Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- 2024 őszi fórum peca
- Itt az új LOGOUT!
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Zseniális!
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Asszociációs játék. :)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
JanR
addikt
Omega B1 :
A hátsó ablaknál job boldalt a fejtámla mögött (C oszlop) a műanyag burkolat egy kicsit levált és eltorzult (kipuposodott). Altta be tudom dugni az újabb, és ott van valami műanyag izé, de nem tudom mire jó az. Nem nagyon látszik a kis "baki" de engem ku*vára idegeít. Hogy tudnám azt megcsinálni?
Másik kérdés. Ha az autó bal oldala mondjuk kátyuba megy, kisebb, nagyobb, tök mind1 - olyan hangot hallatt, mint ha valamelyik jobboldali ajtó nem lenne rendesen a helyen és elmozdulna és koppan egyet. Nem vagyok benne biztos, hogy akármelyik ajtó lenne, mert kinyitva meg se mozdul fel-le irányba, atomstabil. Valakinek valami ötlete?
Volt már hátsó teleszkóp cserélve (rugó nem), de előtte is csinálta, meg most utána is. A szerelőm szerint a futóműnél nem látott olyan dolgot, ami úgy kopoghatna, mint ha az ajtó lenne laza.Köszi
-
JanR
addikt
válasz csaresz002 #16802 üzenetére
Azok át lettek nézve. A jobb első cserélve is lett. Azért furcsállom ezt a hangot, mert a B oszloptol jön De a kaszni nem recseg, nem ropog, csak ha belemegyek egy kisebb gödörbe, akkor huppan egyet valami ott.
-
JanR
addikt
Még mindig Omega B kesztyűtartó. Megjött a jó idő, Én kimentem, hogy megcsinálom a kesztyű tartót, de nem tudom. Kinyitottam (ugye kifeszítettem, mert a zár szétugrott). Szembe velem sehol nincs csavar. A két szélén van 1-1, a pántok felett. Ha azokat kicsavarozom semmi nem történik. A kesztyű tartó belső felén van felül 3 csavar, azokat kiszedtem, de hátul is fogja még 2, de azokhoz nem férek hozzá. Hogy tudom én ezt a "szart" onnan kiszedni? Mikor megvettük a kocsit 2 hétig jó volt, azóta szar (jó részben ez lustaságon is múlott, de akkor is!)
-
JanR
addikt
válasz csaresz002 #17458 üzenetére
De nekem nincs ott 4 csavar. Ezt mondom, hogy 1-1 csavar van, jobb és bal oldalt.
3 torx csavar van felül - az a légzsáké, de ahhoz hozzá se nyúltam, mert láttam, hogy köze sincs hozzá.
-
JanR
addikt
Opel Omega B X20XEV:
A középső és hátsó dobom kuka volt, kapott egy teljesen új rendszert a leömlő csonk után.
Előtte fogyasztás: 9L közúton, 13,5L város (szanaszét volt rohadva az egész).
Utána fogyasztás: 6,5L közút, 9L város.Megérte nem?
-
JanR
addikt
Srácok segítsetek.
Omega B X20XEV (97)
Az elmúlt hetekben kasznizták a bal ajtómat és le is szedték teljesen, viszont van egy olyan gondom, hogy a bal oldali tükrömnél nem működik a tükörfűtés (értelem szerűen a bal ajtót vették le). Na meg ma reggel.. dühömben ugye levakartam és már az autóban vettem észre, hogy elállítottam a tükröt, mondom semmi gond, visszaállítom, de nagyon nehéz mozog és nem minden irányba. Olyan hangot ad, mint ha a kis motor forogna, de nem mozgatná a tükröt, sőt néha beleér valamibe, mert kattog. Tudtok nekem ebben segíteni? Remélem elég egy tükörszétszedés, összerakással megoldani, nem akarok tükröt venni -.-'
Na meg még 1 kérdés. kicserélték a 4 hangszórómat, már nem is recseg egyik hangszóró sem, de olyan mint ha nem lenne mély a kocsiban.. a hangszóró kuka, vagy más lehet a probléma?
