Hirdetés
- Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
- Öregszem
- Szólánc.
- GPU-k mindörökké - a kezdetek?
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
- Milyen mosógépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Asbee
veterán
Lassan beindíthatjuk ezt a topikot. Én sajnos kifogtam egy gyári ragasztó hibás példányt. Sima i6. A keret és az üveg bal felső sarokban erősebb nyomásra lötyög, kattog ki áll nagyon kicsit. Neten utána nézve előfordul sajnos. Szerencsére T-s telefonokat iStyleban le lehet adni szervizbe.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
Kicserélik a T-ben ha 3 munkanapon belül vagy. Ha nincs készleten akkor gondolom ahogy raktáron lesz adott típus. Vidék esetén ez meg gondolom berendelik onnan ahol van raktáron. Nekem a fekete i6 16 gigásból akad pár darab az országban raktáron, remélem Hétfőn délelőtt ha bemegyek helyik üzletbe ide rendelnek aztán 1-2 nap alatt kicserélik. Szerintem azt is meg lehet beszélni, ha nem használhatatlan a telefon, hogy addig maradhat nálad.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz #19708160 #957 üzenetére
Most őszintén te minek vetted meg ezt a telefont? Lényegében az ios-en kívül mindenben csalódás. Volt pár heted, minden infót megtudni, róla. Nem volt kötelező azonnal megrendelni, várhattál volna pár napot megnyomkodhattad volna. Miért nem néztél utána neten?
Nem tetszik az új formaterv, 200k-ért billeg (bár lehet az a vicces inkább úgy adtál ki 200k-t egy telefonért, hogy azt sem tudtad ki áll a kamera), gagyi, nincs innováció. Akku miért lenne sokkal jobb mikor alig lett nagyobb?
Nem a véleményed a gond, csak nekem furcsa, hogy megvétel után panaszkodsz mikor ezekről a dolgokról tájékozódhattál volna simán.[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
Sajnos ha hiány van mást nem nagyon tudtak, mint elállás a vásárlástól. Az hogy add fel postán olyan nincs. Olyan hiba miatt ami rendeltetésszerű használatot befolyásolja 3 munkanapon belül a vásárlás után kötelesek cserélni. ez pedig az. Én holnap megyek be, enyém elérhető pár üzletben. Kíváncsi vagyok ide rendelnek-e egyet vagy nekem is elállást ajánlják. Ha igen kicseréltetem majd iStyleban ha pesten járok.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
Két különböző dolog a kettő. 14 napos elállás a vásárlástól, a 3 munkanapos pedig hiba esetén csere kérhető. Az utóbbira mindegy hol vetted. Őket idázve:
Jótállás
Az értékesítést követően 3 munkanapon belül meghibásodott készülék cseréje elsődlegesen abban a Telekom üzletben történik, ahol vásároltad azt. Amennyiben a telekom.hu-n keresztül vásároltál, akkor bármelyik Telekom üzletben kérheted a cserét.Felhívjuk figyelmedet, hogy kizárólag abban az esetben végezhető el azonnal a csere, amennyiben a hiba a csere helyszínén tapasztalható, a hiba a rendeltetésszerű használatot akadályozza, illetve a készüléken nincsenek nem rendeltetésszerű használatra utaló nyomok! Ellenkező esetben bevizsgálásra és javításra adhatod le a készüléket.
-
Asbee
veterán
Ez is hülyeség. Te velük vagy szerződésben nem az Apple-vel. Nem a hivatalos apr-től vásároltál. Akkor miért nem adnak függetlenül Iphone-t... Telekomos topikba is írd be nyugodtan. Úgyis téma volt ez a napokban. Ezt a speciális dolgot már régen is előszeretettel játszották el 5S-nél... Van is erre egy jó hsz-mindjárt megkeresem neked. Olyan nincs hogy valamire él valamire nem a 3 napos jótállás. Tőlük van a számla. Nyugodtan hívd fel őket újra és mond el nekik, ne akarjanak ilyen kamu dumával lerázni...
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
A számos jogszabály közül a 151/2003. Korm. rendelet az, amelyik a 3 munkanapos kicserélési kötelezettségről rendelkezik. A kötelező jótállásról szóló rendelet 1 év jótállási időt biztosít minden olyan termékre, melyeket a rendelet mellékletében felsorol. Ezekre a tartós fogyasztási cikkek (pl.: autó, számítógép és alkatrészei, bútorok, háztartási gépek, stb.) esetében igaz, hogy ha a fogyasztó a vásárlás utáni 3 munkanapon belül jelzi a meghibásodást, akkor a kereskedőnek kötelessége kicserélni a terméket (egy ugyanolyan, új termékre), nem javítgathatja azt.
Ha van róla végül is jegyzőkönyved akkor kutya kötelességük cserélni ha 72 órán belül jelezted a hibás voltát bármilyen márka, komány rendelet irja elő. Ha van róla amúgy jegyzőkönyved hogy jelezted rajta az időpont akkor nagy baj nincs.Hasznos infók azok számára akik úgy jártak mint én és gyári hibás Apple terméket vásároltak üzletben, ezt 3 munkanapon belül visszavitték a Telekomhoz, ott meg közölték velük, hogy "nem tudjuk azonnal kicserélni, mert nincs raktáron", vagy "az Apple termékeknél külön kell megrendelni a cserekészüléket" vagy hasonló lerázó szöveg.
Első lépés, ha ilyen szöveggel találkozol és egyszerűen látod, hogy nem akarják ott helyben kicserélni, pedig tudod nagyon jól, hogy van készleten: azonnal kérjél Jegyzőkönyvet, amit kitöltenek, aláírnak, lepecsételnek. Ellenőrízd az összes adatot!
NE add le a készüléket! A forgalmazó KÖTELES ezt azonnal kicserélni. Ha leadod, akkor ez csak tovább bonyolítja a helyzetet!
Az a lényeg, hogy amennyiben a forgalmazónál van készleten ugyanilyen termék, akkor nem hivatkozhat semmire, nem mondhatja, hogy be kell küldeni a hibás készüléket kivizsgálásra, nem mondhatja, hogy a gyár csak akkor küld újat, ha a tiédet előbb beküldöd, hanem köteles AZONNAL kicserélni egy másikra (Nyilván ez csak akkor, ha a készülék VALÓBAN hibás!) Tehát leveszi a polcról vagy kihozza a raktárból és odaadja, te meg odaadod a tiédet, minden tartozékkal együtt, ahogy kaptad!
Olyan nincs, hogy "az Apple-nál ez a szokás meg amúgy örülj neki, hogy az 1 éves garancián belül bármikor újat kapsz". Ott van ugyanis a bibi, hogy az a készülék amit te cserébe kapsz nem új, hanem gyárban felújított! Ezzel nincs is semmi gond, hiszen ha beviszel pl. egy 6 hónapos hibás készüléket, akkor nyilván nem fognak újat adni, hanem egy kijavítottat... ennek az a lényege, hogy ne kelljen hetekig várni, amíg kivizsgálják/kijavítják a tiédet, hanem egyből kapsz egy kijavítottat, a tiédet meg ráérnek majd javítani.
Igen ám, de ez a gyakorlat a 3 munkanapon belüli csereigénynél TÖRVÉNYELLENES! Van is kettó darab Legfelsőbb Bírosági itélet, ami megerősíti az azonnali csere kötelezettséget a forgalmazó által (itt a Telekom).
Hasznos lehet például egy ismerőst megkérni, hogy bemenjen az üzletbe és "vásároljon" egy ugyanilyen készüléket. Ha azt mondják van és ki is hozzák, akkor már ott is a bizonyiték, hogy volt készleten ugyanilyen termék.
Egy másik megoldás az, hogy felhívod a telefonos ügyfélszolgálatot és megkérdezed, hogy van-e abban a bizonyos üzletben ilyen készülék. Vagy ráméssz a Telekom webshop oldalára és ott rendelsz egyet..nem kell végigcsinálni, csak addig a lapig, ahol kiírják, hogy X üzletben található, ahol személyesen átveheted. Ekkor kiválasztod a te üzletedet és a rendszer kiírja, hogy van-e vagy nincs készleten. Ha van, akkor szépen elmented az oldalt idő/dátummal együtt.A második inkább arról szól ha van raktáron de az is hasznos...
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz kicsisean #997 üzenetére
Az előbb írtam le. A 14 napos az elállás a vásárlástól, szerződéstől. A vétel árat 30 napon belül kötelesek vissza fizetni. Ehhez neten kell rendelni. A 3 munkanapos az jótállási csere. Ott mindegy hol veszed, ha hibás kötelesek cserélni. Ha neten rendeled és boltban veszed át, ugyanúgy él a 14 napos.
Ha élsz az elállás jogával megszűnik az előfizetésed is.
Iphone-nál amúgy nincs javítás. Refurb készüléket adnak. Csak mióta nincs telekom saját szerviz ők is tovább küldik. Ezt meg lehet gyorsítani, hogy pesten iStyle apr beveszi emiatt a telekomos telókat is.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz hello28 #1031 üzenetére
Párszor leírtam már hogy nem lehet. Ha a rendeltetésszerű használatot befolyásoló hiba van, akkor kérheted a cserét. Ezzel csak elhajtják az embert. Ha nincs nekik raktáron, akkor törekedniük kell 15 napra, addig legyen meg a csere.
Az oldalukon is kerek perec le van írva ehhez a részhez hogy netes vásárlás esetén viheted bármelyik üzletbe. Ha ezek után azzal jönnek, hogy az iphone az más az speciális, mond meg te tőlük vetted így leszarod.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
Nekem icentre cserélte a telefont 8 nap alatt ( 2 nap hétvége). Ebben benne volt a felpostázás ismerősnek, aki leadta alleeban. Onnan ők átvitték andrássy szervízbe ami 1,5 nap majd vissza is postázták. Le nem adnám t-mobilenak, hogy telemaxnak küldjék. Aki pesten lakik beviszi andrássy útra 2-4 nap alatt megvan.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz #19708160 #1650 üzenetére
Szürkeimportos külföldről innen onnan szerzett telók árat ne hasonlítsuk már a hivatalos Magyarországon vásárolthoz. Az utóbbinál újra indul a gari pl ha gond van vele és cserélik, a gsm boltoson nem. Ott az iStyle pl már számlát kér garihoz, na oda aztán viheted, ha gond van.
Olx-et meg főleg ne említsük ide. Ott aztán a csalótól, a lopotton keresztül minden telefon megtalálható. A szolgáltatós, hivatalos viszonteladós és apr-es árak nem fognak esni ne félj. Akinek megéri a kockázat vegye meg olcsóbban kétesen.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz #19708160 #1666 üzenetére
A plus biztos jobban hajlik. Én el tudom képzelni, hogy egy szűkebb gatyában leül az ember (nem hátsó zseb) és ott elhajlik. Eladáshoz képest biztos nem olyan nagy %-ot érint. Mondjuk az említett oldalon vannak durvák, amiket nem tudom elképzelni, hogy csak úgy zsebben annyira elhajlik.
-
Asbee
veterán
válasz rayoliviero #1672 üzenetére
Nyomkodd meg mozog-e. Nekem elég durván. Nyomásra kattogott lefelé a kijelző közepéig és befele is egy centit.
-
Asbee
veterán
válasz nederlanden #1896 üzenetére
Ez a te véleményed. Szerintem meg simán használható. Igaz nekem 6 van de nyomkodtam a 6+-t meg előtte is voltak nagy telefonjaim. (Note2, Note3, LG G3)
-
Asbee
veterán
válasz FIREBLADE78 #1915 üzenetére
Igen biztos.
-
Asbee
veterán
+1 totál megbízható.
-
Asbee
veterán
Találkozok ma ismerősömmel, erre egy i5 van a kezében pedig nemrég vette a 6+-t. Kérdezem hát ez meg mi? Elhajlott neki... Pedig nem volt farzsebben, csak nagyon ritkán volt zsebben mikor leült. Ráadásul tokban hordta. Igaz nem valami kemény bombabiztosban, de nem is ilyen mm alatti vékonyban.
-
Asbee
veterán
Telómnak megint kezd a bal felső sarka elengedni, nyomásra már kattog + az előlapi kameránál is megvan az elcsúszás, hiába fekete készülék simán látható. Egyszer vásárlás után iCentre Starking-ben már cserélték. T-mobil-os, hova érdemes most beadni? Ha jól tudom garancia már így is újra indul. (Első alkalommal nem indult)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest