Drága párom kitalálta, hogy menjek el befizetni a mobilnet számlát. Ezt az akciót csupán az hátráltatta, hogy egy napja történt kellemetlen eset miatt eltűnt a csekk.
Na, de mivel meg van a mobilnet telefonszáma illetve az ügyfél adatai, így gondoltam nem lehet, baj mivel a rendszerbe amint ránéznek, tudják azonosítani.
Ahogy illik egy kis papírra felírtam a telefonszámot, az ügyfél nevét és címét. Gondoltam naivan hogy ez a három adat untig elég ahhoz, hogy befizethessem a számlát csekk nélkül.
De nem!
Az ügyintéző külön kérte az ügyfél biztonsági kódját!
Így hívhattam fel a párom és utána megnyugodott a kis szívem csücske ügyintéző s el tudta intézni a dolgait.
Pár dolog felmerült bennem...
Miért kell az ügyfél biztonsági kódja?
Tudtommal nem rohannak be telefonszámmal, az ügyfél nevével és címével minden nap vadidegenek hogy befizessék a számlát...
Ha csekken fizetem, be ott is kértek volna ilyen baromságokat?
Nem zavart különösképp mivel a fél órás sorban állás után ez a két perces fennakadás már semmi. De logikátlannak tartom az ügyintézés ezen részét.