Azt észrevettem, hogy ez a dolog a használtautó árakon is meglátszik. :)

[ Szerkesztve ]

(#27) Petyyyyy válasza sziku69 (#26) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Még nem mértem ki a különbséget. :D A G Astra volt szerelőnél hengerfej miatt, akkor ki lett tisztítva a szívócsonk is (vagy két marék kosz) és akkor mondta a szerelő, hogy jobb a MAN gyártmányú.

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#28) sziku69 válasza Petyyyyy (#27) üzenetére


sziku69
senior tag

Aha, értem. És árban mennyi a különbség?

Jah, még annyi, hogy ami a blogban van kép, az nem az enyém. Majd dobok fel róla. Csak annyi különbség van, hogy az enyém nem napfénytetős.

[ Szerkesztve ]

(#29) Fr0z3n válasza sziku69 (#26) üzenetére


Fr0z3n
őstag

Ha van a közelben OMW akkor MaxxMotion 95. Tizenpár forinttal kerül többe mint a sima 95-ös. Nálam érezhetően kevesebbet eszik és jobb a teljesítménye.

Próbáltam már Agip kutat (ami erősen nem ajánlott!!!444!!! Néha hajlandó egy kis levegőt is nyomni benzin helyett. Érezni, hogy lök egyet a piszoly. Akkoriban egy Focusom volt, volt ogy 3k benzinnek 140 km-t mentem, de mikor tankolásnál éreztem a lökést, csak ~80-at. Ennek már 4 éve.)

Mol-hoz alapból nem megyek. (mindig én tankolok, de erősködött a kutas, hogy majd ő. Pont siettem, mondom 5k-ért. Bent a shopba várok a soromra, mikor fizetek, mondja a kutas kislány, hogy 20K. WTF. :Y Volt ám balhé. De én jöttem ki győztesen, mellettem is tankoltak, szerencsére mellém álltak, hogy tényleg 5-öt mondtam)

LukOil, olcsó de szar.

Shell: fogyasztás csökkentő benzinből kb 2 literrel többet evett, és akkor még spórolósan vezettem, mert hónap vége volt :D A 100as benzin viszont nagyon f.sza, csak annyit szerintem ér, mint amennyivel drágább.

(#30) enterlaci


enterlaci
senior tag

Nekem 3 évig volt egy szedán 1.4-es de 8 szelepes motorral. Nem igaz hogy többet fog enni mint az 1.6-os, ha cserébe ne is várod el hogy ferrari legyen belőle - de ezt te magad is írtad.. A 16 szelepes egyik hátránya szerintem, hogy az amúgy is kevés nyomaték is inkább feljebb van és kicsit pörgetni kell ahhoz hogy kényelmesen és gazdaságosan menjen az autó. A fogyasztásod persze meghatározza még a bepakolt súly is, gondolom nem véletlenül vettél kombit..

A fent említett különbségek miatt csak tippelnék normál terhelésre: pl. bp-en belül 8,5-9 liter országút 7-8 liter
A jó benzin jó ötlet, az injektor tisztító nem jó ötlet. Elég egyszerűek ezek az autók/motorok és inkább szét kell szedetni egyszer és kipucoltatni a lerakódott dzsuvákat, ez egr szelepből, innen-onnan, szerelőknek ez rutinmunka.

Figyelj az olajszintre, olajcserékre, meg a gyertya cserékre, futómű és alkatrészeire meg mindenre és rendszeres karbantartással egy fillérekből fenntartható elég kényelmes autód lesz ameddig csak akarod!

Egyébként életem legjobb döntése volt akkor és bizony a "Fastra" az első lenne amit újra megnéznék ha kéne olcsó kocsit vennem. :)

Használd egészséggel! :C

Amd 386SX40, 210MB WD, 14"monochrome, Win 3.11

(#31) Simi87 válasza Fr0z3n (#24) üzenetére


Simi87
senior tag

honnan tudtad?
az egyik hirdetésem félrevezető. ;]

(#32) sziku69 válasza Fr0z3n (#29) üzenetére


sziku69
senior tag

Van OMW nálunk. Kipróbálom majd. Meg öntök bele szerintem injektor tisztítót is, mert váltásnál egy picit (ahogy írtam) megtorpan. Ez lehet részleges befecskendező fej dugulástól. ( állítólag ) :)

enterlaci : Köszi :D

[ Szerkesztve ]

(#33) Fr0z3n válasza Simi87 (#31) üzenetére


Fr0z3n
őstag

Másik topicba említetted :P

sziku69: a torpanás nem biztos, hogy dugulás. Túl sok minden lehet. Ha a tiszító nem válik be, állítass egy szelep hézagot, illetve egyszer ne sajnáld, menj 30 km-t nyélgázon. Kitakarítja saját magát. Ez az esetek jelentős részében megoldja a dolgot. Ha ez se, akkor már csak a szívó oldalon lehet valami.

[ Szerkesztve ]

(#34) enterlaci válasza sziku69 (#32) üzenetére


enterlaci
senior tag

A benzinek "rangsorolásában" osztom Fr0z3n kolléga véleményét, a tiszta benya fél siker mert kevesebb lesz a lerakódás (és ha jól tudom az OMV Schwechat-ból hozza a prémium benyáit).

A torpanás tényleg sok mindentől lehet és a legolcsóbb első lépés lehet a húzatás, pláne ha az előző tulaj '1500-ös' fordulaton használta non-stop=LOL Ne feledd a motor nem megy tönkre ha meghajtod és adsz neki bőven, időnként. ...de valamiért én a manuális tisztításban hiszek, eddig mindegyik családi autón az hozta meg a sikert. Amúgy a 100as OMV-s meg tartalmaz tisztító adalékot is..

Gondolom olaj és olaj- levegőszűrő cserékkel kezdted a használatot!

Amd 386SX40, 210MB WD, 14"monochrome, Win 3.11

(#35) sziku69 válasza enterlaci (#34) üzenetére


sziku69
senior tag

Ezt a benzint kipróbálom. Jól hangzik. Az olajat, és a szűrőket pár nappal eladás előtt cserélték szervízben. Számla is van róla. Olaj tiszta. Szűrők makulátlanok.

Egyedül a pollenszűrő volt gányos. Ezerforintos tétel volt.

Fr0z3n: Remélem a padlógáz megoldja majd a problémát.

Ja, sajnos a klímánál cserélni kell a nyomáskapcsolókat, és újra kell tölteni a rendszert. Nyakunkon a kánikula, ezért ez is az elsők közt lesz. :W

(#36) Fr0z3n válasza sziku69 (#35) üzenetére


Fr0z3n
őstag

Remélem tanácsaimmal tudtam segíteni :R

(#37) sziku69 válasza Fr0z3n (#36) üzenetére


sziku69
senior tag

Igen, mindenképpen! :) Köszi a segítséget Neked is, és a többieknek is. Esetleg ha valami lesz, majd kereslek, ha nem baj, tanács miatt.

A klímára visszatérve. A XVIII. kerületbe viszem majd be. Van egy bolt az Üllői út Vecsés felőli végénél. Ott venném meg a kétfajta nyomáskapcsolót. Ezzel kapcsolatban még bizonytalan voltam, mert nem akarok túl sok pénzt beleölni. Ugyanis az eredeti gyári nyomáskapcsolókon kívül van után gyártott is. Közel 10ezer forintos különbséggel / darab. A klímás, ezzel kapcsolatban azt mondta, hogy a gyári is egy f.s Tehát marad az utángyártott. Így egy 20-ast spórolok. (remélem)

(#38) bambano válasza enterlaci (#34) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

motort valóban jobb szétszedéssel pucolni, de katalizátort, kipufogódobot csak kergetéssel lehet.

poszthoz: átlagfogyasztás nagyon függ attól, hogy hol használod, mennyi a menetkész tömeg és mi van a jobb cipőddel. a sok gyorsítás eszi a benyát, az egyenletes menet nem annyira.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#39) Fr0z3n válasza sziku69 (#37) üzenetére


Fr0z3n
őstag

Írj PÜ-t nyugodtan, ha tudok segítek. Klímához sajnos nem értek, arra más szakik vannak. :)

(#40) enterlaci válasza bambano (#38) üzenetére


enterlaci
senior tag

Igaz, köszi a kiegészítést! :K

Amd 386SX40, 210MB WD, 14"monochrome, Win 3.11

(#41) beefjeez


beefjeez
senior tag

c14se caravan nem gyári váltóval 6 liter kb. mindenhol

(#42) Simi87 válasza bambano (#38) üzenetére


Simi87
senior tag

jézusom, motorszétszedés.
soha nem veszek másik autót. :)

(#43) sziku69 válasza beefjeez (#41) üzenetére


sziku69
senior tag

Tudnál erről bővebben írni?

(#44) neduddki


neduddki
nagyúr

HI!

elsutoote mar vki a pojne hogy ezeknek "szeret" az oraja akar15-20%ot is sietni?:- )

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#45) sziku69 válasza neduddki (#44) üzenetére


sziku69
senior tag

Szia.

Ezt nem tudtam. Mindegyikre vonatkozik? Vagy csak szórványosan? Mondjuk ha siet, szerintem az a jobbik eset. A suzukinál is megesik.

(#46) neduddki válasza sziku69 (#45) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

a opel trukje volt a90es eveken igy erek el "fantorpikus" fogyasztasokat, meg van atrukk hogy lehet kialkudni belole a valossebessget a,mugy spritmonitor mondt maar vki:15 Gasoline 6,09 7,76 11,16?

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#47) sziku69 válasza neduddki (#46) üzenetére


sziku69
senior tag

Itt már többen is írták, hogy nem mindegy milyen stílusban vezetsz. Ha nem számít mennyit eszik, akkor padlógáz. Az 1.3-as Swift-ünk például maximum 6 litert eszik átlagban. Pedig az sem mai gyerek.

Igazából nem is vártam jobb fogyasztást. Nehezebb kaszni. A suzukitól 230 kilóval nehezebb. Csak 100 köbcentivel nagyobb motor, injectorral. Nem igazán lehet csodálkozni hogy 8 liter körül van az átlagfogyasztás.

Bár itt írták, hogy nem gyári váltóval más a helyzet. De ezt a részt nem fejtették ki bővebben.

(#48) Fr0z3n válasza sziku69 (#47) üzenetére


Fr0z3n
őstag

Ha nem csal az emlékezetem, 1.6-os váltóját lehet 1-1-be átrakni. Más a végáttétele a váltónak, így kevesebbet forog a motor. Cserébe még lomhább :D

1.8as váltó harang nem stimmel, illetve rögzítési pontok sem.

De hangsúlyozom, emlékezetből írom. Utóbbi időben csak swift, escort és toyota járt a kezeim között. Fastra vagy 4-5 éve nem.

(#49) sziku69 válasza Fr0z3n (#48) üzenetére


sziku69
senior tag

Igen, utánanéztem. az 1.6-os jó bele. :) 20K körül már lehet venni bontottat. Kérdés, hogy valóban segít e a fogyasztás javításában.

Ez pl.?

[ Szerkesztve ]

(#50) Fr0z3n válasza sziku69 (#49) üzenetére


Fr0z3n
őstag

Na az pl pont nem :D

c20xe váltó az 2000 ccm 150 lovas GSI-hez való.

Fogyasztásban olyan 1-1.5 litert jelent, normál vezetési stílus mellett. Ha mamókásan ( :DDD )vezetsz akkor talán 2.

Ennél érdeklődj A hűtőmaszk biztos jól állna a tieden. :))

[ Szerkesztve ]

(#51) neduddki válasza sziku69 (#47) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

nemis ertrem a hozzaszolasod, az termeszetes hogy nem mindegy mijjen stilusban vezecc, en a 8 litert kicsi tsokkalom, de ennek a motornka inkabb az olajhorpi a nagyobb gondja, azaz nagyon figyelj ra, potlas legyen a csomagtartoban ill. a valtomechanikat gondozd fojjamtosan akkor egeszen fogyaszthato marad opel totyikban parszor ar leirtk amit kell
orasieteshez mindig elmeselem, hogy amikor en a pozsoval eppen 100folott mentem ora szerint /pedig az is sietett kicsit/ addig mogottem a cimboram mar 130folott jart az ugyanijjen kombival

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#52) sziku69 válasza neduddki (#51) üzenetére


sziku69
senior tag

Köszi mindkettőtöknek! :D

:R :R :R :R :R

(#53) Thronks.90 válasza neduddki (#44) üzenetére


Thronks.90
tag

Igen siet, enyém is 60at mutatott mikor 50el mentem gps szerint :)

https://www.twitch.tv/thronks_

(#54) beefjeez válasza sziku69 (#43) üzenetére


beefjeez
senior tag

c14se egy 8 szelepes, injektoros 82le 1.4 motor
szétcseszte egy szakember a gyári váltót, azóta sajnos nem tudom mi került bele, talán f10 váltó lehet, sajnos nem tudom, de nem megy ezzel a váltóval már annyira, ellenben kevesebbet eszik

(#55) sziku69 válasza beefjeez (#54) üzenetére


sziku69
senior tag

Még nincs tapasztalatom a kocsival kapcsolatban. Mindössze egyszer tankoltam bele. Suzuki után egy kicsit szokatlan lesz. :)

(#56) beefjeez válasza Thronks.90 (#53) üzenetére


beefjeez
senior tag

ez nálam is így van, de én úgy tudom ez amiatt van, hogy 13as felnik vannak fent, a gyári meg 14es

(#57) neduddki válasza beefjeez (#56) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

es mia aket gummeldimeret?

udv

neduddki

p.s. amugy nem aze van korabban leirtam: - )

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#58) SpZ


SpZ
senior tag

Nekem a 16 éves Mitsubishi Galantom 8-11Liter között kér bár az 136 lovas 2.0 motorral van szerelve. Van itthon egy családi F astra Sedan 1.6 16v az 7-9 között nyáron vegyesbe, télen 10-12. Viszont az sok olajat is kér.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.