Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Chaser


Chaser
titán

A topikot azért hoztam létre, hogy információt kaphassunk a különböző gyártók magyarországi szervizelésével kapcsolatosan. Elsődlegesen az lenne a topik célja, hogy beírjátok, a gépetek bejelentéstől számítva mennyi idő alatt került vissza használhatóan.
Amit kérnék beírni:
-gyártó és a pontos típus /pl Lenovo G550L/
-hiba jellege /pl nem kapcsol be, meghibásodott az optika, hdd, stb/
-garancia típusa /normál garancia, vagy egyéb , ez gyártó és típus függő/
-ha nem callcenteren vagy kiskeren keresztül történt a gép szervizelése, akkor a szerviz nevét

Notebook hibájával, javításával kapcsolatos és egyéb, nem a topik célját segítő kérdéseket, kéréseket ide írjátok: Azonnali notebookos kérdések órája

Vásárlással kapcsolatos kérdéseket a Milyen notebookot vegyek? topikban kérném feltenni.

Lehetőség szerint ne offoljuk tele a topikot, mindannyiunk számára hasznos segítség lehet.

[ Módosította: Thrawn ]

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.