Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) -=MrLF=-


-=MrLF=-
senior tag

Ez jó :C , de ennek parkolásnál is alapnak kellene lennie, nemhogy plusz még kényelmi díj. :(((

protonmail.com Secure Email Based in Switzerland . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . startpage.com The world's most private search engine from Netherland

(#2) martonx


martonx
veterán

Sajnos a MÁV még mindig nem versenyképes a telekocsival, de legalább a maguk bénácska, elégtelen módján felismerték a problémát, és legalább próbálkoznak.

Én kérek elnézést!

(#3) Dezsike


Dezsike
tag

Nem lehetne inkább december 9-től bevezetni? Pont akkor utaznák Budapest-Nyíregyháza vonalon oda-vissza.

(#4) elithun válasza Dezsike (#3) üzenetére


elithun
őstag

A "nák" rag miatt marad a december 10. ;]

„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”

(#5) tomazin


tomazin
veterán

Budapest-Sátoraljaújhely-Eger

ezen a vonalon nálam is lehet jegyeket kapni ingyen :DDD

De komolyra fordítva: miért is zötykölődnék le mondjuk pécsre 4600ftért 3óra alatt, mikor ugyanezt megtehetem fele ennyiből kicsivel kevesebb idő alatt?

(#6) bollokcs80


bollokcs80
Korrektor

1. Szerintem bőven lenne mit fejleszteni a vonatokon, pályaudvarokon, állomásokon, a kiszolgáló rendszereken,
(ld biztosítóberendezések), a menetrendeken, a kollégák értelmi színvonalán, aztán majd ráérnénk ilyen fontos és látványos fejlesztésekre is, mint az e-jegy rendszer.

2. A kedvezmények kizárólag jegyekre szólnak, bérletvásárlásra nem vehetőek igénybe. Miért is?

B.Cs.

(#7) Gabás válasza tomazin (#5) üzenetére


Gabás
addikt

a félárban ugye benne van az autó vételára és egyéb (pl. amortizációs) költségei is?

[ Szerkesztve ]

(#8) tomazin válasza Gabás (#7) üzenetére


tomazin
veterán

Mert telekocsizni csak autóval lehet?

mod: be is lehet ülni máshoz

[ Szerkesztve ]

(#9) Gabás válasza tomazin (#8) üzenetére


Gabás
addikt

tandemeztek?:)

(#10) pguy válasza martonx (#2) üzenetére


pguy
csendes újonc

A telekocsival való utazás költsége viszont nem elszámolható.

(#11) janeszgol


janeszgol
félisten

Nem rossz kezdemenyezes. En motorvonaton utazom, az tiszta.

2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.

(#12) BiP


BiP
nagyúr

Végre ez egy jó dolog. Az eddigi 3% nem volt túl sok, kb. így kellett volna indítani.
De sebaj, nagyon örülök a fejleménynek. (még így is, hogy ma már ritkán vonatozom)

És külön köszi, hogy a propaganda bullshitet kihagytátok a cikk végéről. :R

[ Szerkesztve ]

(#13) Joci10


Joci10
őstag

2017 magyar álom vasutak: majdnem 2 órát vártam egy jegyre, mert a jegykiadó hölgy nem tudta, hogyan kell kiadni a jegyet (milyen kedvezményt kell adni, és azt hogyan lehet a jegyre rávinni). 1,5 óra után megjött a váltás, de neki is kellett még egy fél óra, mire végzett. Persze megvettem volna én a jegyet online is, ha nem lenne annyira korlátozott, hogy a kedvezmények nagy részét nem lehet érvényesíteni rajta (és még kerékpárjegyet sem lehet/lehetett venni hozzá). Még jó, hogy nem a vonat indulása előtt akartam megvenni.

(Megjegyzés: a jegyet így is sikerült elb@szni, amire csak másnap a kalauz figyelt fel, és utazás közben kezdeményeztek egy javítást visszamenőleg. Persze az átszálló vonaton ezen javításról még mit sem tudtak, így még nekem kellett magyarázkodnom is.)

De hát örüljünk, hogy egyáltalán mennek még a vonatok, és legalább az állomások helyén nem épülnek stadionok. :D

(#14) Kékes525


Kékes525
félisten

Kezdésnek jó, de remélem lesz még nagyobb árcsökkenés is.

Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.

(#15) BiP válasza Joci10 (#13) üzenetére


BiP
nagyúr

Díjazom a türelmedet. Én is az vagyok, ha épp ráérek, de 20 perc után mondtam volna, hogy ne kínozzuk egymást, és megoldottam volna mobilról.

(#16) martonx válasza pguy (#10) üzenetére


martonx
veterán

Én Szeged - Bp viszonylaton havi 32K-ért telekocsizok, ugyanez vonattal minimum a duplája lenne. Nekem bőven megér 32K-t, hogy minden egyes úton nyerek egy óra menetidőt (ráadásul otthonhoz közel vesznek fel, tesznek ki), nem kell számlákkal bohóckodnom, azokat leadnom, pénzt vissza várnom, plusz bérletet vennem az állomásig tömeg közlekedni, nyáron van légkondi, télen van fűtés, ráadásul nem is 100%-ban térítik a menetjegyet sem.

Én kérek elnézést!

(#17) bhonti válasza martonx (#16) üzenetére


bhonti
tag

Start-Klub kártya!)

http://1kis.info.hu - Informatikus mindenkinek... 501065096 balazs@honti.tech

(#18) Joci10 válasza BiP (#15) üzenetére


Joci10
őstag

Minden telefonhívás előtt ott tartottunk, hogy mindjárt megvan, így vártam. Aztán a hívások után ismét így álltunk, így akkor is vártam. Volt egy ~5 perc, amíg tényleges utasokat előreengedtem, hogy legalább ne késsék le a vonatot (és ők legalább rendesen meg tudják venni a jegyüket), addig meg 'pihentem'. .....

De mint említettem: online esélytelen volt alkalmi menettérti jegyet venni kerékpárjeggyel (pláne, hogy végül nem is 'sima' kerékpárjegy lett a befutó, hanem a Balatonos); így mindenképpen offline kellett megvenni (az alkalmi menettérti kedvezményt nem ismeri még az online verzió, mint ahogy a kerékpárjegyet sem ismerte akkor (nem tudom, azóta ez már változott-e - majd jövő április végén úgyis kiderül)).

(#19) arnyekxxx válasza martonx (#16) üzenetére


arnyekxxx
veterán

Gratulálok neked, az utasok döntö többségének viszont nincs mindig kéznél egy másik autós aki zsebpénzért házhozszállítja.

Megnéztem a zoszkárt, holnap egész napra 3 autót ad fel erre az utvonalra, és mindegyik 30%-al többért vinne el mint amennyi a startklubos féláru vonatjegy.

Erre a 3 autóra lenne xezer utas ha mindenki oszkárral menne

(#20) martonx válasza arnyekxxx (#19) üzenetére


martonx
veterán

Igen, én is oszkarozni szoktam, csak nem akartam direktben kiírni a nevüket :)
Márpedig ha valóban megnézted a Szeged - BP viszonylatot, akkor kismillió autó közül választhatsz.

Megnéztem, ez az 50%-os MÁV start kártya valóban érdekes alternatíva lehet annak, aki nem lakik olyan jól ellátott oszkaros területen mint Szeged :D

Most gyorsan ki is számoltam, MÁV start kártyával olyan havi 18K-t tudnék (többet, de ez esetben bele kellett számolnom a szegedi tömegközlekedés bérletet is) az oszkárhoz képest megspórolni. Feltételezve, hogy tényleg minden héten utazok legalább egyszer oda-vissza, ami nyilvánvalóan nem igaz, és feltételezve, hogy oszkáron soha nem futok össze ismerőssel (ami szintén nem igaz), és mindig fizetnem kell az útért, de egyszerűbb volt így számolni. Cserébe utanként másfél óra plusz idővel (hú azok a régi szép vonatos idők amikor pesten kezdtem dolgozni, és nem volt ritka - ritka? muhaha - a 30 perces késés sem, szóval a másfél órával még szuper optimista is voltam a MÁV javára), és jóval kényelmetlenebb körülményekkel. Havi minimum 12 órányi időveszteség, és kényelmetlenségek, hogy spóroljak havi maximum 18K-t? Köszi, de maradok továbbra is az oszkárnál.

Mindenesetre jó ezt tudni, és ahol nincs ilyen bejáratott oszkáros közösség (vagy valaki annyira időmilliomos), ott valóban nagyon jó alternatíva tud lenni a MÁV Start 50% kártya. :R

Én kérek elnézést!

(#21) ntomtb


ntomtb
tag

És melyik is ez az a mobil applikáció? :B

(#22) Kékes525 válasza ntomtb (#21) üzenetére


Kékes525
félisten

E-vonatjegy

Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.

(#23) #42098752 válasza martonx (#2) üzenetére


#42098752
törölt tag

Nem versenyképes valóban, de biztonságosabb...

(#24) pguy


pguy
csendes újonc

Ez megmaradt ötlet szintjén továbbra is: http://www.vaci-naplo.hu/2016/12/felfuggeszti-a-mav-a-mobilos-jegyvasarlast/ ?

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.