Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • george11

    addikt

    válasz Archer #64 üzenetére

    "és a felső kategóriában lévő autók azért általában már jobban össze vannak rakva mint a középkategóriások."

    Na erre valahogy pont rácáfolnak a német gépek sajna :(
    Audi S6 fél évesen komplett váltócsere, később hátsó difi csere.(gariban)/ gazdája ezután eladta, köszönte szépen a dolgot. 32 milláért vett egy autót, amit fél évig használt, ebből gyakorlatilag 1,5 hónapot szervízben állt a gép/
    VW Touareg motorcsere két hónaposan.(gariban) (V10 Tdi)
    Összes PdTdi mocinál(az első 3-4 évben) rendszeresen légtömegmérőcsere(ha kibírt 30-40.000-et akkor már bőven jó volt(árak 35-75K-ig).
    Passat/A4/A6 alu lengőkaros futómű elég hamar széthullik(nincs külön gömbfej ám...) arról nem beszélve, hogy mennyi lett anno gariban cserélve(gyári visszahívás) a kormányösszekötővel együtt. (ha már nem garis, akkor olyan 120-140K-s tétel)
    A6 2,5tdi sorra dobálták le magukról a kéttömegű lendkereket(70.000km körül), ami néha a mocitetőn jött ki, jobb esetben csak a motor akadt össze.(72.000ft volt anno)
    Soroljam még? :D

    "5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"

Új hozzászólás Aktív témák