Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tybsen

    addikt

    válasz Howkeddlee #2988 üzenetére

    En nagyon furcsanak talalom ezt a hologramos dolgot, meg ugy egyebkent is ezt a garancialevel problemat. Nemetorszagban es itt Ausztriaban peldaul nincs ez a garancialevel orulet, eleg a szamla (vasarlast igazolo bizonylat, amin szerepel a kereskedo neve, vasarlas datuma, a modell megnevezese es a sorozatszam/IMEI szam es a termek szama) es kesz.

    Arra viszont en sem jottem meg ra, hogy pl. ausztriai GSM boltok 2 ev garanciaval hogyan aruljak megis olcsobban. Itt peldaul csak 469 EUR 2 ev garanciaval, bontatlanul. Mashol - nem GSM boltban, hanem normal elektronikai boltban - 519 EUR a legolcsobb.

    Korabban vettem naluk egy galaxy tab-ot, ott jol behuztak, mert nem kerdeztem ra, es miutan megvettem, kiderult, hogy t-mobile branding volt (ami a kovetkezo hivatalos update-tel el is tunt), szoval lehet, hogy ez is valamilyen branding-gel van. Mindenesetre mas GSM boltok is ilyen aron aruljak ugyanennyiert 2 ev garanciaval. Ettol fuggetlenul normalis szamlat adtak es azt mondtak, hogy garancialis ugyekben vagy a samsunghoz vagy hozzajuk is vihetem, mindegy. De vett egy baratom naluk mar egy HTC-t is, zart csomagolasban branding nelkul 2 ev garanciaval, szamlaval - szinten olcsobban mint a boltban.

    [ Szerkesztve ]

  • Tippmix46

    senior tag

    válasz Howkeddlee #2988 üzenetére

    Meg kell védjem oalex-et...azt gondolom, hogy minden más kérdést megelőző problémát ír le....addig amíg ez nem lesz megnyugtatóan tisztázva, addig igen is kell itt beszélni róla.....Mindig is fenntartásaim voltak a gsm boltokkal kapcsolatban, lehet végre kiderül az, miért is olcsóbb ennyivel náluk az adott telefon.....lehet kiderül semmi gond azokkal a garikkal, akkor meg örülni lehet az olcsóbb áraknak, de ez agy komoly kérdés, kell vele foglalkozni.

    Ma én is írok a Samsungnak, hogy ez a történet akkor most hogyan is van....
    Üdv.K.

  • oalex

    senior tag

    válasz Howkeddlee #2988 üzenetére

    Azt nem vitatom, hogy van amikor élnézőbbek a Szervizesek. Ez a legtöbb szervizre igaz, de nem jellemző, hogy van egy kedves pofa is. Én nekem is van olyan sztorim, hogy láthatóan éget (túlhúzott) videó karit kicseréltek mert jó fej volt az aznapi ügyeletes kolléga.

    De könyörgöm, nem hivatkozzál itt bölcsességre. Nincs ebben semmi extra, nyugodtan hívd fel a szervizet és kérdezd meg telefonon.

    A 2hó hosszabbításra hivatkozol? Ha vettél volna ilyen készüléket akkor tapasztaltad volna hogy az össze zug-GSM-nél vásárolt hosszabbításra a következő sorok jelenek meg az hosszabbítást igazoló szelvényen (jól látható piros betűkkel):

    Ez a garancia hosszabbítás csak akkor érvényes,ha a garanciális készüléket a Samsung Electronics Magyar Zrt. hozta forgalomba és ez hitelt érdemlően bizonyítható a készülék vásárlási számlájával és kitöltött, eredeti garanciajegyével.

    Csak pofáztok a levegőbe, pedig halál egyszerű. Kéredzetek meg itt bárkit aki hivatalos helyen vette hogy regisztráljon a hosszabbításra és hogy megjelenik e neki az a sor ha kinyitja az igazolószelvény linkjét amit emailen kapót. Majd kéredzetek meg itt bárkit aki "olcsóbbat" vett 170e alattit. Garantálom, hogy az utóbbinak ott lesz ez a sor. És azt is megsúgom, hogy nem véletlenül.

    Még hogy én keltek pánikor, ép hogy írtam, hogy a legolcsóbbat kell venni mert jók a Samsungok.

    Ha van pénzed S3 ra akkor biztos nem mész tönkre egyetlen telefon hívástól. Kérlek hívd fel a Samsung szervizet. Nagyon gyorsan rövidre zárják neked is a kérdést.

    Már lassan az az érzésem, hogy ti ketten vagy zug-GSM nél kontárkodtok vagy épp árultok szürke importos készüléket és ezért érint érzékenyen az amit írtam.

    [ Szerkesztve ]

    !!!Légy jó mindhalálig!!!

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés