Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#7) VoidXs válasza XharX (#6) üzenetére


VoidXs
nagyúr

A hatalmas tömegek kezelése miatt ennyire optimalizálatlanok, mással nincs probléma. Nálam az a vicces, hogy teljesen ugyanúgy fut minimumon, mint maximumon. A régi motor többsszázas megmozgatható emberszámát több ezerre cserélték, holott erre egyáltalán nem volt szükség, irreálisan nagy a tömeg. Persze, tessék, lássék, szép (hehe, aranyos, nem az), ha sokan mozognak, de a valóság az, hogy ezt bármelyik motor tudja, csak ez lesz az eredménye, és egyedül Ubiék voltak elég hülyék, hogy ez végleges termékbe kerüljön. A Brotherhoodban valószínűleg nem emiatt létezik a CPU limit, ott csak sima optimalizálatlanság (nem jöttek még rá, hogy két magnál több is létezik, az emberkékhez pedig pont nagyon jól jön), amit javítottak, csak le is romboltak a népességnöveléssel. A limit viszont annyira durva volt, hogy az én gépemen 20% ALÁ esett a GPU kihasználtsága maxon. 3-nál már sikerült feltornászni 40%-ra, ami haladás.

W̘h̘̹̥̼a̝t̪̝͓̠̪ ̞͔s̼̱̣o͚̻̟un͚d̖̣̗̭̞̹ ̬ḏ̩̤͉o̹ͅe̟͚͕̺s͕̱̙ s̝̮̯͍̝̺o̰̪̲͓̦u̥̻͎n̘̳̟̗d̼ ̞̫̣̲̼̜m͚̼̳ak̪̩̻e̘̹̜?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.