Már felkészítettem az autószerelőm a hangszóró javításra (persze gariba) - a 14 éves rongyos hangszórók szebben szóltak mint ez az 'új' szett.
-
JanR
addikt
Netántán valakinek van valami rajza / képe arról, hogy kell egy tükröt kipattintani a helyéről?
-
JanR
addikt
OPEL OMEGA B ('97)
Segítsetek kérlek benneteket!
Nagyon odavannak a hangszóróim már és szeretném kicserélni jobbakra őket, de legalább olyan minőségire mint a gyáriak. Próbáltam más más fejegységgel, de az eredmény változatlan, már szinte végleg el vannak gyengülve a hangfalaim.
Mekkora méret kell ebbe az autóba és milyet érdemes bele venni? Ha nem gond megtartanám a gyári fejegységet (azzal még is csak szebb az autó belső esztétikája).
Előre is köszönöm!
-
-
JanR
addikt
válasz zolikaDB #21596 üzenetére
Köszönöm, nagyon jónak tűnnek! Viszont egy kérdés még maradt. A hátsó kettő hangszóró az ajtóban van ugyan úgy mint elől, de egybe van építve a cicergővel. Viszont amit mondtál hangfalszett az külön van, így nem biztos, hogy jó hátra. Kárpitot vágni, meg gányolni nem szeretnék
(#21604) LaciCRM: Minden zenét hallgatok, de túlnyomó részt olyat amibe basszus van, ezért is akarok hangszórókat cserélni.
-
JanR
addikt
válasz zolikaDB #21612 üzenetére
Előle ülök természetesen a volán mögött Csak ha már cseréltetem, akkor úgy kéne, hogy jó arányba szóljon a hang. Gondolom én ha elől van 2 jó hangszóró, hátul meg két vicc, akkor az nem lesz olyan szép. Örülnék neki, ha 4 szépen szóló hangkeltő eszköz lenne az autóban. Elől a cicergők nem olyan fontosak, bár az se lenne rossz, ha jól szólna
-
JanR
addikt
válasz Jim Tonic #21616 üzenetére
Omega B ('97) Gyári CDR 500 vagy mi De azt nem szeretném váltani. Na meg ahogy írtam a kasznit se akarom összebaszni, és a hátsó ajtókra se akarok lyukat furdosni, meg cicergőket "felheggeszteni". Szeretném ha gyári állapotában megmaradna az autó, de a hangszórók jobban szóljanak a gyárinál.
Most gyakorlatilag bármi jobban szól nála, mert szét vannak már hullva, mély szinte egyáltalán nincs, ha meg van minimális nagyon durván recseg - pedig még nem is hangosítottam.
-
JanR
addikt
Opel Omega B 2.0 16V (X20XEV / '97)
Úgy döntöttem, hogy "csak" az első 2 hangszórót cserélem le az ajtóban, meg esetleg a cicergőket. 16,5-s hangszóró megy bele? Nem tudjátok?
Ezt a típust néztem ki: [link].
Nem kell, hogy cifra legyen, meg dizájnos, azért is ez a választott, de ha tudtok jobbat akkor szóljatok. Ennél több pénzt nem akarok rászánni, mert még be is kell építtetnem.Az itt a kérdés, hogy a mostani "szaroknál" valami 20-30W-s akármicsoda 0 méllyel, jobb lesz? Mert a gyári szarra szakadtaknál a mostani az sokkal, de sokkal rosszabb. Tényleg 0 a mély és nekem fontos az
janr
-
JanR
addikt
válasz bzoley #21936 üzenetére
Most már igazából mind1, mert sűrűn visszatértem erre a kérdésre. Bementem a boltba, ott kikértem a szerelő és az eladó véleményét is, hogy melyik a jobb választás. Elég sok félét mutogattak, de végül maradtam a JBL-nél. A gyárim nekem halom szar volt már, azok cserélve lettek, de 0 a mély azóta. Így nekem bármi más jobb megoldás mint "hagyjam - úgy sem lesz jobb". A fejegységem nem akarom cserélni, mivel ledezve van az autó műszerfala és macerás lenne olyan rádiót keresni, ami beleillik.. Nem kell nekem hiper-szuper modern technika, de legalább a mély szóljon szépen magasabb hangerő mellett is. Zenét otthon szoktam hallgatni "masszívabban" de ott meg van mélyláda.
