Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) Shida


Shida
csendes tag

Szervusztok!

Lenne egy pár kédésem a témával kapcsolatban. Másodkézből vettem egy új Jiayu G4S készüléket. Az eladó ezt a mixeshop-tól rendelte a készüléket. Garipapírja megvan a srác átadta a rendelési számot amire hivetkozni lehet a garis ügyintézésnél.

akkor a kérdés. a készülék az előző tulajhoz EU-s csomagként érkezett meg. Kell-e ez esetben CN22-es vagy 23-as dokumentumot mellékelnem vagy csak elég simán ajánlottan feladnom?

(#52) aytukabozs válasza Shida (#51) üzenetére


aytukabozs
addikt

Tölthetsz ki ilyet de sok értelme nem lesz, hisz a visszajövetelkor fontosabb azt igazolni hogy az EU-n belül lett áfa fizetve rá, de ilyen igazolás ha jól sejtem nincs az előző tulaj birtokában (amennyiben euexp szállítással jött).
Ha kínába kell kiküldeni gariztatni akkor ez sajnos azt fogja jelenteni hogy mikor visszajön, akkor meg lesz áfázva :/
De ne legyen igazam!

Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa

(#53) Bubu Kapitány válasza Shida (#51) üzenetére


Bubu Kapitány
tag

Ha Kínába kiküldöd és tudod igazolni, hogy EU-ból ment ki akkor nem lesz áfa. Töltsd ki a CN 23-t, írd bele a telefon adatait és pecsételtesd le a feladáskor. Ha visszajön, tudod igazolni, hogy gariba ment ki. Szerintem nem lesz gond ezzel.

Az élet szép, csak dolgozni ne kéne!

(#54) Shida válasza aytukabozs (#52) üzenetére


Shida
csendes tag

Hát igen ilyen nincs az előző tulajnál. ebben igazad van. És sajnos Kínába kell küldenem(Szencsen). Ne legyen neked igazad. XD

(#55) Shida válasza Bubu Kapitány (#53) üzenetére


Shida
csendes tag

Hát akkor úgy nézem az előző hozzászólásból kiindulva az a tuti ha biztos ha kitöltök egy ilyen CN 23-as doksit. Mindenesetre köszönöm a segítséget mindkettőtöknek.

(#56) Shida


Shida
csendes tag

Sziasztok! Na még egy utolsó kérdésem lenne ha megengeditek.

A telkóm visszaküldéséhez a címen kívül kaptam egy xls doksit amit ki kell töltenem. Abban van egy rész amit nem egészen értek: Declare name: Spare parts: 20$

Ezt kellene megadnom a CN-23as doksin a "tartalom részletes leírása" résznél?

Előre is köszönöm a segítséget. :)

(#57) Damwise


Damwise
csendes tag

Sziasztok!

Megosztanám a velem történteket.

Egy THL4400-ast rendeltem a MINIDEAL-től. Sajnos az áfát nem úsztam meg (pedig úgy csomagolták :) ), kértem hogy rootolva legyen, nem lett. Angol nyelvet és EU töltőt kértem még kommentben. Ezeket megkaptam. A töltő pontosan addig működött amíg elért 29%ra a telefon és meghalt. Szerencsére az SGS töltőjét elfelejtettem a telefonnal eladni így nem volt gond.

Körülbelül a negyedik nap vettem észre, hogy az on/off gomb nem müködik mindig. Azt hittem csak rosszul nyomom meg. Egy hét után teljesen meghalt, fizikai gomb hiányában teljesen kuka lett a telefon, nem lehetett feloldani a képernyőzárat. 2-3 nap levelezés után kaptam címet, hogy persze küldjem vissza nyugodtan. Addig én elvittem egy szerelőbe ahol szétszedték, és mondták, hogy nem a gomb a gond, alaplap hibás. Itt sajnos erre nem gondoltam előre, így lehet a gari ugrott. (ha csak a gomb rossz, kétezerből megjavítják, nemkell postázgatni..)

Szépen becsomagoltam 2 pufis zacsiba és feladtam 08.13-án. Elsőbbségi, ajánlott, tértivevényes csomag LEVÉLként 4500 körül fizettem. Paypalon megnyitottam a reklamációt, beirtam a nyomonkövetést.

08.27-én érkezett meg a címre. Nem vették át, senki nem keresi azóta. Minidealt nem lehet elérni, se chaten, viberen, paypalon keresztül. Közben lejárt a 60 nap vagy mennyi, meg kellett hosszabbítani. Írtam a paypalnak, mondták hogy lecsekkolnak minket. Ma 21:00 körül kaptam az emailt, hogy 5 napon belül visszakapom a pénzt. Elvileg már minden rendben.

Az áfa és a visszaküldés értékét buktam, azt senki nem téríti meg, sajnos az nem kevés. Azóta megvettem máshonnan, áfa nélkül, olcsóbban..

Személyes vélemény, de soha többet nem veszek a minidealtől, és nem is ajánlom senkinek. Gyári hibás telefon előfordulhat, de az hogy még a csomagot se veszik át, és senki sem válaszol felháborító. Ha lejár a 10 nap vagy mennyi visszaküldik a csomagot a feladónak, lesz kettő, igaz az egyik használhatatlan. :)

Kicsit hosszú lett a történet. A lényeg, hogy a dátumokra figyeljen mindenki, ha lejár a reklamálási idő buktuk..

(#58) easy...rider válasza Shida (#56) üzenetére


easy...rider
őstag

Ha vámon megnézik akkor az a lényeg szerintem hogy az legyen a dobozban, mint ami rajta van a CN-23 nyomtatványon. Ezért én azt írnám hogy mobiltelefon.
Ha korábbi hozzászólásokból jól emlékszem, akkor ezt neked el kel küldened a csomaggal együtt és nekik meg visszaküldeni a csomagban. Szerintem valószínű hogy fogalmuk nem lesz róla hogy mi az a papír, meg nem fogják érteni, meg nem fogják megőrizni hogy majd visszaküldjék, szóval olyan sok értelme nem tudom hogy van e ennek. A legtutibb ha lefotózod vagy lefénymásolod a kitöltött papírt, ha elfelejtenék visszaküldeni akkor azért egy másolat legyen belőle neked.
De ennek olvass kicsit vissza, hogy hogy is megy pontosan.

[ Szerkesztve ]

(#59) aytukabozs válasza Damwise (#57) üzenetére


aytukabozs
addikt

A mini hozzáállása tényleg gáz, de ha tényleg visszajön a hibás, nem lesz rossz elfekvőbe a digitizer, akksi, lcd stb...

Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa

(#60) Bubu Kapitány válasza Shida (#56) üzenetére


Bubu Kapitány
tag

Mindenképpen a vámáru-nyilatkozatra azokat az adatokat írd be, ami azt igazolja, hogy a telefon a tied és csak garancia miatt fogod megjáratni Kínába. Ezzel tudod igazolni, hogy tőled ment ki, és nem egy új telefont veszel.

[ Szerkesztve ]

Az élet szép, csak dolgozni ne kéne!

(#61) Bubu Kapitány válasza Damwise (#57) üzenetére


Bubu Kapitány
tag

Hát nem tudom. Nekem a Minideallel eddig pozitív volt a „kapcsolatom”. A "Linda" meg a "Rachel" nekem pikpak válaszoltak mindenre. Persze mikor kiküldtem a csomagot én rájuk írtam, hogy vegyék át a cuccot, csak hogy érezzék a helyzet komolyságát.

Az élet szép, csak dolgozni ne kéne!

(#62) pluhm válasza Damwise (#57) üzenetére


pluhm
aktív tag

Ha visszajön a telefon, a jack dugóba rakjál egy ilyen -[link]- kütyüt és lesz újra fizikai gombod a képernyőzárhoz. Annyi a hátránya, hogy kikapcsolt telefont nem tudsz vele bekapcsolni, de nem kell megvárni, míg teljesen lemerül, így nem kapcsol ki. Ha meg véletlenül mégis megtörténik, számítógépre kötve el tudod indítani a telefont.

(#63) llaszlo válasza pluhm (#62) üzenetére


llaszlo
veterán

Vissza kapta a pénzét. Azért én ebből is jobb minőséget vennék nem olyat ami két klikkelés után megadja magát. :)

(#64) don camillo


don camillo
újonc

Sziasztok!

Egy kérdés azokhoz, akik már intéztek garanciát:
A CN22, illetve CN23 nyomtatványokra a tényleges (már elvámolt) árat írtátok, vagy a kínaiak sokkal alacsonyabb kamu árát?
Gondolom az előbbit célszerű, hogy ne legyen gond a vámmal visszafelé.

(#65) Bubu Kapitány válasza don camillo (#64) üzenetére


Bubu Kapitány
tag

A tényleges árat írd be. Így ha jön vissza, látják, hogy te nem kamuzol, a készülék garanciában volt kint.

Az élet szép, csak dolgozni ne kéne!

(#66) flegga92


flegga92
senior tag

Sziasztok!

A visszaérkező telefonom szeretnék megint ÁFÁ-zni... Kiküldéskor töltöttem ki CN22 és 23 as nyomtatványt, de sajnos a CN23 as nyomtatványról se képem se semmim nincs és most ezt kéri tőlem a DHL... Tudom ezt elcsesztem... Voltam a postán is, de ott nem tudtak segíteni, mondták, hogy ezt küldik a levéllel. Plusz még a kedves minideal is hamis számlát állított ki 70 db 1$-os tétel szerepel rajta ami nem felel meg nekik, persze a minideal baszik azóta válaszolni...

(#67) aytukabozs válasza flegga92 (#66) üzenetére


aytukabozs
addikt

Egyhetes ünnep van kínában.
első körben vámolták a telót? Mert ha igen akkor tudsz másolatot kérni....
Ha nem akkor ez szopóágnak hangzik. :/

Nem b@szogatásból, de emlékeim szerint direkt felhívtuk a figyelmed hogy fotózd le a nyomtatványt/csomagot kifele menet.

[ Szerkesztve ]

Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa

(#68) flegga92 válasza aytukabozs (#67) üzenetére


flegga92
senior tag

Igen akkor is vámolták ráadásul akkor is a DHL... El is felejtettem az ünnepet. Az a baj, hogy a posta részét nem én csináltam, egyik ismerősöm kért meg, hogy rendeljek neki. De az biztos, hogy másnak még egyszer nem gariztatom a telefonját.

(#69) aytukabozs válasza flegga92 (#68) üzenetére


aytukabozs
addikt

Node akkor nincs akkora baj.
Csak elő kell szedni az akkori levelezést.
TN és a címzett neve alapján meg kell legyen a határozat.

[ Szerkesztve ]

Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa

(#70) flegga92 válasza aytukabozs (#69) üzenetére


flegga92
senior tag

Voltam a postán ahol feladtam, ők mondták, hogy továbbküldték, de adott egy központi számot amin érdeklődjek. Ott a hölgy egész segítőkész volt, ő mondta is hogy elég a levelezés nekik a TN számmal. De amint meghallotta hogy a DHL hozza egyből megtagadott minden segítséget. Amint kapok egy értelmes számlát megírom nekik, hogy nem hajlandó a posta kiadni, meg elküldöm a levelezést.

(#71) aytukabozs válasza flegga92 (#70) üzenetére


aytukabozs
addikt

Node mifenének forszírozod már azt a postát?
Befelé a DHL áfázta nem? (illetve az ő vámügyintézőjükön keresztül a NAV.)
Őket keresd a korábbi vámhatározatért!

Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa

(#72) flegga92 válasza aytukabozs (#71) üzenetére


flegga92
senior tag

Őket is csesztetem, a postásokra nem is haragszom. A kiviteli vámáru nyilatkozatot követeli. Egyszerűen a DHL-nél az ügyintéző ezt sem képes felfogni, hogy a posta nem őrzi meg ezt a dokumentumot. Pedig szerintem nekik ezt jobban kéne tudni, mert nap mint nap találkozik ilyennel. Naponta küldik a levelet hogy azonnal küldjem a dokumentumokat, nem fogják fel hogy ünnep van... Gondolom valamikor 1-2 hét múlva kapom meg tőlük is az új számlát. Csak azt nem értem, hogy javítás miatt minek kell számlát kérni.

[ Szerkesztve ]

(#73) flegga92 válasza flegga92 (#72) üzenetére


flegga92
senior tag

Na az eset vége az lett, hogy a javításról kiállított számlát ki kell fizetni, akkor is ha én nem fizettem érte. Kértem, hogy bontsák ki a csomagot és nézzék meg az imei számot én pedig lefényképezem a telefon dobozát az imeivel a levélváltásunkkal a háttérben. Az indokuk az volt, hogy megnövekedett az értéke a telefonnak... Kértek paypal igazolást is, az persze csak 16 $ volt (DHL szállítás) és a 70 $ számla alapján kellett fizetni. Megkérdeztem tőlük, hogy amikor amikor először jött, miért nem az 50$-os számla összegéből számoltak hanem a paypal igazolásból... Nem volt kedvem tovább vitatkozni velük a telefon tulaja pedig lenyelte azt a 4000 ft-ot... A kiszállítónak is elsírtam a bánatom, aki teljesen értetlenül állt az eset előtt mert eddig nem találkozott ilyen esettel, mindenkinek elengedték.
A minidealnek pedig maximális tisztelet, csomagoltak 2 új szilikontokot egy kijelzőfóliát ajándékba. És a telefont sem karcolták össze.

[ Szerkesztve ]

(#75) dwiki


dwiki
senior tag

Nos én elég speciális helyzetben vagyok, de már meglehetősen tanácstalanul állok a helyzet előtt, illetve több lehetőség is van, de mindegyikben ott a rizikó…
Hátha valakinek van vmi jó ötlete….

Chigontól rendeltem 2 db telefont.
Tudni kell róluk, hogy az ő postázási metódusok az, hogy DHL Angliába, onnan fedex Mo-ra küldi, így áfa itt már nincs - angol adót fizetem beleépítve árba talán- , nyilván némileg magasabb a végár, de kevesebb mint ha itt adózok. Ráadásul elvileg 4 -8 nap alatt itt van. No nekem ez 22 nap lett, jó pont kínai ünnep volt a rendeléskor, ha levonom azt a hetet, akkor csak 16 nap... Mikor kérdezgettem kínait miért ilyen lassú ,válaszolgatott, hogy így meg úgy, illetve DHL track számot is adott, szóval kommunikált. Megjött, túltettem magam az időn.
Viszont az egyik telefonnak rossz volt a vibra motorja, ez egyből kiderült írtam is neki, hogy ez van. Kérdeztem mi légyen a megoldás, nem reagált, így két nap múlva - addig vártam - disputot nyitottam, visszaküldés + pénzvisszafizetéssel. Mivel ugye két telefon is volt + egy tok , nem a teljes összeget igényeltem vissza (postából pl).
3 nap után végre reagált a disputera, annyit hogy elfogadta (vagy lejárt az idő, és automatán elfogadta, nem tudom).
Ez viszonylag tiszta ügy…

A másik telefont, viszont kb 2 nappal az átvétel után sikerült letégláznom. Keményen, igazi hard brick, minimális életjellel, és eddig nem találtam megoldást (egy ZTE V5-ről van szó)...
Ott még megvan a lehetőségem a dispute-ra, de mivel azért próbálom(tam) becsületesen intézni a dolgot nem nyitottam dispute-t. Hanem írogatok kínai arcnak , hogy van e arra lehetőség, hogy visszaküldöm ezt is, és saját költségre javíttatom. Megkérdeztem azt is, hogy kb mennyiért - kvázi árajánlat - .
Nos az a szomorú, hogy szarik válaszolni, pedig régebben, mikor érdeklődtem, illetve mikor a hosszú szállítási idő felől faggattam, akkro válaszolt, viszonylag gyorsan, max 1 nap.
Viszont se a vibra hibával kapcsolatos kérdéseimre, se a tégla ügyre semmi reakció. Nulla...
No és most a kérdés, hogy mit tegyek?
Nyissak disputot, de mire hivatkozzak? Hogy én vagyok ugyan a hibás , de hogy nem reagál arra sem , hogy szervizbe visszaküldöm saját költségre... ?
(nyilván a levelezés megvan, tehát nagy kamut nem nyomhatok)
Ha meg így visszaküldöm, akkor gyakorlatilag semmi védelmem, ha gondolja megtartja és kész.
Vagy nyissak egy olyat disputot, hogy átveszem "sérültnek", mondjuk féláron, és bízom benne, hogy elfogadja - bár miért fogadná - illetve abban, hogy előbb utóbb lesz megoldás az unbrickre...
Vagy nem fogadja el, és javasol vmi... Vagy nem fogadja el, és nem is veszi vissza, és csinálhatok amit akarok, elkárolom a hibám? Mondjuk megcsinálhatná azt is, hogy válaszol, de megírja, hogy a javítás ára olyan magas, hogy nem éri meg postával visszaküldeni…
Van akinek van ötlete?

Gyorsan fáradsz és már sántítsz? Észrevetted már, hogy a legtöbb normális tevékenység már zavar téged?

(#76) bigmen55


bigmen55
csendes tag

Sziasztok. Kérdésem (elötte minden hozzászólást elolvastam) gariztatni küldeném a telefonom. Coolicoolnál vettem. Leírtam a hibáit ők visszaírtak, hogy fényképezzem le. Megtörtént- elküldtem. Írták , hozy ok kuldjem a telt javításra. No postára el . Ott elég tudatlanság fogadott. Lassan feltisztúlt a dolog. No ajánlott levélként térítvevényessen kellene feladni a cn22 kisméretű nyomtatvánnya ami 1 példányos és a csomagra ragasztják. A cn23 az csomagfeladáshoz kell állítólag. A telefonom volt áfázva és ezek a papírok megvannak. Ezek után a véleményt kérném , hogy lehet a Legkorrektebben eljárni feladni? Mit fényképezzek mit másoljak? Köszönöm a segítséget László.

[ Szerkesztve ]

(#77) Bubu Kapitány válasza bigmen55 (#76) üzenetére


Bubu Kapitány
tag

Hali,

Szerintem ennél többet nem lehet megtenni. Ajánlott, tértivevény, meg a kimenő vámpapír ráírva a telefon adatai. Végül is mindened megvan, hogyha visszajön a telefon, tudod bizonyítani, hogy garanciális javítás (csere) volt. Pl. Én a Minideal-lel megbeszéltem, hogy csak a telefont küldtem ki nekik, aksi, füles stb. maradt. Mikor jött vissza a készülék, a fináncoknak ez is beleírtam a levélbe.

Meg persze fotózz le mindent, az a biztos. Meg kövesd a telefonod útját. :))

Sok sikert. Ha visszajön, számolj be róla, mi és hogyan volt.

Üdv, Bubu

Az élet szép, csak dolgozni ne kéne!

(#78) bigmen55 válasza Bubu Kapitány (#77) üzenetére


bigmen55
csendes tag

Köszönöm válaszod. László.

(#79) gixxergabi


gixxergabi
senior tag

Az létezik hogy visszaküldtem garanciáztatni, és az ő vámuk fogta meg, és most azt a 25$ akarja rajtam kérni az Etotalk? :((
mit csináljak? fizessek? vagy küldjem el őket az ....ba? épp eleget fizettem már erre a telefonra...

(#80) Marcimanci válasza gixxergabi (#79) üzenetére


Marcimanci
csendes tag

Szia,

Lehet nálam is ez lesz a helyzet, garanciális visszaküldés volt az Etotalkhoz, 10.29 óta fogja a posta Guangzhouban.
Írtam az Etotalknak, nézzenek utána, mi a helyzet, de még nem válaszoltak.
Majd légyszi írd, meg, hogyan oldottad meg a dolgot.

Köszi

(#81) aytukabozs válasza gixxergabi (#79) üzenetére


aytukabozs
addikt

Hogy adtad fel? Volt rajta CN22 amin jelzed hogy gariba megy vissza? Pontosan mit írtak vissza ?(copy+paste)

Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa

(#82) gixxergabi válasza aytukabozs (#81) üzenetére


gixxergabi
senior tag

Szia. Ezt írták:
Your phone has been repaired.
We will cover your returned shipping.
However, there is 25 usd customs charge when we received the returned phone.
So for your convenience, we will send you a paypal invoice. thanks

(másnak is tök ugyanez a szöveg jött)
Ajánlottként ment (2965ft) és mivel azt írtam rá amit ők mondtak (mp4player 20$) hogy elkerüljék a vámot, ezért gondolom azt, hogy ez akkor az ő saruk. (már ha tényleg vám ez a 25 dolcsi, és nem szervíz vagy posta ktsg.)
Én már fizettem rá, dhl-es papírt bele is tettem a dobozba (bár sztem tök fölöslegesen), már előre készítem magam hogy az itthoniakkal is lesz egy kis levelezés.
Már küldték is a paypal számlát hogy fizessek...

(#83) aytukabozs válasza gixxergabi (#82) üzenetére


aytukabozs
addikt

Csinálj screenshotot az etotalk 'return policy' oldaláról.
Ott egy szó sincs arról hogy felmerülő vám kit terhel.
Aztán próbálj ennek fényében egyezkedni velük.
Vásárlóvédelmed még van?

Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa

(#84) gixxergabi válasza aytukabozs (#83) üzenetére


gixxergabi
senior tag

paypalra gondolsz? nem az a 45nap már rég letelt...
kössz a tippet, akkor majd erre is hivatkozok...

(#85) gixxergabi válasza gixxergabi (#84) üzenetére


gixxergabi
senior tag

áhhh lehet még se jó.
a term of use-nél találtam:

"Warranty, refund and return policy
*3 months Warranty for mobile phone, one month warranty for mobile phone accessories and other production (exclude physical damage).
*Buyer will be responsible for all warranty shipping & handling fee.
*15% restocking fee will be charged for returning non-defective product.
*S&H and insurance fees are not refundable at any time.
*Buyers are responsible for returning fees at any case.
*Buyers are responsible for any tax cause by local customs."

(#86) aytukabozs válasza gixxergabi (#85) üzenetére


aytukabozs
addikt

No odáig nem jutottam el.
Innentől nem sok kiskapud maradt. :/

Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa

(#87) gixxergabi


gixxergabi
senior tag

nincs "kiskapu" fizetni kell...

"Dear Buyer,

As you know, custom and tax is not under we can control. It just by lucky. hope to receive your kind understanding.

According to our Warranty, refund and return policy :
*Buyer will be responsible for all warranty shipping & handling fee.
http://www.etotalk.com/term_of_use.html

We would help you cover the return shipping fee.
Hope to receive your kind understanding .
Thanks."

fizetek is csak legyen már meg a telefonom (és jó is legyen), mert már 3hónapja lesz hogy "nincs telefon" (először jeleztem nekik). mondjuk arra kíváncsi lennék, ilyenkor hosszabbodik e a garancia időm...

