Na végre egy használható ötlet
Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
Na végre egy használható ötlet
Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
ennek speciel nagyon örvendek tuti ilyen nézetben játszok vele csomó játékot a béna tps nézet miatt hagytam abba... (nem jött be a dead space-ben és a gears of war-ban sem egyáltalán )
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
(nem jött be a dead space-ben és a gears of war-ban sem egyáltalán )
ebben tökéletesen egyetértek. detto...
ennek a nézetnek énis kifejezetten örülni fogok...
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
Jelenleg nállam a legjobban várt játék,tartalmas Magyar,és remélem a gépígényel baxák el!!!
főleg fps-beállítottságú vagyok... valahogy abban a nézetben tudom legjobban beleélni magam... és szeretem, ha van "lean" (kihajolás)... ez tps nézetben szerintem logikátlan és gagyi... milyen már, ha bebújok fedezékbe és belátok a karakterem mögé és egyszerűen szórhatom a fejlövéseket látatlanban... olyan szögből, hogy az általam irányított karakter nem is láthatja, mi van arra... a call of juarez2-ben mondjuk jól megoldották a fedezékrendszert fps köntösben is...
rpg-kből meg (icewind dale1-2, baldur's gate... csak, hogy a fejlesztőknél maradjunk) nagyon szerettem ezt a scrollozós 3d-izometrikus nézetet... szép és átlátható volt az egész... itt is örülök neki nagyon, hogy ilyen lesz
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
Jaj de szerettem is az ilyen játékokat... Baldurs Gate, Icewind Dale... Ezek voltak az igaziak nagyon kiváncsi leszek
Azért ha jobban belegondolunk, macera lenne egér nélkül irányítani ebből a kameranézetből...
Fallout 3-ban is jól jött volna, ha másért nem akkor tradícióból. Ott se hiszem, hogy megoldhatatlan feladat lett volna. Talán ha a Dragon Agenél bejön, akkor más is meri majd használni a jó öreg izometrikus nézetet RPG-hez.
Smith: Does Big Brother exist? O'Brien: Of course he exists. Smith: Does he exist like you or me? O'Brien: You do not exist.
Hát az előzetes infók alapján én azt olvastam hogy a DA nem lesz annyira jó, mint várható lenne. A BG2 viszont mai napig az egyik kedvenc rpg-m, csak amikor mostanság játszottam vele, állandóan 3D-ben akartam forgatni a kamerát.:S & aztán abba is hagytam, mert nagyon frusztráló volt hogy nem lehet forgatni.
Breki's
Egy hete játszottam, nekem nem volt ilyen problémám.... nyilván óriásiak az elvárások egy olyan játékkal szemben, ami egy 10+ éve utánozhatatlan legenda örökébe akar lépni, de ez "előzetes infók alapján én azt olvastam" kiverte nálam a biztosítékot. WTF? Erre nem lehet alapozni... tűkön ülve várom a megjelenést
Ontopic: Nagyon örülök a klasszikus nézetnek, bár én eleve azt feltételeztem, hogy lesz benne ilyen - az hogy PC exkluzív-e vagy sem, kit érdekel Remélem a modding community a BG2-éhez mérhető lesz majd! (oh, a konzolosok ebből is kimaradnak, derossz )
Csakis ebben a nézetben, bár a KOTOR féle harcrendszer és irányitás is bejön.
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
Jó lesz ez, ráadásul hamar itt van már a november!
"...In a struggle to be happy and free, swimming in a primitive sea..."
Éljen!!
Habár eddig a pontig azt hittem hogy first person lesz.
Remélem 4 karit lehet alapból indítani, nem csak csatlakoznak a játék folyamán.
Ez nem a Wizardy sorozat, inkább Baldur's örökös. Készülhetne a Wizardy folytatás is, az FPS nézet és a teljes csapatot te generálod.
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.