Az ablakos dologról még nem hallottam, de elmondták, hogy nem lesz gond a hangszóróval. Holnap majd megmondom, hogy mi változott Ja és csak az első 2 hangszóró párt cseréltetem, mert hátulra jó az ami van.
-
JanR
addikt
válasz bzoley #21939 üzenetére
Egy ugyan ilyen fej egységet szerelt be a kollegám az Astra F-jébe, gyári hangszórókhoz. Na az úgy szól, mint ha lenne benne mély láda. Kipróbáltuk a fejegységet az én autómban, na ott maradt változatlan a helyzet Szóval innen tudom, hogy a kicserélt hangszórók a szarok. Mert hangosodnak nagyon, csak a magas jön a mély meg már nagyon hamar elkezd recsegni.. De majd holnap kiderül mennyire ba**tak át az előző helyen a hangszórókkal.
-
JanR
addikt
Valaki futott már bele vezérműtengely jeladó hibába? Nekem sikerült a hétvégén Bécsben .. úgy jöttem vele haza, hogy rángatott a motor -> egyenesen a szervizbe mentem az autóval. Esetleg valakinek valami tanácsa? Annyit hallottam az egyik ismerősömtől, hogy csak a gyárit szereti az Opel, mert neki is volt ilyenje és nem ment után gyártottal.
Omega B ('97 X20XEV)
-
JanR
addikt
válasz helkis #21989 üzenetére
Nekem is jókor jön a hiba.. esküvő előtt
Befújta a szerelő nekem is wd40-l, de pár perc után újra kidobta a hibát és rángatott a motor, alapjáraton meg meg is állt. A plussz fogyasztásnak nagyon nem örültem hazafelé (+2 +3 literrel többet lenyelt), de legalább hazaértem. A Hella 45 körül van mindenhol, érzékelővel és kábellal együtt, de elvileg 15K körül hoznak nekem GM-t. Az asszony testvérééknek egy vectrájuk van ugyan ezzel a motorral, ott is volt ez már hiba. Utána még egy kis leömlő csere + katalizátor csere aztán végre kész lesz a kocsi teljesen Csak ennek a sz**nak nem örülök, rosszkor jött. Majd írom a fejleményeket, hogy mire is jutottam.
Azon viszont meglepődtem, többen is mondták, hogy ez elég gyakori hiba ennél a motornál. Amikor vettem az autót eléggé utánanéztem a dolgoknak, de erről 1 betűt nem olvastam
-
JanR
addikt
Szemezgetek egy Vectra C 3.2 V6-al. Van valakinek konkrét "tudása" a fogyasztásáról? Mert minden weboldal mást ír. Leginkább pályázok az autóval, városban nagyon ritkán fordulok meg, de előfordul. Nem rettenek el semmitől, szóval akinek már volt hozzá szerencséje az kérem ossza meg velem.
A 16 éves Omega-m se egy fogyasztó álom, de már megbarátkoztam vele. Ha ebbe a keretbe beleférek, akkor inkább legyen erősebb a gép
-
JanR
addikt
3.2 V6 az benzin, dieselt sosem vennék, vagyis nagyon, de nagyon kicsi rá az esély..
(#22596) zolikaDB: LPG-t mellőzném, sajnos ismeretségemben rossz tapasztalatok vannak vele, meg nekem se szimpatikus annyira.
Amíg megtehetem, hogy tankolok egy ilyen autót, addig ki is élvezem a V6 duruzsolását
-
JanR
addikt
Opel Vectra C:
A 3.2V6 és a 2.8V6 között fogyasztás különbség?
