Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Hieronymus


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

Ez életveszélyesnek tűnik.
Ilyet még nem láttam, :Y

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#2) Kisgépkezelő


Kisgépkezelő
senior tag

Az aluvázak alkalmanként szoktak repedezni anyagfáradás miatt. Akár márkásabbak is. A anyagból legyen a biciklim váza jellegű cikkekben általában ezt hozzák fel az aluvázak hátrányaként. Élőben mondjuk ilyet még nem láttam, de a google azért bőven dob rá találatot.

(#3) twollah1976


twollah1976
őstag

Meg az a szerencse, hogy nem hullott szet alattad a bringa.
Elkepzelni is rossz, hogy akar fel is nyarsalhatott volna a vaz.

\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/

(#4) CounterBoci válasza Kisgépkezelő (#2) üzenetére


CounterBoci
senior tag

Az alu fárad ahogy írod, viszont az az alucső brutál erős ilyen igénybevételre. Más lehetett a hiba oka. Bizonyos alakváltozás alatt nem is szoktak foglalkozni az alu fáradásával, mert gyakorlatilag "örökké tart".

(#5) Feruendios válasza twollah1976 (#3) üzenetére


Feruendios
aktív tag

Nyilvan :D Egy 10 eves vazrol beszelunk, nehany auto hamarabb elrohad.

[ Szerkesztve ]

Sajnos mar nincs magyar billentyuzetem :(

(#6) joghurt


joghurt
addikt

A Thököly bringasávján vicces lett volna egy 7E elé dőlni...

A tej élet, erő, egészség.

(#7) twollah1976 válasza joghurt (#6) üzenetére


twollah1976
őstag

Tok mindegy, hogy mi ele dol ki az ember ha a masik nem szamit a dologra.
Eleg ha egy masik bringas eluti az embert.

\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/

(#8) Kisgépkezelő válasza CounterBoci (#4) üzenetére


Kisgépkezelő
senior tag

Mind a magyar, mind a nemzetközi kerékpáros sajtó úgy tartja, hogy az aluváz hajlamos a törni hosszú igénybevétel után. (Egyébként a karbon is.) A gyártók próbálnak valahogy kompromisszumot kötni, hogy azért erős is, legyen egy váz, de ne legyen túl nehéz, úgyhogy nincsenek ám ezek örök életre tervezve.

(#9) CounterBoci válasza Kisgépkezelő (#8) üzenetére


CounterBoci
senior tag

Az igaz, hogy fáradásra nehéz tervezni. Lehet spórolnak az anyagminőségen is. Szoktam méretezni alkatrészeket, ezért nem értem.
Gondolj csak bele egy autó alufelnijébe. Ahogy forog, folyamatosan összelapul, majd vissza. Mégsem törik, mert olyan kicsi az alakváltozás ha jól van tervezve, hogy nem fárad tőle, pedig élete során pár milliószor összenyomták.

Tudomásom szerint viszont a karbon sosem fárad el, ez az egyik nagy előnye, azt mondják nálunk a kompozitmérnökök. Ráadásul a rezgést is kioltja. Például helikopter "lapátot" alias forgószárny aluból cserélni kell x üzemóra után, karbon viszont tényleg örök élet, +1 nap.

(#10) Kisgépkezelő válasza CounterBoci (#9) üzenetére


Kisgépkezelő
senior tag

Belegondolhatok. De ugye itt jön a kérdés, hogy négy felni vastagabb e annyival egy bicikliváznál, mint amennyivel a biciklis könnyebb egy autónál, meg még ez-az, úgyhogy azt mondanám, hogy tippem sincs hogy az alufelni nem fárad el, azt jelenti e, hogy a bicikliváz sem fáradhat el. :D

(#11) Somatom


Somatom
veterán

Na, ezután mondhatják nekem a tudorok, hogy Budapestre, utcai használatra fölösleges volt fully -t vennem, 120 -as rugóutakkal.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#12) Fall-N válasza CounterBoci (#9) üzenetére


Fall-N
veterán

Hát nem tudom. A karbonra azt szokták mondani, hogy kötőanyag (ragasztó), ami tud öregedni, így az sem örök élet. Egyáltalán van konzumer piacon olyan?

(#13) Csupingo válasza Fall-N (#12) üzenetére


Csupingo
veterán

Minden van, csak előbb pár vesét kell szerezni.

Villám Shakesespeare... Főnök, ha zavarja a fogsora, vegye ki! (M-N)

(#14) MineFox54 válasza Fall-N (#12) üzenetére


MineFox54
őstag

[link]

van hát

(Modiknak: nem hirdetés, csak ennél értelmesebb találat nem jött a karbonváz szóra, bocsi)

(#15) Eastman


Eastman
őstag

Acél GT-k voltak ilyen törősek régen. Báár, nekem szerencsém volt velük; 16 éven át használtam egy használtat, hiba nélkül. Brutális a fotó. :(((
Legallyaznám ma és hétfőn öt lépésről beb@$#nám az udvarra/üzletbe, oda ahol anno vettem. Brutális. Elképesztő nagy szerencséd van!

[ Szerkesztve ]

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#16) Eastman


Eastman
őstag

Ne haragudj, ide teszem a képet is, mer' a'szondják majd, hogy húúú, mennyire bárdolatlan vagyok.

[ Szerkesztve ]

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#17) csibe1 válasza Somatom (#11) üzenetére


csibe1
addikt

Szerintem jól tetted, mert a pesti utaknál vacakabbat Európában nehéz találni.
Anno volt is róla egy teszt, egy Golfot szereltek fel érzékelőkkel; csúnya értékek jöttek ki a pesti utakon.

" Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.