Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#44) 64b0r válasza huskydog17 (#6) üzenetére


64b0r
aktív tag

Pont ezzel van gondom: a vsync a képtöréseket akadályozza meg. Azaz a gpu soronként rajzolja meg a képet a monitoron, fentről lefelé, aztán visszaugrik a képernyő tetejére, és elkezdi kirajzolni az új frame-et. Ha a frame buffer azalatt frissül, amíg a kép kirajzolása folyik, akkor lesz képtörés: a kép teteje a régi, az alja meg az új frame-ből származik. Ezért a vsync mindig akkor frissiti a frame buffert, amikor az új kép kezdődik, addig váratja a gpu-t.
Tehát, ha egy videokártya bizonyos pontokon csak 30 fps-sel tudja kiszámolni a jelenetet, azzal, hogy várakoztatjuk a framet, hogy gyorsul be a rendszer???

On the internet you can be anything you want. It is strange, that so many people decide to be stupid.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.