Hirdetés
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- 2024 őszi fórum peca
- Itt az új LOGOUT!
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Zseniális!
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Asszociációs játék. :)
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
JanR
addikt
válasz Jim Tonic #27182 üzenetére
Van egy 164 ezer km-es darab, akkor azt megsasolom azt hiszem De inkabb manualis valtosat keresnek.
bambano: Nem gyorsulgatni veszem az autot, igy nem az a lenyeg nekem, hogy melyik mekkorat megy. Elozesnel ne kelljen gondolkodnom es kesz. 1.4 es tarsai 2.0-ig teljesen kizarva, sok ilyen autot vezettem es nem kerek beloluk tobbet. Persze, neha nalam is borul a bili es padlozok, de akkor el is varom, hogy menjen. Hosszu tavon legyen kenyelmes es megbizhato
Toyotat annyira nem vennek, ahogy irtam inkabb Opel, nalam mar bizonyitott a marka!
-
-
JanR
addikt
válasz Findzs #27188 üzenetére
Ha 1,5 misiért adnak egyet, akkor én is Bár én nem vagyok benne biztos, hogy ezek a TFSI motorok elmennek annyit mint egy korábbi modellben lévő turbos motor. A főnökasszonyomnak egy 1.4 TFSI A3-a van, elég jól megy, de már most volt szervizben az autó, pedig nincs 2 éves
[ Szerkesztve ]
-
JanR
addikt
válasz Findzs #27212 üzenetére
Nálunk a családban 3 opel van, 2 omega és 1 vectra, mindegyikkel maximálisan meg vagyunk elégedve. Egyik se fiatal autó, de hibátlanul működnek és nincs bennük idegesítő "izé". Én 99%, hogy opel-t veszek újra, mert nagyon megbízható és hálás autónak tartom. Ismeretségi körben is több opel van, azokkal sincs baj, ezért sem értem, amikor az emberek mondanak valamit rájuk. De ettől eltekintve elhiszem, hogy valakinek nem tetszik és panaszkodik rá.
Egyik barátoméknál csak vw-k vannak, én onnan hallok szép dolgokat, sorolhatnám... Inkább úgy mondom, hogy a legtöbb negatív élményem opellal volt és ezért is marad a márka. Szerintem minden típusnak és minden márkának megvannak a saját idegesítő "izéi" és vagy megszokod és együtt élsz vele, vagy cserélgeted az autóidat.
szerk: Most jut eszembe, hogy 4 opel van, mert az asszony húgának a pasijának is egy astra kombija van
Mind benzines és ezért dilemmázom a dieselen
(#27218) bambano: Nekem ebből mindig az ugrik be, amikor megvettem az omega-t. Pont előtte 1 héttel vették meg a kolleganőmék egy laguna-t. Amíg én 1,5 év alatt egy generátor csapágyat cseréltettem a kocsiban (hogy ilyen muszáj költséget írjak), addig Ők 4x voltak elektronikahiba miatt szervizbe - minden egyes alkalom minimum 35 ropi.
[ Szerkesztve ]
-
JanR
addikt
Ha valóban szép állapotban van az autó, akkor ez a Signum jó vétel lehet szerintetek?
-
JanR
addikt
Srácok, ezzel az autóval: [link], szerintetek mi gond lehet? Furcsának talállom, hogy 2003-s és faceliftes (az meg 2005-től van..). De szerintem törve is volt
-
JanR
addikt
válasz zolikaDB #27292 üzenetére
Amikor felhívtam a srácot, elmondta mi van az autóval, persze miután már közölte velem, hogy megveszik..
Az első tulaj egy mocskos gazdag csávó volt, majd eladta. A második tulaj hitelre vette, aki ütötte vágta a kocsit és a futómű kapta a legtöbbet. Na tőle elvette a bank és így jutott a jelenlegi tulajhoz, aki a futóművet tette rendben. Az Erste banknál lekérte az adatokat és hitelesítve (papír is van róla) 141 ezer kilometerrel vette be a bank. 4 autójuk van, ebből 2 céges 2 saját és ott volt második a Signum. A felesége használta a gyereket bölcsibe hordani, meg bevásárolni. Vannak olyan emberek, akik ekkora motorra vágynak, nem is egy ilyen ismerősöm van. Elmondta azt is, hogy a szélvédő cserés volt, mert betörve vette át, de szarul rakták be, így az esőszenzort megszakították, meg elől a lökös alatt volt megütve egy műanyag szar arra kellett még költeni. Nagyon korrekt volt a gyerek (jó, telefonban, de akkor is) és ezért is fáj a szívem a kocsi miatt (neki egyébkén egy 4.2-s quattro audija van..). 1.1-ig lealkudta a vevő, én egy kicsit ráígértem látatlanban, ha nem vinnék el a kocsit. A beszélgetés alatt az jól jött ki, hogy nyugodtan beszélt a Signumól, mert már volt rá vevője, csak ezek szerint tényleg elvitték, nem hívott vissza tegnap Sajnálom így nagyon.
Az meg relatív, hogy valakinek mekkora kocsi kell egy gyerek mellé. A nővéremék a 7 személyes hondájukba nem férnek be 1 gyerekkel.. pedig az elég nagy autó.
-
-
JanR
addikt
válasz Jim Tonic #27299 üzenetére
Ja, próbálok, de árral sem akarok nagyon elrugaszkodni. Signumból nehéz olyat találni, ami 2004-2005-s, mert vagy a 2003-asokat adják el, vagy a 2005 utániakat.
Tényleg szép a kocsi, de pont a felszereltsége miatt tartok tőle, hogy nem-e egy szarráhajtott gép. Mert úgy, hogy ilyen állapotban van, téli-nyári gumikkal.. igen csak "jó" ára van.
[ Szerkesztve ]
-
JanR
addikt
válasz Jim Tonic #27304 üzenetére
Annyira nem hiszem, hogy 140 körül van, főleg így, hogy nincs kiírva. A vezérlésen mit kérdezzek?
(#27306) DopeBob: Leírta, hogy 6000 km-el ezelőtt lett cserélve, bár az igazolásról nem ír semmit Bár alapvetően úgy állok egy autóhoz hozzá, hogy vétel után, vezérlés, olaj és szűrők cserések. Anno omega-nál is ez volt az első
[ Szerkesztve ]
-
JanR
addikt
Srácok, ez egy új hirdetés és nagyon olcsó. Érdemes megnézni? Vectra C Félek tőle, hogy külföldi papíros, lopott autóba nem szeretnék belefutni..
-
JanR
addikt
válasz #81556480 #27354 üzenetére
Én most a 2.0 Omega B-mmel járok már 4 éve. Nyáron 7,5, télen 8.5 a vegyese, ha lendületesebb vagyok 9,5, ha tiprom neki 12 Elvárás, hogy az újabb autóm ugyan ezt, vagy jobbat tudjon.. ezért is nézegetem a 3.0 V6 cdti-t, úgy is szinte csak hosszútávon hajtom a gépet. De a fórumon van két tag, aki esküszik arra, hogy ezek szeretnek hengerfejesek lenni, pedig rajtuk kívül sehol máshol nem olvastam még róla.. ellenkezőleg, nagyon megbízható motoroknak tartják
-
JanR
addikt
válasz bambano #27358 üzenetére
Állat használat mellett egy Honda motort is könnyen hengerfejessé lehet tenni, nem értem az embereknek. De az se tiszta, hogy a Renault Masterrel példálódzik, hogy azok mind hengerfejesek Értem én, hogy ezt a motort beleteszi azokba a kocsikba is, de egy céges autót és egy magán autót se lehet összehasonlítani. Ezért is nem félek tőle.
Más: Neked is 3.0 V6 CDTI-d van jelenleg, vagy csak volt? A tapasztalataidat megkérdezhetem?
-
JanR
addikt
válasz vilmaboy #27483 üzenetére
Sok tapasztalatom nincs vele, egyik ismerősömnek van egy Vectra kombija ugyan ezzel a motorral, még az évjárat is ugyan az. Nagyon köpködi, 240e. km van benne (újonnan vette), 2x cserélt turbót és a 2. szett kuplungja jön. Porlasztó cserés is volt, EGR szelep tisztítás meg szinte félévente van, üzemanyag szűrő cserével együtt. Tegyük hozzá, hogy kicsit sportosan közlekedik, de a hidegindításra figyel, nem gány üzemanyagot tölt a kocsiba, mindig kúton tankol (bár ki tudja, ott mit tölt a kocsiba) és a kötelező szervizeket is elvégezteti az autón.
-
JanR
addikt
válasz diablo1984 #27537 üzenetére
Szerintem teljesen értelmetlen a vitátok, ha lehet annak nevezni. Igazából mind a kettőtöknek ment
(#27541) HWSW: Ezzel egyetértek.
Másrészt mindenki azt veszi meg, amit jónak lát. Személy szerint az 1.4 csodákat tartom benzin temetőnek, mikor ráraknak egy 1.5 tonnás kasznit (lásd Octavia). A kollégám most vett egyet 2 évesen és 8-8,5 litert eszik neki az autója, cserébe nem is megy.
[ Szerkesztve ]
-
JanR
addikt
válasz adidas4death #27565 üzenetére
Én előbb venném meg a benzines 2.2-t mint a 2.0, vagy 2.2 DTI-t. Jót még nem hallottam az utóbbi kettő motorral. Egyik kecskeméti ismerősömnek pont egy ilyen Vectra B-je van 2.2 DTI-vel, nagyon köpködi és eladni sem tudja.
szerk: Pedig most nekem is dieselem van
[ Szerkesztve ]
-
JanR
addikt
válasz zolikaDB #27585 üzenetére
Remélem nem lesz balesetem, tekintettel, hogy nem szeretnék sérülést okozni a kis családomnak
A videón mit akarsz látni, egy szép nagy fekete füstfelhőt? EGR dugózás után lehet megteszem a kedvedért.
Őszintén: Mocskosul megy, a 3. illetve a 6. sebesség nem húz annyira, de 1-2 brutális, na jó a 3 is, de 4-nél megint észhez tér. Nem kell neki 8 példányos kérvényt írni, hogy meginduljon. 2.0 16V benzin után egy kicsit más Csak abban bízom, hogy ne legyen vele gondom.Épp most jövök Opel-től, azt mondták, hogy nagyon jó állapotban van, a jobb hátsó fékem üt, meg egy jobb hátsó stabilizátor kar (valami 5-6 centis fém darab üt, meg elől a két gumiharangot kell kicserélni a keréktengelyeknél + ugye a szokásos (vezérlés, olajak, szűrők). Tényleg bízom benne, hogy jó vétel volt.
(#27586) INMOTEP: Egy NCDC 2015 van benne, pontosan ez a típus:
[ Szerkesztve ]
-
JanR
addikt
válasz zolikaDB #27589 üzenetére
Ennél a dugózásnál nem kell programozni, csak egy lapocskát szerelek be és megszűnik (vagyis jóval kevesebb lesz) a füst. Nagyon szép hangja van, igazából amikor már pörög semmi nem emlékeztet engem a dieselre. Alapjáraton zajos, de ahogy megindul tömör gyönyör Majd akkor felveszem neked, ha lesz egy kis szabadidőm
-
JanR
addikt
válasz zolikaDB #27591 üzenetére
Elvileg nem, Jim kolléga ajánlott egyet, azt rendelem meg én is. Aztat mondta, hogy ehhez nem kell programozni a kocsit, bár ha kell, van egy nagyon jó szakember ismerősöm
szerk: Jim-nek is ez van.
szerk2: Mindenesetre a kocsi műszaki állapotát szeretném a lehető legjobb szintre emelni, aztán jönnek az ilyen mókolások. Bár az opelesek szerint nem sokat kell költeni a kocsira, de szerintem ezzel a 3 aprósággal + kötelező dolgokkal is lesz vagy 200e. a számlám[ Szerkesztve ]
-
JanR
addikt
válasz Lomha 8V #27594 üzenetére
Honnan tudjam, egyelőre nem a gyári fejegység van benne, mert a srác azt mondta, hogy van vele valami gond. Pont aznap kaptuk vissza a szervizből, hogy a fejegység hibátlan. Szombaton nézi meg a szerelőm a hifit. Szóval elképzelhető.
szerk: Ami most van benne fejegység az meg-meg szakad, szóval elképzelhető. Bár egyelőre a kocsi hangját hallgatom Addig meg úgy sem fontos a zene.
[ Szerkesztve ]
-
JanR
addikt
Na hát nem csak a fejegységgel volt a gond
Tegnap kicsit megviccelt az autó, de a végén kiderült, hogy a központi kijelző elküldte aludni az egész elektronikámat (egy zacskóban adta az eladó, hogy "pót" alkatrész - mert ami bent volt az autóban az pixelhibás volt). Szerencsére nem én cseréltem ki, hanem a szerelőm, gyorsan helyre állított mindent. Gondolhatjátok mennyire voltam ideges Aztán volt egy kis kommunikációs hiba, ez a lámpa kapcsolójával függött össze, ki lett javítva, azóta hibátlan a rendszerem.Viszont a fejegységem úgy kuka, ahogy van, pedig az Opelban a szemem láttára adták oda, hogy hibátlan az egység, náluk teljesen jól működött. Szóval Győrbe se menjetek az Opel szervizbe. Most kutathatok fel egy NCDC2015 típusú fejegységet. Ami biztos, hogy felhívom az eladót, a kellemes program és a fejegység miatt.
-
JanR
addikt
válasz Calogero #27635 üzenetére
Nálam mókolt vezetékek voltak, mert az "okos" előző tulaj rakatott vonóhorgot az autóra és behúztak egy kábelt, ami visszajelzi a lámpákat (pedig a rendszer ezt tudja magától), meg még egy kábelt húztak, ami egy hátsó CD tárhoz vezetett, nem az autó hibájából adódó problémáim voltak. A CIM modulra a szerelőm is azt mondta, hogy valószínű látjuk még egymást Milyen Opel amiről te írsz?
Mindenesetre az Omega-m nem csinált ilyeneket, ott a legnagyobb elektromos gondot az okozta, mikor a csomagtartó nyitásánál elszakadt a ködlámpa kábele (az idő elmúlásával a sok nyitás után eltört a vezeték), így amikor fékeztem a műszerfalon felvillant a zárófény visszajelzője
-
JanR
addikt
Srácok, olyan kérdésem volna, hogy melyiknek higgyek?
Opel Signum 3.0 V6 CDTI (bár szerintem ez mind1)
Szóval a középkonzol kiírta, hogy 50km bír még a kocsi a jelenlegi tankkal, viszont a műszerfalon a mutató még a piros zónát se érte el és még ki sem gyulladt a tankoló lámpa. Melyiknek higgyek? Vagy ez miért lehet? Nem szoktam üresen hagyni a tankot, nem szokásom, de új még az autó, ki szeretném tapasztalni, hogy ha kevés benne az üzemanyag, hogy viselkedik. Ez a második ürítésem, az elsőnél először kigyulladt a tank lámpa a műszerfalon, majd mentem tovább és a "kompjúter" is feldobta, hogy 50km van hátra. Valakinek ötlet?
[ Szerkesztve ]
-
JanR
addikt
válasz diablo1984 #27784 üzenetére
Belül nagyobb a Signum Szerettem amúgy az Omega-t, csak jött egy olyan lehetőség amit nem akartam kihagyni. De az omi se veszett kárba, mert édesapámék tovább használják
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen