Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • erdoke

    titán

    válasz erdoke #8575 üzenetére

    A Szifon.com-on ezt találtam:

    "Telenor
    A Telenor nem Apple-partner szolgáltató, mert bár 2012. szeptember 18. óta náluk is kapható a készülék, az nem Telenor-függő, hanem gyári független. Viszont így az iOS nem tartalmazza a szolgáltató beállításait. Itt tehát minden esetben, amikor töröljük a hálózati beállításokat, újból meg kell ezeket adni, másképp nem fog menni sem a mobilnet, sem az MMS.

    Mobil adatok (Cellular Data)
    APN: online
    minden más üres

    MMS
    APN: mms
    user és password üresen marad
    MMSC: http://mmsc.telenor.hu/
    MMS proxy: 84.225.255.1:8080
    Üzenetméret: 307200

    Személyes hozzáférési pont (Internet Tethering)
    APN: online
    minden más üres

    Egyes esetekben elképzelhető, hogy az “online” APN helyett a “net” lesz szükséges, de a Telenor már jó ideje megváltoztatta a “net” APN-t, és azóta az “online” a hivatalos. Ha a hivatalossal valami oknál fogva nem akar menni, érdemes megpróbálni a “net” beállításával."

    A legjobb aláírás a héten

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés