Olyasmi is rémlik nekem hírekből, hogy sok "új" (nem top, már elterjedt, de most modernnek számító) engine-t elsősorban mobil platformokra optimaziálták, a PC-s port pedig fut "izomból", ahogy tud. Ezért van az, hogy pl. a Unity vagy EU4 alapú játék (amikbe nem fektettek sok extra munkát) úgy fut PC-n, mint ha egy mai Crysis lenne, csak épp tök átlagos (szép, szép semmi extra) grafikával.
Most pl. a LIS-TC-vel játszom, és rendesen pörgeti az RTX3080-at is max grafikán a semmiért. De ilyen az a Moon-os játék is, aminek nem jut eszembe a teljes neve.
99% GPU terhelés <120fps-ért, és nem hasalok el a látványtól. Főleg nem a fizikától, AI pedig kb. nincs is ezekben a játékokban, csak ácsorognak, ücsörögnek az NPC-k (már ha vannak egyáltalán).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."