Hirdetés

2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Somatom


Somatom
veterán

Köszi, ez jó volt! Az elején másra számítottam. Az első vágások ugyanis nem az 1986 -ig tartott, legendás B csoportos időkből származnak, hanem az 1989 -ben bemutatott, híres Climb Dance -ből, ami egy díjnyertes kisfilm Ari Vatanen 1988 -as Pikes Peak -i rekord döntéséről.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#2) dark2


dark2
tag

Köszi, jól esett! :)
A mai napig elképeszt, hogy vannak emberek, akik kiállnak a közeledő autók elé, a régi felvételen integetnek, a maiakon videóznak, fotóznak...

(#3) Somatom válasza dark2 (#2) üzenetére


Somatom
veterán

Ahogy Einstein megállapította, két dolog végtelen. :)
Állítólag vannak olyanok, akik önszántukból kiugranak egy működő repülőgépből, többezer méteres magasságban.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#4) mephi666 válasza Somatom (#1) üzenetére


mephi666
nagyúr

huhh, nem vagyok nagy rally-s, de ezt a videót már vagy 100szor megnéztem :) nem semmi lehetett ott felmenni: és akkor nem volt még aszfalt meg korlát sehol...

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#5) Somatom válasza mephi666 (#4) üzenetére


Somatom
veterán

Ráadásul ezek a felvételek (legalábbis az autós kameráké) nem a versenyen, hanem egy reggeli teszten készültek. Az egy fantasztikus és félelmetes korszak volt. Az autók vezethetetlenek voltak. Borzalmas erő, rövid tengelytáv, gyakorlatilag azonnal keresztbe fordult a verda. Képzeld el, ahogy ennek tudatában állsz a pálya szélén, tisztában vagy azzal, hogy az első kanyarban az árokban landolnál és azt látod, ahogy félelmetes tempóban, keresztben repkedve elrobog előtted egy S1 -es Quattro. Aztán a célnál ő száll ki a kormány mögül (Michele Mouton).

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#6) mephi666 válasza Somatom (#5) üzenetére


mephi666
nagyúr

ja, ez a pikes peak meg külön hajmeresztő: benéz egy kanyart és legurul a hegyoldalon, mert nincs ami megfogja... vatanen is megpuszilt azért belső íven egy kisebb buckát itt a climb dance-ben :)

ui: itt van loeb 2013-as rekordja ...ez már egy másik korszak, modernebb gép, pálya pedig aszfaltot kapott és több kanyarba korlátot... (ami mondjuk valószínű meg se fogná nagyobb tempónál)

[ Szerkesztve ]

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#7) Freiherr


Freiherr
őstag

Walter Röhrl, aki a legnagyobb volt ebben a műfajban, nyilatkozta, hogy egy kezén meg tudná számolni, hányan tudták igazán jól terelni ezeket a vasakat.
A lábmunkáját meg álló helyzetben akarták filmezni, de képtelen volt így, ezért be kellett szerelni egy kamerát éles versenyre, ami vette a lábát.:)

XXX

(#8) Somatom válasza Freiherr (#7) üzenetére


Somatom
veterán

"Walter Röhrl, aki a legnagyobb volt ebben a műfajban"

Ez nem igaz. Csak ő volt az ismertebb. Lezárt pályán, jó autóval nem kunszt jampizni. Láttál volna engem 1987 -ben, az UP -s rendszámú, szétrohadt, piros Zsigulátorommal a jánoshegyi szerpentínen! Az volt az igazi mutatvány! :D

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#9) Freiherr válasza Somatom (#8) üzenetére


Freiherr
őstag

;]
Én akkor még csak a Camping-gel vitézkedtem, azokkal is lehetett szép nagyokat taknyolni, ha nem adta ki.

[ Szerkesztve ]

XXX

(#10) vince válasza Freiherr (#9) üzenetére


vince
őstag

Sőt, ha nem zártad le a váz gyorsbilincsét, még két nyomon is lehetett vele haladni khm. üzemszerűen :D

[ Szerkesztve ]

"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal

(#11) Freiherr válasza vince (#10) üzenetére


Freiherr
őstag

A profik merevvázassal tolták, természetesen vastag Romet-re való gumikkal. :)

XXX

(#12) Somatom válasza Freiherr (#9) üzenetére


Somatom
veterán

Én akkor már túl voltam a banánüléses, agyváltós Pepperoni biciklin és a turbós kisrometen (egy akkumulátorról meghajtott Wartburg fűtőmotort toltam a karbi szívócsonkjára. Ez adta a túlnyomást. Sejted az eredményt.) és már autók tuningolásában kamatoztattam szaktudásomat. Két, széles szigszalagcsík, levágott spirálrugók gumimerevítőkkel, koppány dob, ködlámpák, fehér sportkormány, stb. Szóval, a gép szinte az S1 -es Quattro műszaki szintjén volt. A mozaik utcai homologizáció kicsit necces volt, de akkoriban semmi sem volt lehetetlen. :)

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#13) AllTheBest


AllTheBest
senior tag

Kár volt zenét rakni alá... Az autók(főleg az s1) hangja nélkül nincs is értelme...
Persze ez csak az én véleményem...

Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb

(#14) Eastman


Eastman
őstag

[Best of Historic Rallye / VHC 2018]

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#15) Somatom válasza Eastman (#14) üzenetére


Somatom
veterán

Gyönyörrrűűű verdák! Alpine -t és Fiat X1/9 -et vezettem. Mármint tuningoltat. Hatalmas élmény volt. Főleg az X1/9. Az eredeti helyett, egy Uno turbó motor volt benne, megnövelt töltőnyomással. A kettese szinkronos volt, a fékei meg harmat gyengék a teljesítményhez, de ahogy közvetlenül a hátam mögött visított a turbó, az frenetikus volt.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#16) KrAt válasza AllTheBest (#13) üzenetére


KrAt
veterán

Ugyanez volt az én gondolatom is mellette, hogy a képi anyag okés, de az eredeti hangot kivágni.. :( A végén némi-némi eredeti hangot fel lehet fedezni, de az kevéééééés.. :(

(#17) Somatom válasza KrAt (#16) üzenetére


Somatom
veterán

Sztem EZ jól érzékelteti, hogy mennyire volt ez őrült dolog akkoriban.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.