#betegágyak
Sajnos itthon nem fogsz találni normális példányt egyik kiszemeltedből sem.
A váltójuk (ha már a triptronic-osokat nézed) alapból kukák. Az neked egy 3-4 kilós kiadás. Sajnos tapasztalat.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] [Lalikiraly:] MSI notebook kijelző. A bolt szerint ez természetes.
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [hege8888:] Retro Kocka Kuckó 3D tour
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sh4d0w:] Darth Vader, a Lázadó
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Simi87
senior tag
Rover623
félisten
Szia!
A jövő idő (nem fogsz találni) nem indokolt...mint írtam, már megvettem!
A Tiptronic váltóval valóban lehetnek problémák, de ahogy utánajártam, főképp az első generációban voltak vele gondok (a 2001-es modellfrissítésig).
Az amerikai tulajok az alábbiakra panaszkodtak:
- hamar tönkremenő akku
- idő előtt elkopó hátsó fékek (bejött)
- váltó nem kapcsol elég finoman, főleg első fokozatba...tapasztalom
- nincs hova pakolni a csomagokat Remélem nem a csomagtartóra gondoltak, mert az hatalmas!
primus inter pares
Simi87
senior tag
Milyen motor van benne?
Vladi
nagyúr
Hogy lehet ennyi szutyok autót kifogni?
Én is nézek egy ideje, láttam 4-5 kocsit, de egyik sem volt ennyre radikális állapotban. JÓ persze kb ilyen skoda fábia szinten néztem de na.
Egyébként 11 éves 190 K Km-t tett autónak nem sok bajának kéne lennie. Persze a valóság az, hogy az autósok itthon 99%-ban basznak a kocsira. Kb olajat se kap.
Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!
Rover623
félisten
ATQ
#Vladi: ha a kínálat alját nézegeted (mármint egy kategórián belül az árat tekintve), akkor úgy látszik, manapság ezzel kell szembesülni.
Mint írtam, az eddigi ráfordításokkal is alatta vagyok a jelenlegi kínálat aljának...és van már annyi rálátásom, hogy tudjam/sejtsem: ha fél misivel veszek drágábban egy ilyen autót, arra nagy valószínűséggel ugyanannyit kellene költenem, mint erre!
[ Szerkesztve ]
primus inter pares
Vladi
nagyúr
Igen, ilyenkor így kell számolni. Például ha van 1 milliód, akkor 6-700 ért nézz autót. A többit úgyis ráköltöd.
Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!
Balage21
tag
Sajnos hasonló tapasztalataim vannak nekem is. Körbejártam az országot autókeresés okán, és ha csak a fele igaz lett volna a hirdetésekben szereplő dolgoknak, akkor nagyon boldog ember lettem volna... Az emberek nagy többsége olyan autóval akar járni amit nem tud fent tartani. Amikor meg valami nagyobb probléma lesz a géppel azonnal el akarja adni hibátlannak hirdetve. Mindenki hazudik.
Rover623
félisten
Az emberek nagy többsége olyan autóval akar járni amit nem tud fent tartani.
Nem vagyok egy nagy pénzügyi zseni, kellően pénzéhes sem, ezért aztán értelemszerűen vagyonos sem.
De talán éppen ezért, most is készítettem előzetes tervet. Egy évre előre szoktam tervezni, nagyjából minden jelentős bevételt és kiadást felsorolva, havi bontásban.
Az idei még a Vectra üzemeltetésével volt tervezve. Ehhez képest csináltam egy olyan variációt, amibe belekalkuláltam a régi autó eladásából származó bevételt, az új autó tervezett árát, az átírási költségeket, a vételár 30%-nak megfelelő első szervizköltséget, az új autó magasabb "súlyadóját", a magasabb fogyasztásból eredő többletköltségeket, az idei évre várható újabb olajcserét, stb.
Miután úgy láttam, belefér, akkor kezdtem érdemben új autót keresni!
Ennyit minden hülye megtehetne...szerintem.
primus inter pares
neduddki
nagyúr
HI!
HatTE+ MERRE kovajogtal??? re lattalka oszt mi vna a nivadoval???:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
No ezért hülye a TC-s becsületes nepper is. Mert 2 milláért vesz az ember egy új Logant/Sanderot, oszt csak 80le, de legalább faék egyszerű, megbízható, 2,8milláért meg fullos. Vagy 3,2 milla egy Hyundai I20, az is fullos, 5 év garanciával. Inkább legyen olcsó de jó, mint egy használt márkás fostalicska.
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
Rover623
félisten
A névadó már rég nincs meg!
Annó a váláskor vitte az asszony...ha jól tudom, 150 rugóért beszámoltatta Csonti-nál egy Polo-ba...
Csak a két egyedi bőrözésű első ülés volt 120 rugó 2004-ben!
#Victoryus: erről ne nyissunk vitát, plííz!
Izlések és pofonok...tudod.
[ Szerkesztve ]
primus inter pares
neduddki
nagyúr
HI!
minke adtadoda??? ejnye...
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Rover623
félisten
Jobb a békesség, tudod!
primus inter pares
Entryy
aktív tag
Nem sokára eljön az az idő, hogy aki tíz éves megbízható állapotú autót akar venni az sárgát fog vásárolni.
