Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) gabor85


gabor85
őstag

Melyik társaság ez? :))

(#2) tkazmer


tkazmer
addikt

egy megfelelően határozott fellépésű és makacs emberekből álló társaság ki tudja lobbizni, hogy járatot sűrítsenek (tapasztalat, a szóban forgó társaság nevét nem tudom, csak annyit, hogy pest megye észak-nyugati részén biztosan ők fuvaroznak)

úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

(#3) Adonimus válasza gabor85 (#1) üzenetére


Adonimus
aktív tag

Hajdú-volán. :(((

adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu

(#4) barsza01


barsza01
csendes tag

Ismerős a busz Tibivel(6:12 vagy mi :D ) igaz Adonimus? sokáig 1 buszon nyomorogtunk Adonimussal, sajnos csak akkor ültünk mikor valaki már kiszédült az űlésből, de akkor is verekedni kellett a helyért.. :((( :DDD A társaságról meg annyit, hogy rohadt büdös tud lenni némelyik, szval nagyon kellemes a buszozás! :(( Egy élmény volt 3 évig busszal utazni, örülök, hogy már nem kell ezen idegeskedni... :)

(#5) nyunyu


nyunyu
félisten

24-en delutan probaltunk hugommal lejutni Furedre.
Mondom jo, Deli tolunk villamossal 2 megallo, de egyszerubb setalni, onnan 139-es busz, Sasadi utnal kenyelmesen felszallunk a tavolsagira.

Hugom okoskodott, hogy az nem jo, tomeg lesz, mindenki most akar utazni, menjunk ki 3/4 negyre a Nepligetre, hogy biztosan legyen ulohelyunk.
Normalisan 20 perc tolunk eljutni oda, de azert 15:20-kor elindultunk.
Felre le is ertunk Ferenciek terere, lepnenk ra a mozgolepcsore, mire a forgalmista mindenkit kikerget, mondvan elment az utolso metro, csak ejszakai jaratok kozlekednek, Astoriatol vagy Kalvin tertol. :(

Irany az Astoria, deli oldalon Meki elott van a 950-es busz megalloja.

Erunk oda, megalloban ki van irva, hogy utfelujitas miatt ez a megallo szunetel, a ter tuloldalan a villamosmegalloban kell felszallni :(
(2-3 honapja adtak at a felujitott villamospalyat, akkor aszfaltoztak ujra az egesz Astoriat, akkor most milyen utfelujitasrol beszelnek?)
Latom pont huz el lefele egy ejszakai busz :Y

20 perc szunet, mivel ejszakai jarat szokoevente egyszer jar csak, frankon lekestuk a 16:00-as furedi buszt, kerdeses volt, hogy egyaltalan elerjuk-e a 16:15-os veszpremit.

Nemi sprint aran, de elertuk. (hugom magassarku westerncsizmaban :DDD )

Szallunk fel, hugom nagy naivan kerdezi a sofortol:
-Tessek mondani WiFi van?
Sofor eloszor nem ertette, masodikra ilyet szol vissza:
-Annak kell orulni, hogy van busz, es gurul.
:))

Ja, persze hozza kell tenni, hogy osszesen voltunk oten a buszon, ennyit a "mindenki most utazik, nem lesz ulohely" teoriarol, ami miatt szoptunk a buszrajutassal. :W

(16:00-as Hevizre meno buszt a Zala Volan uzemelteti, 3 tengelyes legkondis modern busz, ingyen WiFivel, 16:15-os Papara meno viszont rozzantabb, Balaton Volan.)

[ Szerkesztve ]

Hello IT! Have you tried turning it off and on again?

(#6) ABE válasza nyunyu (#5) üzenetére


ABE
őstag

A Zala Volán eléggé kiugró a távolsági buszokat tekintve a többi társasághoz képest, messze nekik vannak a legkorrektebb buszaik, bár ez a Wifi dolog szerintem még náluk is csak elterjedőben van hosszabb utakra. Amúgy a Balaton Volán még egész jó, a Bakony Volánnak vannak néha egészen takony buszai...

[ Szerkesztve ]

(#7) nyunyu válasza ABE (#6) üzenetére


nyunyu
félisten

Ezzel a WiFis busszal ~3/4-1 eve talalkoztam eloszor, korabban vasut hivo voltam. (mivel ott van tolem 5 perc setara a Deli, egyetemista koromban hetente vonattal jartam haza.)

Csak hat a MAV meg mindig ugyanazokat a rozzant M41+szakadt BHV-ket jaratja gyorsvonat cimszoval Furedre, mint 15 eve, raadasul a menetidot is feltornasztak fel oraval, mar 2:45 papiron a menetido, gyakorlatban inkabb 3 ora. :O

Meg Damoklesz kardjakent evek ota fejuk felett lebeg a ragyaskepu sztrajkvezer, raadasul tel is van: 2 centi hotol lebenul ket fopalyaudvar a harombol, szoval ki tudja, megy-e egyaltalan a vonat, nem akarom magamat szopatni.

Mig ez a gyors busz (M7, 71, alig par helyen all meg) atlag 2 ora alatt lent van Fureden, jegy meg ugyanannyi, mint vonatra. (2040Ft a teljes.)

[ Szerkesztve ]

Hello IT! Have you tried turning it off and on again?

(#8) szablya


szablya
tag

Én is faluból járok városba sulizni. Reggel még nem "olyan" vészes... Kb. 80-100-an tolongunk a buszon. De úgy, hogy hátul, a parasztok (17-19 éves szakiskolások) mellett még van pár ülőhely. De ők ugye szeretnek kényelmesen utazni, lábukat kinyújtani, miegymás. Na nem baj, elférünk.
Hazafele viszont, az első buzsokon, 3 órakor, sokszor 100-120 ember is álldogál.

Szerintem a megoldás az lenne, ha valaki rendesen beperelné ezeket a szeméteket (ja, a főnök villában él, neki könnyű)... Persze, nem lehet, vagy senki nem akarja, ez itten románia, mindenki megszokta a semmittevést... Ahogy persze nálatok is.

[ Szerkesztve ]

Madarat tolláról, embert desktopjáról. | Inni és inni adni. | Ellopták az alisok a tankot. | Az igazi tuningos Prescott kávét iszik. - all by szablya | "Igazat az igazaknak, zárják be a hazugokat!" \m/

(#9) puttputt


puttputt
őstag

Az is új találmány, hogy;
utasbiztonságra hivatkozva nem akarnak a Népligetből bizonyos járatokon álló utasokat szállítani. Ha elfogy az ülőhely, a busz elindul, otthagyja a lemaradtakat.
Közröhej. :U
Még nem találkoztam ilyennel személyesen, de írtak róla az újságban "szemtanúk" és többektől hallottam, akik át is élték.

[ Szerkesztve ]

:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////

(#10) Lenry válasza puttputt (#9) üzenetére


Lenry
félisten

a Tisza Volánnak is van ilyen járata. Székesfehérvár - Szeged vonali expresszjárat, csak nagyobb városokban áll meg, és csak Szegedre menőket vesz föl, Ikarus E98HD, nincsenek is kapaszkodók a buszon, ha elfogy az ülőhely, több embert nem veszünk föl, nem is állunk utána meg. (természetesen némi lemaradással, de ugyanezen az útvonalon közlekedik egy normál busz is, ami mindenhol megáll)
és ez így okés is.
de hogy már a végállomásról így induljon el, az bizony tűrhetetlen, és járatsűrítést igényel.

cikkírónak: az viszont, hogy egy buszon, a megengedettnél többen utaznak...
azzal nem nagyon lehet mit csinálni, mert inkább tolonganak a népek, minthogy lemaradjon, és meg kelljen várnia a következő buszt.

ha pedig suli miatt járatsűrítést szeretnétek, akkor egyrészt az iskola igazgatójával beszéljetek, másrészt a fenntartóval (vagyis az illetékes önkormányzattal), mert az ő hatáskörük a járatot megrendelni. ha úgy látják, hogy lenne rá megfelelő mennyiségű igény (vagyis az új járat is megfelelően ki lenne használva), akkor nem hiszem, hogy a Volán társaság elzárkózna a plusz bevétel elől

[ Szerkesztve ]

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#11) szablya válasza Lenry (#10) üzenetére


szablya
tag

De ez nekik nem plusz bevétel. Minél több ember utazik minék kevesebb tömegközlekedési nyomornegyeden, annál jobb nekik.

[ Szerkesztve ]

Madarat tolláról, embert desktopjáról. | Inni és inni adni. | Ellopták az alisok a tankot. | Az igazi tuningos Prescott kávét iszik. - all by szablya | "Igazat az igazaknak, zárják be a hazugokat!" \m/

(#12) Lenry válasza szablya (#11) üzenetére


Lenry
félisten

erre pontos utasszámlálási adatok nélkül nem lehet választ adni, de nem elképzelhetetlen, hogy simán többen utaznának akkor, ha tudják, hogy nem kell nyomorogni a buszon. így pedig most pl kocsival járnak

#8: és egész pontosan mire alapozva perelnéd be őket? mit sértettek meg ők azzal, hogy nem hagynak téged ott a buszmegállóban, hanem inkább felengednek a teli buszra? az a te saját kockázatod, hogy 97.-ként felszállsz a 96 férőhelyes buszra.

no offense, de kb ennyivel szerelnék le a keresetet. ha minden egyes buszon max a megengedett ember utazna, vagy sehová nem jutnál el, vagy marha drága lenne a buszjegy. én inkább állok akár 2 órát is, ha kell (ami elég sűrűn elő is fordul)

[ Szerkesztve ]

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#13) Adonimus


Adonimus
aktív tag

A tanév elején az uj elsősök (rengeteg gyerek) elkezdett busszal járni. A helyzet nagyon durva lett. Első pár megállóban már nem maradt hely a fél város számára.... Ezután küldtek még egy buszt. Így 2 busz járt :)) Ez kényelmes volt, sok embernek helye is lett, de ha nem még akkor is emberségesen lehetett utazni. MOst, hogy beköszöntött a -1000 fokos hideg, kitalálták, hogy az egyik buszt megszüntetik és a maradék egy buszt kicserélik egy nagy csuklós buszra. Ez még el is megy, van egy enyhe nyomorgás de ezt ki lehet bírni. Nohde.... fagy a buszon :Y Olyan hideg van, hogy téli kabátba majd meg fagy mindenki, és 50 km megtétele után sem melegedik fel a busz belseje max 5-10 fokra.
Egy élmény lesz a tél. :)

adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu

(#14) Bocaa


Bocaa
senior tag

budapest (veresegyház) galgamácsa járat...
szeressük de nagyon. Fóton legtöbbször már ne tud felszállni aza 4-5 iskolás gyerek aki haza menne mert olyan szinetn van tolongás .budapest erdőkertes járaton csuklós busz megy ami legtöbbször szinte full üres 20-30 eber pedig 100nál is több beférne. Azzal szoktam menni én mivel veresegyház útba esik. De most komolyan alig szál le ember a galgamácsa buszról mégis miért nem ott van csuklós??? Sajnos nem mindig tudok várni fél órát az erdőkertesire de ha megtehetem megéri :DDD
Ja és az eddigi klasszik "nagybuszokat" lecserlték king longra ami természetesen kínaikra van tervezve a lábhely 160centinél nagyobb embrenek már használhatatlan.

