Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
asuspc96
őstag
Kellemes reggelit mindenkinek!
Kezdő vagyok ebben a témában.... végre a PH!-tagoknak köszönhetően megtudtam mit is kell használni OC-hoz így hát belefogok.
Kérném a segítségeteket, abban hogyan is állítsam be tökéletesre.A konfigom: alaplap+proci
cpu-z+tesztA válaszokat előre is köszönöm !
Üdv, asuspc96
-
asuspc96
őstag
válasz asuspc96 #13214 üzenetére
Szóval lefuttattam a tesztet ! 3DMark11
Érdekes eredmények....amit alapvetően nem értek az az hogy ezt miért írja ?!
"Core clock250 MHz
Memory clock150 MHz" Most akkor ki hazudik MSI Afterburner, 3DMark vagy alapból el van cseszerintve ez az egész ?A másik (#13167) Ghard hozzászólásában felvetettem magamba egy érdekes kérdést amire tőletek várom a választ...Én úgy tudom, hogy az a kis kapcsoló az a CrossFire-hez kell. (ezt olvastam Nekem ott az egyik 1-esen a másik 2-esen van. Ha megtalálom a cikket belinkelem ide!)
Javítsatok ki ha tévedek, mert akkor máris kapcsolgatok vissza mindent.Üdv, asuspc96
Ez igaz lenne ? "az 5970 azért ott van a 6970 előtt"
Szerk: Tudtok valami olyan eljárást amivel túl lehet járni a 3DMark "eszén" ? Hogy az Advanced Edition-re tudjak fejleszteni ? (abban legalább enged egy tucat beállítást)
[ Szerkesztve ]
-
asuspc96
őstag
Whit3Rav3n: Rendben átkapcsolom akkor azt a kis pöcköt....
"Senki sem hazudik, 2d-ben az órajel 150/250." Tessék ? Melyik tesztben fogja kimutatni rendesen az órajelet ?
Cris99: Fő szponzorom a Jézuska nem ?
Egy Advanced kulcs véletlen nem használható fel 2x ?Üdv, asuspc96
[ Szerkesztve ]
-
asuspc96
őstag
Rendben köszönöm az infókat ! SzlobiG, Whit3Rav3n, radi8tor1, Cris99
Remélem ezt nem vetted sértésnek ! Ha igen elnézést...""Cris99: Fő szponzorom a Jézuska nem ?
Üdv, asuspc96
[ Szerkesztve ]
-
asuspc96
őstag
Kellemes Ünnepeket !
Mióta az MSI Afterburn-el "felhúztam" a VGA-t azóta a GTA 4 sz@r@kszik