Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#251) Gabesz87


Gabesz87
addikt

Eddig nekem pozitív tapasztalatom van az eMAG-al, de most lassamn kezdek már ideges lenni. Decemberben vettünk szüleimnek egy 32" Pana TV-t, és karácsonykor, otthon ajándékozásnál kivéve a dobozból derült ki, hogy törött (a panel). Másnap telefonáltam, nem szarakodtak, simán vissza tudtam küldeni, mondták, hogy kapok majd utalványt érte ugyanazon összeggel, és azt levásárolhatom. Jan. elején, kb. kér hete már, elvitte a futár a TV-t, és azóta semmi...hetente telefonálok, hogy mi van már, de még nem érkezett be a raktárukba, legyek türelmes....2 hét alatt könyörgöm Kínából is ide tud érni csomag.

(#252) sebgutkopf


sebgutkopf
őstag

Gariztatás kapcsán van valakinek tapasztalata?
Küldenék vissza gariba terméket és már kissé unom, hogy eleve az RMA számot több mint 1 hét után adták ki (telefonon már zaklattam őket). Most megvan a szám, de már több mint egy hete nem jelentkezett az állítólagosa futár.

RMA szám elfogadása után mikor és milyen futár jön a csomagért?
Ebből megint telefon lesz.

(#253) Boond válasza sebgutkopf (#252) üzenetére


Boond
addikt

Nekem eltelt egy időbe... de az karácsonykor volt, aztán pont akkor jött a futár, amikor nem értem rá. - De előtte mondták, hogy majd szól egyeztettük, mikor jön a futár... aztán még sem.

Később, mikor már ráértem, és felhívtam a futárt, azt mondta, majd kérjek új fuvart, ő már nem foglalkozik vele...

Ezen kívül amúgy rendben mentek a dolgok.

(#254) #21346560 válasza Boond (#253) üzenetére


#21346560
törölt tag

De ez a futár hibája, nem a bolté :U

(#255) sebgutkopf válasza Boond (#253) üzenetére


sebgutkopf
őstag

Azért kérdezem, mert már vagy 1,5 hete várom a futárt és se egy nyamvadt telefon, se e-mail semmi. Az utolsó infóm múlt hét keddről, hogy rma szám elfogadva futár partner hamarosan keres csomagoljak.

Új fuvart kinél kértél a futár cégnél vagy az e-magnál jártad végig a brutál hosszú átfutási időt?

Reggel az jutott eszembe, hogy megkérdezem a termék magyar képviseletét, hogy náluk lehet-e emag vásárolt terméket közvetlenül gariztatni.
Jó lenne, mert elég nonszensznek érzem, hogy január 7-én jelentettem le a hibát és még mindig nálam van a termék. :(((

(#256) Boond válasza sebgutkopf (#255) üzenetére


Boond
addikt

emagot hívtam fel, és elmeséltem elejéről az egész történetet, és mondták rendben akkor küldenek új futárt, a telefonért, amit cserélni kellett, mert én hdd-t rendeltem az emag meg telefont küldött...

#254) Runo -megkaptad a választ te is.

Milyen átfutási idő? Nekem, vhogy mindig hamar felvették a telefont.

De garanciás problémám nem volt, legalábbis nem emlékszem..

Viszont olyan is votl, hogy küldtek csomagot, és elfelejtettek egy tételt elküldeni, akkor is felhívtam őket pár nappal később és ingyen elküldték.

Az durva, hívd fel az emagot mesélted el a történetet normális hangnemben, azzal elvileg juthatsz valamire.

[ Szerkesztve ]

(#257) peppe79


peppe79
senior tag

Én egy aranyos történetet osztanék meg veletek: január 16-on vásároltam az Emag oldaláról egy Bilora mini fotóállványt. A forgalmazó a P&A digital Kft. Nem nagy összegről volt szó (7140 Ft), előre kifizettem kártyával a vételárát. Holnap lesz 2. hete, hogy még mindig várom a kiszállítást, de sehol semmi. A rendelések menüben a "csomag elküldve" üzenet szerepel. Többször is írtam már az Emagnak, de ők simán leráztak, mondván, hogy nem tőlük vásároltam (!), ők csak a felületet biztosítják a forgalmazóknak. A csaló cég az email-emre nem válaszol, a megadott mobilszámon előfizető nem kapcsolható, a vezetékes számuk ki sem cseng. A weboldaluk elérhetetlen, a céginfó szerint a cég nem áll felszámolás alatt. Mielőtt kifutnék a határidőből, kértem a bankomtól egy chargeback eljárást, postán értesítenek majd a kimeneteléről. Holnap meg bebattyogok szépen a rendőrkapitányságra, és megteszem a feljelentést mindkét cég (Emag, P&A digital) ellen. Aztán mehet a sztori a Homárra is... :)

(#258) #21346560 válasza peppe79 (#257) üzenetére


#21346560
törölt tag

Mint már említettem több alkalommal, érdemes megnézni, kitől rendelsz az e-mag-tól, vagy akinek "felületet biztosítanak".
E-mag-nál még nem volt problémám, a többi meg az e-mag hitelét rontja...

(#259) darkmann válasza #21346560 (#258) üzenetére


darkmann
őstag

Azért nem kellene teljesen elhárítani a felelősséget az emagról! Aliexpress-en ha ilyesmi (sőt ennél sokkal kevesebbért is) történik, akkor pár levélváltás után Ali visszautalja a pénzed. Ebay-en dettó. Szóval lehetne ezt jobban csinálni. :K

Honor Magic5 Pro 12/512, Oneplus 9 Pro 8/128, Huawei P30 Pro 8/128, Redmi Note 7 4/64

(#260) #21346560 válasza darkmann (#259) üzenetére


#21346560
törölt tag

Igazad van, lehetne jobban csinálni.
De mivel tudjuk, hogy nem csinálja jobban, ezért kár erőltetni….

(#261) peppe79 válasza #21346560 (#258) üzenetére


peppe79
senior tag

A félreértések elkerülése végett: tudtam, hogy nem közvetlenül az Emagtól, mint forgalmazótól vásárolok. Viszont az, hogy az ő felületén értékesítenek más kereskedők, - eddig - némi biztonságérzetet adott. Én buta ugyanis, abban a tudatban voltam, hogy egy ilyen ismert, több milliárdos forgalmakat lebonyolító cég valamilyen szinten kontrollálja, hogy ki és mit árul az oldalán. De ezek szerint tévedtem. Pont ezt írtam az Emagnak is, hogy ennyi erővel emberi szerveket, vagy narkót is nyugodtan árulhatnak az Emag marketplace-en, mert az Emagnak - az ő meglátásuk szerint - semmi köze az egészhez.

Nem gondolom, hogy az Emag szándékosan összejátszana a csalókkal, így nem is hibáztatom őket a meghiúsult vásárlásért. Amiatt viszont már igen, hogy jelzem nekik a csalás tényét, ők meg cserébe a fülük botját sem mozdítják, sőt: folyamatosan hárítanak, hogy nekük semmi közük az egészhez.
Elnézést kérek: ha én egy magánszemélytől, piaci áron vásárolok, egy - tudtomon kívül - lopott kerékpárt, akkor a törvény szemében azonnal orgazdává válok.
Itt meg előre jelzem a kereskedőnek, hogy az egyik partnerük csaló, ők pedig semmilyen lépést nem tesznek a további visszaélések megakadályozása érdekében?! És semmilyen felelősség nem terheli ez utóbbi tettükért? Ez egy vicc!
Bár nem vagyok milliomos, de engem nem az a pár ezer forint zavar, amit buktam a csaló által. A chargeback eljárás során amúgy is esélyes, hogy visszakapom a pénzt. Engem az Emag "leszarom" hozzáállása bosszant, de az nagyon. Az egykoron szebb időket megélt Vatera is rájött, hogy a vásárlói számára a biztonság a legfontosabb, és nem hagyhatja szó nélkül, hogy elszaporodjanak a csalók az aukcióikon. Más kérdés, hogy talán túl későn ébredtek, mert azóta rengetegen elpártoltak tőlük. Talán az Emag is ráeszmél majd, ha őket is ellepik 'Lopkoviczék'.

[ Szerkesztve ]

(#262) peppe79 válasza darkmann (#259) üzenetére


peppe79
senior tag

Ez így van. Én vagy 3 hónap várakozás után jeleztem, hogy nem érkezett meg az Ebayről vásárolt, karácsonyi LED-es projektor. Még aznap visszautalták a vételárat!

(#263) Boond válasza #21346560 (#258) üzenetére


Boond
addikt

Azért ezt ennyivel elintézni, hogy "nem tőlünk van" - mivel tudtommal ezzel a felületesdivel az emag is jól jár keres rajta. Az lenne a minimum, hogy kivizsgálja az ügye, és szűri a hirdetőket. Esetleg megteszi a megfelelő intézkedéseket.

"n. Az egykoron szebb időket megélt Vatera is rájött, "

Tudtommal az is az emag tulajdonában van. Mindkettő a Dante internacional vállalat tulajdona.

[ Szerkesztve ]

(#264) peppe79 válasza Boond (#263) üzenetére


peppe79
senior tag

Az emag marketing menedzsere: Hunyady László nyilatkozta, 2,5 évvel ezelőtt, az emag marketplace kapcsán:

"...Természetesen a vevői elégedettség elsődleges szempont az eMAG-nál, ezért partnereinkkel szoros együttműködésben dolgozunk azon, hogy biztosíthassuk a szolgáltatások magas minőségi elvárásoknak való megfelelést."

Emag blog, 2018. május:

"Az eMAG az egyik legnagyobb forgalmú hazai webshopként és a legnagyobb látogatottsággal rendelkező internetes áruházként vonzó platform az értékesíteni vágyó cégek számára, egyúttal azonban komoly felelősséget is jelent. A Marketplace partnereknek szigorú szabályokat kell betartaniuk, meg kell felelniük az eMAG sztenderdeknek (a portfólióba illeszkedő termékkínálat, szállítási határidők, vásárlói számlák, ügyfélszolgálat, az ajánlatok naprakészen tartása, stb.). A vállalat rendszeresen ellenőrzi partnereit és felülvizsgálja működésüket, hogy a vásárlók a legjobb kiszolgálásban részesüljenek."

No comment...

(#265) peppe79 válasza peppe79 (#264) üzenetére


peppe79
senior tag

Ehhez a meséhez képest a valóság az, hogy pont lesz@rják az egészet. A válaszlevélben többször is hangsúlyozták nekem:

"...A partnerek részére egy hirdetési felületet biztosítunk, az emag.hu oldalon keresztül, de a P&A Digital nevű partnerünktől rendelt, ezért érdemben intézkedni sajnos nincs lehetőségünk..."

"...Az eMAG nem vállal felelősséget az emag.hu-n tett, nem tőle származó felhívásokkal, ajánlatokkal és az ezek alapján létrejött szerződésekkel vagy bármely szerződés létrejöttének elmaradásával vagy megszüntetésével kapcsolatban, különösen a Marketplace termékek minőségéért, biztonságáért és jogszabályi megfelelőségéért és nem vállal kötelezettséget ezen termékek ellenőrzéséért. Az eMAG nem közvetít és nem avatkozik bele a Vásárló és a Marketplace Partner közötti fogyasztói vitába, jogvitákba, tranzakciókba."

Na, ennek tudatában vásároljon bárki is az emag marketplace-ről!!! :))

[ Szerkesztve ]

(#266) #21346560


#21346560
törölt tag

Csak hogy írjak már rosszat is a boltról, mert eddig szinte csak jót írtam, és dicsértem - védtem őket:

Múlt héten elkezdtem nézegetni konkrétan 2 terméket is.
Az egyik egy SSD volt, 20.190 Ft-ért. - Most 21.290 Ft
(Aqua 19.590, de sok helyen még olcsóbb is)

A másik egy olajsütő volt, 29.990 Ft-ért. - Most 32.090 Ft
(Aqua jelen pillanatban 29.990)

A mától kezdődő hatalmas akció kissé megemelte az árakat a múlt hetihez képest! :U

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.