tehát az önvezető autó mégiscsak hibázhat?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
tehát az önvezető autó mégiscsak hibázhat?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Hiba mindig lesz a rendszerben
De egyébként sokszor a gyalogosok rohangálnak össze-vissza át az úton
Csak számomra tűnik ez iszonyat nagy marhaságnak? (Még ha megvalósítható akkor is.)
Ha egy másfél tonnás autó egy 80 kg -os emberrel ütközik, akkor tényleg számít bármit is, ha az autó egy picit puhább? (Gondolom vaj puhaságúra mégse lehet majd állítani.)
A kérdésem az lenne, hogy ugye adott 3 dolog: az autó tömege, az ember tömege és az ütközés sebessége. Lehet ezeket a tényezőket rugalmassággal "ellensúlyozni"? Mármint értelmes keretek közt...
Jaja, főleg külföldön, a fejletlenebb helyeken, ahol az autós kultúra még nem olyan fejlett, mint itt. A magyar helyzet ilyen szempontból nagyon jó, azt kell mondjam..
A kevés tudás veszélyes. A sok is. – Bocs az offért.
Will be like this:
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Meg azok a rohadt savelhuzasok is. Azok is csak ugy a semmibol eled ugranak
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Jó kérdés, hogy mennyit számít, majd mikor egy adott sebesség felett az autó fékútja több mint a kocsi teljes hossza és ehhez nem is kell száguldani.
Én inkább azon gondolkodok, hogy egy ilyen intelligens merevítő rendszer és feszítőkábel majd mit fog csinálni mikor nem egy gyalogossal ütközik, hanem egy 20 tonnás kamionnal. Vagy majd azt is meg tudják oldani, hogy ebben az esetben is ugyanannyi energiát nyeljen el a karosszéria mint a mostani gépkocsiknál?
"Csak számomra tűnik ez iszonyat nagy marhaságnak?": nem
"akkor tényleg számít bármit is, ha az autó egy picit puhább?": igen, számít. például a ragasztós cucc arra lenne jó, hogy az elgázolt ne essen vissza az autó elé, és ne menjen át rajta az autó.
az is számít, hogy mennyire puha a motorháztető, mert az sem mindegy, hogy amikor lefejeled, akkor alatta van x centi hely, és csak azt a relatíve vékony fémlemezt fejeled meg, ami el tud hajolni, vagy nincs alatta semennyi hely, és rögtön a v8-as bigblockot stukkolod meg.
tehát a problémák, amikre a megoldást keresik, valósak. ezek a megoldási ötletek ettől még hitványak.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
pontosan azért van benne drót, hogy változtatni tudják a merevségét. ha kamionnal kekeckedsz, akkor kemény marad, ha puhatestűvel, akkor puhul.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Parkolás során apró karosszériás sérüléseket szenvedett autó karosszériáját ezek után nem lesz majd egyszerű javíttatni. Ugye?
Jah, ha nem kapcsolod ki az automatikát vajon hogy reagálhat egy kalapácsra
Ez persze egy másik probléma. Én csak arra gondoltam, hogy az asszony áll be a garázsba, meghúzza az oldalát... Miféle karosszériás javítás kell majd ezek után?! Meg kik fogják ezt vállalni? Meg hogy?
úgy érted, hogy ki fog javítani egy olyan technológiát, ami a fő tartóelemekben már sok éve egyébként is benne van az autókban?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
A videó kapcsán: A légzsákok nem csak akkor működnek, ha az autó mozgásban van és x km/h sebességnél többel halad? (Vagy az csak régen volt?)
Hmm, már látom a 2.0 verzió előnyeit:
Egyrészt a karosszéria érzékeli ha asszony vezet, közeleg a fal, és elhúzza magát a faltól.
Ugyanez érvényesül parkolásnál, a kocsi majd összehúzza magát, hogy beférj a helyre
Én rajongok a ladáért mert egy kalapács és egy 17-es villáskulcs elég a motorcseréhez is, ha egy modern autóval ütközik akkor nem benne hanem a másikban van a gyűrődési zóna és egy karambol javításához már a villáskulcs se kell, ellenben az oszloppal még mindig szar ütközni és a gyalogos sem köszönné meg a kockalámpa vesébe integrálását. Jók ezek a fejlesztések.
Azt felejtjük el hogy az autó nem alapjog és nem kell mindenkinek alanyi jogon. Ha autód van akkor bele kell kalkulálni hogy egy origami drága mulatság, cserébe nem ülsz át állandó négy kerékre.
Bélabá
A lada már csak ilyen. Nekünk is volt, szerettem.