Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
stvnppp
senior tag
Lehet, hogy csak 30fps feletti értéket észlel az emberi szem folyamatos "mozgásnak", de attól még a tudatalatti felfogja a nagyobbaknál megjelenő köztes képkockákat (amit Te vagy én nem is észlelünk. Még középsuliban tanuljuk bioszból (mondjuk lehet, h kell hozzá egy jó tanár is )
A Harcosok klubja című filmben el is lövik ezt a poént. A főszereplő egy moziban gyerekfilm alá bevág egy-egy péniszt, bár a gyerekek nem látják, mivel csak olyan rövid ideig villan fel a kocka, mégis tudatalatt érzékelik, és elsírják magukat...
Az más kérdés, h egy játéknál ez mennyit számíthat...
[ Szerkesztve ]
-
-
tibz03
őstag
Azt a 2 memóriamudult nem Dual-Channelbe kellett volna rakni? Esetleg csak én nézek el valamit?
-
v.tom
őstag
Igen, jó példa volt a Harcosok Klubja. Van egy ilyen reklám-technika is. Úgy működik, hogy pl. egy hamburger-reklám egy kockáját lecserélik egy jóízűen hamburgert falatozó ezmber képére. A látott kép nem tudatosul a szemlélőben, de az agy felfogja, és előidéződik az a ismert effektus, hogy megkívánod valamiért azt a hamburgert... Egyébként tudtommal ennek a képbevágásos módszernek a használata már erősen korlátozott.
-
mgoogyi
senior tag
Ezt tök nehezen hiszem el, látnom kéne élőben.
Programozó fejjel nehéz elfogadni.
Mármint kiindulva egy program működéséből, nekem ellentmondás az, hogy a géptől függ, hogy a fizikát hogy számolja ki. Olyan mintha adnál két különböző gépnek egy összeadást és más-más eredményt adnának. -
ttt1
őstag
Ha már ilyen szép kártyád van nem néznél nekem egy folding@home kliensel mit produkál a kártya.A mostani 3850-esem is pihenöidejében a tudománynak szenteli az életét .. Kiváncsi vagyok érdemes-e váltani( nu jo nem csak emiatt ,de ebböl lehet azért következtetni..)
-
zlin
tag
Több, mint 8 évet counter-strikeoztam, crt-n 100hz-en, aztán megvettem az első tftmet..
60hz = 60 fps. 67.7 %-al gyorsabb a játék 100hz-en a 120ról nem is beszélek. Tudom, meg lehet csinálni 75hz-re is a tft. Próbáltam, azzal kicsit jobb volt a helyzet, de a lényegen nem változtatott: éreztem, hogy gyorsabb vagyok mint a monitorom. Egész egyszerűen 100hz-en 10 jelenetből 8x én lőttem le a másikat, 60hz en meg 3x. Ennyit számított.
2 tanulság van :
- nem kell ennyi időt elb@szni játékokra a rövid életünkből
- menjetek partyzni és csajozzatok be.Tetszett az írásod, szükség is volt rá !
Ja és Q3-ban defrag modban (amikor időre kell ugrálni, meg végigfutni a pályán) 125 fps-re kellett belőni a játékot, és igenis nagyon sokat számított bunnyzásnál pl!
[ Szerkesztve ]
"Nancy baba, kapok egy kis sört ?"
-
]Phobos[
senior tag
válasz MasterDeeJay #96 üzenetére
A COD4 saját engine nem?
Tel Elek: komolyan elgondolkodtam, hogy te mivel jáccol: csak mert a SuperMario nálam sem akad
[ Szerkesztve ]
Semmi sem lehetetlen, csak nem túl valószínű!
-
tibz03
őstag
Nem vagyok szakértő, de legjobb tudomásom szerinte a Hz-nek nem sok köze van az FPS-hez. Pl. egy átlagos CRT tévé 60 Hz-es, de a filmek és az adás 24 FPS-sel megy. Nem kéne mindenképp összekapcsolni a két adatot.
-
válasz ]Phobos[ #110 üzenetére
Lehet hogy saját, de van benne egy rakat Quake3 kód. Meg ugyan azok az Fps bugok, a bombarakásos bugot leszámítva. Vagy elég ha egyszerűen megnézed a cvarokat. Ilyen alapon a Cod2 is saját, mégis sokmindenben quake3. Vagy ott a tipikus bug, a faszi a fejével lő. (ha valakinek kilátszik a feje akkor le tud lőni).
Külön world model van a fegyverekre, amit nem a motor generál hanem előre megcsinálták. A Cod4 motorja ugyan szép, de csak ilyen gyufásdoboz méretű pályákat lehet vele csinálni. Inkább Ut3-at kellet volna rárakni, az nem fps függő és ott ténylegesen a motor generálja a world modelt. -
mgoogyi
senior tag
Szerintem a szerver mást se csinál, csak a játékosok között szétküldi az egyes emberek cselekedeteit és mindenkinek a saját játékprogramja végrehajtja az ebből következő lépéseket. Ezért van az, hogy a mentések nagyon kis méretűek a játékokban, hiszen csak az elvégzett cselekedeteket kell eltárolni, betöltéskor meg leszimulálja a játék mentési pontig tartó részét.
-
klambi
addikt
hát engem nem csak a vidkar érdekel, alaplap se kutya
"Mond szépen angolul: Gyors róka!"
-
agressiv
addikt
Figy egyszer keress egy sima 30FPS-es filmet nézz bele és keress neten egy 50FPS-es filmet (himmel.hu-ról szedd le a himmel indulót) és látni fogod, hogy sokkal életszerűbbek az animációk de ezt szerintem TFT-n soha nem fogod rendesen észrevenni nem csak azért mert 60Hz-es hanem azért mert összemosódik TFT-n a kép.
"Ezt tök nehezen hiszem el, látnom kéne élőben.
Programozó fejjel nehéz elfogadni.
Mármint kiindulva egy program működéséből, nekem ellentmondás az, hogy a géptől függ, hogy a fizikát hogy számolja ki. Olyan mintha adnál két különböző gépnek egy összeadást és más-más eredményt adnának."Ne is hidd el csak nem képesek gondolkodni!
Egyszerűen arról van szó, hogy sokat ugrálnak játékban dobozról dobozra amik olyan távolságban vannak amire épphogy fel lehet ugrani én épp ezt próbáltam ki amikor nekem mondták ezt a baromságot még anno.Előszőr limit nélkül 200-300FPS simán ment
majd 100FPS limit nehezebb volt de ment
aztán jött a 25 majd 10FPS hát elég nehéz volt de előbb utóbb összejött mégpedig azért mert kevés FPS-nél ha éppen dolgozik a gép akkor nem látsz mozgó képet és egyszerűen nem találod el azt a pontot ahonnan még át lehet ugrani de nem esel le!!Mégpedig azért amit te is jól megmondtál hogy 5+5 mindíg 10 és sosem 11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Majd jött az, hogy fal felé ugrottam és azt néztem érkezéskor mégis mennyire kerülök közel a fahoz és az égvilágon semmi különbség nem volt és nem is lessz felejtsük már el ezt az FPS es baromságot aki képes logikusan gondolkodni az rájön, hogy ez egy nagyonnagy hatalmas baromság!!
[ Szerkesztve ]
Hát még a borz.....
-
Des1gnR
őstag
válasz agressiv #119 üzenetére
Kérlek tedd fel a cod:uo-t ugorj fel egy hordóra multiba 10fps el 60fps el 125 fps el és 333fps el! Elmondom mit fogsz tapasztalni: Csak 333fps fog felugrani a hordóra
Nem azon van a lényeg hogy sok fps-ed van (egyébként ez lövésnél számít) hanem az hogy stabil mint a stabil 125 és 333. 1000fps el kicsit ugrik. de ha megnézed ezt szemmel is látni fogodv+FF2lWBoI8RKD7176twPQoCFN6asdnG4s4NmMBKztabEWaFJmP8G6OCJiCJMWcJXwDrpRYTGyF5/W+spqFwWQ==
-
concierge
csendes tag
Ez ma keszult :
[ Szerkesztve ]
PHENOM X4 9850; MSI K9A2 Platinum 790FX ; 2X2GB OCZ REAPER HPC 1066MHz ; 2xHD3870 OC
-
DroneZ
aktív tag
válasz MasterDeeJay #96 üzenetére
ha mellélőttem azt is fejesnek adta be
internet lagg alias ping... emiatt van olyan érzésed mintha mellé lőnél és mégis eltalálod. a ping idő millisecundumban mutatja mennyit késik a játék, kliens-szerver-kliens sz.gépe között.
-
Solten
őstag
GPU-Z-s anomália javítva.. (ver. 0.2.4)
Saor Alba
-
]Phobos[
senior tag
válasz MasterDeeJay #114 üzenetére
Jó, hát én Cod-ot csak single-ben toltam, de a 4 már nem kötött le. Lehet, hogy használtak fel komplett részeket a Q3 engine-ből, ami azért khmmm, de alapvetően saját engine, nem 1 felújított, alapjaitól újraírt Q3 motor( mint kb. a Mohaa PA, na ott durván felvarták az engine-t -> meg is látszódott a gépigényén xD ), erre céloztam.
agressiv: gondolom te világ életedben csak és kizárólag hibátlan programokat írtál. Ja, hogy csak raktár programot? Eredetileg a trickmove-ok sem voltak szándékosak, csak a hardcore gamerek felfedezték, hogy ilyesmi van az engine-ben. Q3 legendás erről. Volt vmi olyasmi, hogy sarokba nézve megfelelőszögben ugrottál, akkor jumppad-ként kilőtt, vagy ilyesmi, de ha akarod, megkérdem kocka kvéker haverom, ő még mai napig azzal tolja. Azt, hogy az FPS és a találati pontosság között mi az összefüggés, illetve TFT-nél miért nem számít a képfrissítés, nem tom, de tény, hogy CS alatt - sem - mindegy az FPS szám.
mod: tudod mit, keresd meg magad, googli mindenki barátja( kivéve az analfabétákat
[ Szerkesztve ]
Semmi sem lehetetlen, csak nem túl valószínű!
-
őstag
Vannak akik szerint 30-50 FPS felett mar nem latszik a kulonbseg, ami meg kell mondjam igen nagy marhasag. Bizonyos FPS jatekkal joideig jatszottam 100 FPS-el, aztan raktam uj VGA drivert es elfelejtettem kiloni vsync-et. Ennek eredmenye keppen 85 FPS-el ment az adott jatek, es teljesen mas volt, joforman jatszani nem tudtam. 100 FPS-el sokkal de sokkal jobb volt. Na pl. ezert jo a 115 FPS.
Ami működik, ahhoz nem nyúlunk.
-
agressiv
addikt
A ku..a életbe tényleg felugrik 333-al
De viszont a 125FPS amire olyan sokan esküsznek ugyanúgy baromság próbáltam kb 310-ig működik a még a dolog 333 felett semmi változás max 350 ig tudtam és 310 alatt szintén semmi valóban érdekes ezt nem gondoltam volna!
Azért áltam ki eddig a "ez baromság" ötlete mellett mert eddig mindíg próbáltam ilyeneket és sosem vettem észre különbséget viszont a 333-as bejött az valóban sokkal nagyobbat ugrik.
egyben feltenném a kérdést, hogy mitől van ez?? (technikai dolgokra gondolok)Hát még a borz.....
-
válasz agressiv #127 üzenetére
A technikai dolgok ITT.
Azt figyelembe kell venni hogy nagy értékeknél negatív effektek is felentkezhetnek. Aki Cod1/uo-zott biztos ismeri a Harbor pályát, na ott ha a kikötöi rendörség épületéből kiugrassz akkor 125fpsnél nem sebződsz (van nagyon keveset és kevés esélyel), de ha ugyanezt megteszed pl 500fps-el akkor akár a fél életedbe is kerülhet az ugrás. Tehát az emberkére ható gravitációt is befolyásolja. Nagyon nagy fps-eknél kissebbet is ugrik az emberke emiatt a 333 felett már nem sok értelme van a játéknak. (ha a többi bugot nem akarod kihasználni.)
-
Az is befolyásolja a játékot, így lehet hogy a nagy fps miatt rosszabb a szinkron a szerverel. Gondolom elcsúszik egy kicsit a szinkron. Nagyon kicsi fps értéknél (x<30) csökken a ping, de ez csak amiatt van mert alig küld adatot a szervernek. Ilyenkor a játékos úgy megy mintha teleportálgatna.
Pingem jó szokott lenni 25-50 között. Néhány játékban abszolute nem számít a ping, ilyen a Red orchestra ahol 200-as ping körül is tükör folymatos a játék és mindíg oda megy a golyó ahova lőttem. Vagy AVP2 ott 500-as ping még játszható. Cod-okban meg 100 felett már gázos. Stratégiáknál nyugodtan lehet 1000 is, van idő a szinkronra.
-
Neptunfű
tag
válasz MasterDeeJay #128 üzenetére
Tiszta Mátrix
as long as you don't choose everything remains possible
-
válasz Neptunfű #130 üzenetére
Hát persze!
Neo se volt különleges csak baromi sok fps-e volt, meg lagolt és azért kerülte ki a töltényeket. Nem is értem miért nem dobta ki a csalásvédelem.Ha ki akarsz kerülni a mátrixból akkor a belső teret kell meggörbíteni. Erre ottvannak Murphy törvényei. Egy macska mindíg a lábára esik, egy vajaskenyér mindíg a vajas felére. Ha egy macska hátát bekenjük vajjal akkor nem fog földreérni hanem az esés egy pillanatában kettényílik és emiatt a tér is meggörbül. A macska két oldalán keletkezik egy csillagkapu ahol ki lehet jutni a mátrixból. Ilyen egyszerű!
Lehet még bonyolítani, ha mindegyik felét bekened lekvárral akkor pörgni is fog. És ha nekiütközik valaminek akkor több millió megatonna erejű termonukleáris bombaként robban fel.[ Szerkesztve ]
-
Quiksilver
aktív tag
Grat a cikkhez most már biztos ilyet fogok venni
Az embereket két dolog foglalkoztatja az ősidők óta: 1.Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?
-
concierge
csendes tag
válasz csellosi #137 üzenetére
12K csiholtam ki a HD3780-bol . Erdekes hogy mar CF-ben 14.500 fole nem volt hajlando menni.
Ezek az eredmenyek persze a 4 magos Phenommal keszultek. Ne felejtsuk el hogy a 3Dmark csak egy hasonlitasi alap nem mas . A kulonbseg az AA , AF beallitasoknal lathato igazan. Pl HD3780 CF 1280x1024-ben (alap) hoz annyit mint a HD4850 CF 1680x1050 (max AA; AF ) na ez az igazi kulonbseg. Vannak olyan jatekok ahol 1280x1024-ben a CF katasztrofalis ( nem erre a felbontasra van optimalizalva ) de ha mar 22" nezzuk 19" helyet 1680x1050-ben mar erezheto a jelenlete.PHENOM X4 9850; MSI K9A2 Platinum 790FX ; 2X2GB OCZ REAPER HPC 1066MHz ; 2xHD3870 OC
-
Dyno
veterán
Gratulálok a Teszthez nagyon részletesen lelettek írva a mérési értékek.
-
Solten
őstag
Bővült 3DMark06 eredményekkel.
CF: [link]
Saor Alba
-
Solten
őstag
Bővült fogyasztási adatokkal.
Saor Alba
-
nagyúr
válasz Aprósólyom #146 üzenetére
Melyik CRT az, amelyiken 200-300Hz-es képfrissítési értéket lehet beállítani? Mert ha pl. 100Hz-en van, akkor onnantól kezdve a 200-300+ fps ugyebár lényegtelen...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
agressiv
addikt
Mindenki ezzel a baromsággal jön, hogy 31FPS-nél többet nem tud a szem érzékelni és így tovább.... de a helyzet az, hogy a 25 FPS az amit az ember folyamatosnak lát már, de nem azt jelenti, hogy nem tud többet látni az igazi élethű mozgáshoz kell az FPS
[ Szerkesztve ]
Hát még a borz.....
-
Aprósólyom
addikt
Sajnos én sem arról beszéltem, hogy CRT-k bírnának megjeleníteni 200-300fps-t, viszont a CRT működési elvéből és a magas frissítésből kifolyólag (120Hz+, pl 640*480 bőven nelég volt Quake+-hoz, ott meg megy a 160Hz is). A VGA által produkált 300fps feletti értékeknél, meg érezhetően más volt a jellege a megjelenítésnek. Olyan sima volt hogy már fájt... A mai TFT-k is hiába "2-3 ms"! Azok csak marketing maszlagok. Gondolom átszámoltad már hogy mit jelentene egy 2-3ms-os valós monitor, 300-500"Hz" crt nyelven, ez valami kamu!!
De igazából, ha neked sosem volt tapasztalatod ilyennel, nem értem miért alkotsz véleményt erről...Jevons paradox
-
gyerpi
aktív tag
Helló !!!
átolvastam a tesztet nagyon tetszett
ezelőtt ATI 9600 vkártyám volt és nagyon bejött, de kénytelen voltam nvidia-t venni mert akkoriban árban és teljesítményben sem érte meg ATI-t venni
most gépújítás előtt állok úgy hogy megint ATI az én barátom és ilyen tesztek csak megerősítenek abban, 1 ATI 4850 vagy 4870 -et vegyek
és az FPS 50 vs 250 témára
hát aki komolyan játszik vagy játszott FPS játékokat sztem ilyeneket nem is ír, több éve játszom COD szériával és nagyon nem mindegy mennyi FPS-ed van 50 vagy 250 sokkal gyorsabb vagy, pontosabbak a lövéseid is nincs olyan nagy szórása a fegyvereidnek stb.
SP módban a játék elmegy 25-30 FPS-el is nincs jelentősége csak játszható legyen és minél szebb
MP módban az ideális a fix 250 FPS többnek nincs értelme mert a CB szabályok többet nem engednek és aki WAR-ozik annak úgy is be van lőve max 250-reXFIRE : gyerpi steam:gyerpi543
-
cousin333
addikt
No, megtaláltam a korábban említett cikket, ahol a forráskód elemzésével lett levezetve a dolog:
Quake 3 - Az FPS és az ugrások
Ez persze csak a Quake 3, de egyrészt sok játék épült a motorjára, másrészt minden játékban lehet valami hasonló. Ez utóbbi meg akkor adódik, amikor a szép és tökélesetes elmélet találkozik a földhözragadt megvalósítási nehézségekkel.
"We spared no expense"
-
B2man
tag
Hmm.... 157 hsz-ből vagy 100 off, baromi jó arány.
Amúgy köszi a tesztet, ez alapján hanyagolom a CF-et, mert úgy érzem nincs értelme ennyi többlet fogyasztásnak, ilyen "relatív" kis gyorsulásnál. -
roliii
tag
CrossFire-ba jó eléggé FPS-t is ad , nem keveset
-
csirkés11
tag
érdeklődnék hogy kinek van összekötve két 4850-e?
Mostanában nagyon gondolkozom két ilyen kártya összekötésén, kinek mi a véleménye/tapasztalata hogy 4890vagy 4850cf a jobb? árban a kettő kb megyezne(50pár k)
ki milyen lapot ajánl hozzá, én most egy asus p5e3-on gondolkozom -
logarithm
őstag
Sziasztok!
Nagyon tetszett a cikk, eléggé sok mindent meg tudtam a kártyáról.
Jelenleg nekem ATI Radeon HD 4850 (RV770) van MSI-éktől.
Nem ref. hűtéses, ezért maximum mellé csak egy ref. hűtéses férne be.De mondjuk amire én használom, nem nagyon van szükségem crossfire módra.
-
darkdead
tag
Sziasztok!
Buta kérdésem lenne!
Ha crossfire-be akarok kötni 2 4850-et akkor az muszáj hogy egyforma márkájú stb legyen?
Ha az egyik vga nem ad képet de a másik hibátlan akkor tudom őket egyként használni?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Uhh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" Bivaly i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ahh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ohh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" Bivaly i5-10210U 4Mag 8GB 256GB SSD FHD IPS
- Prémium minőségű Samsung, Micron SSD meghajtók (frissítve: 2024. 09. 23.) - MEGA akciók!
- Hibátlan - EVGA SuperNova GQ 650W ATX tápegység - 80 Plus GOLD - moduláris
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen