Végre!!!
Akkor készülhetnek az androidos IoT hősugárzók (powered By AMD)
[ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
(#1) Petykemano
Végre!!!
Akkor készülhetnek az androidos IoT hősugárzók (powered By AMD)
[ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
Csak viszonyítási alapnak jelenleg 8db Androidos játék támogatja.
Shield tv-re csak a shadowgun találtam meg, pedig jókat lehetne játszani rajta.
Nvidia Shield Tv with Geforce Now a legjobb cucc :)! Barton 2500+, Nf7-s, 512M, Asus9600xt, minden alap frekin megy
9
Shiled-re ott vannak a full OpenGL játékok, mint a Doom3, HL2, Portal, stb.. De láthatóan nVidia nem tud mit kezdeni vele vagy nem is akar, legalábbis a minimális támogatáson kívül nem sok minden jön rá.
Sajnos én is úgy látom mint te. Ezeket az opengl gamekat már pc-n végignyomtam .
Kicsit drukkolok, hogy vulkánnal felpörögnek majd a gamék.
Nvidia Shield Tv with Geforce Now a legjobb cucc :)! Barton 2500+, Nf7-s, 512M, Asus9600xt, minden alap frekin megy
Vulkant már 1,5éve támogatja a 5.0-ás frissítéssel szóval a Vulkan-ból Androidon már nem lesz semmi a közeljövőben, ez pedig eléggé megöli az ilyen konzolokat.
Melyik az a 8? Találtam egy listát, de azon például a PPSSPP sincs rajta, pedig az támogatja. A GoW-t próbáltam vele, OpenGL-el ellentétben nincs egyetlen megakadás sem játék közben. A TDU-nál OpenGL esetén csak feketeség van, Vulkan-nál meg legalább elindul, bár az még ott is diavetítés.
(#6) vicze1: "Vulkant már 1,5éve támogatja a 5.0-ás frissítéssel"
Ami egy nagy tévedés. A Vulkan-hoz elvileg API Level 24 kell (azaz 7.0), az 5.0 meg API Level 21. De még a Khronos is 6.0-t ír.
[ Szerkesztve ]
A ShieldTV-ről beszélgettünk, és annak a 5.0 "experience" updateje, de rosszul emlékeztem mert a 3.0-lal került bele Marshmallow-val(több mint 2éve), semmi köze nincs az Android Java API-hoz, mivel az NDK része, nVidia meg külön SDK-t ad ki hozzá amúgy is. Amúgy Samsung is belerakta Android 6.0-lal és nem várták meg Google-t.
Saját linkeden:
"Using this loader allows the code to link against API level 23 and earlier versions of the platform, which don’t include the vulkan.so shared library, but can run on devices that support Vulkan API."
[ Szerkesztve ]
Pedig Vulkannal válthatnák az elavult OpeglEs 3-at végre és meg lehetne közelíteni a MetalApi-s színvonalat.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
Le is fordítottad, amit idéztél? Ha igen, akkor próbáld meg újra, hátha leesik.
Nem úgy néz ki, hogy az én angolommal van a probléma.
Részleteket kiszedve persze értelmezheted máshogy is, de a teljes szöveget elolvasva azért egyértelmű. A Dynamic Loader a fejlesztőknek kell, hogy olyan eszközön is tudjanak Vulkan API-ra programokat írni, amelyek nem tartalmazzák a vulkan.so-t. Semmi köze annak a résznek a telefonokhoz. Foglalkoztál valaha is programozással? Kétlem...