Nekem anno a Generals irgalmatlanul tetszett, várom is nagyon az új részt.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
Malachi
addikt
okítsatok szakértők, a harmadik részből melyik a legjobb cím? vagy mondjuk a két legjobb? néhányat megvennék szerintem.
lee56
őstag
A C&C4 és a RA3 akkor sem érdekelne ha az EA fizetne nekem hogy játszak a játékukkal
A C&C3 és kiegészítője az még úgy-ahogy jól sikerült, aztán jött a lejtmenet..
(#1) Dagidög : +1
[ Szerkesztve ]
No Comment
#19617792
törölt tag
pont így vagyok vele. a RA3 még nem rossz, de olyan túl jó sem. a C&C4 viszont egy kisebb vicc. a C&C3 és kiegje viszont instantget / musthave, pláne 7.5€-ért, még szép, hogy meg is vettem.
Anubiss
tag
A C&C4 nagyon soványra sikerült. Nagyon nagyot akartak durrantani, de inkább elsz@rták az egészet azzal a mászkáló bázis koncepttel. Nekem nem tetszett és semmi pénzért nem venném meg.
#19617792
törölt tag
alapötletében nem rossz, hogy korlátozott erőforrásokból kell boldogulni, attól igazán stratégia, mert jól meg kell gondolni mit mikor építesz. ez van pl. a CoH-ban is, és ott nagyon jól sikerült, ennél meg nem éppen. ami bajom még a C&C4-gyel, hogy a sztori elég kesze-kusza, plusz csata közben alig látni valamit, mert eléggé felülről nézzük és közelről.
#65675776
törölt tag
Eddig is korlátozott erőforrásokból kellett gazdálkodni. C&C3-ban sokkal hamarabb elfogy a Tiberium, mint mondjuk TS-ban.
A C&C3 egyébként nem lenne rossz, csak sajnos elfelejtettek AI-t írni bele. Főleg a saját egységeknek.
Az RA3 meg hozza a korábbi fröccsöntött Red Alert kinézetet és idióta történetet.
Anubiss
tag
Ami még szúrta a szemem, hogy ha boldogulni akartál a kampányban, akkor előtte szinteket kellett lépned a skirmishben, hogy legyen valami esélyed az AI-vel szemben.
#19617792
törölt tag
én arra gondoltam, hogy C&C4-ben nem ömlik milliószámra a tiberium, míg C&C3-ban elég hamar össze lehet farmolni nagyon sok tiberiumot.
az AI nekem is szújra a csőrömet, néha olyan buta, hogy rossz nézni.
(#8) Anubiss: tehát erősen csalt, amit mondjuk tapasztaltam is. nem is tudtam, hogy így meg lehet oldani.
[ Szerkesztve ]
"plusz csata közben alig látni valamit, mert eléggé felülről nézzük és közelről."
Supreme Commander: Forged Alliance a megoldás.
három még elfogadható volt, bár sajnos a generalshoz képest felgyorsították és leegyszerűsítették a játékmenetet. míg mondjuk a generalsban működött a rush, a steamroller, a guerilla és a turtle, addig a c&c3ban maradt a rush, védekezni egyáltalán nem lehetett. ra3mat megnéztem, nem tetszett (ez vízi hadviselés, hol vannak a rombolók?), negyediket pedig kihagytam.
esetleg akik generalst szerették, tavaly kijött a shockwave mod végül, nagyon jó lett.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
#19617792
törölt tag
"Supreme Commander: Forged Alliance a megoldás"
najó, ez kicsit erős volt. bár nem sokat játszottam vele, mert nem igazán jöttem bele és csak szerencsétlenkedtem...
nekem a Generals valahogy kimaradt.
[ Szerkesztve ]
Rebell
senior tag
Bárki bármit mond ez volt a legjobb
#19617792
törölt tag
úristen de régen volt.
most miért Te akartál rendes kizoomolást ja, tutorialt le kell tolni, aztán meg szépen lassan belejönni. első pár órában tényleg picit bonyolult, de aztán bele lehet jönni.
generals: zero hourt próbáld ki. a sima kampány mellett van egy generalsos menet is, az hatalmas móka.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
lee56
őstag
Igen a generals egy kivételesen jól sikerült darab lett (vicces, szórakoztató, és tényleg jó móka amellett hogy jó stratégia is ), nagyon ajánlom nekik, hogy ne szúrják el a második részt majd
Ha multiban nem szinkronizálna széjjel meg esne hanyatt a motorja többszáz egység felett még a mai napig játszanánk vele, és bár a modok közt vannak nagyon jók (álá shockwave), de a játék alapvető hibáit nem tudták kijavítani, sőt.
Frostbite engine-el készül a generals2, ami elvileg jó jel (talán lesz épkézláb rombolhatóság, sokszál támogatás, skálázhatóság), de stratégiáknál még nem bizonyított az a motor, kiváncsi leszek hogyan fog teljesíteni majd.
No Comment
Dagidög
senior tag
Grafikában fog, az biztos: [link]. Persze ez önmagában édeskevés, de én optimista vagyok.
ja, nem largeadressaware és kicímez 32bitből. szinkronhibák egyébként gyorsabb gépekkel kevésbé voltak jelentősek... mint amikor még a p4 + geforce mx460 időkben tudtuk, hogy két GLA ellenfelünk van az első másodpercek lassulásából.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
#65675776
törölt tag
Pont a Genreals-nál kezdődött az AI eltűnése a játékból. És a játékmenet idióta felpörgetése, a térképek zsugorodása... Nekem a legkevésbé sem jött be.
Rombolás alatt mit értesz? A terep a TS-ban változott ha eleget lőtted, C&C3-ban az épületek pusztultak. Mondjuk stratégia szintjén egyiknek sincs jelentősége, de ez már apróság.
lee56
őstag
Igen, láttam már, azért kösz Amúgy meg pont nem a grafikára gondoltam, úgy kb minden másra
(#17) proci985 : Pont ez az, hogy az ember azt hinné a modernebb hardveren majd jól fog menni, ha már anno akadozott és elég nagy gépigénye volt, de nem, akadozik még mindíg és pluszba kiesnek az emberek a szinkronból multiban, próbáltuk a legujabb kiadott shockwave-t is, de 3 játszmából egy se sikerült végig sajna. ~ 5ből1 meg elég rosz arány, így abbahagytuk a próbálkozást
(#18) daa-raa : Szerencsére a modok legalább az AI-t tudták turbózni rendesen, a shockwave modban eléggé kihívás lett az AI végül. Az alapjáték tényleg közepesnek mondható csak, de szerencsére rengeteg mod készült, új nagyobb pályák is. Én nem érzem annyira idiótán gyorsnak a játékmenetet, dehát nem egy körökre osztott stratégia ez
Rombolhatóság.. hát nem is tudom, valami fejlettebb, realisztikusabb rombolásmodellre gondolok talán, Frostbite-al talán kapunk is belőle majd remélhetőleg.
No Comment