Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#125) Noukoum válasza vzsryl (#120) üzenetére


Noukoum
veterán

Azért ez nem így működik hogy csak úgy felviszik a belsőégésű autók árát, amit látsz a magyar árakon kifejezetten az a forint gyengülése. Emelett természetesen ott vannak a gyártási költségek emelkedése, a covid ami szintén betett az amúgy is növekvő áraknak.
Erőművek szabályozva vannak, ezerszer jobban mint a józska dízelje megnyugodhatsz. Teherszállítás pedig viszonylag alacsony, ahhoz képest milyen célt szolgálnak (pl hozzák a tankerhajók üzemanyagot az autókba…)
Hétköznapi ember elektromos autójába már így is elég tiszta az áram, a megújulók aránya pedig folyamatosan nő. Itt azt kell látni hogy az olajipar körülményeit hasonlítjuk össze az elektromos áram termelésének körülményeivel.. Sajnos nem egy kategória.
Lakótelepi parkolóhely? Magyarországon 15000 elektromos autó van. Mondom még egyszer. 15e db. Ki fog neked erre bármit is csinálni ha nincs érdekükben úgy őszintén? Ha gonosz lennék azt mondanám hogy a lakótelepi parkolóhely jelenleg az utolsó probléma, mert nem az fog venni villanyautót ma. De 10-20 év múlva mikor már venni akar akkor megoldható a dolog. És ez a lényeg.
Norvégiában olyan töltőhálózat van hogy ez nem jelent problémát. Ha itt is 20 km-enként lenne 100-400 kW-os töltőhálózat akkor itt sem lenne ez a töltőpara. Csak ugye állam nincs rákényszerítve a töltőlerakásra, piaci alapon nem éri meg a kevés autó miatt. Ezért haladunk úgy ahogy.
Csoda aksiról pedig vicces módon inkább azok az autógyártók propagálnak akik még nagyon nem akarnak villanyautó gyártani. Majd talán lesz 10-20-30 év múlva. Nem kell várni, a jelenlegi is több mint jó.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.