Valószínűleg nem direkt maradnak le, hanem a vásárlóközönség igényeihez igazítják a bevezetést. Ugyan csak amerikai statisztikákat ismerek, de ott az átlagos új autó vásárló életkora ~55 év körüli, a Toyotáknak még ennél +5 évvel magasabb, az átlag Lexus vásárló meg már 60 felett jár (az a tipikus floridai nyugdíjas jármű) - csak pár öreg amerikai márka rendelkezik idősebb célközönséggel.
Európában is hasonló lehet a helyzet - vagy az öregedő népesség miatt még rosszabb - egy szedán Toyotával valószínűleg itt is az öregebb vásárlókra lőnek, akiknek nem fontos, hogy legyen Android meg iPhone támogatás. Nem lepne meg egyébként, ha az 5 ajtós verzió magasabb felszereltségében már lenne okostelefont kezelő szórakoztató elektronika.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
Feketelaszlo
senior tag