A 2.0T benzin motor mennyire ajánlott egy Opelnál? -
JanR
addikt
Az első hozzászólásban a képek nem módosulnak? Mert szerintem már elég sok idő eltelt és elég sok autó is megváltozott azóta
-
JanR
addikt
Igen, ezt értem. Csak tudod a tanulság azt mutatja, hogy arányaiban sokkal több diesel motorral van baj, mint benzinnel. Elismerem, hogy a dieselnek is szép hangja van, de számomra egy V6, vagy V8, V12 benzin hangjához semmi nem ér fel. Ha ebből a legkisebbet elérem, már jó vagyok
-
JanR
addikt
Nekem van a legjobb kocsim Hidegen diesel, melegen benzin jó?
-
JanR
addikt
válasz kisjimy #22684 üzenetére
Azért a 200 feletti sebesség se mindennapi Inkább azt támogatom, hogy kinek mi.
Az egyik barátom épp a héten vesz autót. Tudja nagyon jól, hogy a dieslekkel sok a hibalehetőség, főleg az újabb nagynyomásúakkal, de ennek ellenére még is azt vesz. Neki a városi fogyasztás az első szempont, meg a chipelés, tuning.
Én nem szeretnék tuningolni, csak azt szeretném, hogy szép hangja legyen az autónak, ha meg odalépek menjen. Asszonykám sem szereti a diesel hangot és így maradt nálunk a benzin (tudom az új dieselek már nem annyira hangosak). Ahogy írtam korábban is, 90%-ban pályázunk az autóval, nagyon ritka a városozás, max. ha valahova megyünk ott 1 bolt, meg a végcél. Na most ehhez nekem nem kell egy 1.6 / 1.9, vagy hasonló diesel, hogy 6 literrel eljárjak. A mostani Omegam is egy régi autó, 8 litert mondanak rá átlagba (nekem is akörül van, télen +1,5-2 liter), na most nemrég voltam vele Kecskeméten 100-s tempóval és 6,7 liter lett 100-n a fogyasztásom, pedig volt 1-2 előzésem. Na most ha valaki azt mondja, hogy ez egy 2.0 16V-s benzines motorhoz viszonyítva sok, akkor vitatkoznék vele (és azt is tudni kell az Omegaról, hogy a 2 literes motorhoz viszonyítva nagyon nehéz a kaszni). Ezért nem félek a 3.2 V6-tól egyáltalán.. teljesítmény, szép hang, 90% pályázás. Na most ha lesz egy átlag 8-9 literes fogyasztásom, már jól jártam. Az utóbbi 3 év alatt meg egyetlen egyszer fordult elő, hogy az autóval 10km alatt közlekedtem, télen pedig mindig hagyom járni egy kicsit, hogy ne hideg motorral járjak.
Omeganal meg sajnos megnyomja a fogyasztást a LE/súly arány, na meg a célállomásnál a kis részben történő városlátogatás (pl. Budapest..). A zöld lámpás kigyorsulásokról pedig már leszoktam (mondjuk ha meg lesz az autó, biztos 1x, 2x ki lesz próbálva).
Részemről a benzin motor hangja az, ami leginkább eldönti, hogy benzint veszek diesellel szemben, de bennem van a "félés" is, hogy tönkremegy a turbó, vagy a kettős lendkerék, porlasztócsúcsok, stb.. Tudom benzinnél is sok minden tönkremehet, de valahogy még is.
mod: Na meg a korom.. tudom, ezt is autója válogatja, de a legtöbb diesel füstöl és szerintem az undorító.
[ Szerkesztve ]
-
JanR
addikt
Opel Signum 3.2 V6? Valakinek tapasztalata ezzel az autóval? Vagy vélemény, vagy akármi?
-
JanR
addikt
Örülök, hogy az üzemi hőmérséklet a probléma, de mit lehet tudni egy Signumról?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bestbuy játékok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nők, nőügyek (18+)
- Linux kezdőknek
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Okos Otthon / Smart Home
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen