Hirdetés

2024. május 14., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) rosszfiu18


rosszfiu18
tag

troll on: hánymagoslesz? A -legalább- 18 megapixeles kamerával selfi fotókat tudunk majd csinálni vele amikor kölcsön kérjük aputól a 30 millás kábriónkat? troll off! Komolyra fordítva a szót, már pár éve is szó volt arról, hogy autóba is tervezik az androidot, komoly, hogy pont a Merci kezdi...érdekes lesz, gondolom nem " google play edition" lesz! :DDD

[ Szerkesztve ]

A kihívások elkerülhetetlenek, de a vereség nem kötelező!

(#2) alevan


alevan
őstag

Ez azt jelenti, hogy a laggdroid kezd felnőni a többi mobil OS-hoz?

"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."

(#3) Sasal1ty


Sasal1ty
tag

Apple is valami hasonlót akar.

GTA V : Pacikuki007

(#4) C$abi


C$abi
aktív tag

Szerintem gáz, hogy Androidot pakolnak bele a kocsiba...
Majd miközben a pali vezet a mellette ülő csaj meg majd a kesztyűtartóból előhúz egy 10 inches tabot aminek ott a dokkolója. :DDD
Meg a beépített navinak a kijelzőjén fog az 5 éves hülyegyerek Teetert játszani. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#5) csirke3


csirke3
csendes tag

http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/02/03/parrot_asteroid_smart_multimedia/
Az Isuzuba már az van, bár biztosan kezdetlegesebb mint a Mercis megoldás lesz.

(#6) VS461


VS461
tag

Nem rossz dolog ez. Az sem baj, hogy pont egy nagyobb név karolja fel a dolgot, így talán lassan divatba jön minden kategóriában. Az okosóra, okoskarperec mellé el is tudnám képzelni, hogy a beépített androidos kütyü (mondjuk, egy sima tablet pár autóspecifikus kiegészítővel, csatlakozással) indításkor szépen csatlakozik a telefonomhoz Bluetooth-on vagy dokkolón, és többé nem probléma a telefonálás, a navigáció, a zenelejátszás meg a böngészés (álló helyzetben vagy az utas által), a telefon adatcsomagja meg szépen lekezeli az ezzel járó nethasználatot. A felület meg lehet pár kezelőszerves, érintős, akár felhasználói fiókokkal személyre szabott. Egyre ilyesmin gondolkodom, csak iPhone/iPad vonalon, meg külső adatforrással a zenelejátszáshoz.

Szvsz több értelmét látom egyelőre, mint egy okosórának, és a közlekedésbiztonságot is javítaná. Meg nem is árt, ha gyártók végre úgy tennének, mintha elérkezett volna a 21. század. Három éve vett USB box gyári kiegészítőm (hogy a fejegység USB meghajtóról is lejátsszon zenét) nem kezel alkönyvtárakat, és rendszeresen lerohad a 16 gigás pendrive alatt. Szeretnék kezet rázni azzal a mérnökkel, aki a gyárban erre azt mondta, hogy jó, mehet gyártásba. :(((

Helicopter pilots are different... "За всю историю никто и никогда не сумел завоевать Афганистан. Hикто и никогда" - 9я рота

(#7) Steve1207 válasza alevan (#2) üzenetére


Steve1207
veterán

Az új Snapdragonokkal már nagyon pörgős mind, még az alsóbb régióban is. Főleg, ha a gyártó kicsit optimalizál.
Troll On a hozzászólásodból kiindulva: ha belagol, akkor az autó is megakad?
Troll On 2: már várom az otthoni mókolókat meg xda-s autós fejlesztéseket :D

.

(#8) rosszfiu18 válasza Sasal1ty (#3) üzenetére


rosszfiu18
tag

ez igen csak jól nézne ki...csak nem látom sajnos egyik megoldásnál sem a "pulzusmérőt"!

A kihívások elkerülhetetlenek, de a vereség nem kötelező!

(#9) boncser


boncser
aktív tag

Merzedes-Benz?? Szerintem inkább Mercedes-Benz. :)

(#10) mazsi1911


mazsi1911
aktív tag

Ez az erdekes itt nalatok. Az Apple bejelenti mar hivatalosan, es kirakja hogy mar keszen is van az autos mod, fenn van a hivatalos oldalon, es a tamogatott auto-k is.

Erre, ti nyilvan nem azt hozzatok le, hanem azt ami meg sehol sincsen, csak egy egyszeru valahonnan elokapott pletykat.

(#11) halkow


halkow
őstag

A droid lassan már a hűtőgépeket is hajtani fogja ,meg a tv-t ,mikrot,mosógépet és mindent egy okostelefonnal fogsz tudni vezérelni na nesze nektek firefox,ubuntu,tizen erre ti sose lesztek képesek

Alcatel onetouch idol2s the king

(#12) alevan válasza Steve1207 (#7) üzenetére


alevan
őstag

Én csak arra gondolta, hogy minnél lasabb SoC lessz benne, annál lasabban megy az autó :D

Az USAban pl. az autók nagy része automata váltós. Mész 100al az autópályán és mikor letérnél crash-el a váltó appja ;]

[ Szerkesztve ]

"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."

(#13) szabogabor10


szabogabor10
veterán

Az immár hivatalos CarPlay-t meg se említitek? Csak az Android/Google pletykák léteznek? :W

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#14) Flind


Flind
senior tag

"mely révén az Android-alapú készülékek az autó megjelenítőjét és kezelőszerveit is használni tudják majd." Faterom Chevrolet Cruz-ában Windowsra épülő My Link rendszer van, a kijelzőt a telefon névjegyzék, tárcsázó, hívás közbeni beállítások, adatok, támogatott (gps, rádió) alkalmazások megjelenítésére szolgál. Ez most miért új? Vagy mit akarnak pontosan gugliék?

(#15) Totheground válasza szabogabor10 (#13) üzenetére


Totheground
addikt

Na igen, legalább említeni lehetett volna.
Főleg hogy több gyártó, pl a Volvo már demózta is, és nagyon rövid időn belül elérhető is lesz.
[link]

Tokyoite - https://www.instagram.com/denipi_m/

(#16) gerii


gerii
addikt

Erre a gagyi ocsmányságra még rányomnak egy android felületet is:

(#17) GALARDO válasza Totheground (#15) üzenetére


GALARDO
addikt

Nevetséges, hogy erről még egy mondat sem volt. :W

How would I describe myself? Three words: hard working, alpha male, jackhammer....merciless...insatiable. by: DS

(#18) Laci.M


Laci.M
senior tag

Már ki van téve 4 és fél órája úgy a cikk, hogy Merzedes-Benz????? Ráadásul 3X is le van írva :W :W :W
/A világ egyik (hanem inkább A) leghíresebb, legrégebbi autómárkáját azért csak illene tudni leírni, háromszor nem lehet elgépelni..../
Még sose írtam helyesírási hiba miatt, de ez már azért durva.

Aláírás

(#19) Integra


Integra
titán

a tudatlan szájtépő kisficsúroknak, akik a trollkodáson túl sokat amúgy sem konyítanak az ügyhöz: open automotive alliance
szánalmas, hogy már most indul a fúj, autóba androidot, fúj, autóba almát harc. hülyegyerekek...

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#20) Szakiii


Szakiii
addikt

Majd lehet romolni az autókat :D

(#21) tibiubi1986 válasza VS461 (#6) üzenetére


tibiubi1986
csendes tag

ajanlom figyelmedbe ezt az [okossagot]. Engem jol szolgal, csak androiddal. De szifonhoz megtutibb allitolag.

(#22) Xero válasza Integra (#19) üzenetére


Xero
nagyúr

Az viszont a bejelentések kapcsán teljesen világos, hogy a Merci, a Volvo és a Ferrari az Apple megoldását alkalmazza először, míg az Audi kőkeményen a Google felé masírozik.

Mondjuk ezek pusztán némileg jobb integrációt jelentenek. Az alap dolgok már most is bőven megoldottak, egyszerűen csak brandelnek.

(#23) alfaromeo33 válasza alevan (#2) üzenetére


alfaromeo33
aktív tag

Hova gondoltad? A hulladék iOS-hez? Esetleg a félkész WP-hez?

Negyed mérföldről negyed mérföldre élünk! "Alfa nélkül lehet élni, de minek?"

(#25) lalakov


lalakov
senior tag

Én arra leszek kíváncsi, hogy az autógyárak mindkét rendszert használni fogják és választható módon kínálják vagy csak az egyik mellett teszik le a voksukat.

(#26) Lomha 8V


Lomha 8V
addikt

Ja, hogy itt új Mercedesekről van szó. Akkor engem ez a veszély nem fenyeget, hogy valaha az életben lesz ilyenem. :DDD

(#27) Xero válasza lalakov (#25) üzenetére


Xero
nagyúr

Több mint valószínű, hogy csak az egyik mellett. Mondjuk nem lesz ebből akkora gond. A rendszerek nem változnak, csak kicsit jobban fel lesznek készítve erre-arra. Az autógyártók sem hülyék, hogy ezért bukjanak vásárlókat.

(#28) lalakov válasza Xero (#27) üzenetére


lalakov
senior tag

Azt mondod, hogy iOS-szel ki lehet használni majd egy Android rendszert és fordítva is? Én azért kételkednék. Persze hogy nem hülyék, de látják-e egyáltalán a problémát? Azaz (én legalábbis) nem az autóhoz fogok rendszert választani, hanem a kedvenc rendszeremhez fogom a megfelelő autót.

(#29) madgie válasza lalakov (#28) üzenetére


madgie
titán

Ja, kétszázezres telefonhoz választunk tizenötmilliós autót. Biztosis.

(#30) lalakov válasza madgie (#29) üzenetére


lalakov
senior tag

Kinek mennyi pénze van, én nem adnék ennyit autóért, de nem vagyunk egyformák. ;) Másrészről, hiába egy jó autó, ha kényelmetlen használni.

(#31) madgie válasza lalakov (#30) üzenetére


madgie
titán

Én sem, tízéves dévóval járok, de szerintem messze nincs akkora különbség már Android és iOS között, ami miatt mondjuk nem vennék Audit, ha az tetszene.

(#32) lalakov válasza madgie (#31) üzenetére


lalakov
senior tag

Neked legyen igazad. :)

(#33) pulutodurumo


pulutodurumo
őstag

Ez egy értelmes dolog. Minek külön autós navi, amikor megvetted telefonra a Sygic, Navigon, stb. programokat tudod majd használni az autó kijelzőjén. Nem kell tappancsos tartó, nem kell márkaszervizbe mászkálni a térkép frissítéséért és még zenét hallgatni is egyszerűbb lesz. A fészbúk-twitter-mindenmás meg valakinek biztos jó. A sok okosnak meg jelezném, hogy nem a droid fogja vezérelni az autót (egyelőre). Mellesleg a mobilok sokkal gyorsabban fejlődnek, mint ahogy egy autógyár tud (vagy akar) multimédiás rendszert fejleszteni.

[ Szerkesztve ]

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#34) palesz53


palesz53
senior tag

az ég áldjon meg benneteket, javítsátok már ki a merZedes-t merCedes-re! nem ég a bőr? mert ez nem elütés... még magyarul is Mercédesz a női keresztnév helyesírása...

[ Szerkesztve ]

vezess, kövess, vagy takarodj az útból

(#35) Xero válasza lalakov (#28) üzenetére


Xero
nagyúr

Nem erre gondolok. Pusztán arra, hogy amire eddig egy MMI, iDrive vagy ezek megfelelői képesek voltak (telefonykönv, zene, video lejátszás, vezérlés, töltés) azt ezután is tudni fogja. Maximum annyi lesz az eltérés, hogy a vásárlásnál a listában nem teszem azt BMW Live fog szerepelni, hanem Android előkészítés.

(#36) Integra válasza Xero (#22) üzenetére


Integra
titán

a tesla óta minden kőkorszak, ez tény, ez a realitás. ültem 150ezer eurós csúcs s merciben és csúcs range roverben is (ez a kettő szerintem az etalon jelenleg autógyártásban), lassú, ostoba, primitív mulitmédia, az egész ahogy van, egy vicc. egy prosztó kínai dupla din-es 2.3.x androidos fejegység fényévekkel többet tud. nem véletlen iparkodnak most veszettül az autógyártók, mert egy egyszerűbb okostelefon is lehagyta a legdrágább autók tudását.
én csak üdvözölni tudom, hogy végre idén kijönnek az első autók amikben választható lesz a google és apple rendszer, ha csak részben is. idővel pedig amúgy is mindkét rendszer elérhető lesz minden márkánál, ha valaki veszi a fáradtságot, akkor olvashatja, hogy már most is kétfelé figyelnek a gyártók és legalább egy irányban fejlesztenek is.
a jövő úgyis az, (még ha opcionális is lesz), hogy bepattintod a nexus vagy ipad tableted vagy telefonod a műszerfalba és azon fogod vezérelni a multimédián és navigáción túl az autó főbb funkcióit is, fűtés, klíma, tetőablak, ülések, szellőzés etc.. a gyártók megírják rá a szoftvert - ha akarják. vagy, szinkronizál azonnal kapcsolat felépülése után a telefonoddal és csak egy panel lesz a középkonzolban, de az egész a telefonodról fut vpn-en keresztül.
az igo ezért jelenik meg végre pl androidon, teljesen legális, szabadon vásárolható lesz egyes androidos telefonok esetén.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#37) Xero válasza Integra (#36) üzenetére


Xero
nagyúr

Én is ilyesmiben látom a jövőt. Sajnos se egy Teslahoz sem pedig McLarenhez nem volt szerencsém, pedig ott ugyebár már ebbe az irányba mozdultak el.

Viszont az utóbbi években nem egy autóban látok 7-10"-os tableteket dashmountolva. Az egyik ismerősöm is egy előző generációs iPad-et használ navigációra, annak dacára, hogy ott lenne az onboard megoldás is. Egyszerűen számára kezelhetőbb és jobban látható.

(#38) Integra válasza Xero (#37) üzenetére


Integra
titán

ipad és n7 - ezt a kettőt maszekolják be maguknak akik csak tehetik - ezek a legjobbak hozzá, youtube tele van ilyen videókkal és egyik megoldás szebb és jobb a másiknál, nagyon jó beépítéseket látni. és mindent személyre szabhatsz, rengeteg autózásra hegyezett kezelő szoftver is van már már.
gondolkodtam én is egy n7 beépítésen, de nekem a középkonzolom nem teszi ezt lehetővé, így marad a dupla din megoldás, abban viszont még nagyon nagy az elmaradás. a kínaihoz nem nyúlok ebay-ről, az alpine, pioneer, clarion etc csak most kezdenek felébredni és az első próbálkozások még nagyon kezdetlegesek. a beépített soc fapados (semmi qualcomm vagy nvidia), a kijelző is baromi lassú és érzéketlen (közük nincsen a tabletekhez) és az oprendszer is 2.x.x, mindezt horror összegért.. de biztos van aki megveszi :)
nemtom, hogy az apple mit fog használni, de a google mellé leszerződött az nvidia és a soc benne lesz az autókban, tehát legújabb tablet sebességű és tudású rendszer lesz ezekben az autókban.
a tablet legnagyobb hátránya a hifinél jelentkezik, az analóg jack kimenet miatt, mert ez megy rá az erősítőre. ebben a dupla din-es hifi fejek azért sokkal komolyabb minőséget nyújtanak.

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#39) Steve1207 válasza Integra (#38) üzenetére


Steve1207
veterán

Na igen, én valami Audi-t (vagy BMW?) olvastam a Tegrával anno. Hát a T3 óta attól mentsen meg a jóisten, hogy arra bízzam magam :D Maga fejlődés szempontjából tényleg ideje volt már egyébként.

.

(#40) Xero válasza Integra (#38) üzenetére


Xero
nagyúr

Ugyan ez off, de ilyen szempontból az Apple dock connectora jobb megoldás volt. Analóg vonal kimenet, vagy az arra képes fejnek digitális adattovábbítás. Nyilván ehhez szükség volt egy jó fejre, pl: Alpine 9887. Szóval egy jó interfacel simán pariban lehetnek egy komolyabb forrással is.

(#41) Integra válasza Xero (#40) üzenetére


Integra
titán

igen ez így van, ezt az apple sokkal elegánsabban és jobban oldotta meg szerintem is. a micro b usb erre így nem képes. szerintem ez egy nagy hiba, maga a csatlakozó fizikai felépítése sem igazán szerencsés. és igazából a még nagyobb hiba, hogy az apple és a google képtelen megegyezni egy ilyen, a jövőben használatos standard csatlakozóról. pedig mindkét rendszer elemi érdeke és a periféria gyártók életét is nagyban megkönnyítenié. ahogy a vásárlókét is.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.