(#88) dwiki válasza dwiki (#75) üzenetére


dwiki
senior tag

Nos az én ügyem szerencsésen végződött. Nagy nehezen jelentkezett az eladó, és azt írta, full refund mindkettő telóra. Arra is amit én tégláztam le... Elfogadtam az ajánlatot :) ... Visszaküldtem, pénz visszajött, vettem új telókat, ezek már gyorsabban ide is értek, úgyhogy eddig nekem minden ok... ;) ...

Gyorsan fáradsz és már sántítsz? Észrevetted már, hogy a legtöbb normális tevékenység már zavar téged?

(#89) lukinyul78


lukinyul78
újonc

Sziasztok
Tavaly augusztusban vettem egy DOOGEE DG550-et Aliexpressről, a kijelző tegnap megadta magát 99%-ban sötét így a telefon használhatatlan. Valaki írja már le hogy mi a garanciás javíttatás menete, mert ez az első kínából rendelt telefonom és így ilyet még nem csináltam.

(#90) quicky98


quicky98
csendes tag

Sziasztok!Doogee dg550 keszulekem kijelzoje megadta magat,50% csikoy,sotet,de erzekel...A minisek azt irtak kuldjem vissza ,Milyen papirokat toltsek ki?mennyi lesz az ara kb?csak a telefont kuldom vissza,ill buborekos boritekban +buborekos foliaban eleg?

(#91) Bubu Kapitány


Bubu Kapitány
tag

Hali!

1. Én magát a telefont visszaraktam a dobozába + buborékfólia. (Csak a telefont küldtem, aksi, füles stb. maradt) Ezt beraktam egy kartondobozba, a hézagokat kitömtem hungarocellel. Felcímeztem, és átragasztószalagoztam.

2. Posta: Ajánlottan, tértivevénnyel feladni. Nekem 3335 HUF volt. (Értelem szerint levélként adtam fel és nem csomagként. Úgy kb. 12e HUF az ára)

3. Töltsd ki a CN22 nyomtatványt, ami levélpostai küldeményekhez kell. (Én ez kihagytam, de kell majd visszafelé a vámnak.) Írd rá a telefon adatait, meg hogy javításra küldöd angolul.

Innentől megy a maga útján. Kövesd nyomon, hogy hol jár a telefon, ha ott van és át is vették, kb. 10 nap múlva kérdezz rá, hogy mi a helyzet vele. Kb. 2 hónap és a telefonod itt is van.

Üdv, Bubu

[ Szerkesztve ]

Az élet szép, csak dolgozni ne kéne!

(#92) Bubu Kapitány válasza Bubu Kapitány (#91) üzenetére


Bubu Kapitány
tag

Kiegészítés a levélként való feladáshoz. Ezek az árak voltak tavaly májusba.

Levélpostai küldemény, elsőbbségivel, külföldre (nem európai országba), és belefértem az 500 g-ba: 2230 HUF

Ajánlott: 735 HUF

tértivevény: 370 HUF

Az élet szép, csak dolgozni ne kéne!

(#93) goldenfish7


goldenfish7
tag

Sziasztok!

"Értékbiztosítást szerintem nem érdemes kérnünk mert a csomagunkat alaposan becsomagoltuk, eltűnés esetén pedig a posta a feladási díj tizenötszörösét fizeti ki nekünk."

A fenti kijelentés megállja a helyét, ha az alábbi linken mást láthatunk (55. oldal)?

[Posta ÁSZF]

Ha minden igaz, akkor 30 DTS-t fizetnek vissza eltűnés esetén, ami ~10.800.- Ft körül lesz...feladási díjtól függetlenül... ???

Köszi!
Üdv!

[ Szerkesztve ]

(#94) easy...rider válasza goldenfish7 (#93) üzenetére


easy...rider
őstag

Úgy tűnik változott az ÁSZF, régen nem így volt. Én olyan 8000Ft körüli összeget kalkuláltam ki, de nem biztos hogy pontos. Eléggé elcseszett ez a DTS konverzió. :\

(#95) maj-viktor


maj-viktor
őstag

15+1x-es díj az mindigis csak belföld esetén volt... külföldre más van...

