Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#45) Lirion


Lirion
addikt

geri|:
A mikroökonomiában ha vmiből kevés van, attól nem nő rá a kereslet, olyan van, hogy amire kicsi a kereslet, az drága, ha nő a kereslet rá, akkor csökken az ára (erre baromi jó példa pl. a mobilinternet, aminek bár nem az ára közvetlenül csökkent, de az adatforgalom sokszorosára nőtt a két évvel ezelőtti viszonyokhoz képest, tehát összességében jóval olcsóbb lett). Amire te gondolsz, az inkább pszichológia, amihez viszont már a marketingnek van köze és ez nem csak abból áll, hogy kirakok 10 méterenként egy plakátot meg benyomok 2-3 reklámot a tv-be, sőt.. Az iPhone esetében pl. nem tartom kizártnak, hogy 1-1 mondatot elhintettek jókor jó helyen azzal a céllal, hogy az emberek majd beszélnek róla és a bolha elefánttá nő, így önköltségen jóval kevesebbet kell reklámozni, ezért lehet pl. hogy hetente jelenik meg vmi új hír szinte lényegtelen információkkal, de ebbe nem látok bele, csak spekulálni lehet, az meg nem nagyon tartozik ide. :)

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.