[ Szerkesztve ]

"itt olyan vihar van hogy elfújja az fps-em "

(#15) nyunyu válasza Lenry (#10) üzenetére


nyunyu
félisten

de hogy már a végállomásról így induljon el, az bizony tűrhetetlen, és járatsűrítést igényel.

Zala Volan ezt mar parszor megjatszotta.

Allok Sasadi utnal a megalloban, egyszerre jon 2 tokegyforma Zala Volan busz, mindketton Budapest-Almadi-Fured-Keszthely-Heviz tabla, mondom elson alig van mar ulohely, masodikon kevesebben vannak, felszallok arra.

Kernem Furedig a jegyet, erre a sofor kozolte, hogy o a backup busz, ami csak a Keszthelyre/Hevizre menoket viszi, szalljak fel az elsore, az all csak meg Fureden. :Y

Vegul az elson is volt meg ulohely.

[ Szerkesztve ]

Hello IT! Have you tried turning it off and on again?

(#16) puttputt válasza Lenry (#10) üzenetére


puttputt
őstag

Bizony. És itt Végállomásról van szó. Pontosabban, "első indulóállásról".
Te amolyan "bennfentes" vagy egyébként? :)

:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////

(#17) barsza01


barsza01
csendes tag

Hiába vergődnek az emberek a sofőröknek és a Volánnak, hogy ez így nem jó, indítsanak több járatot stb.., egyszerűen sz***ak az egészbe! :W Már vonat sem jár Léta-Debrecen között, mivel kb. 1 hónapja megszűnt, így még többen a buszozásra vannak szorulva. Persze betettek 1-2 buszt a vonatjárat megszűntetése miatt, de ezek édes kevesek ahoz a sok emberhez, akiket nap mint nap nyomorogva látok a buszokon :W

(#18) Lenry válasza puttputt (#16) üzenetére


Lenry
félisten

fogjuk rá ;)

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#19) Lenry válasza barsza01 (#17) üzenetére


Lenry
félisten

ezt azzal beszéld meg, aki megszüntette a nagyobb kapacitású és gazdaságosabban üzemeltethető (és normális karbantartással és szolgáltatással nyereségessé váló) vasutat.
az a baj, hogy akik ezekről döntenek valószínűleg sosem keltek olyan korán, hogy lássanak tömegközlekedési eszközt hétköznap reggel 7 és 8 között. mondjuk arra sem tennék nagy összeget, hogy egyáltalán utaztak TKE-n. vagy egyáltalán láttak olyat.

de ez már nagyon politika, úgyhogy nem is folytatom

[ Szerkesztve ]

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#20) ABE válasza Lenry (#19) üzenetére


ABE
őstag

Erről hol lehetne olvasni, hogy az üzemeltetési költségek pontosan hogyan alakulnak a vonatnál és a busznál?

(#21) Lenry válasza ABE (#20) üzenetére


Lenry
félisten

ehhh.... kettőt és könnyebbet :) pontos adatokat, de még pontatlanokat se nagyon találtam. de ha logikusan belegondolunk a vasúti kocsik gördülési ellenállása 8-szor kisebb, mint a gumi-aszfalt kapcsolat esetén, és a légellenállás a vonatszerelvény kialakítása miatt nem jelentős, ezért a vontatás költsége alacsony. mivel a mozdony mögé kifejezetten sok kocsi kapcsolható, miközben a mozdonynak nem igazán növekszik emiatt a fogyasztása, így sokkal nagyobb mennyiségű árut/embert tud gazdaságosan szállítani

egyébként buszokról talán Digital kolléga tud felvilágosítást nyújtani, ő tudtommal garázsmester a Tisza Volánnál.

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#22) ABE válasza Lenry (#21) üzenetére


ABE
őstag

Öööö... akkor most mondjam erre, hogy feltételezni én is tudok? :) Szvsz bátorság így kijelenteni, hogy a vasút gazdaságosabb. :U

(#23) Lenry válasza ABE (#22) üzenetére


Lenry
félisten

itt olvasgass
valóban drágább a vasút, de le van írva, hogy miért az, és hogyan lehetne ezt javítani

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#24) ABE válasza Lenry (#23) üzenetére


ABE
őstag

Olvasgattam, és ezt a cikket találtam idevágónak. A következőt tudtam levonni belőle: állítólag nincsen értékelhető összehasonlító költségelemzés, az üzemeltetési költségek közti különbséget meglehetősen tág határok között tippelik, és ez a nagy különbség elvileg abból fakad, hogy a közúti forgalom járműveinek úthasználati díját az adóizetők fizetik meg. Nem lettem okosabb. :)

(#25) Killer81


Killer81
csendes tag

És még 3 apró kedvcsináló történet...
1.
Debrecen buszállomás. Hazafelé készülünk. A buszra ömlik föl a nép. Rövid időn belül kiderül...még el sem indultunk, már teli is a busz. Fölszáll egy fószer, aki épp csak annyira részeg hogy kemény legyen. A sofőr megkéri a népet húzódjanak összébb. :C
Ez kb. olyan mint, ha Én megkérném a Winrar-t hogy a maximálisnál tömörítsen kisebbre, ha lehet. Persze nem sikerült. Ekkor került képbe a részeg hero. Majd Ő elintézi a dolgot és evvel a lendülettel a sofőr mellett hátat fordított a tömegnek és a korlátba kapaszkodva döngölni kezdte az embereket erőnek erejével összébb. A sofőrnek tetszett, így rá sem szólt csak nevetett. Nekem annyira nem tetszett mivel 3 méternyire álltam tőle, mégis kezdett a szusz kifogyni belőlem. Volt ott még néhány fiatal srác akinek illett volna rászólnia, de Ők ahogy néztem kerülték a konfliktust. Egy darabig én is birkálkodtam, aztán valami elpattant bennem. Udvariasan fölhívtam a figyelmét hogy nem egy marhavagonban utazik és hogy próbálja magát moderálni és abbahagyni az akcióját. Kis csend támadt. Az "úr" is meglepődött, így fölhagyott a "hely csinálással". Hozzáteszem ez nem az én dolgom lett volna. Pár perccel később az úriember kissé fölbátorodva a tömeg válla fölött átnyúlva kitépte a fülemből a fülhallgatót, melyet véleménye szerint "biztos anyámtól kaptam" és megkért rá figyeljek rá ha hozzám beszél, majd megkérdezte hogy hol szállok le mert tenni akar velem valamit. ;) Felé fordultam a "szardíniás dobozban" és tudattam vele, hogy ott szállok le ahol szeretné és lerendezzük. :K Innestől lezárta közöttünk a kommunikációs csatornákat. Szerintem nem döntött rosszul. A lényeg a lényeg...a Hajdú-volán sofőrjétől bármi lehetett volna, Én betartottam a a volán utasra vonatkozó szabályait, a részeg úr nem, a sofőrt ez nem csak hidegen hagyta...még szórakoztatta is.

(#26) Killer81


Killer81
csendes tag

2.
Hajnal 5:45. December vége. Várom a buszt. -7fok.
A busz késik. 25 perc késéssel de végül megjön. Az öröm igen nagy. Nem sokáig.
Utolsó megállóban szállok föl városunkban. Mire ideér még 2 települést meglátogatott.
A busz agyig emberrel. Mellettem áll még kb. 15 ember a megállóban. Sajnos nem férek föl, de nem csak Én nem. Még 7 ember ugyanígy jár.
Nem baj így ugyan nem érek be a munkahelyre időben de ha a következő busz megjön csak 15 percet fogok késni. Jön a kövi busz 10 percre rá. Ugyanígy járunk, de már csak 4-en vagyunk a megállóban. :R
Most már lehet fél órát kések majd. :C
20 percre rá jön a harmadik busz éééésssss IGGGENNNN !!!
FÖLFÉREK.
Sajnos lépcsőállóhely sikeredik de a boldogság nem kevesebb.
De várjunk csak...a busz nem indul és a sofőr felém fordul.
Azt kéri tőlem ott ne álljak, mert nem lát tőlem jól a tükörben. Na jó mondom, akkor hova álljak...mert máshova nem tudok menni. Egyszerű a válasz...
-Nem lennék köteles Önt így elvinni, mert ez ellenkezik az utazás biztonságának szabályaival és akkor is húzzam magam össze .... és örüljek hogy nem szállít ezért le.
:C :Y :R
Mondom neki: -Jóember, elkések maguk miatt a munkahelyemről, itt állok a minusz fokba lassan egy órája és higgyen nekem maga engem innen nem szállít le ha itt alszunk sem.
És mindezért én még fizetek is 21ezer Forintot havonta. :C

(#27) Killer81


Killer81
csendes tag

3.
Kissé fáradt vagyok. Vége egy munkanapnak. Elvánszorgok a munkahelytől a vidéki buszállomásig. Csak napi 7km séta. De már helyi buszbérletre nem futja. No sebaj.
Megtörténik a csoda. Sikerül úgy sodródnom a buszra fölmenet, hogy ülőhelyem lesz.
Elindulunk. Iszonyatos IKARUS motorzaj, remeg az egész jármű. Szinte pihenteti a megfáradt dolgozót. Havi 21ezer-ért. De nem csepeg a fejemre most semmi és nem ültem bele semmibe. :C
Elindulunk.
Mögülem fölcsendül egy dallam egy mobiltelefonról max hangerőn:
[link]
Majd szétszakad a telefon úgy torzít, de a minőséghez szokott hallgatóságok nem zavarja.
Engem viszont rohadtul. Nem vagyok köteles egész úton ezt hallgatni és ellenkezik is az HAJDÚ-VOLÁN utazásának szabályaival.
Egy darabig jófiú módjára tűröm a dolgot. Úgy 20 percig. Aztán fölállok és megkérdem a sofőrt, hogy hajlandó e betartatni a "szabályokat" vagy nekem kell.
Ismét frappáns válasz következik. A zene hátul van, Ő elöl, nem hallja,. Őt nem zavarja.
Én hátul találtam helyet...engem igen.
Nem megyek el a rasszista szálra...mert ez tőlem távol áll.
De egy dolgot megfogadok.
Megkeresem a bagzó jávorszarva párzási dalát valahol és rárakom a telómra és legközelebb úgy éljek 20x végig fogjuk hallgatni, ha beledöglök akkor is. És nem érdekel kit zavar.

(#28) Adonimus válasza Killer81 (#27) üzenetére


Adonimus
aktív tag

Köszi a sztorikat. :)

adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu

(#29) Killer93


Killer93
csendes tag

A fene ha belevág az összes buszba!!!errefele csak szakadt fostalicskák járnak kapaszkodási lehetőség csak a gyorsaknak jut vagy a BÜDÖSEKNEK aki mellé senki nem megy oda :((( akkor van igazán baj ha odatolnak akkor aztán mire hazaérsz elkábulsz :DD egyszóval felháborító ez amit csinál az egész Hajdu-volán 11 óra után ne várjuk hogy jönn busz majd 1órakor az is késve :(( viszont ha megjönn akkor vagy nyomja neki agyon és olyan fékeket vág hogy mindenki borul vagy csak alapjárato tütyög és nem is zavartattya magát!! :( A reggeli járatokról nem is beszélve nincs fűtés télen mert az már luxus ink elopják a gázolajat :(( jó lene valamit csinálni ezekkel mert leszarják azokat akik utazak csak nyomorgás van és szenvedés!!röviden tömören bene van amit a nép gondol!! :o

[ Szerkesztve ]

Ha lehet privit írj, mert hamarabb észre veszem.....

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.