Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#11) HuMarc válasza FLATRONW (#10) üzenetére


HuMarc
addikt

Kérlek, homályosíts már fel, hogy mi köze a MegaTexture-nek a konzolokhoz :F Meg azt sem teljesen értem, hogy milyen logika mentén vonsz párhuzamot a MegaTexure technológia használata és egy játék mérete között. Csak mert a MegaTexture az egy nagyméretű fájlban tárolja egy egész pálya textúráját, míg hagyományosan sok kis fájl tárolja a textúrákat. És szerintem sok kicsi = egy nagy, szóval ez a játék méretét nem növeli meg.

++++++++++++++++++

Far Cry 4: Nekem tetszett a Far Cry 3, bár a korábbi részekkel nem játszottam, és a 3-mal sem sokat, mert konzolosként az FPS-játékok nem a szívem csücskei (Egy TPS-nézetű FC-nak azért eléggé örülnék, bár ezt már tényleg nem kéne Far Cry-nak hívni.).

Szerintem két oka lehet annak, hogy nincs eső: egyrészt hogy nem fér bele a megjelenési időbe (ez a valószínűbb, és ez esetben ez egy nagy kicseszés a játék fanjaival) a megvalósítása, másrészt hogy a next-gen éra hajnalán nem tudták megcsinálni elég jóra, ezért inkább teljesen kihagyták (ez utóbbi azért tűnik reálisnak, bár icipicit naivnak, mert pl. a köd 10 évvel ezelőtt azért volt a játékokban, hogy eltakarja a pálya távolabbi - ocsmányul kinéző - részeit, most meg, hogy a pálya túlvége is tud jól kinézni, így a köd egy olyan elem lett, amit igényesen kell megcsinálni. És így lehet ez az esővel is.)

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.