Lehet,hogy lesz benne 600e km, de az tuti annyi és az is,hogy nem állt 2 napnál többet és 10 maximum 15e km enként megkapta az olaj és szűrő cseréket, ahogy az összes többi alkatrész is idejében cserére kerül/t.
http://www.adrenalinbase.com/index.php?L=fr&T=videos# -- The need4speed " The art of flight "
Rover623
félisten
Van benne vmi...
Csak hát nem mindegyik szaki ügyel ennyire a vasra...no meg ott spórolnak ahol lehet. A sok rövid táv nem kedvez a motornak...és a mai üzemanyagárak mellett csak a nagyon lelkiismeretesek állnak járó motorral a droszton...
primus inter pares
Entryy
aktív tag
Ez a része nem releváns. Sokkal inkább,hogy Kft. vagy e.v. mindenek van előnye és hátránya.
A sok rövid táv... hát a motorok viszont legalább napjában csak egyszer melegszenek fel és hűlnek ki.
Meg a "szakiról" azonnal levágod milyen is a verda. De amikor egy egy nap állás 10 forint bukót jelent (nem ez nem a bevétel kiesés, ez a veszteség) akkor pont nem szórakozik egyik sem megbízhatatlan vacak alkatrészekkel
[ Szerkesztve ]
http://www.adrenalinbase.com/index.php?L=fr&T=videos# -- The need4speed " The art of flight "
Traxx
őstag
Én a kocsimat elég nehezen tudnám szerintem eladni (2005-ös Suzuki Ignis). Nem használom minden nap, mert olcsón megúszom tömegközlekedve a melóba járást, viszont kell a kocsi, mert sok helyzetben létfontosságú. Így szerintem ha valaki eljönne megnézni, rögtön azzal kezdené, hogy mennyiről tekertem vissza 65 ezerre az óráját Nem hiszem, hogy könnyen hihető lenne, hogy 9 évesen tényleg ennyi, meg hogy vigyáztam rá, megkapta, amit kellett, és 1-2 kisebb karcon kívül nincs szembetűnőbb külső sérülése (ráadásul nem 3-ból van összehegesztve )
"Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)
Lenry
félisten
lakótársamnak 97-es Bravaja van, valami 9x ezer km-el, mondtam is neki, hogy ha egyszer el akarja adni, senki nem fogja elhinni neki, pedig tényleg ennyi van benne, tizenéve ismerem a srácot, havonta ha egyszer előhozza a garázsból, akkor már szinte túl van hajtva.
ehhez képest az övével egykorú Passatomon tegnapelőtt fotóztam az órát, ahogy 333.333 km-n áll
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
Lenry
félisten
témához:
rengeteg a lelakott hulladék. pár sztori, amit az elmúlt hónapokban éltem át
A4: képen gyönyörű, ára a padlón, mindene szép és jó, nosza nézzük meg. a Holdon nincs annyi kráter, mint ennek a kaszniján volt és még a mai napig nem értem, hogy tudták olyan szögből lőni a fotókat, hogy nem látszódott a jégverés.
A4: M-es rendszám, frissen jött Németországból, csillog, tökéletes, nyugdíjaspaptólakicsakdísznekvette, magánszemély de már a fotókból látom, hogy áll körülötte másik két, hasonló korú gép, szintén friss rdsz-al: nepper. szerelővel elgurulunk, én meglátom, beleszeretek, ő felnyitja a motorháztetőt, azzal a lendülettel "ez törve volt, nem ilyenek a gyári Audi csavarok", próbakör, az autónak nagyon szimpatikus az út jobboldalán minden, mert nagyon arra húz, törött lengőkarok, köszviszpá.
Passat: "nincs semmi baja, most szedtük ki a formalinből, amibe Wolfsburgban begurították 15 éve", nem volt egy négyzetcenti egybefüggő lakkdarab rajta "hát igen, ezek ilyenek". aha jó.
a Passatot, amit végül megvettem, egy baromi fárasztó ürgétől sikerült elboltolni, de látszott rajta, hogy őszintén sajnálja, hogy elviszem a kocsit, meg hogy törődött vele, ezt lehet is látni a kocsin, apró nyűgjei vannak, mind olyan, ami inkább csak az agyam böki, hogy meg kéne csinálni, de nem valódi probléma.
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
Fr0z3n
őstag
Szokásos autóvásárlási szopás, én 2 hónapja vittem véghez a cserét. Szutyukiból T20-as celicába Soha többé német autót. Swift előtt volt 3. Ez se tökéletes, de az élvezeti érték és a megbízhatóság a toppon van. Na meg értékálló. Meg a legfontosabb, made in japán. Nem európában összerakott, jók a mostani toyoták, de azért régi jobb. Osztákból jött, 230k km, 4 tulaj, összes papír a kezdetektől fogva. Szóval eddig baba
Amúgy nem kötekedésképpen, de mi a szösznek kell ekkora motor munkába járáshoz, évi 20k-s futásteljesítményhez?
[ Szerkesztve ]
bejegyzés Használtautó kálvária...