Nem fognak feltétlenül ''gyorsulni'' az új játékok a külön pizikai koprocitól, hanem egyszerűen bonyolultabb, valósághűbb fizikai modellezést fognak használni jelenlétében.
A már megjelent de ppu-t nem támogató játékokat meg szinte biztosan nem fogják(valszeg nem is tudják) optimalizálni, hogy ppu mellett gyorsuljanak, a közeljövő játékainál meg csak készítenek ppu-s és ppu nélküli fizikát is a programhoz, így nem fog bekövetkezni az, hogy ppu-val 130 fps is megvan egy játékban, nélküle meg a 30 is nehezen.
A Voodoo 1 sem ''gyorsított'', hanem lehetővé tette a normális 3D-s megjelenítést, mindenféle + effektel együtt. Erős procival szoftver renderben is megvolt régen a 30fps, de az sehogy sem nézett ki a 3dfx féle 3D-s képhez képest.
[Szerkesztve]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"