Igaz nem olvastam végig a topikot, mert már az elején beleuntam a "szar console átirat, stb." hsz-ekbe.
Ez a játék ugyanazért lassul be mint a Batman:
Environment quality (normal, high, very high):
· Increases loading range
· Increases the LOD quality (‘Very High’ also enables DirectX 11 tessellation)
Texture quality :
· Normal = console quality
· High = full rez textures we had available. Most of the world is 2x the rez, some stuff like animals can be 4 or 16x.
Anti-aliasing quality:
· Normal: FXAA (similar quality to console FXAA we shipped with on 360/PS3)
· High: FXAA with highest possible setting
· Very high: TXAA 4x (or FXAA+MSAA4x on AMD cards)
Shadow quality:
· Normal: console-like shadow map resolution and filtering
· High: 2x shadow map resolution
· Very high:
o 2x shadow map resolution
o new Hexagonal filter (as well as cross-cascade blending)
o Improved Ambient Occlusion algorithm
DX11 tesszeláció nyírja ki. Azt visszavettem high-ra (minden egyéb maxon) és láss csodát 1080p-ben a 20 fps-ből mindjárt stabil 40-60 fps lett.
Q9650 3,4GHz, 4 Giga RAM, GTX570SOC
[ Szerkesztve ]
Lehet-e barátság férfi és nő között, és ha igen, miért nem? (Karinthy)