"és a köd helyett normál látótáv"
Tavaly, amikor több év TES-kihagyás után az Oblivion + Morrowind + Morrobliviont végre nagy nehezen összehegesztettem és elkezdtem vele játszani, számomra pont ez ölte meg a dolgot. Seyda Neenből, már a hajóról elláttam egészen Vivecig Régen még, eredeti Morrowindben a Seyda Neen melletti félszigeten lévő katakombát megtalálni sem volt olyan egyszerű, már az is egy kisebb kaland volt...
Nekem valahogy hozzá tartozott a hangulathoz, hogy egy kicsit szürke ködös, és nem látunk el a végtelenségig, úgy kell keresgélni helyeket, embereket, bolyongani a tartományokban; a méret is gondolom hw-sw-es limitációk miatt volt "csak akkora" (akkoriban az óriásinak számított), a mostaniban talán érdemesebb lenne nagyobb távolságokra széthúzni a helyeket. Vagy kivenni a végtelen látótávolságot...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/