Nem tud a Chill stuttert okozni. Az a koncepciója, hogy a jelenetek átadása egyenletes. A stutterek jelentős része abból adódik a játékokban, hogy húsz éve kidolgozott parancslistában a jelenetek csak úgy ömlenek, és nem egyenletes maga a számítás. De mivel a Chillnél mindig csak egy jelenetről lehet adat a parancslistában, így a stuttert előidéző esemény nem tud bekövetkezni. A tartomány az mindegy, nem ebből adódik a stutter, hanem a parancslista bedugulásából.
Az AMD az FRTC-be nem rak pénzt. Annak a működése úgy van kalibrálva, hogy a célsebességet az órajel változtatásával tartja. Mivel ez eléggé univerzális, így nem kell karbantartani. A Chill mellett semmi értelme, mert a Chillnek jóval kisebb a késleltetése bárminél, ha ugyanakkora a képkockasebesség. Értelmetlen a gyári FRTC-t használni már, ha van beépítve jobb alternatíva.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.