Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Dagidög


Dagidög
senior tag

Nekem anno a Generals irgalmatlanul tetszett, várom is nagyon az új részt. :)

(#2) Malachi


Malachi
addikt

okítsatok szakértők, a harmadik részből melyik a legjobb cím? vagy mondjuk a két legjobb? néhányat megvennék szerintem.

(#3) lee56


lee56
őstag

A C&C4 és a RA3 akkor sem érdekelne ha az EA fizetne nekem hogy játszak a játékukkal :)

A C&C3 és kiegészítője az még úgy-ahogy jól sikerült, aztán jött a lejtmenet..

(#1) Dagidög : +1 :)

[ Szerkesztve ]

No Comment

(#4) #19617792 válasza lee56 (#3) üzenetére


#19617792
törölt tag

pont így vagyok vele. a RA3 még nem rossz, de olyan túl jó sem. a C&C4 viszont egy kisebb vicc. a C&C3 és kiegje viszont instantget / musthave, pláne 7.5€-ért, még szép, hogy meg is vettem.

(#5) Anubiss


Anubiss
tag

A C&C4 nagyon soványra sikerült. Nagyon nagyot akartak durrantani, de inkább elsz@rták az egészet azzal a mászkáló bázis koncepttel. Nekem nem tetszett és semmi pénzért nem venném meg.

(#6) #19617792 válasza Anubiss (#5) üzenetére


#19617792
törölt tag

alapötletében nem rossz, hogy korlátozott erőforrásokból kell boldogulni, attól igazán stratégia, mert jól meg kell gondolni mit mikor építesz. ez van pl. a CoH-ban is, és ott nagyon jól sikerült, ennél meg nem éppen. ami bajom még a C&C4-gyel, hogy a sztori elég kesze-kusza, plusz csata közben alig látni valamit, mert eléggé felülről nézzük és közelről.

(#7) #65675776 válasza #19617792 (#6) üzenetére


#65675776
törölt tag

Eddig is korlátozott erőforrásokból kellett gazdálkodni. C&C3-ban sokkal hamarabb elfogy a Tiberium, mint mondjuk TS-ban.

A C&C3 egyébként nem lenne rossz, csak sajnos elfelejtettek AI-t írni bele. Főleg a saját egységeknek.

Az RA3 meg hozza a korábbi fröccsöntött Red Alert kinézetet és idióta történetet.

(#8) Anubiss válasza #19617792 (#6) üzenetére


Anubiss
tag

Ami még szúrta a szemem, hogy ha boldogulni akartál a kampányban, akkor előtte szinteket kellett lépned a skirmishben, hogy legyen valami esélyed az AI-vel szemben.

(#9) #19617792 válasza #65675776 (#7) üzenetére


#19617792
törölt tag

én arra gondoltam, hogy C&C4-ben nem ömlik milliószámra a tiberium, míg C&C3-ban elég hamar össze lehet farmolni nagyon sok tiberiumot.
az AI nekem is szújra a csőrömet, néha olyan buta, hogy rossz nézni.

(#8) Anubiss: tehát erősen csalt, amit mondjuk tapasztaltam is. nem is tudtam, hogy így meg lehet oldani.

[ Szerkesztve ]

(#10) proci985 válasza #19617792 (#6) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog (1)

"plusz csata közben alig látni valamit, mert eléggé felülről nézzük és közelről."

Supreme Commander: Forged Alliance a megoldás:D.

három még elfogadható volt, bár sajnos a generalshoz képest felgyorsították és leegyszerűsítették a játékmenetet. míg mondjuk a generalsban működött a rush, a steamroller, a guerilla és a turtle, addig a c&c3ban maradt a rush, védekezni egyáltalán nem lehetett. ra3mat megnéztem, nem tetszett (ez vízi hadviselés, hol vannak a rombolók?), negyediket pedig kihagytam.

esetleg akik generalst szerették, tavaly kijött a shockwave mod végül, nagyon jó lett.

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#11) #19617792 válasza proci985 (#10) üzenetére


#19617792
törölt tag

"Supreme Commander: Forged Alliance a megoldás"

najó, ez kicsit erős volt. :DDD bár nem sokat játszottam vele, mert nem igazán jöttem bele és csak szerencsétlenkedtem...

nekem a Generals valahogy kimaradt.

[ Szerkesztve ]

(#12) Rebell


Rebell
senior tag

Bárki bármit mond ez volt a legjobb :C

(#13) #19617792 válasza Rebell (#12) üzenetére


#19617792
törölt tag

úristen de régen volt.

(#14) proci985 válasza #19617792 (#11) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog (1)

most miért Te akartál rendes kizoomolást:D ja, tutorialt le kell tolni, aztán meg szépen lassan belejönni. első pár órában tényleg picit bonyolult, de aztán bele lehet jönni.

generals: zero hourt próbáld ki. a sima kampány mellett van egy generalsos menet is, az hatalmas móka.

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#15) lee56 válasza proci985 (#14) üzenetére


lee56
őstag

Igen a generals egy kivételesen jól sikerült darab lett (vicces, szórakoztató, és tényleg jó móka amellett hogy jó stratégia is :) ), nagyon ajánlom nekik, hogy ne szúrják el a második részt majd :)

Ha multiban nem szinkronizálna széjjel meg esne hanyatt a motorja többszáz egység felett még a mai napig játszanánk vele, és bár a modok közt vannak nagyon jók (álá shockwave), de a játék alapvető hibáit nem tudták kijavítani, sőt.

Frostbite engine-el készül a generals2, ami elvileg jó jel (talán lesz épkézláb rombolhatóság, sokszál támogatás, skálázhatóság), de stratégiáknál még nem bizonyított az a motor, kiváncsi leszek hogyan fog teljesíteni majd.

No Comment

(#16) Dagidög válasza lee56 (#15) üzenetére


Dagidög
senior tag

Grafikában fog, az biztos: [link]. Persze ez önmagában édeskevés, de én optimista vagyok. :)

(#17) proci985 válasza lee56 (#15) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog (1)

ja, nem largeadressaware és kicímez 32bitből. szinkronhibák egyébként gyorsabb gépekkel kevésbé voltak jelentősek... mint amikor még a p4 + geforce mx460 időkben tudtuk, hogy két GLA ellenfelünk van az első másodpercek lassulásából.

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#18) #65675776 válasza lee56 (#15) üzenetére


#65675776
törölt tag

Pont a Genreals-nál kezdődött az AI eltűnése a játékból. És a játékmenet idióta felpörgetése, a térképek zsugorodása... Nekem a legkevésbé sem jött be.

Rombolás alatt mit értesz? A terep a TS-ban változott ha eleget lőtted, C&C3-ban az épületek pusztultak. Mondjuk stratégia szintjén egyiknek sincs jelentősége, de ez már apróság.

(#19) lee56 válasza Dagidög (#16) üzenetére


lee56
őstag

Igen, láttam már, azért kösz :) Amúgy meg pont nem a grafikára gondoltam, úgy kb minden másra :)

(#17) proci985 : Pont ez az, hogy az ember azt hinné a modernebb hardveren majd jól fog menni, ha már anno akadozott és elég nagy gépigénye volt, de nem, akadozik még mindíg és pluszba kiesnek az emberek a szinkronból multiban, próbáltuk a legujabb kiadott shockwave-t is, de 3 játszmából egy se sikerült végig sajna. ~ 5ből1 meg elég rosz arány, így abbahagytuk a próbálkozást :)

(#18) daa-raa : Szerencsére a modok legalább az AI-t tudták turbózni rendesen, a shockwave modban eléggé kihívás lett az AI végül. Az alapjáték tényleg közepesnek mondható csak, de szerencsére rengeteg mod készült, új nagyobb pályák is. Én nem érzem annyira idiótán gyorsnak a játékmenetet, dehát nem egy körökre osztott stratégia ez :)

Rombolhatóság.. hát nem is tudom, valami fejlettebb, realisztikusabb rombolásmodellre gondolok talán, Frostbite-al talán kapunk is belőle majd remélhetőleg.

No Comment

(#20) yknarf


yknarf
tag

ennyit talán megérnek

http://steamcommunity.com/id/yknarf

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.