Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Sinesol


Sinesol
veterán

Hát, szerintem az UE4 demoja még talán jobban is nézett ki, nem tudom mennyire vehetőek komolyan ezek a demók. Arról nem is beszélve, hogy az akkori demónak még közelébe sem ért egy játék sem, szal mire az ujabb verzió?

[ Szerkesztve ]

(#2) Mikiller válasza Sinesol (#1) üzenetére


Mikiller
aktív tag

+1
Amúgy meg már semmi különbséget nem látok a 2-3 évvel ezelőtti demókhoz képest. Beleraknak tök fölöslegesen olyan dolgokat, amik csak a vga-t terhelik, de játék közben nem is vesszük észre.

(#3) Dr. Romano válasza Sinesol (#1) üzenetére


Dr. Romano
veterán

Ilyen volt az UE 3 demója, egy játék se hozott ilyen demó minőséget, sőt még ez a grafika ma is igen jól nézne ki ha valós game lenne és most jönne ki.

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#4) Komplikato válasza Dr. Romano (#3) üzenetére


Komplikato
veterán

Ez speciel a 3.84(?) demója volt, ami sok mindenben többet tudott, mint a 4.0.0, az UE5 prev1 előtt a 4.27-ben sok új dolog volt, ami nem volt még benne az 5.0.0-ban.
A sok felesleges csicsát ami a GPU-t terheli részt se értem, a Lumen sokkal kevésbé terhel, mint a full RT. A Nanite meg pont levest egy csomó terhet a GPU-ról, meg kevésbé terheli a VRAM-ot. Mindeközben 20x, 50x több poligont tól ki.

"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

(#5) Bilux


Bilux
veterán

Gyengébb az xsx mint ps5? Ez új számomra... :F

Ne feledd: amatőrök építették Noé bárkáját - profik a Titanicot!

(#6) oriic válasza Dr. Romano (#3) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Amúgy fura módon, így sok évvel később újranézve ezt a techdemót, egyből a The Ascent jutott róla az eszembe. (Bár az ugye már UE4 lett végül)

Live-Die-Respawn

(#7) Decsi97


Decsi97
csendes tag

Igor

kápé kápé kápé

(#8) GodGamer5 válasza Bilux (#5) üzenetére


GodGamer5
addikt

Az SSD-ről ír a cikk, az gyengébb az Xboxban.
Amúgy a fejlettebb API, meg a nagyobb órajelek miatt valójában a PS5 sok esetben gyorsabb teljesítményben is, de ez már más tészta.... :)

[ Szerkesztve ]

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#9) Steven válasza GodGamer5 (#8) üzenetére


Steven
addikt

Eléggé off topik DE ps5 nagyobb órajelek ?

Lehet én nem látok valamit :D

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#10) Komplikato válasza GodGamer5 (#8) üzenetére


Komplikato
veterán

Már nem maga az SSD jobb vagy rosszabb, hanem a PS-nen lévő HW kicsomagoló el tud érni 9000Mb/sec sebességet.

"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

(#11) Steven válasza Komplikato (#10) üzenetére


Steven
addikt

Api is tök mindegy folyamat fejlődik mind két platformon meg kb ami van mindkettőre játék tök ua úgy néz ki ... nekem is csak azért van PS is mert van ami xboxra sajnos nem jelenik meg :)

Hogy on is legyek az új Tomb Raidert brutál várom ... ide vele most!!!!
:C

[ Szerkesztve ]

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#12) pechman8


pechman8
aktív tag

Semmi különös. Fotorealisztikus megjelenés, de ez már évek óta nem gond. Ami viszont évtizedek óta nem fejlődik az a fizikai realitás és a mesterséges inteligencia. Ezek közül most is csak egy kis részecskeszimulációt láttunk... Ezzel kell beérni 2022-ben? Én inkább szeretném fordítva. Legyen inkább csúnyább de reális a környezet meglepően okos BOT-okkal...

Saját korlátaimból nem léphetek ki, mások adottságaiba nem léphetek be.

(#13) Sinesol válasza pechman8 (#12) üzenetére


Sinesol
veterán

Évek óta nem gond a fororealisztikus grafika? Hát szerintem még csak a közelében sem vagyunk.

(#14) zseko válasza pechman8 (#12) üzenetére


zseko
veterán

Hát én még techdemóban sem láttam eddig különösebben fotorealisztikus grafikát, nemhogy játékban.

HR24.hu

(#15) Komplikato válasza pechman8 (#12) üzenetére


Komplikato
veterán

A fizika, meg az AI is a Half Life 2 után elkezdett visszafelé fejlődni. Anno volt egy összehasonlító videó a Maffia 1, 2 és 3 részekről, hogy hogyan fejlődött VISSZA az első részhez képest a második, a másodikhoz képest a harmadik rész. Mivel lehet interaktálni, hol van fizika, stb. Erre van igény e a játékosoknak. Vagy. Így olcsóbb előállítani a játékot?

"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

(#16) pechman8 válasza Komplikato (#15) üzenetére


pechman8
aktív tag

Erre van igény? Nos ha visszanézem a hozzászólásokat, sajnos igen. Csak vakítson! Az a lényeg. Ennek mi lehet az oka? Talán a tisztelt hozzászólók túl fiatalok ahhoz, hogy játszottak volna a 2001-ben megjelent Red Faction-nel melyben már teljesen rombolható környezet volt! Igen 21 évvel ezelőtt! A játékban elérhető fizika kihasználása a szerintem is örök csúcs játékélményt nyújtó a HALF-LIFE 2 , 2004-ben jelent meg...( A HAL-LIFE 1998!) Az AI azonban, szerintem a F.E.A.R. játékban volt a történelmi csúcson, mely 2005-ben jelent meg. Azóta minden területen mélyrepülés van. Úgy tűnik a 2000-es évek elején volt egy globális szándék, egy akarat arra, hogy készítsünk valami fantasztikusat! Ám ez elsorvadt. Miért? Nem tudom. Talán a berkikrisztiánon felnőtt generációnak ez is elég jó, "jó néz ki!"... Ennyi. Érdekes, hogy ez a minőségi zuhanás egybeesik azzal , hogy a játékfajlesztők a PC-ről a konzolokra váltottak mint elsődleges platformra. ..

[ Szerkesztve ]

Saját korlátaimból nem léphetek ki, mások adottságaiba nem léphetek be.

(#17) oriic válasza pechman8 (#16) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

" Érdekes, hogy ez a minőségi zuhanás egybeesik azzal , hogy a játékfajlesztők a PC-ről a konzolokra váltottak mint elsődleges platformra. .."

Nyilván számadatok nincsenek, de szerintem továbbra is a PC az elsődleges fejlesztői platform. (kivéve az a néhány konzol exkluzív, de azok meg idővel jönnek szintén PC-re)

Live-Die-Respawn

(#18) zseko válasza oriic (#17) üzenetére


zseko
veterán

PC-n fejlesztenek, de már nem a PC-re az elsődleges, egy-két kivételtől eltekintve. Én legalábbis így gondolom, nekem ez jön le.

HR24.hu

(#19) h-yle válasza zseko (#18) üzenetére


h-yle
addikt

Ez Sokszor a potato CPU miatt van (volt) így de az új konzolok már ebben is felzárkóztak. 8 Z3 mag sokmindenre elég, csak használni kellene, lehet, hogy itt pont a PC a bottleneck, mivel az AI nem scalelhető úgy mint a grafika, tehát ha valami 16 szálon fut jól, akkor a 12 szál nem elég neki pl. Nagyon sok a 4c8t CPU a PC-kben, erre is gondolni kell.

Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven

(#20) vg válasza Dr. Romano (#3) üzenetére


vg
addikt

Dehogynem. A detroit become human simán hozza ezt (nem konzolon), bár nem tom az milyen motor, de nincs igazad az biztos.

(#21) rodrigez válasza h-yle (#19) üzenetére


rodrigez
senior tag

Zen 2 mag, de attól még persze van benne kraft. :)

(#22) Carlos Padre válasza Steven (#9) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Nem csak te, senki nem lat ott orajelet. Segitek.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#23) #72042496 válasza zseko (#18) üzenetére


#72042496
törölt tag

Bevételi adatok szerint tavaly a PC (~36 mrd USD) lemaradt már a konzoltól (~49 mrd USD), miközben a mobil meg nagyobb, mint ez a kettő együtt (90 mrd USD). :)

(#24) Csabis


Csabis
aktív tag

Aki eléggé szemfüles volt az észre vehette hogy bizony volt kis megtorpanás..
én 3x észrevettem de volt 4.is .. :D

(#25) 7Heads Drago válasza Komplikato (#10) üzenetére


7Heads Drago
veterán

De az ssd is jobb.

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.