Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Dluinet


Dluinet
nagyúr

Így fontosabbnak és hivatalosabbnak tűnik, ezzel a munkájuk felelősségteljesebbnek látszik.
Érezd, hogy komoly cégnek a szolgáltatását veszed igénybe.

Szerk:
Ja, hogy szívatásnak érzed? Az is.

[ Szerkesztve ]

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#2) Alborosie válasza Dluinet (#1) üzenetére


Alborosie
aktív tag

Nem szívatásnak, mivel megoldottam a nagy kérést.
Csupán logikátlannak tartom.

De tuti a következő hónapnál eljátsszuk újra, csak akkor már vissza is kérdezek! :D

(#3) dosailord


dosailord
tag

A tartozás mértékéről csak akkor tudnak tájékoztatást adni, ha egyértelműen azonosítanak mint előfizetőt vagy megbízottját, aki eljárhat az ügyben. Erre van a biztonsági kód ami nem szerepel nyomtatásban sehol. Hiába tudod mennyi, akkor is el kell hangozzon az összeg (ki kell derülnie nyilván, egyébként nem lehetséges a fizetés) de mivel ha nem azonosít be a fentiek szerint akkor nem mondhatja. Ilyen egyszerű :) A csekkhez már be kell mennie hozzá, az meg ugye nem valószínű.

A szomszéd is el tudna menni ezekkel az adatokkal (hisz alapjáraton egy nevet, címet és telefonszámot tudni nem nagy dolog másról sem, most nem lényeg hogy mobilinternetről van szó) és be akarja fizetni, aztán bocs mégsem, de esetleg megtudott pár személyes adatot a barátnődről.

(#4) Alborosie válasza dosailord (#3) üzenetére


Alborosie
aktív tag

A tartozás mértékét mégis ki kérdezte? Én ugyan nem! Nem tudom, hogy ezt mégis honnan szülted?! :U

Amiért mentem az egy számlakiegyenlítés amihez a BŐVEN elegendő adat megvolt.

Nem hiszem, hogy tömegesen adott telefonszám + előfizető neve + előfizető címe kombóval mennek be számlát rendezni!
Úgyhogy a túlbuzgás elég gáz dolog a Voda / Voda ügyfélszolgálatosa részéről.

Más szolgáltatónál bezzeg ilyen szarakodás nincs. Úgyhogy erre még mindig azt tudom mondani, hogy a szolgáltató / szolgáltató alkalmazottjának egyéni baromsága.

(#5) Mr.Csizmás


Mr.Csizmás
félisten

kickban happens :(

Dr.FR. nem

[ Szerkesztve ]

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#6) DeFranco válasza Mr.Csizmás (#5) üzenetére


DeFranco
nagyúr

A miértekről tudunk valamit?

(#7) dosailord válasza Alborosie (#4) üzenetére


dosailord
tag

Ha be akarsz fizetni egy számlát (azaz tartozást a szolg. felé) mindenképp megtudod, mennyit fizetsz be :D Na most ez személyes adat. Vannak szolgáltatók, ahol magasabb szintű az adatvédelem, vannak olyanok, ahol szarnak rá.

(#8) Viktor77 válasza DeFranco (#6) üzenetére


Viktor77
titán

Sokadreg, mindegyiken ugyanaz a stílus, durva személyeskedés, szeretne moderátorokat torkonszurkálni, ilyesmik.

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#9) Mr X válasza Viktor77 (#8) üzenetére


Mr X
veterán

Ha nem titok, elárulnád, kinek a sokadik regje volt?

(#10) Dr. Romano válasza Viktor77 (#8) üzenetére


Dr. Romano
veterán

"szeretne moderátorokat torkonszurkálni"

Érdekes igényei vannak az egyszer biztos.

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#11) Stanchore


Stanchore
senior tag

Ez egy biztonsági intézkedés a cég részéről, amivel még az alkalmazottak sem tudnak hozzáférni az ügyfelek adataihoz. Tehát ha aki bemegy ügyet intézni nem tudja az üf biztonsági kódot (amit te adtál meg), akkor az ügyintéző sem tud belépni a szerződésedbe. Az miatt van így, hogy senki illetéktelen ne tudjon semmilyen módosítást kérni a te szerződésedhez. Ez am a T-nél is így van, meg minden viszonteladónál, kivéve a márkaboltokat.

[ Szerkesztve ]

Origin / Steam: Stanchore

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.