Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) ->Raizen<-


->Raizen<-
veterán

Ez ilyen. Sajnos nem törődtek az optimalizálással.

(#2) Ryder62


Ryder62
őstag

Szóval semmi extra csak a szokásos: ismét egy trágya port.

(#3) Kvelstadt


Kvelstadt
veterán

még egy ok hogy tök feleslegesen húzzam e miatt a gépet. inkább majd konzolon.

szerk: mi ennek a proginak a neve ami ilyen faszán kiír mindent felülre?

[ Szerkesztve ]

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

(#4) pcsabat


pcsabat
őstag

4 ghz i7-el és tuningolt GTX 660-l is elég nevetséges értékeket produkál a játék, játszható de pl. a szintén elég gépigényes Absolution mellet röhej ahogyan fut és csúnyább is....

(#5) Neil Watts válasza pcsabat (#4) üzenetére


Neil Watts
veterán

Nem tudom, nekem az adataimnál szereplő Phenom II-es gépen tökéletesen megy FullHD-ban minden grafikai opciót fullra tekerve, nem akad, tökéletesen játszható :)

Üdv. core2

(#6) vanye


vanye
senior tag

Mi a garancia arra nézve, hogy a szintén ubis Far Cry 3 nem lesz ugyanilyen "remekül" optimalizált? Előre félek... :(

Stern des Südens!

(#7) Jani18 válasza Kvelstadt (#3) üzenetére


Jani18
aktív tag

Több progival is lehet monitorozni. Evga Precision vagy Msi Afterburner.

[ Szerkesztve ]

"Valaminek a fele is több mint a semmiből az egész" | Rock, metal topic: http://tinyurl.hu/XUsr/

(#8) GAbre


GAbre
veterán

Hát nemsokkal lett jobb sztem se.
Meg elég bugos is kezd lenni, zárfeltörésnél is arrébb picklockol. :S
Ami hiányzik nekem az a befektetés!Nem lehet üzleteket venni,h jöjjön a pénz.
Karavánokat tudok küldeni,de abból alig lehet pénzt szerezni!
Nagyon ki se vagyok békülve a karakterrel,semmi jellegzetes nincs benne.
Meg tele van ellentmondással!
Pl.:
Ha annyira jól csinálta Eizo,h a templomosokat szinte legyőzte,h lehet,h alig maradt Assasin???
Európában is kihaltak vagy mi?

De viszont a fő történet a "jelen" az tetszett nagyon.

Avatar

(#9) Neil Watts válasza GAbre (#8) üzenetére


Neil Watts
veterán

lockpicking a szó amit keresel :)
Bocsánat az OFFért.

Üdv. core2

(#10) adamssss


adamssss
veterán

Szerintetek ezeket a hibákat mennyire fogják javítani a patchek?

Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...

(#11) pcsabat válasza Neil Watts (#5) üzenetére


pcsabat
őstag

a tökéletesen játszhatót ugye Te is full HD max beállítások melletti 60+ FPS-re mondod? Mert nálam az eredeti - VGA-mellé kapott - AC3 több mint silányan fut, SSD-re telepítve friss 64 -bites Win7-en...

[ Szerkesztve ]

(#12) Bandi995 válasza Neil Watts (#5) üzenetére


Bandi995
aktív tag

Azt nem hiszem. Neked vagy a "tökéletesen játszható, nem akad" 15 fps-t jelent, vagy csak egyszerűen nem mondasz igazat. Ránéztem a gépedre. CPU ugyanaz, GPU egy százas szériával nagyobb, Ramom is kicsit jobb illetve SSD-re van telepítve a játék nálam, friss driverekkel, stb. Összevetve az egészet kapok egy alig játszható 20-24 fps-es trágya játékmenetet.

[ Szerkesztve ]

(#13) PC-rev-RM válasza Bandi995 (#12) üzenetére


PC-rev-RM
tag

Arról nem szól a fáma, hogy milyen eredetű a játék, láttunk már karon varjút korábban is, ha érted, mire gondolok... ;)

[ Szerkesztve ]

"My GPU maker took more money from me than yours did from you! My GPU maker is #1!"

(#14) Tempileul válasza vanye (#6) üzenetére


Tempileul
tag

Csak ne félj, mert a Far Cry 3-at a Cry engine 3 hajtja , az meg az egyik legjobb motor!

[link]

[ Szerkesztve ]

The easy day was yesterday!

(#15) tálusz válasza Tempileul (#14) üzenetére


tálusz
tag

Dunia engine tupírozott változata hatja.

"Titeket apátok ATI kártyával vert Abu85 for president pólóban? Vagy mi fáj ennyire?" by nemlehet "

(#16) ->Raizen<- válasza tálusz (#15) üzenetére


->Raizen<-
veterán

Az azért nem gyenge hogy a saját szemednek sem hiszel! Cryengine hajtja!

(#17) Sonja válasza tálusz (#15) üzenetére


Sonja
veterán

Ami pontosabban a Dunia Engine 2! :)

(#18) Puro: Az alapja valóban CryEngine, de ugye azt átírták (konzolokra is optimalizálni kellet a Far Cry 2 miatt), amiből lett a Dunia Engine. Ez meg majd ennek a Dunia Engine-nek egy "tupírozott" változatát fogja használni, ami a Dunia Engine 2. ;)

[ Szerkesztve ]

Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!

(#18) Puro válasza ->Raizen<- (#16) üzenetére


Puro
aktív tag

Akkor ez itt mi? Erősen módosított cengine.

[ Szerkesztve ]

(#19) Neil Watts válasza Bandi995 (#12) üzenetére


Neil Watts
veterán

~17-20 fps, de fraps-szel mértem, tehát nélküle többnek kéne lennie. Mérés közben tényleg picit megakadt, de nélküle ok. Miért ne mondanék igazat? Mi okom lenne ferdíteni a tényeken? Nem vagyok egy sértődős típus, de ezt remélem te sem gondoltad komolyan.

Üdv. core2

(#20) SzlobiG válasza ->Raizen<- (#16) üzenetére


SzlobiG
félisten

Úgy látszik, hogy te nem hiszel.:D

(#21) pcsabat válasza Neil Watts (#19) üzenetére


pcsabat
őstag

azért azt be kell látnod, hogy a "tökéletesen megy" és "tökéletesen játszható" fogalmak távol állnak a 17-20 FPS-től, még konzolon is, nemhogy PC-n. Nálam egyébként átlag 40 körül muzsikál a cucc, de ez akkor is szúrja a szemem, mert annyira nincs jó a látvány, hogy ez indokolt legyen.

(#22) TTomax válasza Neil Watts (#19) üzenetére


TTomax
nagyúr

17-20fps "tökéletesen játszható"? ;]

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#23) Neil Watts válasza ->Raizen<- (#16) üzenetére


Neil Watts
veterán

Nem :)

Dunia 2
​A heavily modified Dunia.

"Yea but only 2 or 3 percent of the original CryEngine code is re-used (official statement)."

Üdv. core2

(#24) Neil Watts válasza pcsabat (#21) üzenetére


Neil Watts
veterán

Azt is észre kell venni, hogy ezek FRAPS által adott értékek, mely szoftver igencsak lefogja a rendszert - lásd: akadásos megjegyzésem. Szívesen megnézném nélküle hogy mi a valós, de kb. olyan 30 fps lehet. :)

Üdv. core2

(#25) TTomax válasza Neil Watts (#24) üzenetére


TTomax
nagyúr

Nem vesz le az annyit...de a 30 fps is nagyon harmatos... egyszer adja isten legyen lehetöséged kipróbálni egy 120Hz-es monitort 120+fpsel...rögtön éreznéd miröl van szó.

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#26) ->Raizen<- válasza Neil Watts (#23) üzenetére


->Raizen<-
veterán

Tehát a cryengine az alapja. ;)

(#27) WongFeiHong válasza ->Raizen<- (#1) üzenetére


WongFeiHong
senior tag

Elvileg jön a patch. De Bostonban tényleg borzalom az egész jelenleg.

(#28) v!ct0y


v!ct0y
veterán

most mit sírtok? 25FPS-nél úgyse láttok többet ;]

(#29) Gl4diator


Gl4diator
tag

Engem nem zavar hogy konzolport, asztali gépről laptopra váltottam. A GT 630M simán jól viszi.

(#30) Neil Watts válasza ->Raizen<- (#26) üzenetére


Neil Watts
veterán

Ezt honnan veszed? :)

Üdv. core2

(#31) Tempileul válasza tálusz (#15) üzenetére


Tempileul
tag

A Dunia Engine az Ubisoft Montreal által kifejlesztett videojáték-motor a Far Cry 2-hoz, amely a Crytek által megalkotott Far Cry következő része. A motor PC-re, Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra lett kidolgozva, amely a CryEngine átdolgozott változata, amit az Ubisoft felvásárolt a Crytek-től. Magyarul az arab „dunia” szó „Föld”-et, „világ”-ot vagy „élet”-et jelent.

The easy day was yesterday!

(#32) Bjørgersson


Bjørgersson
félisten

Ezúttal is? Az előző részekkel szerintem semmi gond volt.

As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...

(#33) ->Raizen<- válasza Neil Watts (#30) üzenetére


->Raizen<-
veterán

Látom nem nagyon megy az angol lefordítsam neked? :)
" It is based on the CryEngine but was heavily modified by the Ubisoft Montreal development team for use in Far Cry 2.[1] A reworked and modified version of the Dunia Engine is used for James Cameron's Avatar: The Game. Assassin's Creed II and Assassin's Creed: Brotherhood also use Far Cry 2's vegetation technology, though the games do not use the Dunia Engine itself, instead opting to run on Anvil.[2]"

(#34) Neil Watts válasza ->Raizen<- (#33) üzenetére


Neil Watts
veterán

Köszönöm, de értem, sőt. :)
Úgy érzem ez egy olyan vita melyben egyikünk sem győzhet.

További kellemes fórumozást! :)

=========

Még esetleg annyit, hogy attól még hogy valamennyit felhasználnak belőle (ld. idézetem) attól még nem lesz ugyanaz, a két motor közé egyenlőségjelet nem lehet tenni.

Üdv. core2

[ Szerkesztve ]

(#35) tálusz válasza ->Raizen<- (#33) üzenetére


tálusz
tag

Ez olyan mint a cod q3-s motorja, nem sok marad meg belőle.

"Titeket apátok ATI kártyával vert Abu85 for president pólóban? Vagy mi fáj ennyire?" by nemlehet "

(#36) Kvelstadt válasza Jani18 (#7) üzenetére


Kvelstadt
veterán

köszi! közbe rájöttem. rámentem megint a képre és legfelső sorba írja. csak bamba voltam és nem görgettem teljesen a kép tetejéhez..

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

(#37) keIdor


keIdor
titán

Nálam 2560x1440, minden legmagasabb részletességen megvan mindenhol a 40-60fps, Bostonban is.
De elég durva, hogy ilyen gép kell hozzá, hogy rendesen menjen. GTX-680 meg Ivy Bridge.
Én mondjuk nem is vártam mást, PC-re nem fognak többé rendes kódokat írni, egyszerűen nem éri meg.
Next-gen konzolnál már a grafika is a konzolnak fog állni megint jó darabig, még jobban csökkenni fog a PC piac és még kevésbé fognak ebbe befektetni, szvsz portok se lesznek már, talán ki se adják majd már.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#38) Kvelstadt válasza Kvelstadt (#36) üzenetére


Kvelstadt
veterán

még egy kérdés.
hol kell belőni hogy kiírja az adatokat amiket a desmond-os erdős képen is ír?
mert nekem jelenleg csak a gpu-t írja meg az fps-t

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

(#39) WongFeiHong válasza keIdor (#37) üzenetére


WongFeiHong
senior tag

Jövöre ha kijön ps4 akkor megint padlón lesznek az állak az biztos. :D

(#40) Shing válasza keIdor (#37) üzenetére


Shing
őstag

Hát igen, még csak most jön a PC-s piac legrosszabb korszaka...
WongFeiHong: azért még biztos lesz vagy 2 év mire megjelennek az új konzolok, de biztos hogy ütősek lesznek a játékok. Grafikailag....

(#41) nanorambo


nanorambo
őstag

Az Ubisoft nagyon mélyen szégyellje el magát. Késett a PC verzió, ennek ellenére egy bugos fhoskupac lett. Pedig maga a játék nagyon jó (lenne).

(#42) FireKeeper


FireKeeper
nagyúr

"A másik szomorú dolog, hogy az Assassin's Creed 3 egy nagyon számításigényes játék, azonban mindezt egyetlen mag végzi el."
ez így 2012-ben csak szerintem halálciki? :U

"A srácok szerint mindössze 5 FPS sebességnövekedést hozott, ha levették a grafikai beállításokat azokon a helyeken, ahol már játszhatatlanul belassult a játék."
ezt sajnos én is tanúsíthatom, a grafika lejjebb vétele nem különösebben hatja meg a motort a "rázós" helyeken, Bostonba érve 1080p-ről 720p-re levéve a felbontást alig tapasztaltam javulást.

[ Szerkesztve ]

steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 IV || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill

(#43) ->Raizen<- válasza FireKeeper (#42) üzenetére


->Raizen<-
veterán

Nekem sehol nem zuhan be játszhatatlan szintre se bostonban se a nagy erdőben.

(#44) DeathAdder


DeathAdder
veterán

A GTX295 nem egy dx10-es kártya? Akkor hogyan mehet dx11-ben?

core2 - Valamit nagyon tudhat a te vga-d, mert az én 7870 szintjére húzott 7850-emmel 27 és nem sokkal több mint 30 fps között mozognak az értékek, nem beszélve hogy néha durván benyal a vram 1 gb fölé is.
Más dolog, hogy én a 30-at sem látom olyan folyékonynak mint az 50-et, szóval kénytelen vagyok visszavenni.

[ Szerkesztve ]

(#45) huskydog17


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Na puff, elég egy erősen félrevezető cikk (DSO Gaming) és máris megy a köpködés a fejlesztők felé, pedig nem csak ők a bűnösök. Nézzük meg, hogy hogyan is tesztelt a DSO. Egyrészt nagyon régi CPU-t használtak, az igaz, hogy 4 magos, de a nagyon régi architektúra miatt jóval kevesebb FPS-t képes kisajtolni azonos VGA-ból, mint egy modern 4 magos. Egy Sandy vagy egy Ivy 4 magossal már alapból gyökeresen átrendeződnének az eredmények.
Ehhez jön még, hogy a PC verzió tele van DX11 feature-rel, valamint nagy részt erre az API-ra épít, tehát a játék mindenképp DX11 GPU-t igényel a megfelelő futáshoz. A DSO egy GF GTX295-öt használt ,a mi nem támogatja a DX11-et. Ebből pedig az következik, hogy a játék nem csak lassabb lesz, de sokkal rondább is.

A játék motorja tesszellációt alkalmaz a hóra és a vízre, ami ugye kizárólag DX11 GPU-val lehetséges. Ezen felül a játékba implementált AA eljárások is csak DX11 GPU-val működnek. Ennyit a DSO-ról, itt tökéletesen látszik, hogy a legkisebb mértékben sem értenek a technikai oldalához, de fikázni tudják, tipikus Vérpistikés cikk. Emellett tökéletesen alkalmatlan hardverkörnyezettel tesztelték, de ugye ez sem zavarja őket, mivel valószínűleg azt sem tudják mi az, hogy DX11.

Komolyan mondom, nem értem miért kell ilyen cikkeket komolyan venni, amikor ordít róluk, hogy komolytalanok! Ha a játék valós teljesítményére vagyunk kíváncsiak és a PC verzió teljes repertoárját meg akarjuk lesni, akkor a minimum, hogy egy normális tesztet keressünk hozzá, ahol megfelelő hardverkörnyezettel tesztelnek és nem sok éves, elavult konfiggal, ami alapból a motor funkcióinak kis töredékét képes kiszolgálni.
Itt van például egy tisztességes teszt. Itt látszik, hogy gyökeresen eltérő eredmények jöttek ki és a grafika sem csúnya, sőt!

[ Szerkesztve ]

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#46) Picturemaker válasza FireKeeper (#42) üzenetére


Picturemaker
őstag

Csúnya PC-sek lewarezolták a többi magot. :DDD

A számítógép rendkívül alkalmas olyan feladatok megoldására, amelyek számítógép nélkül nem is léteznének!

(#47) huskydog17


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Lejárt a szerk.idő.

Vistaboy: Most komolyan, ez a cikk mire volt jó? Ezzel csak feleslegesen és alaptalanul (még akaratlanul is) hergeled a PC játékosokat egy tökéletesen hiteltelen és komolytalan teszttel. Emellett most sokan elkezdik szidni az Ubi-t (jobb esetben csak a kijevi stúdiót), hogy megint milyen sz*r munkát végeztek, pedig egyáltalán nem ez a helyzet.

Az előző hsz-ból kimaradt:
A DSO többek között a Witcher 2-re és a Skyrim-re hivatkozik. Mindkettő DX9-es cím, egyáltalán nem használnak DX11-et. Egy újabb tapsvihar a DSO-nak.
Amúgy egy dologra mindenképp jó, pontosabban tanulságos volt ez a cikk, ugyanis most már bebizonyosodott, hogy a DSO mennyire is felkészült a játéktesztekre, most már tudom, hogy nagy ívben kerülni kell őket.

[ Szerkesztve ]

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#48) FireKeeper válasza huskydog17 (#45) üzenetére


FireKeeper
nagyúr

kár hogy a TXAA csak a Geforce 600 családdal működik.
amúgy azt ne mondd nekem, hogy az normális, hogy a 660ti leveri a 7970-et...

ahogy látom, CPU oldalról van ez a motor igazán elcseszve.
itt is erre a konklúzióra jutottak.

[ Szerkesztve ]

steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 IV || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill

(#49) nanorambo válasza huskydog17 (#47) üzenetére


nanorambo
őstag

Ok. Szerinted az normális, hogy haveromank i7 920, GTX 570 és 8GB rammal kemény 13 FPS-e van? Levette a felbontást 1024-re és úgy van 20FPS-e.

Igaz a Benchmarkot nem néztem meg, de a saját szememmel láttam, sőt nálam is ez a helyzet.:
Phenom II X4 955, HD6950 és 4 GB ram = röhejes 1024*768ban is kemény 19-18 FPS-em van.
Valamit nagyon elrontottak a kedves Uborkáék.

[link]

[ Szerkesztve ]

(#50) huskydog17 válasza nanorambo (#49) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

A hsz-emben nem a PC verzió minőségét, hanem a DSO Gaming végtelenül nevetséges és kritikán aluli cikkét kritizáltam.
Amúgy köztudott, hogy a játékban Boston-ban súlyos teljesítménybeli problémák vannak. Erre már készül is egy nagyobb javítás.
Amúgy meg milyen grafikai beállítások mellett van 12 FPS a GTX 570-el? Kétlem, hogy minimumon vagy medium-on. Amúgy nem csak Boston-t kell nézni, hanem a többi helyet is, a legtöbb játékos Boston kivételével elég stabil FPS értékekről számolnak be.

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.