30DTS kártérítés van, mely 10.800 Ft-ot jelent, így 10E Ft feletti érték esetén +értékbiztosítást érdemes kötni

http://prohardver.hu/tema/kulfoldi_rendelesek_nyomkovetes_stb/hsz_61712-61712.html

http://prohardver.hu/tema/kulfoldi_rendelesek_nyomkovetes_stb/hsz_67241-67241.html

http://prohardver.hu/tema/kulfoldi_rendelesek_nyomkovetes_stb/keres.php?type=-&stext=paypal+visszaposta&submit=

http://prohardver.hu/tema/paypal/keres.php?type=-&stext=paypal+visszaposta&submit=

https://www.posta.hu/static/internet/download/2016_tarifatabla_HU.pdf

"9. DTS árfolyam
A Posta a nemzetközi küldeményekhez kapcsolódó értéknyilvánítási összegek, illetve kártérítések meghatározásakor a következő DTS átszámítási kulcs átlagértéket alkalmazza: 1DTS= 408,5 forint"

Most 2016-ban a PayPal visszapostáva (9.300 Ft-ig), pl. egy 1kg-os 50E Ft-ig értékbiztosított levélcsomag elsőbbségivel vissza Kínába lesz: 9.265 Ft

[ Szerkesztve ]

JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

(#96) pinnacle


pinnacle
nagyúr

Sziasztok! GeekBuyingnál vettem tavaly májusban 2db Xiaomi fülest. Plusz költsége volt annak, hogy javításra Spanyolországba küldhessem vissza, igaz ez nem látszik sehol. Youth Edition elromlott, érdeklődtem, hogy mi a teendő, azt mondták csak 2 hét garancia van a fülesre. Minden kínai webshop ilyen inkorrekt vagy valahol betartják azt amit jeleztek? Vettem náluk Original Xiaomi Mi IV Hybrid-et is, de akkor ezek szerint az 1 év garancia valójában csak 2 hét.

(#97) pinnacle válasza pinnacle (#96) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Van olyan kínai webshop ahol 14 napnál több garanciát adnak? GeekBuyingnál állítják, hogy az 1 év garancia, nem érvényes a fülhallgatóra, hiába van 2 helyen is jelezve.

(#98) VANESSZA1


VANESSZA1
őstag

Jelenleg kivel-mivel lehetne legkedvezőbb áron Kínába egy ilyen ca. 2kg súlyú csomagot garanciáztatásra visszaküldeni?

Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD

(#99) egrimini


egrimini
újonc

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
Április 9.-én rendeltem a Gearbest-ről egy okostelefont, amit meg is kaptam ápr. 18.-án!
Szuperül működött egy hétig! Sok sok levelezgetés után megyegyeztem a Gearbest-el, hogy visszaküldöm a telefont Kínába igen Kínába amit kicsit én furcsáltam ugyanis a gearbest angol! No nem is az a lényeg!
Visszaküldöm a telefont és ha a Kínai emberke megkapja ők kűldenek egy másik telefont kicsi ráfizetéssel mert másikat néztem ki (jobbat)! Szóval 2016-05-30.-án fel is adtam postán ajánlott levél ként!
Meg is érkezett Kínába 2016-06-08.-án! Azóta semmi értesítés a postától sem a Gearbesttől sem a kicsi Kínaitól! Ilyenkor mi a teendő? Valaki esetleg járt már így? Ja és még annyi, hogy paypal-al fizettem de mivel kicsúsztam a 45-napból gondolom már nem reklamálhatok náluk!?
Válaszokat előre is köszönöm!

(#100) KTU válasza egrimini (#99) üzenetére


KTU
addikt

PayPal 180 nap, és állja a vissza postát.

Írj nekik e-mail-t., vagy az oldalukon.

Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás topik

Gearbest topik

"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.