Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2) buherton válasza Somatom (#1) üzenetére


buherton
őstag

Nekem nem folyt soha az olaj.

Nem ajánlom a 74’ sorozatot, de a hasonlóakat sem, mert simplex lánccal van a főtengely a kuplunggal összekötve és ha jól emlékszem, akkor azon az oldalon egy csapágy van.

Ha jól emlékszem, akkor nekem 83’-as van. 3-3,2 literes fogyasztással jártam. Amire készülj fel és erősen ajánlott ezek javítása:
- bimetál villógó. Lassan melegszik fel, ezért már kiérsz a kereszteződésből mire igazából elkezdett villogni. Csere elektronikusra.
- töltés. Ez úgy szar ahogy van. Néhány dolog amit érdemes megtenni:
- a blokk és a fesszab közötti kábelt ki kell dobni és helyére 1,5-es erű kábelt kell tenni. A pozitív és a testet _forrasztani_ kell. 0,75-ös réz és a saru nevetséges ilyen helyen.
- a mechanikus fesszabot ki kell dobni és elektronikust kell a helyére rakni. A mechanikssal vagy nem fog normálisan tölteni vagy forralja az akkumulátort. Felejtsd el, mert évente cserélheted az akksit.
- a forgrórész és szénkefe. Ha a forgórészen már látható a váll, akkor csere! Szénkeféből pedig az M5 bevezetőn kaptam jó minőségűeket, amik nem koptak el 100 km alatt.
- első lámpaizzót egy H4 150/100-asra cseréld ki. Vicces egy 6 V-os rendszerben 12 V-os izzó, de a matek kijön. A biluxot kb 1000 kmeneként kellett cserélni, addig a H4-t nem us tudom mikor cseréltem már. Kb soha nem megy tönkre.

Ha ezeket megcsinálod persze egy jó motorgenerál mellett, akkor nem lesz gondod a motorral. Tapasztalat. Még ami eszembe jutott, hogy az első teleszkópba mehet sűrűbb olaj is, ha szeret koppanni. Nekem fékezésnél sikerült egyszer egyszer, amikor még a kátyú is nagy volt.

tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.