közben volt egy újév, tényleg.
technikai szinten nézz körbe a város tetejéről a második misszióban. majd nézz körbe a kórházi pályán a város felé. közelíts rá kétszer. majd vesd össze Párizzsal a Bioshock Infinite esetén és nézd meg mennyire iszonyatosan részletes a város, minden szempontból. Játék szempontjából nem nagy a különbség, de hangulat szempontjából szerintem nagyon sokat ad hozzá, hogy tényleg az egész várost kirenderelik és teszik ezt részletesen.
plusz járj körbe a városban. kosz, mocsok, debris, ehhez képest az első rész pályái majdnem üresek (még az elárasztott pálya is sokkal kevésbé részletgazdag). és a Dishonored1 a maga korában ilyen szempontból a csúcs volt, ha visszamész pár évet a saját korának szintén csúcsának minősülő Deus Ex: Human Revolutionhoz, akkor még megdöbbentőbb a különbség. és akkor még nem a Deus Ex GOTYval vetjük össze, hogy mennyit javultak a hasonló játékok 20 év alatt minden szempontból.
Optimalizálás van (részben ezzel dolgozok), pár dolgon lehetne javítani, de a részletessége a játéknak a tavalyi csúcs lenne, ha nem lett volna a Mandkind Divided és Utulek. Közelíts rá a textúrákra a fal mellett állva duplán, majd tedd meg ugyanezt az első résszel.
Az olajfestmény és a karikatúra az uncanny valley miatt szükségszerű, plusz a design miatt ami szerintem tökéletesen jól működik a játékkal.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.